Moet je haar ook posten?quote:Op maandag 12 november 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Nu Muckie nog, maar ik zal der wel aan herinneren![]()
quote:
Nee, zij moet een envelop op de post doenquote:
Pussyslappin'quote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor een brief naar erik?
Dacht het niet
Aha dan is dat helderquote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zij moet een envelop op de post doen![]()
quote:
pwnquote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver, aflevering van TG gedownload, kan ie niet afgespeeld worden /mad [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver, aflevering van TG gedownload, kan ie niet afgespeeld worden /mad
Wat heb jij vandaagquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag?
Katten mishandelen, Frits pesten...![]()
Hejje wel de goeie codec?quote:
Ik gok van nietquote:
Geen idee, ik draai OSX hè, ga er vanuit dat alles werktquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, ik draai OSX hè, ga er vanuit dat alles werkt
De vorige afleveringen die ik downloadde deden het wel allemaal
Statistiekgeile spammertquote:
Doe die dan mishandelen ofzoquote:Op maandag 12 november 2007 13:42 schreef JortK het volgende:
Tering zo naar een afspraak maar ik heb echt geen zin
Je bent er bijna hequote:
Waarom denk je nu opeens dat ik een mishandelaar benquote:Op maandag 12 november 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe die dan mishandelen ofzo [afbeelding]
Of pesten [afbeelding]
Top Gear... Autoprogramma van de BBCquote:
*Herinnert zich verhaal over arme, lieve katjesquote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom denk je nu opeens dat ik een mishandelaar ben
* JortK heeft het gevoel dat dit hem lang blijft achtervolgenquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
*Herinnert zich verhaal over arme, lieve katjes [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Top Gear... Autoprogramma van de BBC
ow, was ff bang dat ik wat leuks zou missenquote:
Ik zou gisteren kijken, maar heb schaatsen gekeken..quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Top Gear... Autoprogramma van de BBC
ja dat van die duif missen we nogquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
*Herinnert zich verhaal over arme, lieve katjes![]()
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou gisteren kijken, maar heb schaatsen gekeken..![]()
Ik heb via Digitenne geen BBC 1 of 2 dus kan het niet kijken. Daarom elke zondagavond downloadenquote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou gisteren kijken, maar heb schaatsen gekeken..![]()
Lama'squote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...
hoerenschaatsen
Beetje, maar ik download nooooit watquote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb jij ook verstand van OSX?
Haha, volgens mij werd het bij de laatse aflevering ook gezegdquote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...
hoerenschaatsen
sport kijkenquote:
die had ik dus ook gemistquote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, volgens mij werd het bij de laatse aflevering ook gezegd![]()
He, die ken ik. Best veel uitgegeven ookquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
10.000
![]()
[ afbeelding ]![]()
10.000
![]()
Best veel eigenlijk
Spammerquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] 10.000 [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] 10.000 [afbeelding] [afbeelding]
Best veel eigenlijk [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, die ken ik. Best veel uitgegeven ook![]()
spammende-fritsquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
10.000
![]()
[ afbeelding ]![]()
10.000
![]()
Best veel eigenlijk
Whehe.....quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef Pheno het volgende:
yeah, Earth Wind and Fire revival in huize Pheno. AHAHAHAHHA, padi ja, said you remember, dancing in september..
Heeyquote:
PVquote:
Nope morgen 1, wel voor het ontwerpvonnis dat met een groepje moest een 8, en van het MC deel (10 vragen 0.4 puint per goed antwoord had ik 2 fout dus sowieso een 3.2quote:
Okee, komt goed dus?quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope morgen 1, wel voor het ontwerpvonnis dat met een groepje moest een 8, en van het MC deel (10 vragen 0.4 puint per goed antwoord had ik 2 fout dus sowieso een 3.2
Hehe ziet er vast mooi uitquote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, internet thuis heeft het voor gezien gehouden. Ik zit precies op het randje van het gebied waar de stroom uit is, (1 straat naar het zuiden en het westen is het donker). De toren staat daar ook ergens, dus geen UMTS en 'lag'ende verbinding.
Het in stukken lassen van het reclame-bord is een volksfeest geworden met kaarslicht, een geheel afgesloten hoofdstraat, wat politie en veel kijkers. Leuk om te zien.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, internet thuis heeft het voor gezien gehouden. Ik zit precies op het randje van het gebied waar de stroom uit is, (1 straat naar het zuiden en het westen is het donker). De toren staat daar ook ergens, dus geen UMTS en 'lag'ende verbinding.
Het in stukken lassen van het reclame-bord is een volksfeest geworden met kaarslicht, een geheel afgesloten hoofdstraat, wat politie en veel kijkers. Leuk om te zien.
jah, zo'n volkvertoon had ik hier nog niet eerder gezien. Ook in Nederland niet. alleen van lasbrilletjes heeft dan weer niemand gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe ziet er vast mooi uit [afbeelding]
quote:
quote:18373 (gemiddeld 76 per dag)
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.quote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tof.
Kan je daar niet een hendige pic van schieten? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |