Maak mijn E65 ook even simlockvrij graagquote:Op zondag 18 november 2007 20:01 schreef Berenanus het volgende:
HOI!
Ik heb mijn nieuwe telefoon simlockvrij gemaaktMaar nu snap ik de rest nog niet
heb al wel een foto weten te maken van mezelf![]()
Verder geen verstand vanquote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pas jij ook die lelijke html die daar in beeld komt aan?
Gewoon bij bewerken klikkenquote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Juup© het volgende:
Pas jij ook die lelijke html die daar in beeld komt aan?
Dat betekent dat je langs komt op de meetquote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef Juup© het volgende:
Ik pas de pagina wel even aan.
Dan mag jij het zelf doenquote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat betekent dat je langs komt op de meet![]()
Anders blijf je er gewoon vanaf![]()
Kom gewoon langsquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Kom gewoon langs![]()
Neem desnoods het vrouwtje mee
1 |
Als jij die tekst kopieert kun jij een eigen OP maken. Maar ik zal het wel veranderen mevrouw.quote:Op zondag 18 november 2007 22:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja ehh! Juup© dinges wat heje nou weer edaan, als ik nu die OP preview doe zie ik zo rare tekentjes enzo
Ja maar ik deed ff in een post kopieren en preview en toen zag je alleen die tekentjes!quote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef Juup© het volgende:
Als jij die tekst kopieert kun jij een eigen OP maken. Maar ik zal het wel veranderen mevrouw.
Zoals de OP op Wiki stond verwees hij alleen naar de pagina op Wiki. Dus als jij een FOK OP wilt onder die link is dat ook mogelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 22:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja maar ik deed ff in een post kopieren en preview en toen zag je alleen die tekentjes!
Doet hij het wel als je hem zo post dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |