Ik heb em alquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef febster het volgende:
Mex: Mocht Amaranta morgen niet bevallen, Super Mario Galaxy komt vrijdag uit, maar veel winkels gaan hem morgen verkopen, met name Bart Smit. Aangezien hij op het moment 1e na beste game rating allertijden krijgt in de (online) media ( http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp ) is het wellicht een slim idee om die game te kopen zodat je nog ff sterren kunt gaan verzamelen voordat je luiers mag gaan verschonen.
Lees nog een keerquote:Op woensdag 14 november 2007 09:17 schreef amaranta het volgende:
Heb jij ook een Wii reaal?
Mag ik op jouw plein?
Ligt er aan wat mijn baarmoeder doet, of om half zes of helemaal nietquote:Op woensdag 14 november 2007 08:32 schreef Levitation het volgende:
SQ, hoe laat ben jij bij de Tongelreep vanavond? 5 uur? Half 6?
VET!!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat het nu toch wel echt is begonnen....
En als dit geen weeen zijn dan wil ik niet weten hoe weeen wel voelen.
Oh oh wat ben ik kleinzerig.
Ik ga niet vandaag... Moet poetsenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan wat mijn baarmoeder doet, of om half zes of helemaal niet
must...clean...house...quote:Op woensdag 14 november 2007 09:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag... Moet poetsen.
14 november. Ik zat steeds te denken, er was iets op die dag, maar nu weet ik het weerquote:Op woensdag 14 november 2007 09:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb al gepoept inmiddelsDat lukte vanmorgen niet..
En nu is het idd dikke kramp in de onderbuik.
Wat dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 november. Ik zat steeds te denken, er was iets op die dag, maar nu weet ik het weer
Da's een dag waarop ik ooit verkering kreeg met iemand. Het doet er niet meer toe, maar die data blijven forever in je brein gebrand lijkt het welquote:
Mijn vader had een leuk trucje voor mijn koffer, mijn huisnummer en het aantal huisgenoten dat er woonden (3 cijfers). 't Is alleen zo matig dat je die ezelsbruggetjes vergeet als je de koffer 2 jaar niet gebruikt hebtquote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef amaranta het volgende:
ik heb dat met 23 juni.
2306 is de pincode van mijn beautycase
Wanneer kregen wij verkering?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef bleiblei het volgende:
Ah.. kee dan.
Ik vergeet dat soort data altijd.
ik met mrsFUFR op 07-07-1982 of zoquote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg verkering met rob op 150701
hij komt, hij komt!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb al gepoept inmiddelsDat lukte vanmorgen niet..
En nu is het idd dikke kramp in de onderbuik.
Als er een frequentie in zit zijn het zeker weeen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef amaranta het volgende:
Ik weet nu al niet hoe ik ze op moet vangen en ze komen om de 10 minuten.
Ik ben bang dat ik dalijk ook om pijnstilling ga vragen.
De 9 minuten ertussen gaan prima maar die wee/samentrekking/kramp doet wel zeer...
17 juni 2006 ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer kregen wij verkering?
neem een warm bad of douche, maar blijf van de pijnstillers af.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef amaranta het volgende:
De 9 minuten ertussen gaan prima maar die wee/samentrekking/kramp doet wel zeer...
is nog onregelmatig, bij een interval van 5 minuten komt de VKquote:Op woensdag 14 november 2007 10:03 schreef amaranta het volgende:
Ik hou ze keurig bij:
0729
0736
0812
0821
0831?
0843
0857
0912
0920
0926?
0931
0939
0947
0958
opvangen met pufjes maar NIET PERSEN!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef amaranta het volgende:
injectienaald erin, knijpen, morgen puistje weg.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echt een kneiter van een puist, niet normaal, en dan ook nog midden op mijn wang zodat ik 'm niet met mijn haar kan camoufleren
Maandelijkse hormonen
ja je was te jong voor mequote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen was ik 10 maanden
En bb is rond die datum gemaakt
Heb ik al geprobeerd, maar hij zit niet ver genoeg aan de oppervlaktequote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
injectienaald erin, knijpen, morgen puistje weg.
Ik heb sinds deze week Zelda waar ik nog wel even zoet mee ben, heb dus nog niet zo'n haast met SMG.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef febster het volgende:
Mex: Mocht Amaranta morgen niet bevallen, Super Mario Galaxy komt vrijdag uit, maar veel winkels gaan hem morgen verkopen, met name Bart Smit. Aangezien hij op het moment 1e na beste game rating allertijden krijgt in de (online) media ( http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp ) is het wellicht een slim idee om die game te kopen zodat je nog ff sterren kunt gaan verzamelen voordat je luiers mag gaan verschonen.
Flow het ding in New York gekocht?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb em al. Alleen is Flow te lui om z'n modchip er in te bouwen
.
quote:Order Shipped - 1112K7Z0
Van: dealextreme.com (sales@dealextreme.com)
Verzonden: woensdag 14 november 2007 9:32:38
Aan: schoutenrob@hotmail.com
Shipment Confirmation from dealextreme.com
Lekker professioneel weerquote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef bleiblei het volgende:Ze riepen bij die brand in dat Armandomuseum dat het zo lang duurde tot de brandweer kwam.
Blijkt nu dat niemand 112 heeft gebeld en het automatische brandmeldingsysteem pas 20min nadat er mensen buiten stonden te kijken naar de rook ging miepen bij de 112 centrale.
Daaamn...
Nouwja, tis wel weer typerend dat er een hele meute mensen/kijkers/sensatiepaupers op het nieuws aan het klagen waren dat het zo schandalig was dat de brandweer maar niet kwam. Terwijl ze zelf te laks waren om ff 112 te bellenquote:
Ik met vriend op 04-09-99quote:
ik was geen klein meisje, maar feit is dat het enige dat mij emo raakt J. en de kleine is.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij staat straks te huilen als een klein meisje, ik wed er om
Waarvan? De hond? Het bad? Verhongering?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was geen klein meisje, maar feit is dat het enige dat mij emo raakt J. en de kleine is.
Moest zelf toch ook even een traantje laten toen de oebidoebi daar onder de schmutzigheden op mama's overigens nieuwe tshirt lag te bléren..
Heb haar zelfs de eerste dag nog moeten redden ook
de LA!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarvan? De hond? Het bad? Verhongering?
moet je eerst bevrucht worden, JB, je kent de procedure toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij A was vriend emotioneler dan bij K, hij had het natuurlijk al een keer meegemaakt.
Ik wil ook nog een baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met weeen en al, geef ik niks om, kom maar op!
OMGquote:Op woensdag 14 november 2007 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
de LA!
in het Catharina zit de weegschaal in een la.
Sam erin.
Wil dat domme weib de la dichtdoen om iets in de la eronder te pakken..
en maar duwen
ze begreep in 1e instantie niet waarom dat niet lukte. het was de hand van papa die de weegschaalla openhield.
ik: " ben je wel goed bij je pan?"
zij:'sorry'
ja vind ik dus ook..quote:
Kijk en daar gaat het ook bij jou foutquote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
Nee ruimtebesparend. Je trekt die la open, beeb erop, weegerdeweeg, la dicht.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn beebje is. Ik schat zelf tussen 45 en 48cm.
Ja, maar verre van foolproof. Pleur het dan in een lade die zo diep is dat weegschaal + baby erin kan als er een domme trol bezig is of een lade die niet dicht kan als er een baby op de weegschaal ligt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
Nee ruimtebesparend. Je trekt die la open, beeb erop, weegerdeweeg, la dicht.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn beebje is. Ik schat zelf tussen 45 en 48cm.
Ja, het is een kind van d'r vaderquote:Op woensdag 14 november 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
zaterdag was ze weer goed op dreef....
tegen haar 2 jarig neefje die aan haar Plonsje kwam: ' hier geven Noah anders heb je dalijk een probleem"
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je eerst bevrucht worden, JB, je kent de procedure toch?
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.
Waarom laat vriend zich niet helpen trouwens, heeft een van de mannen daar een logische verklaring voor? HIJ is degene die geen kinderen meer wil...
Naja, behalve dan als hun edeledelen de maat van een galiameloen aannemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannen
misschien dat ie bang is dat zijn mannelijkheid verdwijnt als ie geen levend zaad meer heeft...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ja...Alleen werkt dat nu niet.
Waarom laat vriend zich niet helpen trouwens, heeft een van de mannen daar een logische verklaring voor? HIJ is degene die geen kinderen meer wil...
Ik zou het eigenlijk nu al willen doenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mannen niet willen dat er artsen met mesjes in de buurt van hun edele delen komen. Heel simpel, die mannen
dat houdt mij ook een beetje tegen eigenlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, behalve dan als hun edeledelen de maat van een galiameloen aannemen.![]()
Ik steun je daar volledig in. Ik zou het ook doen nu.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk nu al willen doen. Just in case dat de geilheid het wint van een condoom
.
Ja, want die chirurgen hebben dat nog nooooit gedaan, je bent vast de eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat houdt mij ook een beetje tegen eigenlijk...
verder hou ik r niet van als vreemden aan mijn pielemoos zitten..
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpanseequote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, want die chirurgen hebben dat nog nooooit gedaan, je bent vast de eerste.
.
inderdaad, doe not fok met mijn piemel!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpansee
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, doe not fok met mijn piemel!
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zittenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch helemaal niet, chimpansee
are you tokkie to me?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zitten.
En: hangbuikzwijn![]()
Artsen zijn ook vreemden... heb liever dat helemaal niemand aan mijn lijf zit. Tenzij ik duidelijk aangeef dat op prijs te stellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Chirurgen zijn toch geen "vreemden"? Die hebben tenminste nog een medische reden om er aan te zitten.
niet fantaseren over mijn piemel, Levi. Das niet netjesquote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Visioenen krijgt van Fok!ken met je piemel.
Sorry, levendige fantasie...
![]()
I worry not, mijn aandrang wordt nooit verdoofd. Als ik zuip pis ik elke 10 minuten de plee volquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
SQ:
Vrouwenblaas kan scheuren door alcohol![]()
Snap je het nou echt niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien is hij niet trots op zijn "mannelijkheid" (if any) en heeft hij dus ook niet de ongefundeerde angst dat te verliezen? Ofzo?quote:
Joost wordt alleen maar geil bij de gedachte dat er uberhaupt iemand zijn piemel wil aanrakenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien is hij niet trots op zijn "mannelijkheid" (if any) en heeft hij dus ook niet de ongefundeerde angst dat te verliezen? Ofzo?
Is ze hysterisch?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Mex_ het volgende:
Mijn humeur was +100.000 en inmiddels -999.999.999 na 10 minuten skoonmoeder in huis.
ERUITquote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Mex_ het volgende:
Mijn humeur was +100.000 en inmiddels -999.999.999 na 10 minuten skoonmoeder in huis.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar waarom moet ik dan wel last hebben van dat irritante spiraaltje en hoeft hij niets te doen om te zorgen dat ik geen kindjes meer krijg, terwijl ik ze WEL nog zou willen en HIJ niet.
Tis niet eerlijk
En hij heeft al meer kinderen dan ik!
Mijn zusje was er de eerste keer bij.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ERUIT
lekker samen bevallen, niet dat spaanse geneuzel er om heen dulden.
Sorry Maria
gele kikker met calimero?quote:
eh...???quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar waarom moet ik dan wel last hebben van dat irritante spiraaltje en hoeft hij niets te doen om te zorgen dat ik geen kindjes meer krijg, terwijl ik ze WEL nog zou willen en HIJ niet.
Tis niet eerlijk
En hij heeft al meer kinderen dan ik!
Sh*t, ik zie 't plaatje wel. Ff een andere zoeken.quote:
Hij WEET het dus niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, dat denk ik dan...
En hij ook.
Nee.quote:
Wat is de stand van zaken?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef amaranta het volgende:
Nee ze is niet bij de bevalling. Ben gekke Henk niet.
goed zo! neem de tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even op de bank gelegen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef Mex_ het volgende:
Het is nu helemaal hectiek ten top, de skoonpapa is ook geariveerd
Nee, ze zijn er niet bij de bevalling, zou voor mij een reden zijn om niet aan kinderen te beginne.
Ik had mijn schoonouders er ook niet bij gewild trouwens.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet aan moeten denken
Ik hoef jou bij nader inzien ook niet bij de bevalling denk.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef Mex_ het volgende:
Het is nu helemaal hectiek ten top, de skoonpapa is ook geariveerd
Nee, ze zijn er niet bij de bevalling, zou voor mij een reden zijn om niet aan kinderen te beginne.
Ik heb bij A mijn zusje gevraagd om erbij te zijn(en vriend natuurlijk) als de VK haar eruit had willen schoppen, had ik de VK eruit geschopt.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef FUFR het volgende:
jongens m/v
dit schiet echt niet op!
skup iedereen is buiten, zo kun je toch niet op een normale manier bevallen?
Je moet kunnen gillen, kruipen van de pijn of wat dan ook.
Familie in huis geeft teveel remmingen en IS NIET GOED voor Shardella.
Als de VK komt is het eerste wat ze doet iedereen buitengooien...
hup! anders kom ik het doen..
En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef amaranta het volgende:
Rob is nu even naar de stort.
Ja logisch toch, is ook zo spannend!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef bleiblei het volgende:
Damn, ik wil echt geen kinderen als het zo een heisa opleverd.
Wat een gedoe.
Zijn er daar wel vier van?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze eettafelstoel wil ik SQ!
Giger stoelenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze eettafelstoel wil ik SQ!
Ontsluiting?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef Mex_ het volgende:
De verloskundige is net (op de bonnefooi) geweest, 't was allemaal prima in orde.
Nog even en je zit zo diep met je handen in der aarsch dat je der amandelen kan kietelenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef r8ality het volgende:
Sorry, ik kan er niks aan doen:
Inu![]()
Paardjebeesten![]()
Noordelijke landen.
Zat ik maar heel diep met mijn armen in haar aarschquote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog even en je zit zo diep met je armen in der aarsch dat je der amandelen kan kietelen.
Gatverdamme...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zat ik maar heel diep met mijn armen in haar aarsch.
Ehm. Figuratively spoken then.
Matig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Inu het volgende:
Hadden we dit niet pas geleden al besproken? Ik doe niet aan anaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |