Nee, Fok doet raar, hij zet tegenwoordig post 299 al op de laatste paginaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef Inu het volgende:
Wow, ik had de 301ste post
En ik weet dat het geen Shardella wordt hoor![]()
Ja, mijn kindernamenwebstiezoekskills waren niet zo aanwezig die dagquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het!!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, Fok doet raar, hij zet tegenwoordig post 299 al op de laatste pagina
Minder exotisch, edoch kindvriendelijker, dus jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef amaranta het volgende:
en is het leuker dan chardella sq?
wij zijn maar simpele zielenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Minder exotisch, edoch kindvriendelijker, dus ja
Kijk en daaaaaarom doe ik lekker wat ik zélf wil.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Schijtsonja met d'r lunch van 2 beschuitjes
En als je dan tussendoor nog wat vullends mocht, maar nee, heeft ze een beker warme chocomel op het menu staan![]()
of Priskilla of Wanda ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, simpele zielen noemen hun kinderen Chardella
Ik vind die leidraad wel handig hoor, en het is maar voor een paar weken. En als ik echt teringhonger krijg pak ik ook wel wat, no worriesquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijk en daaaaaarom doe ik lekker wat ik zélf wil.![]()
Enige nadeel van mijn lijnmethode is het "maandag 1kg zwaarder dan dinsdag effect".Ik was vanmorgen ook écht een kg lichter dan gisteren.
![]()
Pannekoeken op de oldskool wijzequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef amaranta het volgende:
nou ja zeg... kutpannenkoekenbeslag uit een schudpak....
en kutpan
Zit jij in OUD?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef bleiblei het volgende:
Het speelgoedtopic, deel 3
Sjezus.
Hoe ontneem je je kinderen alle lol die er aan lego te beleven is.
Legoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |