Het Keldertje. Ik heb nog nooit toegang aangevraagd, omdat ik niet zou weten wat ik daar moet!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zat in de kelder, dies best groot en er staan allemaal mappen enzo...
Ik mag niet in het keldertje trouwens.
Ik lul gewoon over de dingen die daar besproken worden in ''mijn'' andere slowchat.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het Keldertje. Ik heb nog nooit toegang aangevraagd, omdat ik niet zou weten wat ik daar moet!
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Pfff. Is die nou nog niet vol? Die KSC'ers laten zich ook niet van hun beste kant zien :[.
of zo'n mini eitje vibra echt zo geweldig is als mn vriendin beweerd ? iemand ervaring mee :p?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Welke vraag?
We verzaken, hebben het druk, etc..quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Pfff. Is die nou nog niet vol? Die KSC'ers laten zich ook niet van hun beste kant zien :[.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
of zo'n mini eitje vibra echt zo geweldig is als mn vriendin beweerd ? iemand ervaring mee :p?
* btw komt ook van ksc af ^^ *
Dit is gene kaapquote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een topickaap opeens. Teruglezen kostte me nu meer dan 2 seconden
.
Ik ga vanmiddag naar mn vriendinnetje, ook goed?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slecht ,..... haal een meesteres erbij die spankt je wel
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een topickaap opeens. Teruglezen kostte me nu meer dan 2 seconden
.
ikke pas op vrijdagquote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is gene kaap
We helpen jullie
[..]
Ik ga vanmiddag naar mn vriendinnetje, ook goed?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ikke pas op vrijdag....
krreeg een smsje dat ik op moest sparen![]()
jaja..quote:
Je eigen slowchat!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon over de dingen die daar besproken worden in ''mijn'' andere slowchat. [afbeelding]
Ok. Geldig excuus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... was op schoo l^^
maar is mijn vraag al bean twoord? ff kijken ^^
Ja, ikzelf incluis hoor...quote:
Schiet niet op dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vond het heel lief [afbeelding] btw : we zijn al op 95 ^^
Nee, is niet mijn slowchat...vandaar de ''quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je eigen slowchat!.
Een user met een slowchat!.
Doorspammen dusquote:
Mag ook voor pakjesavond!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten nog tot 5 december.
Gewoon. Het beestje bij zn naam noemenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, is niet mijn slowchat...vandaar de ''
Alleen zit ik in twee slowchats en wist even niet hoe ik het anders moest zeggen.
Das hetzelfdequote:
Ik heb ook meerdere slowchats. Tegenwoordig iets minder, maar ik had er op een gegeven moment 5 of 6 waar ik actief meeposttequote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, is niet mijn slowchat...vandaar de ''
Alleen zit ik in twee slowchats en wist even niet hoe ik het anders moest zeggen.
Jij bent vast wel heel zoet geweest, dus mag jij best een nieuwer topic op je verlanglijstje zetten en in je schoen stoppenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten nog tot 5 december.
okee!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon. Het beestje bij zn naam noemen![]()
Met een linkje.
Eindhovenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
okee!
Eindhoven 1203 - Wordt het Shardella of toch iets leukers?
Mag ik vragen waarom?quote:
Wees welkom!quote:
Hrhr, idd.quote:
Ah ok. Nouja, ik volg er meerdere. Altijd lastig, met teruglezen, quickquoten, om de mens van de gewilde repliek te voorzien. Etc.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, is niet mijn slowchat...vandaar de '' [afbeelding]
Ik heb er dus twee, ik kan dan ook zeggen mijn andere slowchat.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wees welkom!
[..]
Hrhr, idd.
[..]
Ah ok. Nouja, ik volg er meerdere. Altijd lastig, met teruglezen, quickquoten, om de mens van de gewilde repliek te voorzien. Etc..
Ik ben echt nog nooit in Groningen geweest, evenals Friesland.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat groningen heerst ^^
Randstad, omgeving Rotterdam meldtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Groningen. Je bent momentele wel in een topic waar de meerderheid uit of uit de omgeving van Eindhoven komt
.
Ik dacht al, wat voel ik me toch snel thuis hierquote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Groningen. Je bent momentele wel in een topic waar de meerderheid uit of uit de omgeving van Eindhoven komt
.
Weilanden, grasvelden, koeien en akkerlandquote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit in Groningen geweest, evenals Friesland.![]()
Mis ik iets? Nee he!
Groningen FTW! Er gaat nl. niets boven nederland.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] omdat groningen heerst ^^
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Groningen [afbeelding]. Je bent momentele wel in een topic waar de meerderheid uit of uit de omgeving van Eindhoven komt [afbeelding].
Groningen is te ver weg van Ehv om te heersenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat groningen heerst ^^
Heequote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Die meerderheid was volgens mij wel voor de invasie van al jullie spammers.
en deze vaste bezoeker van dit topic werkt er ruim 40 uur in de weekquote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee
Deze spammer studeert wel in eindhoven he
ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en deze vaste bezoeker van dit topic werkt er ruim 40 uur in de week
bekijk het andersomquote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Groningen is te ver weg van Ehv om te heersen![]()
Tenzij er persoonlijk profijt is! Dan wordt je in die vorm uitbetaald, voor de overige uren.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef maedel het volgende:
[..]
ik ook.
en ik word maar voor 24 betaald. Iets doe ik niet goed geloof ik [afbeelding]
Ja inderdaad, want zoals gezegd, er gaat niets boven groningen, en haar beste binnenstad van nederland.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bekijk het andersom [afbeelding]
Noorwegen is boven Groningen.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja inderdaad, want zoals gezegd, er gaat niets boven groningen, en haar beste binnenstad van nederland.
quote:
Ik ook. Maar dat komt door het gebrek aan weerstand en de hoge temperatuur in deze ruimte.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben duf.
Das niet goedquote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef maedel het volgende:
[..]
ik ook.
en ik word maar voor 24 betaald. Iets doe ik niet goed geloof ik
Ja. En lekkere wijvenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh en had ik al gezegd, dat ze de beste binnenstad van nederland heeft?.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh en had ik al gezegd, dat ze de beste binnenstad van nederland heeft?.
Nog een reden dat Eindhoven toffer is. Die lekkere wijven kunnen mij gestolen worden namelijkquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een reden dat Eindhoven toffer is. Die lekkere wijven kunnen mij gestolen worden namelijk [afbeelding].
Kutquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dit heb ik niet gezegd [afbeelding]
Vertel alsjeblieft niets tegen Muck [afbeelding]
Donequote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
Vertel alsjeblieft niets tegen Muck![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
MPGquote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Hier zijn ook best lekkere wijven.
Of mooie vrouwen, wat je wilt.
Ja.. Nee.. Maar.... Schatje... Ik kan het uitleggenquote:
Muck is leuk en komt ook uit Venlo?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
Ik ken Vera nietquote:
Bewijs het maar.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
groningen blijft beter.....![]()
goedmaaksex ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. Nee.. Maar.... Schatje... Ik kan het uitleggen![]()
Ik vind jou leukquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Muck is leuk en komt ook uit Venlo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |