de kinderen of de stenen?quote:Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze moeten toch een keer op raken [afbeelding]
ikke niet hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen [afbeelding]
Whehe....quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC\'ers zijn die van baan gaan veranderen
Die mag je even uitleggen vriend!quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Ze zoeken een baan met meer ZFT![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef JortK het volgende:
katten die je tuin volschijten
* JortK heeft sateprikkers in de border staan thuis
Dapper hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij wel, wij hebben twee katten in de buurt lopen die strompelen dus![]()
[KSC #562] For The Pussy Lovers And The Cat Haters!
quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij wel, wij hebben twee katten in de buurt lopen die strompelen dus [afbeelding] [afbeelding]
Je kent het begrip ZZT?quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen vriend!![]()
Het was voor mij al een tijdje bekend heurquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen [afbeelding]
ZZT = Zuivere Zuip Tijd...quote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik ben net wakker hè, dus het werkt allemaal nog niet naar behoren![]()
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkersquote:Op maandag 12 november 2007 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Gaan katten bewust hun anus daarin duwen of zo?
Valt dat niet onder mishandeling?quote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkers
Amsterdams tuintje is zo volquote:Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
een kat moet wel behoorlijk veel schijten om je tuin vol te krijgen.
Of kleine tuin, kan ook
Nee, daar heb ik echt nog nooooooit van gehoord, zal wel weer iets zijn van onder de rivierenquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
ZZT = Zuivere Zuip Tijd...
Als je de kroeg in gaat en mensen treuzelen, dan klaag je tegen ze dat ze je ZZT inperken...
hmz... dat is dan wel erg passief... dat hoeft van mij niet. Ze hoeven niet steeds te janken, de rest is geen probleem hier gelukkig.quote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkers [afbeelding]
In Nederland wel, hier zou het onder vermaak vallen. Ik breng dus maar niemand op een idee hier.quote:
In Apeldoorn kennen ze het ookquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt nog nooooooit van gehoord, zal wel weer iets zijn van onder de rivieren![]()
43
Valt het onderschijten van me tuin niet onder vervuiling?quote:
Van mij wel, en ik heb twee keer een kat kreupelgeschoten met een BB Gunquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmz... dat is dan wel erg passief... dat hoeft van mij niet. Ze hoeven niet steeds te janken, de rest is geen probleem hier gelukkig. [afbeelding]
Toch apart, dat er in verschillende landen zo anders tegen dat soort praktijken aan wordt gekeken.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Nederland wel, hier zou het onder vermaak vallen. Ik breng dus maar niemand op een idee hier.
Tja..hopelijk vallen jou kinderen eens opzettelijk een een plank met spijkers als ze over een hekje springenquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkers
quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel
als iemand mij ff zijn adres pm'ed
de rest is al uitgeprint [afbeelding]
43 wat?quote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt nog nooooooit van gehoord, zal wel weer iets zijn van onder de rivieren![]()
43
Ach doet me niets... hoe zou jij het vinden als ik mijn hond in je tuin laat schijten?quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja..hopelijk vallen jou kinderen eens opzettelijk een een plank met spijkers als ze over een hekje springen
Tja, was daar opzettelijk neergelegd voor het geval dat...
heul vervelend wel [afbeelding]
Misschien, maar als iemand iets op straat tieft ram je toch ook geen speren in z'n poten.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Valt het onderschijten van me tuin niet onder vervuiling?
Held.quote:Van mij wel, en ik heb twee keer een kat doodgeschoten met een BB Gun
Goed idee.quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja..hopelijk vallen jou kinderen eens opzettelijk een een plank met spijkers als ze over een hekje springen
heul vervelend wel
hanengevechten zijn er hier ook vollop. Er mag offiicieel niet op gegokt worden trouwens.. dat dan weer wel maar officieel doen ze hier lang niet altijd aan dus.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch apart, dat er in verschillende landen zo anders tegen dat soort praktijken aan wordt gekeken.
Net als dat hanenvechten, of hondengevechten.
Niet? Oh, daarom keken ze me raar aanquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien, maar als iemand iets op straat tieft ram je toch ook geen speren in z'n poten.
[..]
Ik zou jou d'r op aanspreken... niet je hond... die weet niet beter...quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach doet me niets... hoe zou jij het vinden als ik mijn hond in je tuin laat schijten?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heul vervelend wel [afbeelding]
Whehe..quote:
Mensen (niet allemaal) denken lekker makkelijk een kat buiten geen last van bla blaquote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou jou d'r op aanspreken... niet je hond... die weet niet beter...
net als met de katten...
maar goed, wees er trots op joh... met je BBGun.. [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
Ah.. een kat versus hond discussie [afbeelding]
* Koffie, bier en popcorn klaarzet...
[afbeelding]
Dan zouden er hier veel met een speer in hun lichaam rondlopenquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien, maar als iemand iets op straat tieft ram je toch ook geen speren in z'n poten.
[..]
moest je toen lachen?quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]mijn zusje is en keer met haar voet in een spijker gestapt die ik net daarvoor in een plank had geramt en even voor de deur neer had gelegd omdat ik nieuwe spijkers moest halen... Dat deed schijnbaar veel pijn, en het bloedde ook behoorlijk.
Ahquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Correctie...
Ik was even in een waas
quote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Oh, daarom keken ze me raar aan
Nee, schijnbaar trok ik wit weg, maar dat heb ik van mijn moeder gehoord later.quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moest je toen lachen? [afbeelding]
Nee, dat lijkt maar zoquote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe..
Je hebt iets tegen kinders he?
Ik laat mijn katten niet buiten omdat ik niet wil dat mensen zoals jij er last van hebben...quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen (niet allemaal) denken lekker makkelijk een kat buiten geen last van bla bla
Gelukkig heb ik in me nieuwe huis geen tuin, dus dan ben ik weer liev voor die beestjes hoor
[..]
Whehe...quote:
je viel flauw?quote:Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar trok ik wit weg, maar dat heb ik van mijn moeder gehoord later.
Ik heb nog nooit klachten gehad over dat mijn kat in iemands tuin scheet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen (niet allemaal) denken lekker makkelijk een kat buiten geen last van bla bla
Gelukkig heb ik in me nieuwe huis geen tuin, dus dan ben ik weer liev voor die beestjes hoor
[..]
* JortK heeft nog een duif verhaal maar houdt dat achterwegequote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik laat mijn katten niet buiten omdat ik niet wil dat mensen zoals jij er last van hebben...
(laat staan dat ze er dan rare dingen mee doen)
Helaas geldt dat niet voor iedereen en ik snap je idee wel... maar vind het erg kortzichtig
Het is de natuur... ze weten gewoon niet beter..en zien het als één grote zandbak...
Schiet je ook duiven uit de lucht omdat ze in je tuin of op je auto kakken?
Nou, dat kan er nou ok nog wel bij hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft nog een duif verhaal maar houdt dat achterwege
Whehe.quote:Ik vind katten leuke dieren, als ik bij mijn schoonmoeder ben ligt dat beest ook bij mij op schoot hoor
Maar schijten in de tuin dat is echt te erg, dat vind ik gewoon niet kunnen, ook al is het natuur
Dat zou ik ook hebben. Zo'n roestige spijker in je poot lijkt me niet alles.quote:Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar trok ik wit weg, maar dat heb ik van mijn moeder gehoord later.
Ah.quote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn postcount![]()
Bijna bij de 10k fritsquote:Op maandag 12 november 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben. Zo'n roestige spijker in je poot lijkt me niet alles.
quote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat nou wannabe? Ik heb eindelijk weer eens een 'mijlpaal' bereikt![]()
Be proud, just be proudquote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg naar het dubbele..
Kan zijn... en dat is je goed rechtquote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft nog een duif verhaal maar houdt dat achterwege
Ik vind katten leuke dieren, als ik bij mijn schoonmoeder ben ligt dat beest ook bij mij op schoot hoor
Maar schijten in de tuin dat is echt te erg, dat vind ik gewoon niet kunnen, ook al is het natuur
Net effe jaquote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja eindelijk. Het gaat een pietsie langzamer dan bij jou!
Die grens ben ik net voorbijquote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
ik moet er nog 504
wMz.quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
Ah.. een kat versus hond discussie
* Koffie, bier en popcorn klaarzet...
[ afbeelding ]
Misschien vandaag, anders morgen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OA. Mooi verhaal weer als update![]()
Wanneer komt de nieuwe?![]()
Dat is behoorlijk lang, waarom eigenlijk?quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien vandaag, anders morgen.![]()
Net bijna 20 minuten met een trut van NW airlines aan de telefoon gezeten....![]()
Ja net ff een beetjequote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, jij gaat denk ik ook veul harder dan ik..
De receptioniste/assistente/koffiejuffrouw/etc is er niet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk lang, waarom eigenlijk?
Whehequote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
De receptioniste/assistente/koffiejuffrouw/etc is er niet.
We hebben gasten uit de VS en één ervan probeerde via internet in te checken.. uiteraard lukte dat niet en omdat ze zo druk zijn (de koffie is niet aan te slepen...en nee, ik hoef niet voor koffiejuffrouw te spelen
) werd mij gevraagd om het "even" uit te zoeken...
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nieuwe Gran Turismo staat bij hessing
Probleem was dus dat die knakker meer dan 24 uur voor vertrek wilde inchecken en dat is voor vluchten naar de VS niet mogelijk...quote:
15-12??quote:
Whehe, rijje toch ff naar schiphol en terug en declareer je het bij je officemanagerquote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Probleem was dus dat die knakker meer dan 24 uur voor vertrek wilde inchecken en dat is voor vluchten naar de VS niet mogelijk...![]()
Telefonisch inchecken was geen probleem...![]()
Hij wilde wel graag dat ik zijn boarding pass ga uitprinten... Dus ik heb hem verteld dat ie dat zelf moet doen bij de automatische incheckzuilen op Schiphol.![]()
1 2 3 4 5 | 19=2/mo60-cg|18=12|19=3/mo61-cg|18=12|19=4/mo67-cg|18=12| 19=5/mo68-cg|18=12|19=6/mo69-cg|18=12|19=7/mo70-cg|18=12| 19=8/mo71-cg|18=12|19=9/mo72-cg|18=12|19=10/mo58-c325/mo80-cg| 18=12|19=11/mo79-cg|18=12| 19=12/mo82-cg|18=12|19=13/ms1-48 |
het was geen homevideo ofzo? je had nergens een camera lopen?quote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat niet, want ik liep weg, bang dat ik d schuld zou krijgen
quote:Op maandag 12 november 2007 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding] check die link dan [afbeelding]
[ code verwijderd ]
en het mooie is dat ie nog werkt ook [afbeelding]
=edit damn wat lang =
Goed gedaanquote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Probleem was dus dat die knakker meer dan 24 uur voor vertrek wilde inchecken en dat is voor vluchten naar de VS niet mogelijk...![]()
Telefonisch inchecken was geen probleem...![]()
Hij wilde wel graag dat ik zijn boarding pass ga uitprinten... Dus ik heb hem verteld dat ie dat zelf moet doen bij de automatische incheckzuilen op Schiphol.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:check die link dan
[ code verwijderd ]
en het mooie is dat ie nog werkt ook
=edit damn wat lang =
da's 20 jaar geleden of zo.. wie had toen een camera?quote:Op maandag 12 november 2007 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het was geen homevideo ofzo? je had nergens een camera lopen? [afbeelding]
ja, echt schandelijk. Diegene die die website gemaakt heeft moeten ze ook opknopen zeg.. zo komt er toch niets fatsoenlijks/leesbaars van?quote:
Hoezo bijna?quote:Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik had trouwens gister bijna 100.000 euro gewint
15-11 dan...quote:
Skiet daar eens mee op dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
@eer: ik moet ff kijken wanneer we kunnen
ga jij nou ook al met die gasten meequote:
Je woont er praktisch naast gek! Stap op je fiets, ga er heen en eis een proefritquote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Skiet daar eens mee op dan?
Het is te lang geleden dat ik een stapel ruige karren bij elkaar zag
Wat dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
ga jij nou ook al met die gasten mee?
Whehe, ja, zal vast lukkenquote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je woont er praktisch naast gek! Stap op je fiets, ga er heen en eis een proefrit
Misschien wil ik ook wel meequote:
quote:Op maandag 12 november 2007 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel mee
Zaterdag heb ik me trouwens lekker decadent naar het werk laten rijden in een A6
Mijn collega wilde me de nieuwe auto van zijn vader laten zienquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn collega wilde me de nieuwe auto van zijn vader laten zien![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef OA het volgende:
Zo. ffies naar het postkantoor, teneinde ene EvD, te U. morgen een fijne dag te bezorgen!![]()
Patserquote:Op maandag 12 november 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn collega wilde me de nieuwe auto van zijn vader laten zien![]()
Wat ga je hem sturen dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef OA het volgende:
Zo. ffies naar het postkantoor, teneinde ene EvD, te U. morgen een fijne dag te bezorgen!![]()
Je pa toch niet zo blij met het mailtje?quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
Whehe.. en toch is het relaxed.. decadent naar je werk worden gereden in een A6, krantje erbij, etc..quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je pa toch niet zo blij met het mailtje?
Gezeik met de verzekering?quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
Dat zeker. Ik reed dan zelf met mijn vaders 735Li naar school toequote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. en toch is het relaxed.. decadent naar je werk worden gereden in een A6, krantje erbij, etc..
Goed bezigquote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef OA het volgende:
Whehequote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik reed dan zelf met mijn vaders 735Li naar school toe
patserquote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik reed dan zelf met mijn vaders 735Li naar school toe
Ik heb een tomatensoepje, boterhammetjes met kaas, met kipfilet, en met ham en een broodje kroketquote:
Klinkt wel lekkerquote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een tomatensoepje, boterhammetjes met kaas, met kipfilet, en met ham en een broodje kroket![]()
quote:
Ja, in Rusland ergensquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef Frutsel het volgende:
is het al 15.45 uur?
Bijnaquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef Frutsel het volgende:
is het al 15.45 uur?
kickdown ftwquote:Op maandag 12 november 2007 12:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]En dan een kickdown doen op de A12
![]()
Man, japanners hebben toendertijd fotos gemaakt van hiroshima, dus waarom niet ?quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's 20 jaar geleden of zo.. wie had toen een camera?
nee dus
quote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dat volk maar klagen daar, dat ze het zo slecht hebben
waren er nog jappen over na hirosjima?quote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Man, japanners hebben toendertijd fotos gemaakt van hiroshima, dus waarom niet ?
Omdat het mietjes zijnquote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waren er nog jappen over na hirosjima?
waarom gaven ze zich over dan?
ha, ze hadden gewoon met hun trouts moeten slappenquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ha, ze hadden gewoon met hun trouts moeten slappen
Netjes.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ha, ze hadden gewoon met hun trouts moeten slappen
Gewoon pussystraf gevenquote:Op maandag 12 november 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Nu Muckie nog, maar ik zal der wel aan herinneren![]()
Moet je haar ook posten?quote:Op maandag 12 november 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Nu Muckie nog, maar ik zal der wel aan herinneren![]()
quote:
Nee, zij moet een envelop op de post doenquote:
Pussyslappin'quote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor een brief naar erik?
Dacht het niet
Aha dan is dat helderquote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zij moet een envelop op de post doen![]()
quote:
pwnquote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver, aflevering van TG gedownload, kan ie niet afgespeeld worden /mad [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver, aflevering van TG gedownload, kan ie niet afgespeeld worden /mad
Wat heb jij vandaagquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag?
Katten mishandelen, Frits pesten...![]()
Hejje wel de goeie codec?quote:
Ik gok van nietquote:
Geen idee, ik draai OSX hè, ga er vanuit dat alles werktquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, ik draai OSX hè, ga er vanuit dat alles werkt
De vorige afleveringen die ik downloadde deden het wel allemaal
Statistiekgeile spammertquote:
Doe die dan mishandelen ofzoquote:Op maandag 12 november 2007 13:42 schreef JortK het volgende:
Tering zo naar een afspraak maar ik heb echt geen zin
Je bent er bijna hequote:
Waarom denk je nu opeens dat ik een mishandelaar benquote:Op maandag 12 november 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe die dan mishandelen ofzo [afbeelding]
Of pesten [afbeelding]
Top Gear... Autoprogramma van de BBCquote:
*Herinnert zich verhaal over arme, lieve katjesquote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom denk je nu opeens dat ik een mishandelaar ben
* JortK heeft het gevoel dat dit hem lang blijft achtervolgenquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
*Herinnert zich verhaal over arme, lieve katjes [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Top Gear... Autoprogramma van de BBC
ow, was ff bang dat ik wat leuks zou missenquote:
Ik zou gisteren kijken, maar heb schaatsen gekeken..quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Top Gear... Autoprogramma van de BBC
ja dat van die duif missen we nogquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
*Herinnert zich verhaal over arme, lieve katjes![]()
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou gisteren kijken, maar heb schaatsen gekeken..![]()
Ik heb via Digitenne geen BBC 1 of 2 dus kan het niet kijken. Daarom elke zondagavond downloadenquote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou gisteren kijken, maar heb schaatsen gekeken..![]()
Lama'squote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...
hoerenschaatsen
Beetje, maar ik download nooooit watquote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb jij ook verstand van OSX?
Haha, volgens mij werd het bij de laatse aflevering ook gezegdquote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...
hoerenschaatsen
sport kijkenquote:
die had ik dus ook gemistquote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, volgens mij werd het bij de laatse aflevering ook gezegd![]()
He, die ken ik. Best veel uitgegeven ookquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
10.000
![]()
[ afbeelding ]![]()
10.000
![]()
Best veel eigenlijk
Spammerquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] 10.000 [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] 10.000 [afbeelding] [afbeelding]
Best veel eigenlijk [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, die ken ik. Best veel uitgegeven ook![]()
spammende-fritsquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
10.000
![]()
[ afbeelding ]![]()
10.000
![]()
Best veel eigenlijk
Whehe.....quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef Pheno het volgende:
yeah, Earth Wind and Fire revival in huize Pheno. AHAHAHAHHA, padi ja, said you remember, dancing in september..
Heeyquote:
PVquote:
Nope morgen 1, wel voor het ontwerpvonnis dat met een groepje moest een 8, en van het MC deel (10 vragen 0.4 puint per goed antwoord had ik 2 fout dus sowieso een 3.2quote:
Okee, komt goed dus?quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope morgen 1, wel voor het ontwerpvonnis dat met een groepje moest een 8, en van het MC deel (10 vragen 0.4 puint per goed antwoord had ik 2 fout dus sowieso een 3.2
Hehe ziet er vast mooi uitquote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, internet thuis heeft het voor gezien gehouden. Ik zit precies op het randje van het gebied waar de stroom uit is, (1 straat naar het zuiden en het westen is het donker). De toren staat daar ook ergens, dus geen UMTS en 'lag'ende verbinding.
Het in stukken lassen van het reclame-bord is een volksfeest geworden met kaarslicht, een geheel afgesloten hoofdstraat, wat politie en veel kijkers. Leuk om te zien.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, internet thuis heeft het voor gezien gehouden. Ik zit precies op het randje van het gebied waar de stroom uit is, (1 straat naar het zuiden en het westen is het donker). De toren staat daar ook ergens, dus geen UMTS en 'lag'ende verbinding.
Het in stukken lassen van het reclame-bord is een volksfeest geworden met kaarslicht, een geheel afgesloten hoofdstraat, wat politie en veel kijkers. Leuk om te zien.
jah, zo'n volkvertoon had ik hier nog niet eerder gezien. Ook in Nederland niet. alleen van lasbrilletjes heeft dan weer niemand gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe ziet er vast mooi uit [afbeelding]
quote:
quote:18373 (gemiddeld 76 per dag)
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.quote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tof.
Kan je daar niet een hendige pic van schieten? [afbeelding]
Da's ook altijd goed iddquote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.
quote:
quote:
quote:
quote:
Goede zaakquote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.
dat bedoel ik maar. Bovendien worden zulke foto's toch geen weergave van de waarheid, te donker namelijkquote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's ook altijd goed idd [afbeelding]
Moet je ook niet flitsenquote:Op maandag 12 november 2007 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar. Bovendien worden zulke foto's toch geen weergave van de waarheid, te donker namelijken zo'n dikke flits heb ik niet.
Kan dat ook met een 'gewone' digitale camera dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je ook niet flitsen
Gewoon de sluitertijd een stuk langer
of wat dan ook, ik ben niet bekend met foto's maken
Zal toch zeker wel?quote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan dat ook met een 'gewone' digitale camera dan?
Je kan je iso waarde omhoog gooienquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk = lelijkquote:
Niet allemaal.quote:Op maandag 12 november 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
Heeft een simpele digicam geen M functie dan?
Maar dat kan dus niet met elke camera.quote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
Sluitertijd aanpassen zou neem ik aan ook moeten kunnen
die mensen blijven niet stilzittenquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je ook niet flitsen [afbeelding]
Gewoon de sluitertijd een stuk langer [afbeelding]
of wat dan ook, ik ben niet bekend met foto's maken [afbeelding]
vast welquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
uiteraard.quote:
Ja, zelfs dat brakke ding van mij van 8 tientjes ken daquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zou ik al een reden vinden om zo'n ding te laten liggen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk = lelijk![]()
[..]
Niet allemaal.
Compact zeker niet.
Nah, boeiend.quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die mensen blijven niet stilzitten
[..]
vast wel
[..]
uiteraard.
ja, dat is dus het beste.quote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
Sluitertijd aanpassen zou neem ik aan ook moeten kunnen
precies, met een statief werken ofzoquote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef OA het volgende:
En anders kan je altijd nog de nachtopnamestand gebruiken, wel goed stilhouden dan!![]()
Dan stelt ie toch automatisch een langere sluitertijd in...quote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef OA het volgende:
En anders kan je altijd nog de nachtopnamestand gebruiken, wel goed stilhouden dan!![]()
Dus een kutcameraquote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet met elke camera.
Jaquote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan stelt ie toch automatisch een langere sluitertijd in...
statief is sowieso beter.quote:
Ja, maar als je toch die stand hebt, gebruik hem dan ook! Scheelt je weer een hoop gekloot met sluitertijden, etc...quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan stelt ie toch automatisch een langere sluitertijd in...
Ik heb een heel klein statiefje. 15 cm, zo in je binnenzak te stoppen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
statief is sowieso beter.
Maar om nou overal een statief naartoe te slepen schiet ook niet op
Dacht ik iddquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, want dan valt er langer licht in.
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is wat je fotografeert.quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar als je toch die stand hebt, gebruik hem dan ook! Scheelt je weer een hoop gekloot met sluitertijden, etc...![]()
Die zit bij m'n pa's camera ookquote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein statiefje. 15 cm, zo in je binnenzak te stoppen!![]()
Improviserenquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
statief is sowieso beter.
Maar om nou overal een statief naartoe te slepen schiet ook niet op
jah, erg goed als je er een beetje mee kunt omgaan. Da's mijn probleem dusquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
Pa heeft sinds een tijdje zo'n digitale spiegel reflexcamera [afbeelding]
Tof ding
dak van een politie-jeepquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Improviseren [afbeelding] ... een tafel, of een brede reling van een brug doen het ook [afbeelding]
Maar als je midden op een kale vlakte staat heb je dat nietquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Improviseren... een tafel, of een brede reling van een brug doen het ook
![]()
Mijne ook, maar alles is te leren hequote:Op maandag 12 november 2007 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, erg goed als je er een beetje mee kunt omgaan. Da's mijn probleem dus
We zitten verkeerd.quote:
Schopje FOT dan maar?quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten verkeerd. Dot is FOT!
goed puntquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijne ook, maar alles is te leren he [afbeelding]
doe es voo de gein.quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
Da's weer eens een andere manier van SC hoppen [afbeelding]
preciesquote:
mja... daar heb je een punt .quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar als je midden op een kale vlakte staat heb je dat niet
Dat was meer m'n punt
quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
Da's weer eens een andere manier van SC hoppen
Heb ik ook sinds een tijdje. Idd erg tof en heel veel functies/mogelijkheden!quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
Pa heeft sinds een tijdje zo'n digitale spiegel reflexcamera
Tof ding
Je moet ook nog wel iets zelf doen, maar het meeste wordt je uit handen genomen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is wat je fotografeert.
Althans, of het zo wordt als je wilt.
De kale vlakte zelfquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar als je midden op een kale vlakte staat heb je dat niet
Dat was meer m'n punt
FOT SC kapen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
Het hele SC laten hoppen wehehehequote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
whehequote:
Wanneer?quote:[..]
FOT SC kapen!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het hele SC latren hoppen wehehehe![]()
Levert dat geen ban op?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten verkeerd.
Dot is FOT! [afbeelding]
Dit is FIT! [afbeelding]
Dit is FOT! [afbeelding]
Moet je ook niet doen op maandagmidda hequote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Mss het volgende:
Zo, ik sta ff met de buren te praten en ik heb alweer bijna een heel deel gemist [afbeelding]
Als er tijd voor is!quote:
whehe.. da's niet slecht.. pr0n downen dan maar.:9quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
He, ik heb sinds vandaag 'free public wifi'
Gaat hier nog sneller dan gistermiddag. Tijd geleden trouwens dat het zó snel ging...quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Mss het volgende:
Zo, ik sta ff met de buren te praten en ik heb alweer bijna een heel deel gemist
Dat heb je alquote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Mss het volgende:
Zo, ik sta ff met de buren te praten en ik heb alweer bijna een heel deel gemist
Hendigquote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
He, ik heb sinds vandaag 'free public wifi'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |