Beetje, maar ik download nooooit watquote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb jij ook verstand van OSX?
Haha, volgens mij werd het bij de laatse aflevering ook gezegdquote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat vrijdag en gister op de lama's te wachten...
hoerenschaatsen
sport kijkenquote:
die had ik dus ook gemistquote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, volgens mij werd het bij de laatse aflevering ook gezegd![]()
He, die ken ik. Best veel uitgegeven ookquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
10.000
![]()
[ afbeelding ]![]()
10.000
![]()
Best veel eigenlijk
Spammerquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] 10.000 [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] 10.000 [afbeelding] [afbeelding]
Best veel eigenlijk [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, die ken ik. Best veel uitgegeven ook![]()
spammende-fritsquote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
10.000
![]()
[ afbeelding ]![]()
10.000
![]()
Best veel eigenlijk
Whehe.....quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef Pheno het volgende:
yeah, Earth Wind and Fire revival in huize Pheno. AHAHAHAHHA, padi ja, said you remember, dancing in september..
Heeyquote:
PVquote:
Nope morgen 1, wel voor het ontwerpvonnis dat met een groepje moest een 8, en van het MC deel (10 vragen 0.4 puint per goed antwoord had ik 2 fout dus sowieso een 3.2quote:
Okee, komt goed dus?quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope morgen 1, wel voor het ontwerpvonnis dat met een groepje moest een 8, en van het MC deel (10 vragen 0.4 puint per goed antwoord had ik 2 fout dus sowieso een 3.2
Hehe ziet er vast mooi uitquote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, internet thuis heeft het voor gezien gehouden. Ik zit precies op het randje van het gebied waar de stroom uit is, (1 straat naar het zuiden en het westen is het donker). De toren staat daar ook ergens, dus geen UMTS en 'lag'ende verbinding.
Het in stukken lassen van het reclame-bord is een volksfeest geworden met kaarslicht, een geheel afgesloten hoofdstraat, wat politie en veel kijkers. Leuk om te zien.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, internet thuis heeft het voor gezien gehouden. Ik zit precies op het randje van het gebied waar de stroom uit is, (1 straat naar het zuiden en het westen is het donker). De toren staat daar ook ergens, dus geen UMTS en 'lag'ende verbinding.
Het in stukken lassen van het reclame-bord is een volksfeest geworden met kaarslicht, een geheel afgesloten hoofdstraat, wat politie en veel kijkers. Leuk om te zien.
jah, zo'n volkvertoon had ik hier nog niet eerder gezien. Ook in Nederland niet. alleen van lasbrilletjes heeft dan weer niemand gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe ziet er vast mooi uit [afbeelding]
quote:
quote:18373 (gemiddeld 76 per dag)
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.quote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tof.
Kan je daar niet een hendige pic van schieten? [afbeelding]
Da's ook altijd goed iddquote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.
quote:
quote:
quote:
quote:
Goede zaakquote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet de moeite gedaan, ik zit nu twee kilometer verderop - waar wel stroom is - lekker te internetten onder het genot van een bak warme chocolade.
dat bedoel ik maar. Bovendien worden zulke foto's toch geen weergave van de waarheid, te donker namelijkquote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's ook altijd goed idd [afbeelding]
Moet je ook niet flitsenquote:Op maandag 12 november 2007 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar. Bovendien worden zulke foto's toch geen weergave van de waarheid, te donker namelijken zo'n dikke flits heb ik niet.
Kan dat ook met een 'gewone' digitale camera dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je ook niet flitsen
Gewoon de sluitertijd een stuk langer
of wat dan ook, ik ben niet bekend met foto's maken
Zal toch zeker wel?quote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan dat ook met een 'gewone' digitale camera dan?
Je kan je iso waarde omhoog gooienquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk = lelijkquote:
Niet allemaal.quote:Op maandag 12 november 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
Heeft een simpele digicam geen M functie dan?
Maar dat kan dus niet met elke camera.quote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
Sluitertijd aanpassen zou neem ik aan ook moeten kunnen
die mensen blijven niet stilzittenquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je ook niet flitsen [afbeelding]
Gewoon de sluitertijd een stuk langer [afbeelding]
of wat dan ook, ik ben niet bekend met foto's maken [afbeelding]
vast welquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
uiteraard.quote:
Ja, zelfs dat brakke ding van mij van 8 tientjes ken daquote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zou ik al een reden vinden om zo'n ding te laten liggen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk = lelijk![]()
[..]
Niet allemaal.
Compact zeker niet.
Nah, boeiend.quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die mensen blijven niet stilzitten
[..]
vast wel
[..]
uiteraard.
ja, dat is dus het beste.quote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
Sluitertijd aanpassen zou neem ik aan ook moeten kunnen
precies, met een statief werken ofzoquote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef OA het volgende:
En anders kan je altijd nog de nachtopnamestand gebruiken, wel goed stilhouden dan!![]()
Dan stelt ie toch automatisch een langere sluitertijd in...quote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef OA het volgende:
En anders kan je altijd nog de nachtopnamestand gebruiken, wel goed stilhouden dan!![]()
Dus een kutcameraquote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet met elke camera.
Jaquote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan stelt ie toch automatisch een langere sluitertijd in...
statief is sowieso beter.quote:
Ja, maar als je toch die stand hebt, gebruik hem dan ook! Scheelt je weer een hoop gekloot met sluitertijden, etc...quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan stelt ie toch automatisch een langere sluitertijd in...
Ik heb een heel klein statiefje. 15 cm, zo in je binnenzak te stoppen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
statief is sowieso beter.
Maar om nou overal een statief naartoe te slepen schiet ook niet op
Dacht ik iddquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, want dan valt er langer licht in.
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is wat je fotografeert.quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar als je toch die stand hebt, gebruik hem dan ook! Scheelt je weer een hoop gekloot met sluitertijden, etc...![]()
Die zit bij m'n pa's camera ookquote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein statiefje. 15 cm, zo in je binnenzak te stoppen!![]()
Improviserenquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
statief is sowieso beter.
Maar om nou overal een statief naartoe te slepen schiet ook niet op
jah, erg goed als je er een beetje mee kunt omgaan. Da's mijn probleem dusquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
Pa heeft sinds een tijdje zo'n digitale spiegel reflexcamera [afbeelding]
Tof ding
dak van een politie-jeepquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Improviseren [afbeelding] ... een tafel, of een brede reling van een brug doen het ook [afbeelding]
Maar als je midden op een kale vlakte staat heb je dat nietquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Improviseren... een tafel, of een brede reling van een brug doen het ook
![]()
Mijne ook, maar alles is te leren hequote:Op maandag 12 november 2007 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, erg goed als je er een beetje mee kunt omgaan. Da's mijn probleem dus
We zitten verkeerd.quote:
Schopje FOT dan maar?quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten verkeerd. Dot is FOT!
goed puntquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijne ook, maar alles is te leren he [afbeelding]
doe es voo de gein.quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
Da's weer eens een andere manier van SC hoppen [afbeelding]
preciesquote:
mja... daar heb je een punt .quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar als je midden op een kale vlakte staat heb je dat niet
Dat was meer m'n punt
quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
Da's weer eens een andere manier van SC hoppen
Heb ik ook sinds een tijdje. Idd erg tof en heel veel functies/mogelijkheden!quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
Pa heeft sinds een tijdje zo'n digitale spiegel reflexcamera
Tof ding
Je moet ook nog wel iets zelf doen, maar het meeste wordt je uit handen genomen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is wat je fotografeert.
Althans, of het zo wordt als je wilt.
De kale vlakte zelfquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar als je midden op een kale vlakte staat heb je dat niet
Dat was meer m'n punt
FOT SC kapen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
Het hele SC laten hoppen wehehehequote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schopje FOT dan maar?
whehequote:
Wanneer?quote:[..]
FOT SC kapen!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het hele SC latren hoppen wehehehe![]()
Levert dat geen ban op?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten verkeerd.
Dot is FOT! [afbeelding]
Dit is FIT! [afbeelding]
Dit is FOT! [afbeelding]
Moet je ook niet doen op maandagmidda hequote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Mss het volgende:
Zo, ik sta ff met de buren te praten en ik heb alweer bijna een heel deel gemist [afbeelding]
Als er tijd voor is!quote:
whehe.. da's niet slecht.. pr0n downen dan maar.:9quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
He, ik heb sinds vandaag 'free public wifi'
Gaat hier nog sneller dan gistermiddag. Tijd geleden trouwens dat het zó snel ging...quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Mss het volgende:
Zo, ik sta ff met de buren te praten en ik heb alweer bijna een heel deel gemist
Dat heb je alquote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Mss het volgende:
Zo, ik sta ff met de buren te praten en ik heb alweer bijna een heel deel gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |