Nee, Fok doet raar, hij zet tegenwoordig post 299 al op de laatste paginaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef Inu het volgende:
Wow, ik had de 301ste post
En ik weet dat het geen Shardella wordt hoor![]()
Ja, mijn kindernamenwebstiezoekskills waren niet zo aanwezig die dagquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het!!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, Fok doet raar, hij zet tegenwoordig post 299 al op de laatste pagina
Minder exotisch, edoch kindvriendelijker, dus jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef amaranta het volgende:
en is het leuker dan chardella sq?
wij zijn maar simpele zielenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Minder exotisch, edoch kindvriendelijker, dus ja
Kijk en daaaaaarom doe ik lekker wat ik zélf wil.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Schijtsonja met d'r lunch van 2 beschuitjes
En als je dan tussendoor nog wat vullends mocht, maar nee, heeft ze een beker warme chocomel op het menu staan![]()
of Priskilla of Wanda ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, simpele zielen noemen hun kinderen Chardella
Ik vind die leidraad wel handig hoor, en het is maar voor een paar weken. En als ik echt teringhonger krijg pak ik ook wel wat, no worriesquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijk en daaaaaarom doe ik lekker wat ik zélf wil.![]()
Enige nadeel van mijn lijnmethode is het "maandag 1kg zwaarder dan dinsdag effect".Ik was vanmorgen ook écht een kg lichter dan gisteren.
![]()
Pannekoeken op de oldskool wijzequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef amaranta het volgende:
nou ja zeg... kutpannenkoekenbeslag uit een schudpak....
en kutpan
Zit jij in OUD?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef bleiblei het volgende:
Het speelgoedtopic, deel 3
Sjezus.
Hoe ontneem je je kinderen alle lol die er aan lego te beleven is.
Legoquote:
Ik wil ook een lego zolderquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:43 schreef Mex_ het volgende:
LegoVriend van mij heeft 2 zolders, van de ene heeft ie een Lego zolder gemaakt
![]()
Wij hebben momenteel een Lego woonkamerquote:
Wat kost zoiets tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij hebben momenteel een Lego woonkamer![]()
Deze (oa) hebben we zaterdag gekocht:
[ afbeelding ]
V. heeft de hele zondag lief zitten knutselen.![]()
130 euro bij ToyChamp op de Hurk.quote:
Die is ook leuk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hadden zo'n hijskraan, heeft vriend alweer verkocht.
Das altijd bij hem
Ik niet...quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook zo'n inkoop-verkoop man.
Maar al m'n Lego heb ik nog, inclusief treinquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook zo'n inkoop-verkoop man.
Mijn speelgoed is allemaal aan een nicht van me gegeven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar al m'n Lego heb ik nog, inclusief trein![]()
Heeft dat te maken met je roots?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn speelgoed is allemaal aan een nicht van me gegeven.Die had 5 kindertjes en zowel mijn nicht als haar man hadden een uitkering. Dag speeltjes...
![]()
Nope... wel Bijlmervolk, maar blank-Bijlmervolk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met je roots?![]()
.
Sjeez... 5 kinderenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nope... wel Bijlmervolk, maar blank-Bijlmervolk.![]()
Regent het daar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik maar op kantoor overnacht
Hier is het wel nacht, maar tot nu toe geen regen.quote:
Knusquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hier is het wel nacht, maar tot nu toe geen regen.
Zal zo wel komen dan.
Blijf ik hier slapen, gaan we de hele nacht fokken!
quote:
Dat duurt nog even..quote:
Dan moet ik door de kou fietsenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat duurt nog even..
Maar we hebben gelukkig wel Sinterklaas en Kerst en oud en nieuw en een stel verjaardagen in de donkere maanden.
En chocolademelk natuurlijk!
En je mag wel bij ons komen als jij geen verjaardagen of chocomel hebt hoor!![]()
Ik zal vriend sturen met de autoquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet ik door de kou fietsen
O ja, die is bijna he!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft mijn verjaardag!
Ik zeg er toch niks van?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, ik mag toch wel een hekel hebben aan grauw weer? Of staan jullie er om te springen? In dat geval zijn jullie een stel apen
warme choco mag ik niet, en een kerstboom durf ik niet met mijn spookpoesquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg er toch niks van?
Ik probeer je wat op te beuren in deze grUWE DAGEN, DENK AAN DE LEUKE DINGEN! wARME CHOCOLADEMELK EN AMARANTA'S VERJAARDAG, kERST(+BOOM) capslock!Sinterklaas, oud en nieuw...Allemaal best leuk(A en K zijn in feb jarig, dus wij hebben alleen in jan een maand van niks.)
Grauw weer is lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, ik mag toch wel een hekel hebben aan grauw weer? Of staan jullie er om te springen? In dat geval zijn jullie een stel apen
dat zeggen alle mensen die een auto hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grauw weer is lekkerrrrrr.
Met kaarsjes aan en een lekker warm drankje op de bank tegen elkaar kruipen met een dekentje om een film te kijken.
Ja, maar dat komt goed uit, want SQ is net een vent omdat ze shag rookt(net als mijn moeder)quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben net een wijf.
Ik heb geen idee hoe het hier gaat met boom en Dee, maar dat zien we wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
warme choco mag ik niet, en een kerstboom durf ik niet met mijn spookpoes
Ik heb geen auto en ik vind het ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeggen alle mensen die een auto hebben
Jawel, in doos op zolder, kwam van de zolder van papa.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef amaranta het volgende:
waar heb jij die lego dna liggen rob? Niet in dit huis dacht ik................
Niej! Ik heb dat altijd al gevondenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeggen alle mensen die een auto hebben
kom me maar ophalen danquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niej! Ik heb dat altijd al gevonden.
Warm weer in de herfst/winter is imho net zo kut als regen in de zomer.
Nah, geen behoefte aan, als ze m'n geld tenminste terugstorten. Ze hebben alleen wel een lesje klantvriendelijkheid nodigquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:19 schreef Mex_ het volgende:
Dmv een half uurtje effectief internet kun je de naam van zo'n bedrijf helemaal naar de klote helpen![]()
En je mag mijn kattenbak verschonen, schijnt ook erg goed voor spontane abortiequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de oplossing, niks wonderolie, niks stroop, niks gras of tieten masseren. Ik ga gewoon een kuub filet american achterover werkenen een ton brie!
Daar kun je een of andere ziekte van krijgen die voor je baby gevaarlijk is, maar voor de gemiddelde volwassene niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je mag mijn kattenbak verschonen, schijnt ook erg goed voor spontane abortie
Check even of je kinderen dat ook een tof plan vinden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou er ook nog wel twee of drie bij willen...
Maar niet nu, nu komt het niet uit, ik heb leuk werk dat ik eigenlijk niet kwijt wil en ik wil een paar cursussen gaan doen, nu komt het niet uit.
Over een jaar of vijf misschien, dan ben ik 32, kan best, misschien wil vriend dan ook nog wel een keer eraan beginnen.![]()
Ik heb het echt prima naar mijn zin gehad met ons 5enquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Check even of je kinderen dat ook een tof plan vinden...
Ik had dol graag uit een kleiner gezin gekomen dan 5.Ik hou wel (veel) van mijn broers en zus, maar ik had ook graag wat aandacht gehad toen ik klein was.
![]()
Ben zelf de 4de van 5 en als het een kleiner gezin was geweest was ik er niet geweest, I know. Maar daar had ik dan ook geen last van gehad.![]()
Of een abortuspil...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef amaranta het volgende:
Of rauwe kip
Het gebeurt niet. Vriend wil het niet, dus dat wordt niks.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Check even of je kinderen dat ook een tof plan vinden...
Ik had dol graag uit een kleiner gezin gekomen dan 5.Ik hou wel (veel) van mijn broers en zus, maar ik had ook graag wat aandacht gehad toen ik klein was.
![]()
Ben zelf de 4de van 5 en als het een kleiner gezin was geweest was ik er niet geweest, I know. Maar daar had ik dan ook geen last van gehad.![]()
Of keiharde sexquote:
Toffe datumquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
bb, 27 december ook vrij houden krijg ik net door, Corine en Ferry vieren hun 25-jarig verkering
Nee, want als je eenmaal in dat kleine hart zit gaan die mensen voor je door het vuurquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef amaranta het volgende:
Een uitdrukking waar ik me ook aan erger, of het kan ook zijn dat ik hem gewoon niet snap is.
bla bla bla maar hij heeft een klein hartje....
Hoezo klein hart? Is dat positief? Je kan toch veel beter een groot hart hebben?
Het gaat er toch om wat het betekent? UYitdrukkingen niet letterlijk nemen enzo, iemand heeft toch ook geen hart van steen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef amaranta het volgende:
Een uitdrukking waar ik me ook aan erger, of het kan ook zijn dat ik hem gewoon niet snap is.
bla bla bla maar hij heeft een klein hartje....
Hoezo klein hart? Is dat positief? Je kan toch veel beter een groot hart hebben?
Dat schijnt te helpen, ik weet het niet, want wij hadden altijd sex.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef amaranta het volgende:
Jawel ik ga dalijk kei hard neuken met mijn man.
Ik zit liever bij iemand in zijn kleine hartje dan bij iemand in zjin onbetrouwbare allemans vriend hart.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:39 schreef amaranta het volgende:
NOu ik heb een heeeeeeeeeel groot hart. Voor iedereen een plekske.
WEL!quote:
WTF?quote:Deze week stonden er veel ingezonden brieven in het Parool van NS-reizigers die grof geweigerd werden als ze in een taxi wilden stappen. De reizigers werden bedreigd of weggestuurd als ze klaagden over de manier waarop ze behandeld werden. Van de politie kregen ze het advies om sowieso geen taxi te nemen vanwege de veiligheidsrisico's.
Waar gaatdat over?quote:
Mja, die heb ik dus ook al 10 minuten in mijn hoofdquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een houten hart...
Het was het beste dat ik vinden kon
Toen iemand wegging met het goud
Mijn houten hartquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, die heb ik dus ook al 10 minuten in mijn hoofd
Typisch weer zo'n nummer met een irritante tekst. Kan ik uren over zitten piekeren omdat 't gewoon een prut tekst is.quote:
Amsterdamse taxi'squote:Op dinsdag 13 november 2007 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Over Taxi's. Staat er toch?
Om precies te zijn Taxi's voor Amsterdam Centraal.
Ik ben in ieder geval tot aan mijn bilnaad doorweekt geraaktquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Levitation het volgende:
Kan iemand buiten het licht weer ff aandoen? Zie geen zak als ik uit het raam kijk...
ik heb gewoon 3/4 dag in bed gelegen...lekker knus iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval tot aan mijn bilnaad doorweekt geraakt
Ow ow, wat knus en gezellig
En waarom ook al weer ging je niet met de bus?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval tot aan mijn bilnaad doorweekt geraakt
Ow ow, wat knus en gezellig
Mijn regenpak ligt nog bij bb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef febster het volgende:
[..]
En waarom ook al weer ging je niet met de bus?
Ach, ik reis nu regelmatig met de bus, en mijn lijnen zijn iig wel goed, 90% van de tijd een zitplaats, op tijd, snel, ipod in en naar buiten kijken, zeker als het regent best grappig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn regenpak ligt nog bij bb.
Ik kan overigens 100 goede redenen opnoemen om NIET met de bus te gaan. Het enige voordeel is dat je wat minder nat wordt als het regent
Cool! Ik hoor het vanzelf welquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Mex_ het volgende:
feb, die opladers zijn besteld, zal volgende week wel ergens binnen komen.
Ieder zijn ding gelukkig. Ik wil de beweging en vooral de zuurstof niet missen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, ik reis nu regelmatig met de bus, en mijn lijnen zijn iig wel goed, 90% van de tijd een zitplaats, op tijd, snel, ipod in en naar buiten kijken, zeker als het regent best grappig hoor.. No way dat ik 45 min door de regen ga fietsen hoor, ook niet met een regenpak (de grootste ruk uitvinding ooit imho)
Dat laatste verklaart een hoopquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder zijn ding gelukkig. Ik wil de beweging en vooral de zuurstof niet missen.
En mijn lijn rijdt langs een ROC dus dat hoef ik verder niet uit te leggen
Mee eensch, maar ik kan nu wel geoorloofd in slobberkleren zitten de rest van de avondquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef febster het volgende:
[..]
Dat laatste verklaart een hoopen ik vind fietsen ook fijn, maar wel droog, tempratuur en tijdstip (6:10 in de ochtend) maken me niet zoveel uit, want regen zuigt, punt
En anders kon dat niet want...?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mee eensch, maar ik kan nu wel geoorloofd in slobberkleren zitten de rest van de avond
Had ik zin anquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je gaat er ff kei serieus op in
Ik heb em alquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef febster het volgende:
Mex: Mocht Amaranta morgen niet bevallen, Super Mario Galaxy komt vrijdag uit, maar veel winkels gaan hem morgen verkopen, met name Bart Smit. Aangezien hij op het moment 1e na beste game rating allertijden krijgt in de (online) media ( http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp ) is het wellicht een slim idee om die game te kopen zodat je nog ff sterren kunt gaan verzamelen voordat je luiers mag gaan verschonen.
Lees nog een keerquote:Op woensdag 14 november 2007 09:17 schreef amaranta het volgende:
Heb jij ook een Wii reaal?
Mag ik op jouw plein?
Ligt er aan wat mijn baarmoeder doet, of om half zes of helemaal nietquote:Op woensdag 14 november 2007 08:32 schreef Levitation het volgende:
SQ, hoe laat ben jij bij de Tongelreep vanavond? 5 uur? Half 6?
VET!!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat het nu toch wel echt is begonnen....
En als dit geen weeen zijn dan wil ik niet weten hoe weeen wel voelen.
Oh oh wat ben ik kleinzerig.
Ik ga niet vandaag... Moet poetsenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan wat mijn baarmoeder doet, of om half zes of helemaal niet
must...clean...house...quote:Op woensdag 14 november 2007 09:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag... Moet poetsen.
14 november. Ik zat steeds te denken, er was iets op die dag, maar nu weet ik het weerquote:Op woensdag 14 november 2007 09:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb al gepoept inmiddelsDat lukte vanmorgen niet..
En nu is het idd dikke kramp in de onderbuik.
Wat dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 november. Ik zat steeds te denken, er was iets op die dag, maar nu weet ik het weer
Da's een dag waarop ik ooit verkering kreeg met iemand. Het doet er niet meer toe, maar die data blijven forever in je brein gebrand lijkt het welquote:
Mijn vader had een leuk trucje voor mijn koffer, mijn huisnummer en het aantal huisgenoten dat er woonden (3 cijfers). 't Is alleen zo matig dat je die ezelsbruggetjes vergeet als je de koffer 2 jaar niet gebruikt hebtquote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef amaranta het volgende:
ik heb dat met 23 juni.
2306 is de pincode van mijn beautycase
Wanneer kregen wij verkering?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef bleiblei het volgende:
Ah.. kee dan.
Ik vergeet dat soort data altijd.
ik met mrsFUFR op 07-07-1982 of zoquote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg verkering met rob op 150701
hij komt, hij komt!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb al gepoept inmiddelsDat lukte vanmorgen niet..
En nu is het idd dikke kramp in de onderbuik.
Als er een frequentie in zit zijn het zeker weeen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef amaranta het volgende:
Ik weet nu al niet hoe ik ze op moet vangen en ze komen om de 10 minuten.
Ik ben bang dat ik dalijk ook om pijnstilling ga vragen.
De 9 minuten ertussen gaan prima maar die wee/samentrekking/kramp doet wel zeer...
17 juni 2006 ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer kregen wij verkering?
neem een warm bad of douche, maar blijf van de pijnstillers af.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef amaranta het volgende:
De 9 minuten ertussen gaan prima maar die wee/samentrekking/kramp doet wel zeer...
is nog onregelmatig, bij een interval van 5 minuten komt de VKquote:Op woensdag 14 november 2007 10:03 schreef amaranta het volgende:
Ik hou ze keurig bij:
0729
0736
0812
0821
0831?
0843
0857
0912
0920
0926?
0931
0939
0947
0958
opvangen met pufjes maar NIET PERSEN!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef amaranta het volgende:
injectienaald erin, knijpen, morgen puistje weg.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echt een kneiter van een puist, niet normaal, en dan ook nog midden op mijn wang zodat ik 'm niet met mijn haar kan camoufleren
Maandelijkse hormonen
ja je was te jong voor mequote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen was ik 10 maanden
En bb is rond die datum gemaakt
Heb ik al geprobeerd, maar hij zit niet ver genoeg aan de oppervlaktequote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
injectienaald erin, knijpen, morgen puistje weg.
Ik heb sinds deze week Zelda waar ik nog wel even zoet mee ben, heb dus nog niet zo'n haast met SMG.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef febster het volgende:
Mex: Mocht Amaranta morgen niet bevallen, Super Mario Galaxy komt vrijdag uit, maar veel winkels gaan hem morgen verkopen, met name Bart Smit. Aangezien hij op het moment 1e na beste game rating allertijden krijgt in de (online) media ( http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp ) is het wellicht een slim idee om die game te kopen zodat je nog ff sterren kunt gaan verzamelen voordat je luiers mag gaan verschonen.
Flow het ding in New York gekocht?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb em al. Alleen is Flow te lui om z'n modchip er in te bouwen
.
quote:Order Shipped - 1112K7Z0
Van: dealextreme.com (sales@dealextreme.com)
Verzonden: woensdag 14 november 2007 9:32:38
Aan: schoutenrob@hotmail.com
Shipment Confirmation from dealextreme.com
Lekker professioneel weerquote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef bleiblei het volgende:Ze riepen bij die brand in dat Armandomuseum dat het zo lang duurde tot de brandweer kwam.
Blijkt nu dat niemand 112 heeft gebeld en het automatische brandmeldingsysteem pas 20min nadat er mensen buiten stonden te kijken naar de rook ging miepen bij de 112 centrale.
Daaamn...
Nouwja, tis wel weer typerend dat er een hele meute mensen/kijkers/sensatiepaupers op het nieuws aan het klagen waren dat het zo schandalig was dat de brandweer maar niet kwam. Terwijl ze zelf te laks waren om ff 112 te bellenquote:
Ik met vriend op 04-09-99quote:
ik was geen klein meisje, maar feit is dat het enige dat mij emo raakt J. en de kleine is.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij staat straks te huilen als een klein meisje, ik wed er om
Waarvan? De hond? Het bad? Verhongering?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was geen klein meisje, maar feit is dat het enige dat mij emo raakt J. en de kleine is.
Moest zelf toch ook even een traantje laten toen de oebidoebi daar onder de schmutzigheden op mama's overigens nieuwe tshirt lag te bléren..
Heb haar zelfs de eerste dag nog moeten redden ook
de LA!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarvan? De hond? Het bad? Verhongering?
moet je eerst bevrucht worden, JB, je kent de procedure toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij A was vriend emotioneler dan bij K, hij had het natuurlijk al een keer meegemaakt.
Ik wil ook nog een baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met weeen en al, geef ik niks om, kom maar op!
OMGquote:Op woensdag 14 november 2007 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
de LA!
in het Catharina zit de weegschaal in een la.
Sam erin.
Wil dat domme weib de la dichtdoen om iets in de la eronder te pakken..
en maar duwen
ze begreep in 1e instantie niet waarom dat niet lukte. het was de hand van papa die de weegschaalla openhield.
ik: " ben je wel goed bij je pan?"
zij:'sorry'
ja vind ik dus ook..quote:
Kijk en daar gaat het ook bij jou foutquote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
Nee ruimtebesparend. Je trekt die la open, beeb erop, weegerdeweeg, la dicht.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn beebje is. Ik schat zelf tussen 45 en 48cm.
Ja, maar verre van foolproof. Pleur het dan in een lade die zo diep is dat weegschaal + baby erin kan als er een domme trol bezig is of een lade die niet dicht kan als er een baby op de weegschaal ligt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
Nee ruimtebesparend. Je trekt die la open, beeb erop, weegerdeweeg, la dicht.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn beebje is. Ik schat zelf tussen 45 en 48cm.
Ja, het is een kind van d'r vaderquote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
zaterdag was ze weer goed op dreef....
tegen haar 2 jarig neefje die aan haar Plonsje kwam: ' hier geven Noah anders heb je dalijk een probleem"
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je eerst bevrucht worden, JB, je kent de procedure toch?
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.
Waarom laat vriend zich niet helpen trouwens, heeft een van de mannen daar een logische verklaring voor? HIJ is degene die geen kinderen meer wil...
Naja, behalve dan als hun edeledelen de maat van een galiameloen aannemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannen
misschien dat ie bang is dat zijn mannelijkheid verdwijnt als ie geen levend zaad meer heeft...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.
Waarom laat vriend zich niet helpen trouwens, heeft een van de mannen daar een logische verklaring voor? HIJ is degene die geen kinderen meer wil...
Ik zou het eigenlijk nu al willen doenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannen
dat houdt mij ook een beetje tegen eigenlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, behalve dan als hun edeledelen de maat van een galiameloen aannemen.![]()
Ik steun je daar volledig in. Ik zou het ook doen nu.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk nu al willen doen. Just in case dat de geilheid het wint van een condoom
.
Ja, want die chirurgen hebben dat nog nooooit gedaan, je bent vast de eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat houdt mij ook een beetje tegen eigenlijk...
verder hou ik r niet van als vreemden aan mijn pielemoos zitten..
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpanseequote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, want die chirurgen hebben dat nog nooooit gedaan, je bent vast de eerste.
.
inderdaad, doe not fok met mijn piemel!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpansee
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, doe not fok met mijn piemel!
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zittenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpansee
are you tokkie to me?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zitten.
En: hangbuikzwijn![]()
Artsen zijn ook vreemden... heb liever dat helemaal niemand aan mijn lijf zit. Tenzij ik duidelijk aangeef dat op prijs te stellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zitten.
niet fantaseren over mijn piemel, Levi. Das niet netjesquote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Visioenen krijgt van Fok!ken met je piemel.
Sorry, levendige fantasie...
![]()
I worry not, mijn aandrang wordt nooit verdoofd. Als ik zuip pis ik elke 10 minuten de plee volquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
SQ:
Vrouwenblaas kan scheuren door alcohol![]()
Snap je het nou echt niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien is hij niet trots op zijn "mannelijkheid" (if any) en heeft hij dus ook niet de ongefundeerde angst dat te verliezen? Ofzo?quote:
Joost wordt alleen maar geil bij de gedachte dat er uberhaupt iemand zijn piemel wil aanrakenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien is hij niet trots op zijn "mannelijkheid" (if any) en heeft hij dus ook niet de ongefundeerde angst dat te verliezen? Ofzo?
Is ze hysterisch?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Mex_ het volgende:
Mijn humeur was +100.000 en inmiddels -999.999.999 na 10 minuten skoonmoeder in huis.
ERUITquote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Mex_ het volgende:
Mijn humeur was +100.000 en inmiddels -999.999.999 na 10 minuten skoonmoeder in huis.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar waarom moet ik dan wel last hebben van dat irritante spiraaltje en hoeft hij niets te doen om te zorgen dat ik geen kindjes meer krijg, terwijl ik ze WEL nog zou willen en HIJ niet.
Tis niet eerlijk
En hij heeft al meer kinderen dan ik!
Mijn zusje was er de eerste keer bij.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ERUIT
lekker samen bevallen, niet dat spaanse geneuzel er om heen dulden.
Sorry Maria
gele kikker met calimero?quote:
eh...???quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar waarom moet ik dan wel last hebben van dat irritante spiraaltje en hoeft hij niets te doen om te zorgen dat ik geen kindjes meer krijg, terwijl ik ze WEL nog zou willen en HIJ niet.
Tis niet eerlijk
En hij heeft al meer kinderen dan ik!
Sh*t, ik zie 't plaatje wel. Ff een andere zoeken.quote:
Hij WEET het dus niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, dat denk ik dan...
En hij ook.
Nee.quote:
Wat is de stand van zaken?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef amaranta het volgende:
Nee ze is niet bij de bevalling. Ben gekke Henk niet.
goed zo! neem de tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even op de bank gelegen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef Mex_ het volgende:
Het is nu helemaal hectiek ten top, de skoonpapa is ook geariveerd
Nee, ze zijn er niet bij de bevalling, zou voor mij een reden zijn om niet aan kinderen te beginne.
Ik had mijn schoonouders er ook niet bij gewild trouwens.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet aan moeten denken
Ik hoef jou bij nader inzien ook niet bij de bevalling denk.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef Mex_ het volgende:
Het is nu helemaal hectiek ten top, de skoonpapa is ook geariveerd
Nee, ze zijn er niet bij de bevalling, zou voor mij een reden zijn om niet aan kinderen te beginne.
Ik heb bij A mijn zusje gevraagd om erbij te zijn(en vriend natuurlijk) als de VK haar eruit had willen schoppen, had ik de VK eruit geschopt.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef FUFR het volgende:
jongens m/v
dit schiet echt niet op!
skup iedereen is buiten, zo kun je toch niet op een normale manier bevallen?
Je moet kunnen gillen, kruipen van de pijn of wat dan ook.
Familie in huis geeft teveel remmingen en IS NIET GOED voor Shardella.
Als de VK komt is het eerste wat ze doet iedereen buitengooien...
hup! anders kom ik het doen..
En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef amaranta het volgende:
Rob is nu even naar de stort.
Ja logisch toch, is ook zo spannend!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef bleiblei het volgende:
Damn, ik wil echt geen kinderen als het zo een heisa opleverd.
Wat een gedoe.
Zijn er daar wel vier van?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze eettafelstoel wil ik SQ!
Giger stoelenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze eettafelstoel wil ik SQ!
Ontsluiting?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef Mex_ het volgende:
De verloskundige is net (op de bonnefooi) geweest, 't was allemaal prima in orde.
Nog even en je zit zo diep met je handen in der aarsch dat je der amandelen kan kietelenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef r8ality het volgende:
Sorry, ik kan er niks aan doen:
Inu![]()
Paardjebeesten![]()
Noordelijke landen.
Zat ik maar heel diep met mijn armen in haar aarschquote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog even en je zit zo diep met je armen in der aarsch dat je der amandelen kan kietelen.
Gatverdamme...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zat ik maar heel diep met mijn armen in haar aarsch.
Ehm. Figuratively spoken then.
Matig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Inu het volgende:
Hadden we dit niet pas geleden al besproken? Ik doe niet aan anaal
Het is dat er een ban op staat, anders zou ik even een visual postenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik stel me nu voor dat hij het helemaal opentrekt en erin probeert te kruipen...
ugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |