Ach, ik reis nu regelmatig met de bus, en mijn lijnen zijn iig wel goed, 90% van de tijd een zitplaats, op tijd, snel, ipod in en naar buiten kijken, zeker als het regent best grappig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn regenpak ligt nog bij bb.
Ik kan overigens 100 goede redenen opnoemen om NIET met de bus te gaan. Het enige voordeel is dat je wat minder nat wordt als het regent
Cool! Ik hoor het vanzelf welquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Mex_ het volgende:
feb, die opladers zijn besteld, zal volgende week wel ergens binnen komen.
Ieder zijn ding gelukkig. Ik wil de beweging en vooral de zuurstof niet missen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, ik reis nu regelmatig met de bus, en mijn lijnen zijn iig wel goed, 90% van de tijd een zitplaats, op tijd, snel, ipod in en naar buiten kijken, zeker als het regent best grappig hoor.. No way dat ik 45 min door de regen ga fietsen hoor, ook niet met een regenpak (de grootste ruk uitvinding ooit imho)
Dat laatste verklaart een hoopquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder zijn ding gelukkig. Ik wil de beweging en vooral de zuurstof niet missen.
En mijn lijn rijdt langs een ROC dus dat hoef ik verder niet uit te leggen
Mee eensch, maar ik kan nu wel geoorloofd in slobberkleren zitten de rest van de avondquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef febster het volgende:
[..]
Dat laatste verklaart een hoopen ik vind fietsen ook fijn, maar wel droog, tempratuur en tijdstip (6:10 in de ochtend) maken me niet zoveel uit, want regen zuigt, punt
En anders kon dat niet want...?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mee eensch, maar ik kan nu wel geoorloofd in slobberkleren zitten de rest van de avond
Had ik zin anquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je gaat er ff kei serieus op in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |