14.gifquote:
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
Deze TT werkt inderdaad op KSC'ers als een rode lap op een stier.
En galant als de heren (en dames) KSC'ers zijn komen ze graag helpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!
Maar goed dat deze dames op dames vallen. Anders had ik je persoonlijk hier verwijderd. Alsof mijn dochter niet genoeg voor je is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag graag op de koffie bij mijn schoonzoon
Waarom denk je anders dat de halve KSC crew hier zitquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Moest deze vol?
voor 5 dec jahquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Moest deze vol?
om koffie te drinkenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat de halve KSC crew hier zit?
Lekkerquote:
van allesquote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Maar waar gaat het hier zoal over?
jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
En mag ik meedoen?
neequote:Op woensdag 14 november 2007 09:56 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
En wat gaan we uitpakken op mantelpakjesavond?
Jawel hoor, ik heb oude archiefzooi weggegooid met behoorlijk hard 3 FM aanquote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag daar verder geen mededelingen over doen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben weer even terug hoor Faithz, papierbak is vol, als ik een nieuwe heb, kan ik pas weer verder in de kelder, alleen ik ben natuurlijk ook geen lesbo...Je vroeg om Maedel?
Ik heb een nieuwe portemonnee gevraagd aan de goede Sint.
In de KSC hebben we een user "Papierversnipperaar" die zoekt nog werk. Zal ik hem langssturen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben weer even terug hoor Faithz, papierbak is vol, als ik een nieuwe heb, kan ik pas weer verder in de kelder, alleen ik ben natuurlijk ook geen lesbo...Je vroeg om Maedel?
Ik heb een nieuwe portemonnee gevraagd aan de goede Sint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |