ik ook welquote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vond het best een goed topic.
Nee, ze hebben nog rioleringquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 12 november 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deed ik net [afbeelding]
kreeg ik een PM van Eer-ik "bemoei je met je eigen forum [afbeelding]"
ik mot die gast nietquote:Op maandag 12 november 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deed ik net![]()
kreeg ik een PM van Eer-ik "bemoei je met je eigen forum"
quote:Op maandag 12 november 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deed ik net![]()
kreeg ik een PM van Eer-ik "bemoei je met je eigen forum"
/happyquote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik mot die gast niet [afbeelding]
quote:
Ik zag het jaquote:Op maandag 12 november 2007 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey fritsie. even terugscrollen naar de foto's en je weet waar we het over hebben
Please hit it!quote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
er loopt een kat alles bij elkaar te janken. Tijd om een kiezel te mikken
is me al een paar keer gelukt om zo'n beessie weg te krijgen met een kiezel in z'n/haar maag. Dan janken ze even nog harder, maar de week erop is het heerlijk rustig rond huisquote:Op maandag 12 november 2007 11:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Please hit it! [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is me al een paar keer gelukt om zo'n beessie weg te krijgen met een kiezel in z'n/haar maag. Dan janken ze even nog harder, maar de week erop is het heerlijk rustig rond huis
Hehe, keurig!quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is me al een paar keer gelukt om zo'n beessie weg te krijgen met een kiezel in z'n/haar maag. Dan janken ze even nog harder, maar de week erop is het heerlijk rustig rond huis
Pak meteen een baksteen. of een kindquote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
er loopt een kat alles bij elkaar te janken. Tijd om een kiezel te mikken
quote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak meteen een baksteen. of een kind
quote:Op maandag 12 november 2007 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wat valt op?
1. Aardig drukke zondag gehad![]()
2. Muck & MPG hebben echt slechts een "Fok!relatie"![]()
Een kind naar een kat gooienquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach is toch niet jou probleemquote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, collega in proeftijd is de 3de dag al ziek [afbeelding] (inclusief weekend).
Wordt nog leuk, ze hebben nog maar ruim 2 weekjes en dan ben ik weg.
Moggelquote:
Het geneest dusquote:Op maandag 12 november 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
GVd, het jeukt
De slowaken bij ons op het werk spreken ook goed engels... de polen daarentegenquote:Op maandag 12 november 2007 08:14 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ze spreken wel goed Engels. En dat mag een uitzondering heten!![]()
bakstenen krijg ik niet zo goed gemiktquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehe.. altijd wel een excuus ...quote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, collega in proeftijd is de 3de dag al ziek [afbeelding] (inclusief weekend).
Wordt nog leuk, ze hebben nog maar ruim 2 weekjes en dan ben ik weg.
juistemquote:Op maandag 12 november 2007 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, het is mijn werkgever's probleem.
Je hebt nu toch mijn geheugen?quote:Op maandag 12 november 2007 09:03 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je het eindelijk door?
Nee hoor, we vinden je nog steeds lief, maar als mijn hoofd niet vast zat, vergat ik dat ook
Ik haat ze niet, maar ze gaan maar lekker bij de buren liggen janken de hele avond... en ze nemen hun kittens tenminste ook mee.quote:
beetje trainen af en toe en het wrordt nog eens watquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hehe, keurig! [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
vind ik ook
als iemand zijn kind voor mijn deur staat te schreeuwen...
of bij de buurman in zijn bed ligt te janken
flikker ik ook een baksteen naar zijn harses...
tis maar waar we ons tegenwoordig al druk om maken
kinderen kun je wegsturen, maar als ik vijf keer een kat wegjaag dan snappen ze meestal wel dat ze daar niet mogen zijn. Tja, de doordrammers krijgen een kiezel of wat. Meestal gaan ze nog mis trouwensquote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
vind ik ook
als iemand zijn kind voor mijn deur staat te schreeuwen...
of bij de buurman in zijn bed ligt te janken
flikker ik ook een baksteen naar zijn harses...
tis maar waar we ons tegenwoordig al druk om maken [afbeelding]
ze moeten toch een keer op rakenquote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met die kinderen van de buren blijf ik gooien dan
quote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met die kinderen van de buren blijf ik gooien dan [afbeelding]
Ik niet hoor zit hier primaquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef JortK het volgende:
katten die je tuin volschijten [afbeelding]
* ]JortK heeft sateprikkers in de border staan thuis [afbeelding
toekomstige ex-KSC'ers dus?quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen
Van baan gaan veranderen?quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |