Nouwja, tis wel weer typerend dat er een hele meute mensen/kijkers/sensatiepaupers op het nieuws aan het klagen waren dat het zo schandalig was dat de brandweer maar niet kwam. Terwijl ze zelf te laks waren om ff 112 te bellenquote:
Ik met vriend op 04-09-99quote:
ik was geen klein meisje, maar feit is dat het enige dat mij emo raakt J. en de kleine is.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij staat straks te huilen als een klein meisje, ik wed er om
Waarvan? De hond? Het bad? Verhongering?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was geen klein meisje, maar feit is dat het enige dat mij emo raakt J. en de kleine is.
Moest zelf toch ook even een traantje laten toen de oebidoebi daar onder de schmutzigheden op mama's overigens nieuwe tshirt lag te bléren..
Heb haar zelfs de eerste dag nog moeten redden ook
de LA!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarvan? De hond? Het bad? Verhongering?
moet je eerst bevrucht worden, JB, je kent de procedure toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij A was vriend emotioneler dan bij K, hij had het natuurlijk al een keer meegemaakt.
Ik wil ook nog een baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met weeen en al, geef ik niks om, kom maar op!
OMGquote:Op woensdag 14 november 2007 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
de LA!
in het Catharina zit de weegschaal in een la.
Sam erin.
Wil dat domme weib de la dichtdoen om iets in de la eronder te pakken..
en maar duwen
ze begreep in 1e instantie niet waarom dat niet lukte. het was de hand van papa die de weegschaalla openhield.
ik: " ben je wel goed bij je pan?"
zij:'sorry'
ja vind ik dus ook..quote:
Kijk en daar gaat het ook bij jou foutquote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
Nee ruimtebesparend. Je trekt die la open, beeb erop, weegerdeweeg, la dicht.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn beebje is. Ik schat zelf tussen 45 en 48cm.
Ja, maar verre van foolproof. Pleur het dan in een lade die zo diep is dat weegschaal + baby erin kan als er een domme trol bezig is of een lade die niet dicht kan als er een baby op de weegschaal ligt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
Nee ruimtebesparend. Je trekt die la open, beeb erop, weegerdeweeg, la dicht.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn beebje is. Ik schat zelf tussen 45 en 48cm.
Ja, het is een kind van d'r vaderquote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
zaterdag was ze weer goed op dreef....
tegen haar 2 jarig neefje die aan haar Plonsje kwam: ' hier geven Noah anders heb je dalijk een probleem"
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je eerst bevrucht worden, JB, je kent de procedure toch?
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.
Waarom laat vriend zich niet helpen trouwens, heeft een van de mannen daar een logische verklaring voor? HIJ is degene die geen kinderen meer wil...
Naja, behalve dan als hun edeledelen de maat van een galiameloen aannemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannen
misschien dat ie bang is dat zijn mannelijkheid verdwijnt als ie geen levend zaad meer heeft...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.
Waarom laat vriend zich niet helpen trouwens, heeft een van de mannen daar een logische verklaring voor? HIJ is degene die geen kinderen meer wil...
Ik zou het eigenlijk nu al willen doenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannen
dat houdt mij ook een beetje tegen eigenlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, behalve dan als hun edeledelen de maat van een galiameloen aannemen.![]()
Ik steun je daar volledig in. Ik zou het ook doen nu.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk nu al willen doen. Just in case dat de geilheid het wint van een condoom
.
Ja, want die chirurgen hebben dat nog nooooit gedaan, je bent vast de eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat houdt mij ook een beetje tegen eigenlijk...
verder hou ik r niet van als vreemden aan mijn pielemoos zitten..
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpanseequote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, want die chirurgen hebben dat nog nooooit gedaan, je bent vast de eerste.
.
inderdaad, doe not fok met mijn piemel!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpansee
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, doe not fok met mijn piemel!
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zittenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpansee
are you tokkie to me?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zitten.
En: hangbuikzwijn![]()
Artsen zijn ook vreemden... heb liever dat helemaal niemand aan mijn lijf zit. Tenzij ik duidelijk aangeef dat op prijs te stellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zitten.
niet fantaseren over mijn piemel, Levi. Das niet netjesquote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Visioenen krijgt van Fok!ken met je piemel.
Sorry, levendige fantasie...
![]()
I worry not, mijn aandrang wordt nooit verdoofd. Als ik zuip pis ik elke 10 minuten de plee volquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
SQ:
Vrouwenblaas kan scheuren door alcohol![]()
Snap je het nou echt niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien is hij niet trots op zijn "mannelijkheid" (if any) en heeft hij dus ook niet de ongefundeerde angst dat te verliezen? Ofzo?quote:
Joost wordt alleen maar geil bij de gedachte dat er uberhaupt iemand zijn piemel wil aanrakenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien is hij niet trots op zijn "mannelijkheid" (if any) en heeft hij dus ook niet de ongefundeerde angst dat te verliezen? Ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |