Alweer geneukt ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:49 schreef Paramnesia het volgende:
fucking hell, ik smacht eigenlijk naar een sigaret.
quote:
2/3 uur ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Hoe laat is t geworden gister?
Het gaat alles behalve een kutmeet wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef Paramnesia het volgende:
laatjes hoor ik al.
Als ik meer dan 6 uur slaap dat hele weekend dan is dat een kutmeet![]()
whaha, ik was doodop. Ik had van 9-18 al in Den Haag gezeten en toen ik thuis kwam las ik pas dat er en minimeet was. Anders was ik nog wel ff in Den Haag gebleven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het gaat alles behalve een kutmeet worden.
Ik wilde gister nog de webcam voor je aandoen, maar je was al gaan slapen.
Jammer, maar over twee wekenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whaha, ik was doodop. Ik had van 9-18 al in Den Haag gezeten en toen ik thuis kwam las ik pas dat er en minimeet was. Anders was ik nog wel ff in Den Haag gebleven.
Maar dat had nog ander gezeik kunnen opleveren aangezien ik mijn email dan niet had gelezen.![]()
uhu uhuquote:
Wij zijn een beetje vreemd, maar wel tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu, ben wel benieuwd naar jullie
En lekker. Vooral dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef enter het volgende:
[..]
Wij zijn een beetje vreemd, maar wel tof![]()
![]()
Goed idee. Ik ga aan de slagquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:30 schreef enter het volgende:
PDL, maak een leuk popart-dingie voor onze OP.
eensch en eenschquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En lekker. Vooral dat.
En Para past volgens mij prima bij ons groepje![]()
*Pop-artquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:33 schreef Paramnesia het volgende:
Whhehe, nou ja we zien wel.![]()
Oeh pop-art.
Daliquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef MASD het volgende:
ik ben ontslagen. en dit is een tvp voor de foto's.
oude bedrijfsleidster had mij en ongeveer 80% van de rest toen ontslagen. vandaag laatste dag. en nu is er een tekort aan hulpkrachten en zoeken ze mensen.quote:
gelijk heb je, kansloze rukkers dat ze daar zijn dan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
oude bedrijfsleidster had mij en ongeveer 80% van de rest toen ontslagen. vandaag laatste dag. en nu is er een tekort aan hulpkrachten en zoeken ze mensen.
maar ze kunnen een fiets in hun anus krijgen van mij.
wist niet dat SF en BA zo met elkar down waren.quote:maar ze kunnen een fiets in hun anus krijgen van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |