de kinderen of de stenen?quote:Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze moeten toch een keer op raken [afbeelding]
ikke niet hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen [afbeelding]
Whehe....quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC\'ers zijn die van baan gaan veranderen
Die mag je even uitleggen vriend!quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Ze zoeken een baan met meer ZFT![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef JortK het volgende:
katten die je tuin volschijten
* JortK heeft sateprikkers in de border staan thuis
Dapper hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij wel, wij hebben twee katten in de buurt lopen die strompelen dus![]()
[KSC #562] For The Pussy Lovers And The Cat Haters!
quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij wel, wij hebben twee katten in de buurt lopen die strompelen dus [afbeelding] [afbeelding]
Je kent het begrip ZZT?quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen vriend!![]()
Het was voor mij al een tijdje bekend heurquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Apart wel dat er een hoop KSC'ers zijn die van baan gaan veranderen [afbeelding]
ZZT = Zuivere Zuip Tijd...quote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik ben net wakker hè, dus het werkt allemaal nog niet naar behoren![]()
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkersquote:Op maandag 12 november 2007 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Gaan katten bewust hun anus daarin duwen of zo?
Valt dat niet onder mishandeling?quote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkers
Amsterdams tuintje is zo volquote:Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
een kat moet wel behoorlijk veel schijten om je tuin vol te krijgen.
Of kleine tuin, kan ook
Nee, daar heb ik echt nog nooooooit van gehoord, zal wel weer iets zijn van onder de rivierenquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
ZZT = Zuivere Zuip Tijd...
Als je de kroeg in gaat en mensen treuzelen, dan klaag je tegen ze dat ze je ZZT inperken...
hmz... dat is dan wel erg passief... dat hoeft van mij niet. Ze hoeven niet steeds te janken, de rest is geen probleem hier gelukkig.quote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkers [afbeelding]
In Nederland wel, hier zou het onder vermaak vallen. Ik breng dus maar niemand op een idee hier.quote:
In Apeldoorn kennen ze het ookquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt nog nooooooit van gehoord, zal wel weer iets zijn van onder de rivieren![]()
43
Valt het onderschijten van me tuin niet onder vervuiling?quote:
Van mij wel, en ik heb twee keer een kat kreupelgeschoten met een BB Gunquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmz... dat is dan wel erg passief... dat hoeft van mij niet. Ze hoeven niet steeds te janken, de rest is geen probleem hier gelukkig. [afbeelding]
Toch apart, dat er in verschillende landen zo anders tegen dat soort praktijken aan wordt gekeken.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Nederland wel, hier zou het onder vermaak vallen. Ik breng dus maar niemand op een idee hier.
Tja..hopelijk vallen jou kinderen eens opzettelijk een een plank met spijkers als ze over een hekje springenquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ze springen over de schutting heen en vallen zo in de prikkers
quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel
als iemand mij ff zijn adres pm'ed
de rest is al uitgeprint [afbeelding]
43 wat?quote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt nog nooooooit van gehoord, zal wel weer iets zijn van onder de rivieren![]()
43
Ach doet me niets... hoe zou jij het vinden als ik mijn hond in je tuin laat schijten?quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja..hopelijk vallen jou kinderen eens opzettelijk een een plank met spijkers als ze over een hekje springen
Tja, was daar opzettelijk neergelegd voor het geval dat...
heul vervelend wel [afbeelding]
Misschien, maar als iemand iets op straat tieft ram je toch ook geen speren in z'n poten.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Valt het onderschijten van me tuin niet onder vervuiling?
Held.quote:Van mij wel, en ik heb twee keer een kat doodgeschoten met een BB Gun
Goed idee.quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja..hopelijk vallen jou kinderen eens opzettelijk een een plank met spijkers als ze over een hekje springen
heul vervelend wel
hanengevechten zijn er hier ook vollop. Er mag offiicieel niet op gegokt worden trouwens.. dat dan weer wel maar officieel doen ze hier lang niet altijd aan dus.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch apart, dat er in verschillende landen zo anders tegen dat soort praktijken aan wordt gekeken.
Net als dat hanenvechten, of hondengevechten.
Niet? Oh, daarom keken ze me raar aanquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien, maar als iemand iets op straat tieft ram je toch ook geen speren in z'n poten.
[..]
Ik zou jou d'r op aanspreken... niet je hond... die weet niet beter...quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach doet me niets... hoe zou jij het vinden als ik mijn hond in je tuin laat schijten?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heul vervelend wel [afbeelding]
Whehe..quote:
Mensen (niet allemaal) denken lekker makkelijk een kat buiten geen last van bla blaquote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou jou d'r op aanspreken... niet je hond... die weet niet beter...
net als met de katten...
maar goed, wees er trots op joh... met je BBGun.. [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
Ah.. een kat versus hond discussie [afbeelding]
* Koffie, bier en popcorn klaarzet...
[afbeelding]
Dan zouden er hier veel met een speer in hun lichaam rondlopenquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien, maar als iemand iets op straat tieft ram je toch ook geen speren in z'n poten.
[..]
moest je toen lachen?quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]mijn zusje is en keer met haar voet in een spijker gestapt die ik net daarvoor in een plank had geramt en even voor de deur neer had gelegd omdat ik nieuwe spijkers moest halen... Dat deed schijnbaar veel pijn, en het bloedde ook behoorlijk.
Ahquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Correctie...
Ik was even in een waas
quote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Oh, daarom keken ze me raar aan
Nee, schijnbaar trok ik wit weg, maar dat heb ik van mijn moeder gehoord later.quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moest je toen lachen? [afbeelding]
Nee, dat lijkt maar zoquote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe..
Je hebt iets tegen kinders he?
Ik laat mijn katten niet buiten omdat ik niet wil dat mensen zoals jij er last van hebben...quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen (niet allemaal) denken lekker makkelijk een kat buiten geen last van bla bla
Gelukkig heb ik in me nieuwe huis geen tuin, dus dan ben ik weer liev voor die beestjes hoor
[..]
Whehe...quote:
je viel flauw?quote:Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar trok ik wit weg, maar dat heb ik van mijn moeder gehoord later.
Ik heb nog nooit klachten gehad over dat mijn kat in iemands tuin scheet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen (niet allemaal) denken lekker makkelijk een kat buiten geen last van bla bla
Gelukkig heb ik in me nieuwe huis geen tuin, dus dan ben ik weer liev voor die beestjes hoor
[..]
* JortK heeft nog een duif verhaal maar houdt dat achterwegequote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik laat mijn katten niet buiten omdat ik niet wil dat mensen zoals jij er last van hebben...
(laat staan dat ze er dan rare dingen mee doen)
Helaas geldt dat niet voor iedereen en ik snap je idee wel... maar vind het erg kortzichtig
Het is de natuur... ze weten gewoon niet beter..en zien het als één grote zandbak...
Schiet je ook duiven uit de lucht omdat ze in je tuin of op je auto kakken?
Nou, dat kan er nou ok nog wel bij hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft nog een duif verhaal maar houdt dat achterwege
Whehe.quote:Ik vind katten leuke dieren, als ik bij mijn schoonmoeder ben ligt dat beest ook bij mij op schoot hoor
Maar schijten in de tuin dat is echt te erg, dat vind ik gewoon niet kunnen, ook al is het natuur
Dat zou ik ook hebben. Zo'n roestige spijker in je poot lijkt me niet alles.quote:Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar trok ik wit weg, maar dat heb ik van mijn moeder gehoord later.
Ah.quote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn postcount![]()
Bijna bij de 10k fritsquote:Op maandag 12 november 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben. Zo'n roestige spijker in je poot lijkt me niet alles.
quote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat nou wannabe? Ik heb eindelijk weer eens een 'mijlpaal' bereikt![]()
Be proud, just be proudquote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg naar het dubbele..
Kan zijn... en dat is je goed rechtquote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft nog een duif verhaal maar houdt dat achterwege
Ik vind katten leuke dieren, als ik bij mijn schoonmoeder ben ligt dat beest ook bij mij op schoot hoor
Maar schijten in de tuin dat is echt te erg, dat vind ik gewoon niet kunnen, ook al is het natuur
Net effe jaquote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja eindelijk. Het gaat een pietsie langzamer dan bij jou!
Die grens ben ik net voorbijquote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
ik moet er nog 504
wMz.quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
Ah.. een kat versus hond discussie
* Koffie, bier en popcorn klaarzet...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |