zoeven ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pwn ik zoeven
Ik heb beloofd het niet meer te doen!quote:
Whehe. Ik probeer me tenminste ook in te houdenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb beloofd het niet meer te doen!![]()
blauw is een goeie kleurquote:Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
slotjespostersmods
blauw
ik kreeg bericht dat ik niet meer mocht
welke postsquote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kan iemand die laatste 2 posts verwijderen?
Nouquote:
Wij houden er rekening mee door niet te vermelden dat thee vies is?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DaMart het volgende:
Noordpoolkoffie of Zuidpoolkoffie?
Ik prefereer overigens nog steeds thee. Kan daar geen rekening mee worden gehouden in de TT?
oh stfu jijquote:Op woensdag 14 november 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat jij hem weer ging openen
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij houden er geen rekening mee door niet te vermelden dat thee koffie vies is?
Nee, door de eerste zin uit de OP:quote:Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij houden er rekening mee door niet te vermelden dat thee vies is?
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic.
Plus of Minpolen koffie kan ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DaMart het volgende:
Noordpoolkoffie of Zuidpoolkoffie?
Ik prefereer overigens nog steeds thee. Kan daar geen rekening mee worden gehouden in de TT?
neequote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Nitros het volgende:
kon je het topic ook niet goed vinden lid Muck?
weer die polenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Plus of Minpolen koffie kan ook.
Waarom heet het eigenlijk niet KTSC?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, door de eerste zin uit de OP:
[..]
stinkpolen ookquote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Plus of Minpolen koffie kan ook.
dat is want kutnaamquote:Op woensdag 14 november 2007 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk niet KTSC?
Ach beter dan een of andere kut kat die koffiebonen opeet en dan uitsliktquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zag gister een gaar programma.. apen die op koffie kauwde en het uitspuugde en daar maakte ze koffie van
Jij schrijft iig wel al als een Pool...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach beter dan een of andere kut kat die koffiebonen opeet en dan uitslikt![]()
bokitoquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zag gister een gaar programma.. apen die op koffie kauwde en het uitspuugde en daar maakte ze koffie van
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Jij schrijft iig wel al als een Pool...![]()
Niet over katten beginnen hequote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach beter dan een of andere kut kat die koffiebonen opeet en dan uitslikt![]()
Katten!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over katten beginnen he
JortK is er nog niet
Zit jij tijdens je werk te msnen?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]zei ik al tegen hem op msn !
![]()
GMTA
Hou jij hele maildiscussies onder werktijd?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
kurwa !
Hete?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou jij hete maildiscussies onder werktijd?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou jij hele maildiscussies onder werktijd?
kut verkeerde naam gebruiktquote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij ook nog teveel bier gehad lid bierik
OA geilt op de dochter van zijn officemanagerquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
OA geilt op de dochter van zijn officemanager![]()
dat mag je wel een keertje makenquote:
Ik heb contacten bij de firma D. te H.I.A.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb contacten bij de firma D. te H.I.A.
quote:
Klopt. Ze kennen jou vrij goed daarquote:
bier?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij ook nog teveel bier gehad lid bierik
Kavaquote:
ja, hoiquote:oh, kia ora en tvp en zulks
quote:
Wodka dan?quote:
dagquote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef Knekwurst het volgende:
ik ga doei
ook goedquote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef Muck het volgende:
[..]
vooruit dan, omdat jij het bent
of zal ik het gewoon een keer voor je maken?
je kunt jezelf toch in leven houden?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ook goed
ik ben nog niet zo'n grote held in de keuken...
Ik kan me redden, maar meer moet iknog leren
Kava. Is lekker jaquote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef cablegunmaster het volgende:
poolse koffie wtf? smaakt dat ?
geen idee...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef cablegunmaster het volgende:
poolse koffie wtf? smaakt dat ?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee...
tsjechische koffie niet in elk geval
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Droog maar niemand poolse koffiee op ?
quote:
Aawquote:Op woensdag 14 november 2007 12:36 schreef buzzer het volgende:
Ik heb net zeer tegen mijn gewoonte in even gemsnd onder werktijd.
Het is zo verschrikkelijk lastig bellen naar je dinnetje zonder stem...
geen idee waar ik hem gelaten heb, maar ik ben hem heel erg kwijt
ik MSN nooit tijdens werktijdquote:Op woensdag 14 november 2007 12:36 schreef buzzer het volgende:
Ik ook nietquote:
Laat je niet inpalmen hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ook goed
ik ben nog niet zo'n grote held in de keuken...
Ik kan me redden, maar meer moet iknog leren
ik heb niet eens werkquote:Op woensdag 14 november 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb niet eens een PC op mn werk
Whehequote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laat je niet inpalmen hoor![]()
Jij hebt vast andere kwaliteiten
heeft iequote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laat je niet inpalmen hoor![]()
Jij hebt vast andere kwaliteiten
quote:
Eyyquote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaalloooooooooooooooo
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
boem-baggerquote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
booooooemquote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb jaren voor mezelf moeten kokenquote:
Wat een verademing...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
tis gewoon enkele minuten stil hier..
ongelofelijk zeg
ik woon inmiddels alweer zowat 3 jaar op mezelf en ik vind koken ook echt niet altijd even leuk.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor mezelf moeten kokenNaja, koken... beetje aankloten.. Ik vind het niet leuk... heb er dus geen lol in... kook wel aardappels ofzo, groente of macaroni dat soort dingen, maar ga geen uitgebreide dingen koken. Moet snel klaar zijn.. niet teveel gedoe. JJ vind koken erg leuk om te doen. Is ook heerlijk altijd, sta d'r wel vaak bij of help wel mee.. maar tis niet mijn ding. En inderdaad, andere kwaliteiten
Voor de duidelijkheid: ik eet straks meequote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon inmiddels alweer zowat 3 jaar op mezelf en ik vind koken ook echt niet altijd even leuk.
aardappels komen mijn huis niet in (nou ja, vooruit, alleen om te bakken of in de bobotie) maar pasta eet ik wel regelmatig.
ik vind het ook veel leuker om te koken als er iemand mee eet hoor
ik ben thuis doodgegooid met gekookte piepersquote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
Tis ook maar net waar je mee opgegroeid bent... en dat werkt helaas niet in mijn voordeel denk ik
gelukkig welquote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik eet straks mee![]()
![]()
Ik ga er nog heel af en toe een koken. Voor door de stamppot. Boerenkool ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben thuis doodgegooid met gekookte piepers
ik heb me ooit voorgenomen "als ik later op mezelf woon, kook ik nooit meer een pieper"
en daar heb ik me aan gehouden
quote:[..]
gelukkig wel
anders sta ik een hoop moeite te doen met die spareribs voor niks
Echtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb me ooit voorgenomen "als ik later op mezelf woon, kook ik nooit meer een pieper"
ja okee, daar wil ik nog wel een uitzondering voor makenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga er nog heel af en toe een koken. Voor door de stamppot. Boerenkool ofzo.
quote:[..]![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
gelukkig wel
anders sta ik een hoop moeite te doen met die spareribs voor niks
voor de duidelijkheid, ik nietquote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik eet straks mee![]()
![]()
ik eet minimaal 1 keer in de week bij mijn ouders, dus ik krijg ze nog wel regelmatig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef crossover het volgende:
[..]
EchtIk vind het soms nog wel lekekr
vooral veel pastaquote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kook je? ipv piepers? vervangers? ik ben nieuwschierig
![]()
Ik dus ook... week in week uit... en daardoor ben ik niet anders gewend geraakt... en ook nooit wat anders geprobeerd... Vaak aardappels dus, in welke vorm dan ook... maar merk wel dat ik nu ontdek d at er nog zoveel meer is... maar ja, tijdsgebrek, geen zin en teveel moeite weerhouden me van uitgebreid lekker koken voor mezelfquote:Op woensdag 14 november 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Maar voor 2 welquote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee, daar wil ik nog wel een uitzondering voor maken
maar dat zijn van die dingen die je gewoon bijna niet maakt voor 1 persoon
Preciesquote:Op woensdag 14 november 2007 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik eet minimaal 1 keer in de week bij mijn ouders, dus ik krijg ze nog wel regelmatig hoor
maar na 19 jaar 6 dagen in de week gekookte aardappels., was het voor mij genoeg
owja wel hoor, maar ik wil jou romantische diner voor twee niet verpestenquote:
daarom ben ik ook blij dat jij komt etenquote:
bij deze: we eten niet zo vaak piepersquote:[..]![]()
![]()
[..]
Precies
awwwwwquote:Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owja wel hoor, maar ik wil jou romantische diner voor twee niet verpesten![]()
jullie moesten al zolang wachten om elkaar weer te zien
Alleen daaromquote:Op woensdag 14 november 2007 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom ben ik ook blij dat jij komt eten
spareribs zou ik noooooit voor mij alleen klaar maken
Mooizoquote:[..]
bij deze: we eten niet zo vaak piepers
Zeker wel. Best goed te drinken hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Droog maar niemand poolse koffiee op ?
Vrij lastig communiceren dan...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:36 schreef buzzer het volgende:
Ik ook niet. Ook niet geďnstalleerdquote:
Ik vind koken juist wel leuk. Mijn vriendin zegt vaak als ze thuiskomt "zullen we wat halen, ik heb echt geen zin om wat klaar te maken...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
vooral veel pasta
en ik bak ook weleens piepertjes hoor
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker wel. Best goed te drinken hoor!![]()
[..]
Vrij lastig communiceren dan...![]()
Maar toch, msnen onder werktijd....![]()
[..]
Ik ook niet. Ook niet geďnstalleerd![]()
[..]
Ik vind koken juist wel leuk. Mijn vriendin zegt vaak als ze thuiskomt "zullen we wat halen, ik heb echt geen zin om wat klaar te maken..."
Dan ga ik maar weer alleen de keuken in!![]()
natuurlijk niet gekkiequote:
pasta, ovenschotels.... mwa, we redden ons welquote:[..]
Mooizo![]()
Aan welke reactie van mij refereer je precies?quote:
quote:
pasta, ovenschotels.... mwa, we redden ons wel
ho even, ik vindt koken ook heel erg leuk! anders was ik nooit mod van cul geworden hequote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef OA het volgende:
Ik vind koken juist wel leuk. Mijn vriendin zegt vaak als ze thuiskomt "zullen we wat halen, ik heb echt geen zin om wat klaar te maken..."
Alle.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aan welke reactie van mij refereer je precies?
En dat weet ze donders goed denk ik, dus dan zal ze het nog wel vaker gebruikenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef OA het volgende:
slijmbalquote:Op woensdag 14 november 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle.
Jouw reacties zijn over het algemeen van hoog niveau.
Ah, ik dacht al....quote:Op woensdag 14 november 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ho even, ik vindt koken ook heel erg leuk! anders was ik nooit mod van cul geworden he
het is het koken voor alleen mezelf dat ik niet leuk vind
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle.
Jouw reacties zijn over het algemeen van hoog niveau.
Neemt niet weg dat de jouwe nog beter zijnquote:
Ongetwijfeld. Daarbij vindt zij ook altijd dat het niet smaakt als zij iets heeft klaargemaakt, terwijl dat ook zo is het prima smaakt!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dat weet ze donders goed denk ik, dus dan zal ze het nog wel vaker gebruiken
de eerste paar maanden vond ik dat helemaal geweldig, nu boeit het me niet zo meerquote:Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al....![]()
Voor mezelf koken vind ik ook wel leuk. Beetje dingen bij elkaar gooien, waarvan mijn vriendin zegt dat dat absoluut niet kan!![]()
correctie: verschríkkelijke slijmbalquote:Op woensdag 14 november 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de jouwe nog beter zijn![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Daarbij vindt zij ook altijd dat het niet smaakt als zij iets heeft klaargemaakt, terwijl dat ook zo is het prima smaakt!![]()
]quote:Op woensdag 14 november 2007 13:31 schreef OA het volgende:
MPG, hoe zou jij "milieuvergunning" vertalen?
Umweltlizenz?
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Daarbij vindt zij ook altijd dat het niet smaakt als zij iets heeft klaargemaakt, terwijl dat ook zo is het prima smaakt!![]()
quote:
mot er gebeuren dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wordt niks trouwens, met die UI...
Ligt effe buiten mijn kunnen denk ik
psst, ik heb de noorwegenfoto's meegebrachtquote:
die Umweltgenehmigungquote:Op woensdag 14 november 2007 13:31 schreef OA het volgende:
MPG, hoe zou jij "milieuvergunning" vertalen?
Umweltlizenz?
Ik de oostenrijkfoto'squote:Op woensdag 14 november 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
psst, ik heb de noorwegenfoto's meegebracht
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
[..]
mot er gebeuren dan?
kan het altijd aan mijn broertje vragen
Schlafkopfquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
correctie: verschríkkelijke slijmbal
Lizenz is dan toch beter... mijn gewaardeerde collegae moeten het namelijk ook kunnen begrijpen...quote:
Die moeten dan maar fatsoenlijk duits lerenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
Lizenz is dan toch beter... mijn gewaardeerde collegae moeten het namelijk ook kunnen begrijpen...![]()
pff, inderdaad....quote:Op woensdag 14 november 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo komt het er uit.
Die blauwe gloed komt langzaam om die E heen, en met hetzelfde tempo widle ik een filmpje van een feest in die E laten verschijnen. Echter zijn de kleuren vernacheld, (moet groen zijn in die E op het moment dat het filmpje erin is) en het iflmpje moet doorlopen als die gloed bijft staan.
Nu werkt dat dus niet.
Het is ook een partij werk waar je u tegen zegt om dat te fixen
hun duits is ongetwijfeld beter dan dat van mijquote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moeten dan maar fatsoenlijk duits leren
Wieso?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hun duits is ongetwijfeld beter dan dat van mij
't is dus dit filmpje:quote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
pff, inderdaad....
nou, ik vraag het wel morgen
Samen foto's kijkenquote:
Ach mijn inbreng werd ook uberhaupt niet gewaardeerd zie ik al *huil modus*quote:Op woensdag 14 november 2007 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hun duits is ongetwijfeld beter dan dat van mij
Der OA hat mich gefragt die Übersetzung zu geben. Doch ich freue mich dass du auch deutsch redestquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach mijn inbreng werd ook uberhaupt niet gewaardeerd zie ik al *huil modus*
Maar ja, ik heet ook geen MPG![]()
Niet eens zo'n slechte vertaling, maar het dekt niet helemaal af wat ik bedoel.quote:
Na rijp beraad, met mezelfquote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moeten dan maar fatsoenlijk duits leren
In de context die ik bij jou vermoed is "Genehmigung" de betere vertaling
Mja.. het kan ook wel.. maar klaag niet bij mij als de Pruuse er even over moeten nadenken wat je bedoeltquote:Op woensdag 14 november 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slechte vertaling, maar het dekt niet helemaal af wat ik bedoel.![]()
[..]
Na rijp beraad, met mezelf, besluit ik toch dat Lizenz in dit geval beter is.
![]()
hij heeft ook wat gevonden hoorquote:
Sla hem kapoet!quote:
beul !quote:
presentquote:Op woensdag 14 november 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over katten beginnen he [afbeelding]
JortK is er nog niet [afbeelding]
quote:
JA!quote:
FF baggeren...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:07 schreef BrandX het volgende:
over gefrustreerde theedrinkers gesproken: Koffiepret apparaat
[afbeelding]
Lekkerquote:
Double espresso hierquote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
* Houniet koffie geeft aan iedereen [afbeelding]
Ik ga voor de trein van 14:47, dan ben ik volgens de NS om 16:32 in didamquote:
prima schatquote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga voor de trein van 14:47, dan ben ik volgens de NS om 16:32 in didam
Man, wát een wereldreis...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga voor de trein van 14:47, dan ben ik volgens de NS om 16:32 in didam
oh ja, ik moet eens gaan kijken wat we volgend jaar willenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
prima schat
ik ga als de spareribs uitgebubbeld zijn lekker in bad met mijn toffe boek
en als je mazzel hebt zitten mijn krullen dan tof als ik je kom halen
Met de auto zo het iets minder dan een uur zijn, mits geen filequote:
jaquote:
okee, hij gaat vanavond over de kniequote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef OA het volgende:
Muck: [Lesbeau] #166 - Kan deze dicht voor pakjesavond?![]()
ik ben er bang voor jaquote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef Houniet het volgende:
Muck volgens mij gaat het hier bij ons in de buurt flink hozen![]()
HOI BOEMBAGGERquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
HAAAAAAAAAAAAALLOOOOO
waar haal je zo'n ding?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
ik ga trein halen
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
HAAAAAAAAAAAAALLOOOOO
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:MPG , veel plezier.
Ik bagger haast niet meer Eer-ik. Check mijn postgeschiedenis van de laatste tijd.
ik kom sowieso vrijwel niet in onz...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Onz is geen ene fak meer aan. En ik heb 't druk met andere dingen
doe mij er ook eenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
ik ga trein halen
dat was bij mij ook zoquote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kwam er vrijwel alleen maaren nu niet meer.
wat is erquote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef Frutsel het volgende:
Baggerzooi...
vroeger, nu niet meer. naja heel soms danquote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kwam er vrijwel alleen maaren nu niet meer.
hoiquote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
Oeh, koffie, daar kan ik wel 'n kupske van gebruiken
Oh, jaquote:Op woensdag 14 november 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
vd Kaart, deze is mooier![]()
Als de tijd rijp is.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan beuren. Wanneer moet jij eigenlijk weer eens naar school toe?
kan ookquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
Welnu, ik ga in ieder geval even naar de koffieautomaat
Ik ben alweer druk bezig, maar of het weer buiten Europa zal zijn betwijfel ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ja, ik moet eens gaan kijken wat we volgend jaar willen
Frits. Heden middag ben ik even langs het postkantoor gelopen!quote:
Als die van de boom afvaltquote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En wanneer is dat rijp dan?
Ah, frits kan binnenkort een mysterieus uitziende envelop op de mat verwachtenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Frits. Heden middag ben ik even langs het postkantoor gelopen!
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef IrfieJ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zlQSwY-YiH4![]()
![]()
![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Frits. Heden middag ben ik even langs het postkantoor gelopen!
Met smart wacht ik afquote:Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, frits kan binnenkort een mysterieus uitziende envelop op de mat verwachten
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, frits kan binnenkort een mysterieus uitziende envelop op de mat verwachten
blauwe functies vrij?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Frutsel het volgende:
Ach ik zou blijven soliciteren, komen vast nog meer blauwe functies vrij ^^
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] !!!!!!!11
Iets van mijn gading, of die van Frits/MPG??quote:Op woensdag 14 november 2007 15:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh ja?![]()
Zou jij toch moeten weten als blauwe zijnde
echt daar zou Herman Brood jaloers op zijn geweestquote:
Hey Buzzquote:Op woensdag 14 november 2007 15:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt daar zou Herman Brood jaloers op zijn geweest
Wie is het?quote:
Ben bang van niemand van de KSC..maar try before u diequote:Op woensdag 14 november 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Iets van mijn gading, of die van Frits/MPG??![]()
Ik heb een Saxo.quote:
Ooit.. wellicht...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben bang van niemand van de KSC..maar try before u die
een of andere brandweerman die stoned isquote:
ik wil het niet eens wetenquote:
Schorem is hetquote:
Jammerquote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
vloek scheld jankt etc
4.5 op tentamen zo niet verwacht, kutzooi [afbeelding]
dat isquote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
vloek scheld jankt etc
4.5 op tentamen zo niet verwacht, kutzooi
ja, en ik ben er mee aan het stoeien, maar het valt niet mee om er iets knaps uit te krijgen...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Buzz![]()
Heb je mijn pm van een aantal dagen terug nog gelezen?
Wat een duistere termenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, en ik ben er mee aan het stoeien, maar het valt niet mee om er iets knaps uit te krijgen...
Het is eigenlijk net even te groot voor het mooie
fotobewerking is niet zo spannend hoorquote:
oh zoquote:Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
fotobewerking is niet zo spannend hoor
vuurwerkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kutjeugd hier zit met vuurwerk te kloten
maar een grote zwaar overbelichte vlek midden in een waterval weg te werken valt echt niet mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh zo
Wel leuk om te doen though
Knutsel zelf ook nog wel geregeld wat aan OA's foto's
Mag ik die plaat eens?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar een grote zwaar overbelichte vlek midden in een waterval weg te werken valt echt niet mee.
Met contrast is het ook niet te redden
Er waren nog veel meer foto's niet goed, vanwege dezelfde vlek als die je in de zonsondergang ziet, maar die heb ik er zelfs gelukkig al uitgekregen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar een grote zwaar overbelichte vlek midden in een waterval weg te werken valt echt niet mee.
Met contrast is het ook niet te redden
Ik pm je evenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik die plaat eens?
Niet om te zeggen van: oh, maar dat kan ik wel
Maar wil 't even zien
smsjes pleitequote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
zo, telefoon maar weer eens aangezet na 5 dagen
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi weer.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat nummer op de radio dat jij kan spelen op je gitaarvan Nirvana
![]()
best dure gitaar dan zekerquote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat nummer op de radio dat jij kan spelen op je gitaarvan Nirvana
![]()
Dat is de kunst van Nirvana.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wouw. Dat is ook echt een hele kunst, een nummer van Nirvana op gitaar
Ik weet niet wat voor middeleeuwse telefoon jij hebtquote:
die naar jouw telefoon zijn gestuurd pannenkoek. die blijven volgens mij 24 uur hangen, daarna zijn ze weg. die op je telefoon staan blijven er gewoon op natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor middeleeuwse telefoon jij hebt
Maar mijn smsjes izjn niet kwiet als ik telefoon uitzet.
@ frits: come as you are.
Ja hequote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wouw. Dat is ook echt een hele kunst, een nummer van Nirvana op gitaar
Bullshit, kreeg een smsje van 3 dagen geleden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
die naar jouw telefoon zijn gestuurd pannenkoek. die blijven volgens mij 24 uur hangen, daarna zijn ze weg. die op je telefoon staan blijven er gewoon op natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |