Is ze hysterisch?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Mex_ het volgende:
Mijn humeur was +100.000 en inmiddels -999.999.999 na 10 minuten skoonmoeder in huis.
ERUITquote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Mex_ het volgende:
Mijn humeur was +100.000 en inmiddels -999.999.999 na 10 minuten skoonmoeder in huis.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar waarom moet ik dan wel last hebben van dat irritante spiraaltje en hoeft hij niets te doen om te zorgen dat ik geen kindjes meer krijg, terwijl ik ze WEL nog zou willen en HIJ niet.
Tis niet eerlijk
En hij heeft al meer kinderen dan ik!
Mijn zusje was er de eerste keer bij.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ERUIT
lekker samen bevallen, niet dat spaanse geneuzel er om heen dulden.
Sorry Maria
gele kikker met calimero?quote:
eh...???quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar waarom moet ik dan wel last hebben van dat irritante spiraaltje en hoeft hij niets te doen om te zorgen dat ik geen kindjes meer krijg, terwijl ik ze WEL nog zou willen en HIJ niet.
Tis niet eerlijk
En hij heeft al meer kinderen dan ik!
Sh*t, ik zie 't plaatje wel. Ff een andere zoeken.quote:
Hij WEET het dus niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, dat denk ik dan...
En hij ook.
Nee.quote:
Wat is de stand van zaken?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef amaranta het volgende:
Nee ze is niet bij de bevalling. Ben gekke Henk niet.
goed zo! neem de tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even op de bank gelegen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef Mex_ het volgende:
Het is nu helemaal hectiek ten top, de skoonpapa is ook geariveerd
Nee, ze zijn er niet bij de bevalling, zou voor mij een reden zijn om niet aan kinderen te beginne.
Ik had mijn schoonouders er ook niet bij gewild trouwens.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet aan moeten denken
Ik hoef jou bij nader inzien ook niet bij de bevalling denk.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef Mex_ het volgende:
Het is nu helemaal hectiek ten top, de skoonpapa is ook geariveerd
Nee, ze zijn er niet bij de bevalling, zou voor mij een reden zijn om niet aan kinderen te beginne.
Ik heb bij A mijn zusje gevraagd om erbij te zijn(en vriend natuurlijk) als de VK haar eruit had willen schoppen, had ik de VK eruit geschopt.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef FUFR het volgende:
jongens m/v
dit schiet echt niet op!
skup iedereen is buiten, zo kun je toch niet op een normale manier bevallen?
Je moet kunnen gillen, kruipen van de pijn of wat dan ook.
Familie in huis geeft teveel remmingen en IS NIET GOED voor Shardella.
Als de VK komt is het eerste wat ze doet iedereen buitengooien...
hup! anders kom ik het doen..
En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef amaranta het volgende:
Rob is nu even naar de stort.
Ja logisch toch, is ook zo spannend!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef bleiblei het volgende:
Damn, ik wil echt geen kinderen als het zo een heisa opleverd.
Wat een gedoe.
Zijn er daar wel vier van?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze eettafelstoel wil ik SQ!
Giger stoelenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze eettafelstoel wil ik SQ!
Ontsluiting?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef Mex_ het volgende:
De verloskundige is net (op de bonnefooi) geweest, 't was allemaal prima in orde.
Nog even en je zit zo diep met je handen in der aarsch dat je der amandelen kan kietelenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef r8ality het volgende:
Sorry, ik kan er niks aan doen:
Inu![]()
Paardjebeesten![]()
Noordelijke landen.
Zat ik maar heel diep met mijn armen in haar aarschquote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog even en je zit zo diep met je armen in der aarsch dat je der amandelen kan kietelen.
Gatverdamme...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zat ik maar heel diep met mijn armen in haar aarsch.
Ehm. Figuratively spoken then.
Matig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Inu het volgende:
Hadden we dit niet pas geleden al besproken? Ik doe niet aan anaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |