ik heb wel een pakket breezer gekregen. even zien wat ze er op marktplaats voor over hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
gelijk heb je, kansloze rukkers dat ze daar zijn dan.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:47 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb wel een pakket breezer gekregen. even zien wat ze er op marktplaats voor over hebben.
* MASD wijze raad opvolgt en flesjes vandaag meeneemt naar het kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
!
chickmagnet die flesjes niet zomaar wegdoen![]()
Ik heb een Ritalin vrije dag, dus het kan lang wachten wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:32 schreef Paramnesia het volgende:
* Paramnesia wacht op de pop-art.
PDL tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb een Ritalin vrije dag, dus het kan lang wachten worden![]()
Ben met 7 dingen tegelijk bezig![]()
Ontslagen en toch vrolijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef MASD het volgende:
ik ben ontslagen. en dit is een tvp voor de foto's.
Nee dat boeit ook niet, maar dat liet ik al blijken volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat andere mensen "wel niet denken" is toch helemaal niet boeiend.
En het is een leuk verhaal voor familiefeestjes enzo![]()
Maar het was harstikke gezellig! Jammer dat je zo vroeg weg moest.
Zo te horen was je niet op de ONZ-Meet in Groningen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wist niet dat SF en BA zo met elkar down waren.
No homo.
whehhehe gelukkig niet, of wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo te horen was je niet op de ONZ-Meet in Groningen...
Was leuk daar hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whehhehe gelukkig niet, of wel?
Hier!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:07 schreef Berenanus het volgende:
Ow btw, is er ergens weer een topic dat je je UI kan pimpen met een sinterklaas muts?
Programma's staan op mijn PCquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar mijn icoon met een sinterklaas muts dan!
Maar nog geen speciaal sinterklaas/kerst icoon topic dus?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef enter het volgende:
[..]
Programma's staan op mijn PC![]()
die het niet doet
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |