Mijn dank is grootquote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Frits. Heden middag ben ik even langs het postkantoor gelopen!
Met smart wacht ik afquote:Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, frits kan binnenkort een mysterieus uitziende envelop op de mat verwachten
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, frits kan binnenkort een mysterieus uitziende envelop op de mat verwachten
blauwe functies vrij?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Frutsel het volgende:
Ach ik zou blijven soliciteren, komen vast nog meer blauwe functies vrij ^^
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] !!!!!!!11
Iets van mijn gading, of die van Frits/MPG??quote:Op woensdag 14 november 2007 15:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh ja?![]()
Zou jij toch moeten weten als blauwe zijnde
echt daar zou Herman Brood jaloers op zijn geweestquote:
Hey Buzzquote:Op woensdag 14 november 2007 15:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt daar zou Herman Brood jaloers op zijn geweest
Wie is het?quote:
Ben bang van niemand van de KSC..maar try before u diequote:Op woensdag 14 november 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Iets van mijn gading, of die van Frits/MPG??![]()
Ik heb een Saxo.quote:
Ooit.. wellicht...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben bang van niemand van de KSC..maar try before u die
een of andere brandweerman die stoned isquote:
ik wil het niet eens wetenquote:
Schorem is hetquote:
Jammerquote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
vloek scheld jankt etc
4.5 op tentamen zo niet verwacht, kutzooi [afbeelding]
dat isquote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
vloek scheld jankt etc
4.5 op tentamen zo niet verwacht, kutzooi
ja, en ik ben er mee aan het stoeien, maar het valt niet mee om er iets knaps uit te krijgen...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Buzz![]()
Heb je mijn pm van een aantal dagen terug nog gelezen?
Wat een duistere termenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, en ik ben er mee aan het stoeien, maar het valt niet mee om er iets knaps uit te krijgen...
Het is eigenlijk net even te groot voor het mooie
fotobewerking is niet zo spannend hoorquote:
oh zoquote:Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
fotobewerking is niet zo spannend hoor
vuurwerkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kutjeugd hier zit met vuurwerk te kloten
maar een grote zwaar overbelichte vlek midden in een waterval weg te werken valt echt niet mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh zo
Wel leuk om te doen though
Knutsel zelf ook nog wel geregeld wat aan OA's foto's
Mag ik die plaat eens?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar een grote zwaar overbelichte vlek midden in een waterval weg te werken valt echt niet mee.
Met contrast is het ook niet te redden
Er waren nog veel meer foto's niet goed, vanwege dezelfde vlek als die je in de zonsondergang ziet, maar die heb ik er zelfs gelukkig al uitgekregen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar een grote zwaar overbelichte vlek midden in een waterval weg te werken valt echt niet mee.
Met contrast is het ook niet te redden
Ik pm je evenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik die plaat eens?
Niet om te zeggen van: oh, maar dat kan ik wel
Maar wil 't even zien
smsjes pleitequote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
zo, telefoon maar weer eens aangezet na 5 dagen
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi weer.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat nummer op de radio dat jij kan spelen op je gitaarvan Nirvana
![]()
best dure gitaar dan zekerquote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat nummer op de radio dat jij kan spelen op je gitaarvan Nirvana
![]()
Dat is de kunst van Nirvana.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wouw. Dat is ook echt een hele kunst, een nummer van Nirvana op gitaar
Ik weet niet wat voor middeleeuwse telefoon jij hebtquote:
die naar jouw telefoon zijn gestuurd pannenkoek. die blijven volgens mij 24 uur hangen, daarna zijn ze weg. die op je telefoon staan blijven er gewoon op natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor middeleeuwse telefoon jij hebt
Maar mijn smsjes izjn niet kwiet als ik telefoon uitzet.
@ frits: come as you are.
Ja hequote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wouw. Dat is ook echt een hele kunst, een nummer van Nirvana op gitaar
Bullshit, kreeg een smsje van 3 dagen geleden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
die naar jouw telefoon zijn gestuurd pannenkoek. die blijven volgens mij 24 uur hangen, daarna zijn ze weg. die op je telefoon staan blijven er gewoon op natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |