Knusquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hier is het wel nacht, maar tot nu toe geen regen.
Zal zo wel komen dan.
Blijf ik hier slapen, gaan we de hele nacht fokken!
quote:
Dat duurt nog even..quote:
Dan moet ik door de kou fietsenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat duurt nog even..
Maar we hebben gelukkig wel Sinterklaas en Kerst en oud en nieuw en een stel verjaardagen in de donkere maanden.
En chocolademelk natuurlijk!
En je mag wel bij ons komen als jij geen verjaardagen of chocomel hebt hoor!![]()
Ik zal vriend sturen met de autoquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet ik door de kou fietsen
O ja, die is bijna he!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft mijn verjaardag!
Ik zeg er toch niks van?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, ik mag toch wel een hekel hebben aan grauw weer? Of staan jullie er om te springen? In dat geval zijn jullie een stel apen
warme choco mag ik niet, en een kerstboom durf ik niet met mijn spookpoesquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg er toch niks van?
Ik probeer je wat op te beuren in deze grUWE DAGEN, DENK AAN DE LEUKE DINGEN! wARME CHOCOLADEMELK EN AMARANTA'S VERJAARDAG, kERST(+BOOM) capslock!Sinterklaas, oud en nieuw...Allemaal best leuk(A en K zijn in feb jarig, dus wij hebben alleen in jan een maand van niks.)
Grauw weer is lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, ik mag toch wel een hekel hebben aan grauw weer? Of staan jullie er om te springen? In dat geval zijn jullie een stel apen
dat zeggen alle mensen die een auto hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grauw weer is lekkerrrrrr.
Met kaarsjes aan en een lekker warm drankje op de bank tegen elkaar kruipen met een dekentje om een film te kijken.
Ja, maar dat komt goed uit, want SQ is net een vent omdat ze shag rookt(net als mijn moeder)quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben net een wijf.
Ik heb geen idee hoe het hier gaat met boom en Dee, maar dat zien we wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
warme choco mag ik niet, en een kerstboom durf ik niet met mijn spookpoes
Ik heb geen auto en ik vind het ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeggen alle mensen die een auto hebben
Jawel, in doos op zolder, kwam van de zolder van papa.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef amaranta het volgende:
waar heb jij die lego dna liggen rob? Niet in dit huis dacht ik................
Niej! Ik heb dat altijd al gevondenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeggen alle mensen die een auto hebben
kom me maar ophalen danquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niej! Ik heb dat altijd al gevonden.
Warm weer in de herfst/winter is imho net zo kut als regen in de zomer.
Nah, geen behoefte aan, als ze m'n geld tenminste terugstorten. Ze hebben alleen wel een lesje klantvriendelijkheid nodigquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:19 schreef Mex_ het volgende:
Dmv een half uurtje effectief internet kun je de naam van zo'n bedrijf helemaal naar de klote helpen![]()
En je mag mijn kattenbak verschonen, schijnt ook erg goed voor spontane abortiequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de oplossing, niks wonderolie, niks stroop, niks gras of tieten masseren. Ik ga gewoon een kuub filet american achterover werkenen een ton brie!
Daar kun je een of andere ziekte van krijgen die voor je baby gevaarlijk is, maar voor de gemiddelde volwassene niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je mag mijn kattenbak verschonen, schijnt ook erg goed voor spontane abortie
Check even of je kinderen dat ook een tof plan vinden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou er ook nog wel twee of drie bij willen...
Maar niet nu, nu komt het niet uit, ik heb leuk werk dat ik eigenlijk niet kwijt wil en ik wil een paar cursussen gaan doen, nu komt het niet uit.
Over een jaar of vijf misschien, dan ben ik 32, kan best, misschien wil vriend dan ook nog wel een keer eraan beginnen.![]()
Ik heb het echt prima naar mijn zin gehad met ons 5enquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Check even of je kinderen dat ook een tof plan vinden...
Ik had dol graag uit een kleiner gezin gekomen dan 5.Ik hou wel (veel) van mijn broers en zus, maar ik had ook graag wat aandacht gehad toen ik klein was.
![]()
Ben zelf de 4de van 5 en als het een kleiner gezin was geweest was ik er niet geweest, I know. Maar daar had ik dan ook geen last van gehad.![]()
Of een abortuspil...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef amaranta het volgende:
Of rauwe kip
Het gebeurt niet. Vriend wil het niet, dus dat wordt niks.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Check even of je kinderen dat ook een tof plan vinden...
Ik had dol graag uit een kleiner gezin gekomen dan 5.Ik hou wel (veel) van mijn broers en zus, maar ik had ook graag wat aandacht gehad toen ik klein was.
![]()
Ben zelf de 4de van 5 en als het een kleiner gezin was geweest was ik er niet geweest, I know. Maar daar had ik dan ook geen last van gehad.![]()
Of keiharde sexquote:
Toffe datumquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
bb, 27 december ook vrij houden krijg ik net door, Corine en Ferry vieren hun 25-jarig verkering
Nee, want als je eenmaal in dat kleine hart zit gaan die mensen voor je door het vuurquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef amaranta het volgende:
Een uitdrukking waar ik me ook aan erger, of het kan ook zijn dat ik hem gewoon niet snap is.
bla bla bla maar hij heeft een klein hartje....
Hoezo klein hart? Is dat positief? Je kan toch veel beter een groot hart hebben?
Het gaat er toch om wat het betekent? UYitdrukkingen niet letterlijk nemen enzo, iemand heeft toch ook geen hart van steen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef amaranta het volgende:
Een uitdrukking waar ik me ook aan erger, of het kan ook zijn dat ik hem gewoon niet snap is.
bla bla bla maar hij heeft een klein hartje....
Hoezo klein hart? Is dat positief? Je kan toch veel beter een groot hart hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |