14.gifquote:
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
Deze TT werkt inderdaad op KSC'ers als een rode lap op een stier.
En galant als de heren (en dames) KSC'ers zijn komen ze graag helpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!
Maar goed dat deze dames op dames vallen. Anders had ik je persoonlijk hier verwijderd. Alsof mijn dochter niet genoeg voor je is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag graag op de koffie bij mijn schoonzoon
Waarom denk je anders dat de halve KSC crew hier zitquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Moest deze vol?
voor 5 dec jahquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Moest deze vol?
om koffie te drinkenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat de halve KSC crew hier zit?
Lekkerquote:
van allesquote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Maar waar gaat het hier zoal over?
jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
En mag ik meedoen?
neequote:Op woensdag 14 november 2007 09:56 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
En wat gaan we uitpakken op mantelpakjesavond?
Jawel hoor, ik heb oude archiefzooi weggegooid met behoorlijk hard 3 FM aanquote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag daar verder geen mededelingen over doen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben weer even terug hoor Faithz, papierbak is vol, als ik een nieuwe heb, kan ik pas weer verder in de kelder, alleen ik ben natuurlijk ook geen lesbo...Je vroeg om Maedel?
Ik heb een nieuwe portemonnee gevraagd aan de goede Sint.
In de KSC hebben we een user "Papierversnipperaar" die zoekt nog werk. Zal ik hem langssturen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben weer even terug hoor Faithz, papierbak is vol, als ik een nieuwe heb, kan ik pas weer verder in de kelder, alleen ik ben natuurlijk ook geen lesbo...Je vroeg om Maedel?
Ik heb een nieuwe portemonnee gevraagd aan de goede Sint.
Zo hard heb ik hem niet nodig, ik wacht gewoon tot 5 dec.quote:
Dat weet ik, maar ik zat in de kelder, dies best groot en er staan allemaal mappen enzo...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Faithz het volgende:
Brave brave JB (en lesbo),
Ik bedoelde dit Keldertje Het Keldertje![]()
die's ook alleen op aanvraag toegankelijk, maar dat is denk ik bij jullie op het werk ook zo?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zat in de kelder, dies best groot en er staan allemaal mappen enzo...
Ik mag niet in het keldertje trouwens.
Ik weet het, maar ik hoef ook niet perse in het keldertje...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die's ook alleen op aanvraag toegankelijk, maar dat is denk ik bij jullie op het werk ook zo?
volgens mij mag ik daar als bezoeker ook niet zonder toestemming de kelder binnenwandelen![]()
Het Keldertje. Ik heb nog nooit toegang aangevraagd, omdat ik niet zou weten wat ik daar moet!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zat in de kelder, dies best groot en er staan allemaal mappen enzo...
Ik mag niet in het keldertje trouwens.
Ik lul gewoon over de dingen die daar besproken worden in ''mijn'' andere slowchat.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het Keldertje. Ik heb nog nooit toegang aangevraagd, omdat ik niet zou weten wat ik daar moet!
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Pfff. Is die nou nog niet vol? Die KSC'ers laten zich ook niet van hun beste kant zien :[.
of zo'n mini eitje vibra echt zo geweldig is als mn vriendin beweerd ? iemand ervaring mee :p?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Welke vraag?
We verzaken, hebben het druk, etc..quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Pfff. Is die nou nog niet vol? Die KSC'ers laten zich ook niet van hun beste kant zien :[.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
of zo'n mini eitje vibra echt zo geweldig is als mn vriendin beweerd ? iemand ervaring mee :p?
* btw komt ook van ksc af ^^ *
Dit is gene kaapquote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een topickaap opeens. Teruglezen kostte me nu meer dan 2 seconden
.
Ik ga vanmiddag naar mn vriendinnetje, ook goed?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slecht ,..... haal een meesteres erbij die spankt je wel
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een topickaap opeens. Teruglezen kostte me nu meer dan 2 seconden
.
ikke pas op vrijdagquote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is gene kaap
We helpen jullie
[..]
Ik ga vanmiddag naar mn vriendinnetje, ook goed?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ikke pas op vrijdag....
krreeg een smsje dat ik op moest sparen![]()
jaja..quote:
Je eigen slowchat!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon over de dingen die daar besproken worden in ''mijn'' andere slowchat. [afbeelding]
Ok. Geldig excuus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... was op schoo l^^
maar is mijn vraag al bean twoord? ff kijken ^^
Ja, ikzelf incluis hoor...quote:
Schiet niet op dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vond het heel lief [afbeelding] btw : we zijn al op 95 ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |