quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
Vertel alsjeblieft niets tegen Muck![]()
MPGquote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Hier zijn ook best lekkere wijven.
Of mooie vrouwen, wat je wilt.
Ja.. Nee.. Maar.... Schatje... Ik kan het uitleggenquote:
Muck is leuk en komt ook uit Venlo?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
![]()
Dit heb ik niet gezegd
Ik ken Vera nietquote:
Bewijs het maar.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
groningen blijft beter.....![]()
goedmaaksex ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. Nee.. Maar.... Schatje... Ik kan het uitleggen![]()
Ik vind jou leukquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Muck is leuk en komt ook uit Venlo?
je eet vanavond maar thuisquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. Nee.. Maar.... Schatje... Ik kan het uitleggen![]()
De Veraquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef Muck het volgende:
vol voor pakjesavond?
met gemak [afbeelding]
[..]
MPG [afbeelding]
[afbeelding]
3 gezustersquote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De Vera [afbeelding] een uitgaans plek of shadrak , of de 3 gezusters [afbeelding] man en jij komt in de binnenstad?
:! Dat is er toch heul niet meer voor!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
je eet vanavond maar thuis [afbeelding]
ik ga gilmore girls kijken [afbeelding]
Muck is de vriendin van MPG (alhoewel.....) en komt uit didamquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Muck is leuk en komt ook uit Venlo?
Thanksquote:
jo0lzquote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Muck , ik sta klaar om je het hof te maken.. Kom maar bij mij...
.
Oh, jammer, Venlo was nog wel te doen eigenlijk... Didam weet ik niet eens waar dat ligtquote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Muck is de vriendin van MPG (alhoewel.....) en komt uit didam
dvd-boxen ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
:! Dat is er toch heul niet meer voor!
dat ligt tussen arnhem en doetinchemquote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, jammer, Venlo was nog wel te doen eigenlijk... Didam weet ik niet eens waar dat ligt
Ik wachtte m'n hele leven al op jou!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
jo0lz [afbeelding]
na al die tijd dan toch nog? [afbeelding]
Ah, that explains it!quote:
ekskjoez mie? Dit is een lesbeau topic hoorquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
ekskjoez mie? Dit is een lesbeau topic hoor [afbeelding]
<-- [afbeelding]
en ik op jouquote:Op woensdag 14 november 2007 14:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wachtte m'n hele leven al op jou!.
ik was heul verdrietig toen het afgelopen was :quote:
'(quote:Op woensdag 14 november 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
ekskjoez mie? Dit is een lesbeau topic hoor![]()
<--![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Verleiden?
Das lange geleden... [afbeelding]
Zo, ik heb mijn plicht gedaan en weer wat vooroordelen bevestigdquote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Oh sowwy. Ik ga haar al verleiden via haar fobo en pm.
quote:
Doe jij dat dan wel hier in t topic?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn plicht gedaan en weer wat vooroordelen bevestigd
James, kom maar hier hoor, dan ga ik jou wel verleiden.
Die kerels moeten volgens mij ook gewoon om de zoveel tijd eens op cursus ofzo. Die snappen gewoon niet hoe ze makkelijk punten kunnen scoren
Mmm, euh, ja,quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe jij dat dan wel hier in t topic?
dat verdient wel een extra kopje koffiequote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef maedel het volgende:
[..]
ik ook.
en ik word maar voor 24 betaald. Iets doe ik niet goed geloof ik
het is dat ik meisjes niet zo leuk vind, maar anders had ik je verleid hoorquote:
Ik heb een vriend, al 8 jaar.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
het is dat ik meisjes niet zo leuk vind, maar anders had ik je verleid hoor
als MPG en jo0lz het niet zien dan he
krijgt ie wel z'n zin dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, al 8 jaar.
Hij zegt wel vaak dat ik mooi ben, maar das niet echt verleiden he, volgens mij is ie vergeten hoe dat ook al weer moest.
Ehmmmm.....quote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef maedel het volgende:
[..]
krijgt ie wel z'n zin dan?
Als ik het zo maar even mag uitdrukken
Anders vergat ik namelijk spontaan ook vanalles...
I rest my case.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ehmmmm.....
Tja
Ik ben zelf nogal gek op sex en heb vaker zin dan hij...
Dus het hoeft ook niet echt idd...
Maar dan zou ik het nog wel leuk vinden...![]()
Meestal ben ik degene die zijn best doet...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef maedel het volgende:
[..]
I rest my case.
Ik vind het zelf altijd wel leuk om een beetje m'n best te doen. Maar als dat nooit hoeft, dan raak je volgens mij vrij vlot wat makkelijk ingesteld denk ik.
Daar zijn we mannen voor he!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Meestal ben ik degene die zijn best doet...
Soms hij, maar dan op een nogal lompe manier![]()
Ja.quote:
Dat is toch niet genetisch bepaald?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Maar goed, mannen zouden ook vaker moeten willen dan vrouwen...![]()
Nou ja, dat zeggen ze toch? Lompheid is toch ook niet genetisch bepaald...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is toch niet genetisch bepaald?![]()
Ook mannen hebben weleens hoofdpijn!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook verleid worden... [afbeelding]
Ja best wel sielug ergens...quote:
Ik sta open voor tips en trucs hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn plicht gedaan en weer wat vooroordelen bevestigd [afbeelding]
James, kom maar hier hoor, dan ga ik jou wel verleiden.
Die kerels moeten volgens mij ook gewoon om de zoveel tijd eens op cursus ofzo. Die snappen gewoon niet hoe ze makkelijk punten kunnen scoren [afbeelding]
Maar, je maakt haar dan wel vrolijkquote:Op woensdag 14 november 2007 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
het is dat ik meisjes niet zo leuk vind, maar anders had ik je verleid hoor [afbeelding]
als MPG en jo0lz het niet zien dan he
ja, maar dat kwam omdat Fok traag werd. Toen ging ik iets anders doen natuurlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu gaat het weer vrij traag hier toch..
Hehe, dan haak ik idd ook altijd gewoon af.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, maar dat kwam omdat Fok traag werd. Toen ging ik iets anders doen natuurlijk...
Hahaha te laat....quote:Op woensdag 14 november 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
tssk James! Wel een beetje onze reeks promoten he!![]()
Soapie, het is echt een must om alles terug te lezen hoor!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
We werden overvallen. Het enige wat ik me nog kon herinneren was iets over koffie :/.
Korte en een lange poot? Je houdt van wankelen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
Waarom heb ik nou altijd zo'n afwijkende smaak? Zoveel moeite is het toch niet om iets te maken dat ik mooi vind?
L-vormig met een korte en een lange poot, een ronde hoek zodat daar het beeldscherm en toetsenbord kan staan, wat bergruimte boven en beneden, zwart, en GEEN, ik herhaal GEEN, toetsenbordlade. Oh ja, en betaalbaar natuurlijk.
Maar nee hoor...
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Korte en een lange poot? Je houdt van wankelen?
Dat was precies wat ik dacht....quote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Korte en een lange poot? Je houdt van wankelen?
De ene kant (poot) van de L moet langer zijn dan de andere. Geen vierkante hoek dus, maar een echte L. Omdat aan een kant een raam zit.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
(Ik snap serieus niet wat je bedoelt![]()
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |