zoeven ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pwn ik zoeven
Ik heb beloofd het niet meer te doen!quote:
Whehe. Ik probeer me tenminste ook in te houdenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb beloofd het niet meer te doen!![]()
blauw is een goeie kleurquote:Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
slotjespostersmods
blauw
ik kreeg bericht dat ik niet meer mocht
welke postsquote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kan iemand die laatste 2 posts verwijderen?
Nouquote:
Wij houden er rekening mee door niet te vermelden dat thee vies is?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DaMart het volgende:
Noordpoolkoffie of Zuidpoolkoffie?
Ik prefereer overigens nog steeds thee. Kan daar geen rekening mee worden gehouden in de TT?
oh stfu jijquote:Op woensdag 14 november 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat jij hem weer ging openen
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij houden er geen rekening mee door niet te vermelden dat thee koffie vies is?
Nee, door de eerste zin uit de OP:quote:Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij houden er rekening mee door niet te vermelden dat thee vies is?
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic.
Plus of Minpolen koffie kan ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DaMart het volgende:
Noordpoolkoffie of Zuidpoolkoffie?
Ik prefereer overigens nog steeds thee. Kan daar geen rekening mee worden gehouden in de TT?
neequote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Nitros het volgende:
kon je het topic ook niet goed vinden lid Muck?
weer die polenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Plus of Minpolen koffie kan ook.
Waarom heet het eigenlijk niet KTSC?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, door de eerste zin uit de OP:
[..]
stinkpolen ookquote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Plus of Minpolen koffie kan ook.
dat is want kutnaamquote:Op woensdag 14 november 2007 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk niet KTSC?
Ach beter dan een of andere kut kat die koffiebonen opeet en dan uitsliktquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zag gister een gaar programma.. apen die op koffie kauwde en het uitspuugde en daar maakte ze koffie van
Jij schrijft iig wel al als een Pool...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach beter dan een of andere kut kat die koffiebonen opeet en dan uitslikt![]()
bokitoquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zag gister een gaar programma.. apen die op koffie kauwde en het uitspuugde en daar maakte ze koffie van
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Jij schrijft iig wel al als een Pool...![]()
Niet over katten beginnen hequote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach beter dan een of andere kut kat die koffiebonen opeet en dan uitslikt![]()
Katten!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over katten beginnen he
JortK is er nog niet
Zit jij tijdens je werk te msnen?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]zei ik al tegen hem op msn !
![]()
GMTA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |