Ik niet hoor, als hij gaat scoren dan is het een prima spitsquote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef Suijk het volgende:
En die Lazovic ben je ook liever kwijt dan rijk, lijkt me?
Stoppen sloegen door bij hem. Elke keer uitdagen, overal op ingaan. Mag binnenkort wel een gesprekje met een psycholoog hebben, om z'n emoties onder controle te houden. Gaat 'ie ook meer scoren.quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Heb ik iets gemist, wat is er met Lazovic?
Goeie voetballer. Mar maakte veel theater. Wordt wel een topperquote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Heb ik iets gemist, wat is er met Lazovic?
quote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie voetballer. Mar maakte veel theater. Wordt wel een topper
Het komt zo natuurlijk ook steeds dichter bij met al die afzeggingenquote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben zo bang voor een Erwin Koeman...
ook al is ie 3e keus hij zit net daar bij Hsv, om dan nu al weg te gaan...quote:Op zondag 11 november 2007 20:17 schreef vw_caddy het volgende:
Tja, blijven weinig alternatieven over zo. Stevens gaat sowieso niet, die wil niet als derde keus trainer zijn. Groot gelijk trouwens.
Stevens sprak ook al voor zijn beurt deze keer, maar goedquote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook al is ie 3e keus hij zit net daar bij Hsv, om dan nu al weg te gaan...
Wat is er mis met Erwin Koeman? Ik bedoel: bij PSV was hij als veldtrainer enorm populair op de Herdgang en onder de spelers. En wat hij bij Feijenoord heeft laten zien, viel me echt nog niet eens zo tegen. Hij had natuurlijk dramatisch gestelde middelen en een niet-functionerend bestuur dat hem in zijn nek hijgde.quote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben zo bang voor een Erwin Koeman...
Jol mist daardoor toch een smak geld van de spurs??quote:Op zondag 11 november 2007 20:29 schreef KELDER het volgende:
ook ik baal er van dat rutten niet komt.., nog maar eens een lijntje uitgooien naar Jol nu dat de knvb heeft aangegeven dat jol niet op de lijst staat. Of zouden ze dat alleen maar zeggen om geen onnodige onrust te creeeren bij NL elftal en clown bassie ?
*verslikt zich*quote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef -SG- het volgende:
Misschien was het wel een complot!
PSV heeft een week geleden een contract aan Dick aangeboden, Dick heeft het ook getekend, maar PSV wacht met het bekend maken van Dick tot morgen zodat Dick vandaag Kampioen met Zenit kon worden, de spanning loopt op en Fred wilt wachten tot na het weekend. Vandaag zegt Rutte af en morgen komt Dick dan als 'onverwachte' man naar PSV toe!
Ja, die komt dan ook niet. Ik hoop zelf op Sef Vergoossen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jol mist daardoor toch een smak geld van de spurs??
Lazovic gaat anders hard Koné achterna, wel veel dreiging maar rendement zeer matig.quote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie voetballer. Mar maakte veel theater. Wordt wel een topper
quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
*verslikt zich*
Liever Rutten.![]()
EDIT: *leest dat Rutten niet komt*
*pakt pistool*
*schiet zichzelf dood*
VIquote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Die stellen bij Voetbal Insite trouwens:
"PSV gaat ten onder aan wanbeleid"
Inderdaad niet. Kom Internet op en zie het ineens hier. Kijk op NOS teletext en zie het.quote:
HSV - Twente. Grote afkoopsom - kleine afkoopsom.quote:
Haha slaat weer alles idd. Maarja het is ook niet voor niks dat Voetbal Insite bekend staat om z'n ongelooflijk slechte stellingen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Denk ook niet echt dat ze die stelling erg serieus nemen bij RTL, zolang de mensen maar blijven sms'en.quote:Op zondag 11 november 2007 20:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha slaat weer alles idd. Maarja het is ook niet voor niks dat Voetbal Insite bekend staat om z'n ongelooflijk slechte stellingen.
Denk dat Wouters dat zelf niet wil. Verder is het maar de vraag of het überhaupt verstandig is.quote:Op zondag 11 november 2007 20:52 schreef pascalheister het volgende:
misschien wel een optie om Wouters t/m kerst het af te laten maken en daarna een nieuwe trainer te presenteren
Anders hebben ze niets om over te lullen. Ze verzinnen wel watquote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainerquote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat Wouters dat zelf niet wil. Verder is het maar de vraag of het überhaupt verstandig is.
Dan maar hopen dat Reker niet echt alleen maar een grote bek heeftquote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainer
See you in the after lifequote:Op zondag 11 november 2007 20:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Kom Internet op en zie het ineens hier. Kijk op NOS teletext en zie het.
Godver man daar word je dus echt onderhand ziek van. Zie het niet echt rooskleurig bij PSV. Denk niet dat het nu nog veel word want welke opties zijn er nog? (haalbare dus geen Mourinho)
Oe nu pas ontdekt dat doden ook kunnen typen.![]()
Vanenburg deed het ook zo goed bij Helmond Sport, die kerel verdient een topclub.quote:Op zondag 11 november 2007 21:18 schreef mcwops het volgende:
ik zie weer een duo-baan ontstaan na die afzeggingen: Jan Wouters + Gerald Vanenburg
Pfff dan heb ik het echt met jullie te doen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainer
Koeman niet buiten flikkeren toen was al een enorme blunder, hem dan zo makkelijk laten gaan was ook niet echt bevordelijk, hadden ze nou echt niet een weekje uitstel kunnen bedingen? Dat scheelt een hoop onrust.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat nu wanbeleid. Wat kan PSV er aan doen dat die trainers niet willen? Er blijven gewoon weinig opties open. Achteraf gezien hadden ze Koeman misschien toch al in de zomer buiten moeten zetten, maar verder valt ze weinig kwalijk te nemen vind ik...
Ja, die zal er dolveel zin in hebben om derde keus te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Stevens sowieso want die heeft het goed naar zijn zin bij HSV en staat 2e. Advocaat is denk ik de grootste kandidaat nu Rutten is afgevallen.
quote:Tegenover Omroep Brabant liet Jan Reker weten dat Martin Jol zich nooit heeft afgemeld bij PSV, ondanks wat er gemeld werd in de media. PSV zou ook Jol niet hebben afgewezen. Verder wilde hij niet ingaan op mogelijke kandidaten.
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komtquote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd bij Studio Voetbal.
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?quote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
1 en 2 waren Jol en Rutte. Die komen niet dus.
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?
Erwin Koeman kan daar nooit op gestaan hebben.
Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
Want? De nummer 3 zit op dit moment zonder werk?quote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
Koeman kan het bijna niet worden als je Reker mag geloven in het filmpje op PSV.tv. Bij de andere kandidaat zou de procedure iets moeilijker liggen. Koeman is werkloos.quote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komt.
Vorige week geen SV gekeken. Maar dat wordt hem dus niet, duidelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.
Die heeft net zijn contract met drie jaar verlengd.quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.
Heb het idee dat de chemie bij Groningen een beetje uitgewerkt is en misschien wel toe is aan een nieuwe uitdaging.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
quote:Willem II kan Koeman voorlopig afstrepen
Woensdag, 7 november
Willem II kan Erwin Koeman voorlopig afstrepen als kandidaat om de ontslagen Dennis van Wijk op te volgen. De oud-trainer van RKC Waalwijk en Feyenoord zegt de komende periode meer indrukken van het trainersvak te willen opdoen, waarna hij vanaf volgend seizoen weer een elftal onder zijn hoede hoopt te nemen.
“Ik loop voor geen enkele club op het hoogste niveau weg”, reageert Koeman in het Brabants Dagblad en oriënteert zich momenteel op andere dingen. “Maar voorlopig geef ik aan andere zaken de voorkeur. Ik ga bijvoorbeeld op uitnodiging van de FIFA naar het WK voor clubteams in Japan. Ik heb ook nog andere afspraken lopen. Mijn voorkeur gaat uit naar het nieuwe seizoen.”
De huidige nummer vijftien van de eredivisie kan wel op zijn sympathie rekenen. Agendatechnisch is het voor Koeman echter een ander verhaal. “Het is ook zeker wel een goed moment om erin te stappen. Willem II presteert matig, maar ik heb begrepen dat er middelen zijn om te versterken. Maar nogmaals, ik heb een andere agenda", aldus de 46-jarige oefenmeester.
Willem II is sinds zondag, toen Van Wijk zijn congé kreeg, op zoek naar een nieuwe hoofdverantwoordelijke voor de selectie. De trainer maakte anderhalf jaar lang de dienst bij de club uit, maar kon nooit voor imponerende resultaten zorgen.
Voetbalzone
Die wacht op Ajax.quote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Co Adriaanse lijkt me geen slechte outsider.
Liever Adriaanse dan Erwin Koeman in ieder geval. Maar aangezien Adriaanse oliedollars aan het tanken is, verwacht ik niet dat hij een serieuze kandidaat is voor PSV. Misschien wil Vergoossen welquote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tsja die agenda gooit hij wel om als PSV komt. Toch geloof ik niet dat Koeman het gaat worden.quote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef cultheld het volgende:
Dat bericht was dan ook de reden dat ik 10 euro @ 10 op Koeman zette bij Unibet.
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?quote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Want jij zit te wachten op de klassieker FC Eindhoven-PSV?quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan ie lang wachten.
Gewoon Jan Wouters houden.
Die heeft de trainerscarriere al een tijdje geleden gedag gezegd.quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever Adriaanse dan Erwin Koeman in ieder geval. Maar aangezien Adriaanse oliedollars aan het tanken is, verwacht ik niet dat hij een serieuze kandidaat is voor PSV. Misschien wil Vergoossen wel.
Is Co ook eens niet uit de trainersvakbond gestapt/gezet na een conflict met Reker?quote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?
Iets met een lampenkap. Maar goed, er valt wel meer te zeggen over ex-voorzitters van PSV, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?
Een paar maanden geleden toch? Misschien zou die het best leuk vinden om als interim-trainer PSV naar de titel proberen te leiden.quote:Op maandag 12 november 2007 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die heeft de trainerscarriere al een tijdje geleden gedag gezegd.
Kromkamp is waardeloos, inderdaad. Die wordt iedere week slechter.quote:Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ik wil in ieder geval een trainer die Fagner een basisplek geeft en Kromkamp op de tribune zet.
Ach, ik vond die ene actie van Kromkamp wel oogstrelend hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ik wil in ieder geval een trainer die Fagner een basisplek geeft en Kromkamp op de tribune zet.
Fagner zou de beste aanvallende back van Nederland kunnen wordenquote:Op maandag 12 november 2007 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, ik vond die ene actie van Kromkamp wel oogstrelend hoor.
Ook dat kan jij niet met zekerheid zeggen.quote:Op maandag 12 november 2007 01:19 schreef endr0me het volgende:
Als Erwin Koeman komt dan vrees ik het ergste voor jullie.. Kleurloze vent
quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
Ik vind dit dan weer een raar verhaal, waarom wordt hij pas donderdag bekendgemaakt? Wellicht is er een akkoord met iemand die het accepteert om 3e keus te zijn en wordt er nog een poging ondernomen bij Jol die volgens Reker helemaal nog geen nee heeft gezegd?quote:
Zal ik je vrijdag dan maar weer wakker maken?quote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef KELDER het volgende:
Het zou mij niks verbazen als we donderdag nog niks horen
aangezien de nr 3 op de lijst volgens de geruchten wat 'moeilijker' ligt, hoop ik stiekem weer beetje op een interim schap van Guusje(ijdele hoop, i know, maar een mens mag toch dromen
)
quote:Na het wegvallen van Fred Rutten als optie, wordt de laatste uren veelvuldig de naam van Erwin Koeman genoemd. Tegenover het Algemeen Dagblad laat Jan Reker weten dat Erwin Koeman niet de eerste optie is. ,,Erwin is een heel goede trainer, maar op dit moment niet de eerste optie. Of we nu denken aan een interim-trainer? Op dit moment is alles denkbaar. Ook nu Rutten nee heeft gezegd hebben we, denk ik, een goed scenario klaar.’’
De eerste optie is vooralsnog niet doorgegaan, dus als hij het wel wordt, heeft Reker niet gelogen.quote:
Dat ligt niet aan PSV dat hij dat niet kon vertellenquote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef mcwops het volgende:
ik gok toch stiekem op Dick.
hij liet gisteravond in een turbo-interviewtje open of ie wel door zou gaan bij Zenit
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een goede optiequote:ED: Tussenpaus in afwachting van Stevens?
Volgens het Eindhovens Dagblad kiest PSV nu waarschijnlijk voor een tussenpaus totdat het Huub Stevens komende zomer kan aanstellen. Voor de positie van interim-coach wordt volgens de krant onder andere Sef Vergoossen genoemd.
Naast Rutten lijkt ook Jol toch afgevallen. Reker: „Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.
Huub Stevens sloot die optie in ieder geval niet uit: „Ik heb de mensen bij HSV beloofd dat ik mijn contract tot het einde van het seizoen uitdien. Een man een man, een woord een woord.; wel voor mij althans. Ik ben dit seizoen geen kandidaat voor PSV. Daarna ligt de situatie misschien anders.”
EDquote:PSV kiest nu voor een tussenpaus
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Nu ook Fred Rutten PSV heeft bedankt, kiest de club hoogstwaarschijnlijk voor een tussenpaus. Die zou de weg vrij moeten maken voor de komst van Huub Stevens in de zomer van 2008.
Algemeen directeur Jan Reker stelt dat PSV vasthoudt aan de lijn waarvoor gekozen is. „We hebben de zaak honderd procent onder controle. Er waren vanaf het begin meerdere opties. Sommige blijken moeilijk te realiseren, andere leken gemakkelijker.” Meer concreet bleek Martin Jol leek vanaf het begin de ‘makkelijkste’ keuze. „Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.
Volgens de algemeen directeur bleek ook de komst van Rutten vanaf het eerste gesprek, afgelopen donderdagavond, moeilijk. „Fred heeft aangegeven het vreselijk moeilijk te vinden om Twente nu te verlaten. Ik heb veel respect voor zijn besluit.” Reker benadrukt dat hij Rutten niet koste wat kost bij Twente wilde losweken. „Maar als voorzitter Joop Munsterman zegt dat hij niet op de hoogte is van een clausule in het contract van Fred, waardoor hij tussentijds weg kon gaan, dan is dat niet correct. Wij hebben het netjes gespeeld, rekening houdend met het feit dat Fred eventueel weg kon. bij Twente. We wilden zeker geen overval plegen.”
Rutten kon bij PSV een contract tekenen tot medio 2010. Hij stelde Reker gistermiddag op de hoogte van zijn besluit. „Ik heb niet voor niets een dubbelfunctie bij Twente. Daar wil ik na elf wedstrijden niet uitstappen”, zo zei Rutten. „Ik neem mijn verantwoordelijkheid serieus ten opzichte van de club en allen met wie ik dagelijks werk.”
Stevens was vanaf het begin eveneens een serieuze kandidaat. Ook hij wil zijn huidige club (Hamburger SV) niet tussentijds verlaten. „Het zou belachelijk zijn als ik nu ineens naar PSV zou gaan”, zegt Stevens. „Ik heb de mensen bij HSV beloofd dat ik mijn contract tot het einde van het seizoen uitdien. Een man een man, een woord een woord.; wel voor mij althans. Ik ben dit seizoen geen kandidaat. voor PSV.Daarna ligt de situatie misschien anders.”
PSV wil nu een tussenoplossing kiezen. In dat verband circuleerde gisteren de naam van Sef Vergoossen. Hij is op dit moment nog werkzaam in Japan.
quote:Vergoossen bezig aan laatste klus
15 oktober 2007
Voor Sef Vergoossen is Nagoya Grampus Eight zijn laatste werkgever. De 60-jarige trainer, die in Nederland werkzaam was bij VVV, MVV en Roda JC, stapt na dertig jaar uit de voetbalwereld.
Vergoossen maakt het seizoen af in Japan en keert dan definitief terug naar Nederland. De Limburger heeft geen trek om bij terugkomst nog als trainer of technisch directeur aan de slag te gaan.
"Het is tijd voor andere aantrekkelijke dingen in mijn leven", zegt Vergoossen. "Ik wil ook geen andere functie bij een ploeg, want dan ben je weer zestig uur bezig."
Bron: VI
Het ED zal het wel bij het rechte eind hebben, ik ben wel gematigd positief. Al blijf ik het jammer vinden dat Rutten afgezegd heeft. Was imo de juiste man op het juiste moment.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend![]()
![]()
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?quote:„Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzoquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?
Als Jol meteen weer aan de slag zou gaan ergens anders, loopt hij de nodige duiten misquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
Ja, kutgrapquote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzo
zelden zoiets hypocriets gezienquote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Koeman moest gewoon ontslagen worden toen. Wie zat te fluiten toen Schuitema het woord nam snapt er niks van
Hier is het al 3 uur geweest?quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
![]()
Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Sef Vergoossen bij PSV
Adrie Koster bij Ajax.
Het is nu wachten op Fritz Korbach bij Feyenoord
Het is een soort van concurrentiebeding eigenlijk, en dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 12 november 2007 16:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.
Rijkaard met Sparta, je punt is?quote:Op maandag 12 november 2007 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Sef Vergoossen, degradeerde die niet met MVV destijds?
Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed inquote:Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rijkaard met Sparta, je punt is?
Dus Verbeek naar PSV? Iemand?quote:Er is een mogelijkheid dat Gert-Jan Verbeek zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet zal verlengen. Een andere club zou de oefenmeester van de Friezen namelijk een aanbieding hebben gedaan, waardoor hij de ploeg mogelijk gaat verlaten.
"Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen," liet Verbeek in een reactie weten. "Deze club past bij me, maar aan de andere kant wil ik geen tweede Foppe worden. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past."
Wat is jouw punt? Zeker dat Rijkaard een wereldcoach is?quote:Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rijkaard met Sparta, je punt is?
Iets zegt me dat Vergoossen ook niet jouw eerste keus isquote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed in
Misschien wil Louis Coolen ook welquote:
oef, dan zie ik Romario ook nog binnenkort over Stratums eind lopenquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien wordt het nu wel Wouters interim tot Vergoossen en dan Vergoossen tot Stevens.
Romario is inderdaad ook net aan zijn trainerscarriere begonnen. De interim blijft nog gissen, maar dat Stevens het na de zomer word ben ik redelijk van overtuigd.quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef mcwops het volgende:
[..]
oef, dan zie ik Romario ook nog binnenkort over Stratums eind lopen
Heb om eerlijk te zijn niet zoveel problemen met Vergoossen hoor, heeft toch mooie dingen geflikt met Roda. Op interim basis mag hij best komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoor Sef Vergoossen. O god laat het niet waar zijn![]()
Doe maar voorzichtig Timmyquote:Simons beëindigt vroegtijdig de training van de Rode Duivels, maar de rugblessure is niet van dien aard dat hij niet zou kunnen spelen.
quote:Telegraaf: Reker sprak met Erwin Koeman
Volgens De Telegraaf Jan Reker heeft zondagmiddag na PSV-AZ een langdurig gesprek gevoerd met Erwin Koeman. Reker zou met Erwin hebben gesproken over een mogelijke functie van Koeman bij PSV, eventueel als tussenpaus voor het huidige seizoen in afwachting van de komst van Huub Stevens.
En zoals Cult al zei:quote:Reker: Jol wilde graag komen
Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’
Dus Erwin als interim?quote:Vergoossen wel geinteresseerd, maar denkt tot januari niet weg te kunnen
BRON: Dagblad De Limburger
Sef Vergoossen liet tegenover Dagblad De Limburger weten niet afwijzend te staan tegen een aanbod van PSV. "Ondanks dat ik met mijn volle verstand heb gezegd dat ik stop, zou ik een eventueel aanbod van PSV niet meteen naast me neerleggen. Maar ik ben nog niet benaderd."
De 60-jarige Limburger verwacht echter tot het einde van zijn contract eind december niet weg te kunnen. "Ik denk niet dat ze me laten gaan. En ik heb geen zin om met ruzie te vertrekken. Daarvoor ben ik hier te goed behandeld de afgelopen twee jaar."
Volkskrantquote:PSV-directeur: ‘Misschien heb ik me een beetje vergist’
Interview Van onze verslaggever Charles Bromet
EINDHOVEN - Algemeen directeur dacht met Jol en Rutten twee kant-en-klare opties te hebben voor de vacante trainerspost bij PSV. Dat viel tegen.
Op de dag dat hij graag de naam van de opvolger van coach Ronald Koeman had bekendgemaakt, zit Jan Reker er een beetje beteuterd bij in zijn kantoor in het Philips Stadion. Want na Martin Jol, de eerste optie voor landskampioen PSV, verkocht ook tweede keuze Fred Rutten ‘nee’ aan de algemeen directeur van PSV.
‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan.
‘Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’
Dus kwam Reker terecht bij Fred Rutten, de hoofdcoach en manager technische zaken van FC Twente. ‘Met zijn afzegging was rekening gehouden. Al begrijp ik niet dat FC Twente-voorzitter Joop Munsterman doet alsof hij niets wist van een clausule in het contract van Rutten. Als die er niet was geweest, hadden wij het nooit op deze manier gespeeld.’
Maar ook Rutten kon niet worden gepresenteerd in Eindhoven, waardoor de kampioen van de laatste drie seizoenen behoorlijk gezichtsverlies heeft geleden. Reker ziet dat overigens anders. ‘Misschien heb ik er te makkelijk over gedacht.
‘Of ik fouten heb gemaakt? Toen Koeman nog niet was vertrokken, wilde ik niet met andere kandidaten praten. Dat leek me niet handig. Achteraf – maar dat is een koe in de kont kijken, zoals we in Brabant zeggen – heb ik dat fout ingeschat.’
Daardoor zit Reker nu met het probleem dat hij op de dag dat Koemans opvolger had moeten zijn vastgelegd nog steeds geen duidelijkheid heeft. ‘Wij hopen nu donderdag de nieuwe coach te presenteren. Maar zoals het is gelopen, kan ik ook daarover nog geen zekerheid bieden. Daarvoor heb ik voortdurend te veel problemen op mijn weg ondervonden.’
Reker sluit niet uit dat Jol alsnog naar Eindhoven komt. ‘We hebben bewust op diverse borden tegelijk geschaakt en daardoor zijn er nog talloze mogelijkheden. Het boek Jol is nu dicht, maar dat kan ook weer opengaan.’
Ook Huub Stevens stond volgens Reker ‘op een lijst’, maar zou hebben bedankt omdat hij geen eerste keuze was bij PSV. ‘O, dat zal Huub best gezegd hebben’, zegt Reker laconiek. Sef Vergoossen, de Limburgse coach van het Japanse Grampus Eight Nagoya, laat telefonisch weten in elk geval niet benaderd te zijn door PSV.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef Suijk het volgende:
Hoezo 'weer'? Ik ben blij dat er eindelijk eens een keer iets niet goed gaat.
Uiteraard. Maar het gaat altijd zo netjes in harmonie en stilte bij jullie. Gelukkig hebben jullie nu ook een clown als algemeen directeur.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak, dan leed vermaak
Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het gaat altijd zo netjes in harmonie en stilte bij jullie. Gelukkig hebben jullie nu ook een clown als algemeen directeur.
Al is het natuurlijk nog maar even afwachten of dit ook effect heeft op de resultaten. Vooralsnog staan jullie nog maar op 1 puntje achterstand.
wat denk je zelf.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef Nashje het volgende:
Ligt het aan mij of zoekt die Reker echt zo veel de media op?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat denk je zelf.....
andersom natuurlijk! De pers zoekt Reker. dit is voer voor de media: op de loer liggen om smakelijke verhalen te plaatsen als psv op zijn bek zien gaan, de vuile was buiten hangen, you name it.
Reker doet het prima.
Ik kan een Calimero plaatje posten maar ik bespaar je het.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat denk je zelf.....
andersom natuurlijk! De pers zoekt Reker. dit is voer voor de media: op de loer liggen om smakelijke verhalen te plaatsen als psv op zijn bek zien gaan, de vuile was buiten hangen, you name it.
Reker doet het prima.
Reker is zelf anders ook bepaald niet verlegen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat denk je zelf.....
Reker doet het prima.
quote:Sef Vergoossen staat open voor PSV
door Frans van den Nieuwenhof en Rob Sporken
EINDHOVEN - Als Sef Vergoossen zich kan losmaken van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight, wordt hij naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe trainer van PSV. Vergoossen heeft nog een contract tot 1 januari in het Verre Oosten.
De zestigjarige Limburger heeft zich bereid verklaard om in Eindhoven aan de slag te gaan in afwachting van de komst van Huub Stevens in juli 2008.
In de Japanse competitie staan nog maar drie duels op het programma en Nagoya hoeft zich over degradatie geen zorgen meer te maken. De club richt zich nu op het bekertoernooi dat in december wordt gespeeld. PSV zou de laatste anderhalve maand van Vergoossens contract moeten afkopen.
De voormalig trainer van ondermeer VVV, MVV, Roda JC en RC Genk gaf eerder aan zijn loopbaan als hoofdtrainer te willen beëindigen. Een contract voor een halfjaar bij PSV zal hij echter niet laten schieten. Vergoossen: " Ik heb er lang over nagedacht en toen met mijn volle verstand besloten dat ik stop aan het eind van het jaar. Maar zou er inderdaad interesse zijn van PSV, dan zal ik dat niet zo maar naast me neerleggen. Ik heb in het verleden altijd een goede band gehad met PSV."
Vergoossen ziet het niet zitten een vertrek te forceren. "Ik heb geen zin om met ruzie weg te gaan. Daarvoor ben ik hier de afgelopen twee jaar te goed behandeld."
PSV is na de afzeggingen van Martin Jol en Fred Rutten op zoek naar een trainer die dit seizoen kan afmaken. Daarna moet Stevens, nu nog werkzaam bij Hamburger SV, de scepter overnemen.
Om die reden heeft Vergoossen wel oren naar de functie. In de toekomst wil hij zich gaan richten op het begeleiden van jeugdvoetballers. Ruim twee jaar geleden benaderde toenmalig technisch directeur Guus Hiddink hem al voor een dergelijke functie bij PSV.
Vergoossen onderhoudt al ruim 25 jaar een goede band met Reker. Beiden werkten eind jaren tachtig samen bij VVV; Reker als hoofdcoach en Vergoossen als hoofd opleidingen.
In 1994 stond Vergoossen met MVV op degraderen en vroeg hij zijn vriend Reker om het seizoen af te maken. Nu vraagt Reker om een vriendendienst.
Lijkt mij ook de best mogelijke optie idd.quote:
Reker is een man met verstand van zaken, maar daarbij ook gewoon een hobbyist op een hoge functie binnen "zijn" club. Dan worden zulke beginnersfounten inderdaad gemaakt. Maar wat Reker bijzonder goed doet is het meteen toegeven van zijn fouten. Probeer daar een andere, willekeurige hoge bestuurder eens op te betrappen. Daardoor kun je nu al je vraagtekens zetten bij zijn daadkracht, maar persoonlijk vind ik het daar te vroeg voor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.
quote:Vergoossen bovenaan lijstje PSV
Sef Vergoossen lijkt de nieuwe trainer van PSV te gaan worden. Het Parool weet dat de coach reeds contact heeft gehad met Jan Reker. Mocht zijn huidige werkgever Nagoya Grampus Eight meewerken, ligt niets een transfer in de weg.
De ervaren oefenmeester zal een contract tot het einde van dit seizoen tekenen en dus als een 'tussenpaus' werken. Huub Stevens is vanaf volgend jaar zomer de grootste kandidaat om een meerjarig contract te tekenen in Eindhoven.
De 60-jarige Vergoossen is een goede vriend van Reker, wat een overeenkomst alleen maar zal bespoedigen. De coach ziet een baan bij PSV in ieder geval wel zitten, zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
quote:zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
Dat vind ik sowieso een goede eigenschap van mensen, hopelijk leert hij er iig van dat je niet te snel dingen moet roepen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Reker is een man met verstand van zaken, maar daarbij ook gewoon een hobbyist op een hoge functie binnen "zijn" club. Dan worden zulke beginnersfounten inderdaad gemaakt. Maar wat Reker bijzonder goed doet is het meteen toegeven van zijn fouten. Probeer daar een andere, willekeurige hoge bestuurder eens op te betrappen. Daardoor kun je nu al je vraagtekens zetten bij zijn daadkracht, maar persoonlijk vind ik het daar te vroeg voor.
quote:Afgelopen week waren er berichten dat Atletico Madrid serieuze interesse zou hebben voor Carlos Salcido. De centrale verdediger liet in een reactie in Mexicaanse media weten het naar zijn zin te hebben bij PSV en nog in onderhandeling te zijn over het openbreken en verbeteren van zijn nog tot 2010 lopende contract. Hij liet weten geen haast te hebben, maar als het punt komt dat hij naar Spanje kan, hij daarvoor open zal staan in de toekomst.
quote:PSV zal op 8 januari een oefenwedstrijd zal afwerken tegen Fortuna Sittard. Zoals al eerder gemeld zal PSV geen trainingskamp afwerken in de ultrakorte winterstop. Op 12 januari hervat PSV de competitie alweer met een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Het duel zal gespeeld worden in het stadion van Fortuna Sittard, aanvangstijdstip is onder voorbehoud vastgesteld op 19.30 uur.
quote:Timmy Simons heeft definitief afgezegd voor de komende interlands van België aanstaande week. De aanvoerder van PSV moest dinsdag al met rugklachten afhaken bij de training. De interlands waren voor België van weinig belang meer, omdat het land al is uitgeschakeld voor kwalificatie voor het Europees Kampioenschap.
quote:
ik word daar helemaal niet zo vrolijk van hoor Salcido wil dus gewoon best gaan als hij een mooi Spaans bod krijgt deze zomerquote:Hij liet weten geen haast te hebben, maar als het punt komt dat hij naar Spanje kan, hij daarvoor open zal staan in de toekomst.
Tjah, hiermee hebben de grote clubs nu eenmaal te maken in Nederland.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ik word daar helemaal niet zo vrolijk van hoor Salcido wil dus gewoon best gaan als hij een mooi Spaans bod krijgt deze zomer
volgens mij zeg ik dat ook niet hequote:Op woensdag 14 november 2007 02:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Tjah, hiermee hebben de grote clubs nu eenmaal te maken in Nederland.
Maar zeg nou zelf, stel dat een werkgever uit Engeland jouw een baan aanbied, waarmee je 10x zoveel verdient, en ook nog eens een hoop tekengeld krijgt en nog eens een hoop geld uit reclame en/of andere bronnen, zou jij dan niet twijfelen of gaan?
Ik bedoel gewoon te zeggen, alles draaid om geld.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik dat ook niet he
ik weet niet of ik dat zou doen, de vraag is dan of je aand e top wil spelen of in de middenmoot. Er zijn spelers genoeg die ervoor kiezen dat ze liever in de CL meespelen dan onderin de PL
Bekt niet echt lekker he?quote:Op woensdag 14 november 2007 04:18 schreef WooZ het volgende:
bwpoejirûh!!
quote:ED: Vergoossen belangrijke kandidaat
Volgens het Eindhovens Dagblad wordt Sef Vergoossen naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe coach van PSV voor de rest van het seizoen, als hij zich kan losmaken van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight. De coach heeft al vele jaren een goede relatie met algemeen directeur Jan Reker. Zelf laat hij weten absoluut open te staan, maar wil hij de interesse niet bevestigen.
quote:PSV wil Vergoossen sowieso graag in organisatie
Of Vergoossen bij PSV in beeld is als hoofdcoach wordt door PSV niet bevestigd. Tegenover het Algemeen Dagblad liet Stan Valckx wel weten dat hij Vergoossen sowieso graag binnen de organisatie zou halen. De 60-jarige Limburger wil in de toekomst graag jeugdig talent begeleiden en bij PSV zou wel ruimte zijn voor de ervaren Vergoossen in een dergelijke rol.
quote:AD: Wouters tot Jol vrijkomt is ook nog een optie
Volgens het Algemeen Dagblad is het voor PSV ook nog steeds een optie om Jan Wouters langer aan te houden als interim-coach. Hij zou tot de winterstop aan kunnen blijven in de hoop dat Martin Jol dan zijn zaken met Tottenham Hotspur heeft af kunnen ronden en hij alsnog naar PSV zou kunnen komen.
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...quote:Feyenoord denkt aan ervaring André Ooijer
In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Feyenoord de blik ook gericht op Engeland. André Ooijer geldt als een interessante optie.
'We kijken voor in elke linie naar versterkingen', zegt trainer Bert van Marwijk deze week in Voetbal International. 'Ook achterin. Maar op dit moment hebben we nog met geen speler contact opgenomen.'
Door de zware blessure van Ron Vlaar lijkt Feyenoord zich in de winterstop in defensief opzicht te willen versterken. Hoewel de Rotterdammers meer verdedigers op het oog hebben, geldt Ooijer mede vanwege zijn internationale ervaring als een serieuze optie.
De Oranje-international is bezig aan zijn tweede seizoen bij Blackburn Rovers. Het contract van Ooijer loopt tot het einde van het seizoen. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten, kan de international in de zomer transfervrij naar De Kuip komen.
Dat hoop ik toch ook ja. Met Ooijer komt er tenminste weer wat verdedigende zekerheid terug in het elftal en goede opbouwende kwaliteiten. Maargoed, PSV zal net zoals bij Hofland wel weer zitten te slapen als het om verdedigers gaat.. Al is Koeman nu wel weg en ziet de volgende trainer die wel voetbalinzicht heeft vast in dat je met Addo geen kampioen wordt.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
Ik mag toch hopen dat wij ze voor zijn...
Ze hebben Mister X toch al?quote:AD: Wouters tot Jol vrijkomt is ook nog een optie
Volgens het Algemeen Dagblad is het voor PSV ook nog steeds een optie om Jan Wouters langer aan te houden als interim-coach. Hij zou tot de winterstop aan kunnen blijven in de hoop dat Martin Jol dan zijn zaken met Tottenham Hotspur heeft af kunnen ronden en hij alsnog naar PSV zou kunnen komen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch ook ja. Met Ooijer komt er tenminste weer wat verdedigende zekerheid terug in het elftal en goede opbouwende kwaliteiten. Maargoed, PSV zal net zoals bij Hofland wel weer zitten te slapen als het om verdedigers gaat.. Al is Koeman nu wel weg en ziet de volgende trainer die wel voetbalinzicht heeft vast in dat je met Addo geen kampioen wordt.
Hij is maar 5x kampioen geworden met PSV, omdat hij verhuurd is geweest aan Roda JC.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
Addo heeft 8 seizoenen voor PSV gespeeld, waarin 6 titels zijn behaald.
Addo is een kampioenenmaker!![]()
Hij heeft toen wel een half seizoen voor PSV gespeeld.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij is maar 5x kampioen geworden met PSV, omdat hij verhuurd is geweest aan Roda JC.
Hij heeft volgens mij geen medaille gekregen, dus deze telt niet voor zijn erelijstquote:Op woensdag 14 november 2007 10:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij heeft toen wel een half seizoen voor PSV gespeeld.![]()
Ik heb ook niet gezegd dat hij 6 titels heeft gewonnen, alleen dat er sinds zijn komst 6 titels zijn behaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij geen medaille gekregen, dus deze telt niet voor zijn erelijst
het zou toch belachelijk zijn als Feyenoord straks een centrum heeft met Hofland en Ooijerquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
Als PSV geen interesse toont zie ik het zo maar gebeuren.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zou toch belachelijk zijn als Feyenoord straks een centrum heeft met Hofland en Ooijer
ja daar moest ik ook ineens aan denken. Er was toch al een trainer aangetrokken waarvan morgen de naam bekend werd gemaakt?quote:
Dus misschien toch Wouters als interim voor een interimquote:PSV gaat toch in de slag met Vergoossen
PSV heeft Sef Vergoossen officieel benaderd om het seizoen als hoofdtrainer te voltooien. Zijn Japanse werkgever weigert vooralsnog mee te werken.
Vergoossen moet interim-trainer worden, meldt NOS Teletekst. De Limburger voelt wel iets voor het aanbod, al liet hij onlangs weten dat hij volgende maand officieel als trainer zou stoppen.
Probleem is nu dat Nagoya Grampus Eight niet wenst mee te werken aan een eerder vertrek van de door PSV beoogde trainer. Het contract van Vergoossen loopt nog door tot 1 januari 2008. Een oplossing zou kunnen zijn dat Jan Wouters langer dan de bedoeling was de honneurs waarneemt.
Met deze move wil PSV vooral tijd winnen, omdat de landskampioen haar zinnen heeft gezet op Huub Stevens, die Hamburger SV niet tussentijds wil verlaten. Stevens komt op 1 juli volgend jaar vrij.
Overigens werd Vergoossen twee jaar geleden ook al eens benaderd door PSV. Toenmalig hoofdtrainer Guus Hiddink wilde de Limburgse trainer destijds aanstellen als hoofd opleidingen.
Had je liever eerst nog een andere interim na de huidige interim Wouters voordat interim Vergoossen komt?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:28 schreef Neoktheone het volgende:
Van VI:
[..]
Dus misschien toch Wouters als interim voor een interim
Een innemende man die veel persoonlijk contact met zijn spelers zoekt. Meestal lopen spelers met hem weg. Verder staat hij met zijn ervaring wel boven de groep, maar niet ver er boven verheven.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over Sef Vergoossen? Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, iemand voor mijn tijd is dat. Ik kan het natuurlijk wel opzoeken maar daar schiet ik niet zoveel mee op want ik wil toch wel weten wat voor soort coach hij was/is.
quote:Reker met Stevens in gesprek over trainerschap PSV
Jan Reker, algemeen directeur van PSV, heeft dinsdag in het diepste geheim een gesprek gevoerd met Hamburger SV-trainer Huub Stevens. Reker ziet hem als de ideale kandidaat om vanaf het seizoen 2008/09 als hoofdtrainer voor de spelersgroep te staan.
De verbintenis van Stevens met HSV loopt aan het einde van dit seizoen af. De Limburgse oefenmeester heeft nooit zijn ambities verborgen om ooit nog eens terug te keren in Eindhoven, waar hij eerder speler, jeugdtrainer en hoofd opleidingen was.
PSV heeft wel serieuze concurrentie van HSV, want de nummer twee van de Bundesliga is zelf uitermate tevreden over de prestaties van Stevens en wil graag zijn contract verlengen.
Vorige week zei Stevens al in Voetbal International dat hij niet van plan was om tussentijds contractbreuk te plegen. Hij heeft al vaker laten doorschemeren dat hij in de toekomst wat dichter in de buurt wil werken.
PSV is na het afzeggen van Martin Jol en Fred Rutten op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer als opvolger van de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman. Hoe hectisch die speurtocht de voorbije dagen verliep, staat te lezen in de Voetbal International van deze week.
Dus een goed persoon voor psv en zijn spelers..?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een innemende man die veel persoonlijk contact met zijn spelers zoekt. Meestal lopen spelers met hem weg. Verder staat hij met zijn ervaring wel boven de groep, maar niet ver er boven verheven.
quote:Reker: “We hebben Sef Vergoossen benaderd”
14 november 2007 16:00
Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft woensdagmiddag bevestigd dat de club contact heeft gezocht met Sef Vergoossen, momenteel als trainer verbonden aan de Japanse club Nagoya Grampus Eight. De bedoeling is dat de Limburger het seizoen bij PSV afmaakt als hoofdcoach, na het vertrek van Ronald Koeman.
“Binnen enkele dagen duidelijkheid”
“Ik heb Sef Vergoossen persoonlijk benaderd”, aldus Jan Reker tegenover PSV Media. “Binnen enkele dagen komt er duidelijkheid.” Meer wilde Reker nog niet zeggen. De naam van Vergoossen (60) zong al een paar dagen rond in de pers, maar komt nu dus ook officieel naar buiten als kandidaat voor de openstaande vacature als hoofdcoach van PSV. Eerder was Vergoossen trainer bij onder meer VVV, MVV, Roda JC (bekerwinnaar in 2000), Racing Genk (kampioen van België in 2002 en Champions League-deelname in seizoen 2002-2003) en de huidige club van Phillip Cocu, Al Jazeera. Eerder liet Vergoossen weten dat hij wil stoppen als trainer, maar voor PSV zou hij graag dat moment nog willen uitstellen.
Bij uitstek, wat mij betreft. Zeker als tussencoach. Het is iemand die zijn hoofd koel houdt, geen haantje.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus een goed persoon voor psv en zijn spelers..?
daarna kan hij bij PSV werkzaam blijvenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij uitstek, wat mij betreft. Zeker als tussencoach. Het is iemand die zijn hoofd koel houdt, geen haantje.
Aldus VIquote:Vergoossen: 'Ze willen me niet laten gaan'
14/11/2007 19:03
Sef Vergoosen vreest dat hij pas vanaf 2008 bij PSV aan de slag kan gaan. De coach staat nog tot 31 december 2007 onder contract bij Nagoya Grampus Eight en volgens hem willen de Japanners niet meewerken aan een voortijdig afscheid.
'Het is wel iets dat me aanspreekt', vertelde Vergoossen in het NOS Sportjournaal over het aanbod dat PSV hem heeft gedaan tot het einde van het seizoen als coach te gaan werken in Eindhoven.
'Maar ik heb nog een contract tot en met 31 december. De Japanse cultuur kennende is eerder vertrekken geen optie. De eerste reactie van de club was dan ook dat ze me niet laten gaan. Maar ze komen daar aan het einde van deze week op terug', houdt Vergoossen hoop.
PSV wil Vergoossen per direct aanstellen als trainer. De Limburger, die onlangs nog had bekend gemaakt met zijn trainerscarrière te stoppen, moet het huidige seizoen voltooien bij de kampioen. Komende zomer zal Huub Stevens hem dan moeten opvolgen, zo is het plan van PSV. Algemeen directeur Jan Reker sprak al zowel met Vergoossen als met Stevens.
quote:'Nagoya wil me niet afstaan'
PSV kan hoogstwaarschijnlijk niet per direct over Sef Vergoossen beschikken. Volgens de trainer zal werkgever Nagoya Grampus Eight niet willen meewerken aan een vervroegd vertrek. Klik hier! “Ik heb nog een contract tot en met 31 december. De Japanse cultuur kennende is eerder vertrekken geen optie”, reageert de coach tegenover het NOS Sportjournaal. “De eerste reactie van de club was dan ook dat ze me niet laten gaan. Maar ze komen daar aan het einde van deze week op terug”, houdt Vergoossen de deur nog op een kier.
Zelf ziet de Limburger er wel wat in om zijn trainerspensioen nog enkele maanden uit te stellen voor een kortlopend dienstverband in Eindhoven. “'Het is wel iets dat me aanspreekt', was zijn reactie hierop.
Het ligt in de lijn der verwachting dat Jan Wouters tot aan het eind van dit kalenderjaar als interim-trainer fungeert om vervolgens de leiding aan Vergoossen over te dragen. Huub Stevens is hoofdkandidaat om vanaf komende zomer de Eindhovense selectie onder zijn hoede te nemen. De coach van Hamburger SV heeft een aflopend contract. Algemeen directeur Jan Reker had met beide oefenmeesters al een gesprek.
Het bekertoernooi is nog bezig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Vergoossen als interim en volgend seizoen Stevens lijkt mij een goede oplossing.
Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)Fixtures_and_Results is de laatste J-League wedstrijd op 1 december, waarom kan Vergoossen dan niet begin december naar PSV? Of hebben de Japanners echt zo'n contract = contract mentaliteit?
Toch nog goed nieuws.quote:Piet de Visser in Brazilie voor centrale verdediger
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou PSV zich in de winterstop willen versterken met een centrale verdediger. Om onder andere die reden zou Piet de Visser momenteel weer in Brazilië zijn om mogelijke versterkingen te bekijken.
"Het diepste geheim". Nou poe poe, wat geheim als heel het internet er vol mee staat.quote:
Wat me nu trouwens te binnen schiet: ik dacht dat Stevens pas nog heeft gezegd dat hij zijn contract wilde verlengen bij HSV?quote:woensdag 14 november 2007
PSV wil nu Vergoossen
Door PETER VAN DUYL LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN - PSV rekent erop dat Sef Vergoossen volgende week zaterdag in de uitwedstrijd bij Excelsior als hoofdtrainer op de bank zit.
Sef Vergoossen: ,,Het interim-trainerschap bij PSV lijkt me een mooie functie. Het is een job waar ik niet drie jaar aan vast zit. De Limburger is officieel benaderd om tot de zomer de selectie van de landskampioen onder zijn hoede te nemen. Als PSV er met Nagoya Grampus Eight, de huidige club van Vergoossen, uitkomt, pakt de trainer het eerste vliegtuig naar Nederland.
Het was Reker zelf die de telefoon pakte en Vergoossen vroeg om PSV uit de brand te helpen. De twee kennen elkaar uit de tijd dat ze samen werkten bij VVV én van de CBV, de belangenvereniging van trainers in Nederland. Vergoossen toonde zich vereerd met het verzoek, maar stelt wel als voorwaarde dat PSV met zijn Japanse club overeenstemming moet bereiken. Vergoossen heeft nog een contract tot 1 januari.
De clubleiding van de landskampioen heeft inmiddels contact gehad met Nagoya Grampus Eight. De club was niet meteen enthousiast om Vergoossen af te staan -in december wordt het Japanse bekertoernooi afgewerkt - maar na een aantal gesprekken durft PSV positief te zijn over een snelle komst van zijn interim-trainer.
Mochten de Japanners Vergoossen toch aan zijn contract houden, zal Jan Wouters aanblijven tot de Limburger wel beschikbaar is. ,,Hoewel we in de competitie niet zo hoog zullen eindigen, zijn de mensen hier erg tevreden over mijn werkwijze,’’ zegt Vergoossen. ,,Een man een man, een woord een woord, zo denkt men hier in Japan. Ik ben in elk geval niet van plan met ruzie te vertrekken. Ik heb hier twee mooie jaren gehad.’’
De 60-jarige Vergoossen is bij het grote publiek misschien niet zo bekend, maar geldt als een vakman pur sang. Tussen 1978 en 2001 bleef zijn werkterrein bij VVV, MVV en Roda JC beperkt tot de provincie Limburg. Hij werkte bij die clubs als assistent, hoofd opleidingen, hoofdtrainer en technisch directeur.
In 2001 ging hij op avontuur. Hij werd met Racing Genk in 2002 kampioen van België. Daarna werkte hij in het Midden-Oosten (Al Jazeera) en sinds vorig jaar dus in Japan.
Een paar weken geleden kondigde Vergoossen aan dat hij na zijn Japanse tijd een punt achter zijn trainersloopbaan zou zetten. Toch is dat besluit voor hem nooit bindend geweest.
Vergoossen: ,,Als een club als PSV zich meldt, is dat natuurlijk een enorme eer. Ik heb wel gezegd dat ik zou stoppen, maar voor mezelf wist ik dat dit niet honderd procent zeker was. Dat was absoluut geen trucje om ergens in beeld te komen. Ieder verzoek na mijn vertrek uit Japan had ik bekeken met de vraag of ik het niet interessant genoeg vond om tóch te gaan doen.’’
PSV valt nadrukkelijk in die categorie. Dat wil niet zeggen dat Vergoossen het makkelijk krijgt. In Eindhoven wordt jaarlijks niets minder dan de landstitel verwacht. Op 27 november moet PSV zich in Moskou tegen CSKA bovendien zien te verzekeren van de derde plaats in zijn Champions League- poule. Die garandeert UEFA Cup-voetbal na de winter.
Desondanks heeft Vergoossen zin in een laatste uitdaging als hoofdtrainer. ,,Het interim-trainerschap van PSV lijkt me een mooie functie en het is niet een job waar ik meteen drie jaar aan vast zit. De periode van werk is te overzien. Een echte fulltime baan in de voetballerij, voor een langere tijd, daar heb ik geen zin meer in.’’
Achter de schermen werkt PSV ook hard aan een permanente oplossing van de vacature die Ronald Koeman met zijn vertrek naar Valencia heeft achtergelaten. De clubleiding heeft daarover een aantal informele gesprekken gevoerd met Huub Stevens, nu de belangrijkste kandidaat om in de zomer van 2008 oefenmeester in Eindhoven te worden.
Het contract van Stevens bij zijn huidige club HSV loopt komende zomer af. In Noord-Duitsland zijn ze zeer ingenomen met het werk van de oefenmeester, die de club van de degradatiezone terug naar de top van de Bundesliga bracht.
Desondanks heeft Stevens serieuze interesse in de trainersstoel in Eindhoven, de club waar hij als speler groot werd en waar nog altijd zijn hart ligt.
Nee, bekerwinst zit er niet meer in.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
zou het dan toch eindelijk goed gaan komen voor dit seizoen
Hij wilde inderdaad een mixed functie met het TD-schap erbij net zoals Hiddink had.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol kwam trouwens niet, mede omdat ie teveel invloed wilde.
Ik denk dat hij zichzelf daar een beetje overschat. Is hij nou echt zo'n goede trainer dat hij ook nog de functie van TD erbij kan pakken? Is hij nou echt zo goed in transfers en transferonderhandelingen?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol kwam trouwens niet, mede omdat ie teveel invloed wilde.
Denk juist dat zijn ervaringen bij Tottenham met oa Comolli, hem ertoe gebracht hebben zo'n dubbelrol te willen.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf daar een beetje overschat. Is hij nou echt zo'n goede trainer dat hij ook nog de functie van TD erbij kan pakken? Is hij nou echt zo goed in transfers en transferonderhandelingen?
Ik denk dat Jol beter in Engeland kan blijven als hij die rol op zich wil nemen.
Joehoe!quote:
quote:Vergoossen mag nog niet weg
Door LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN – Sef Vergoossen krijgt geen toestemming van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight om tussentijds naar PSV te vertrekken.
In Eindhoven is de Limburger de beoogde interim-trainer voor de rest van dit seizoen. ,,Nagoya houdt me aan mijn tot 31 december doorlopende contract,’’ zegt Vergoossen. ,,Dat heb ik PSV zojuist laten weten.’’
Vergoossen sluit niet uit dat hij vanaf 1 januari wél voor PSV werkt. Indien de Eindhovenaren voor die optie gaan, dan zal Jan Wouters tot aan de winterstop de honneurs waarnemen.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien wordt het nu wel Wouters interim tot Vergoossen en dan Vergoossen tot Stevens.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is nu definitief. Het laatste nieuws. Hij komt niet voor Januari.
Wouters of Erwin maakt volgens mij niet zoveel uit, als na 1 januari Vergoossen maar aan het roer komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:50 schreef Pritt het volgende:
Naja nu is er echt maar 1 trainer over en dat is Erwin.
Ach gossie Feyeschroot pikt eerst Hofland in en nu gaat men voor Ooijer.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Ow, en VI meldt dit:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat zal ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dan kun je beter Wouters tot 31 december aan het toer laten staan.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijken de Amsterdommertjes wel.
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja het woord neuzen is ook weer zo 2006
Dat denk ik dus ook nog steeds..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef dndiek het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ze ook nog steeds met Jol bezig zijn?
geen zin in.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.
Jol is op vakantie. Denk dat ie liever ff rust wil.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook nog steeds..
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.quote:
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.quote:
En dat slechte scoutingsbeleid baseer je op? Er loopt bij PSV momenteel een bak talent rond.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.
Maar niet ongunstig voor ajax.
PSV->Ajaxquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van mensen die eerst bij psv zaten en die later naar Ajax zijn gegaan en andersom. Van deze tijd.
PSV staat maar liefst 1 punt achter op de koplopers.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende jaren geen 1/8 finale van de champions league meer halen en landskampioen word ook moeilijk. Slecht scoutingsbeleid en slecht beleid van jan reker.
Dat dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.
Naar horen zeggen is Erwin Koeman al wel gevraagd door PSV om dit kalenderjaar als interim af te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dan kun je beter Wouters tot 31 december aan het toer laten staan.
Ik zeg altijd maar. What goes around comes around.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap dan eens met het provoceren van de Ajacieden hier, het wordt aardig vermoeiend weer die discussie voorbij te zien komen.
Het is wel weer mooi geweest!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar. What goes around comes around.
Erwin kan spelers niet beter maken, Erwin heeft geen kijk op goede spelers, Erwin zorgt niet voor een goede sfeer in een team. Erwin is een kut coach.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
erwin is beter dan wouters
onder erwin krijgen jongere spelers meer de kans
onder hem werd feyenoord wel nog 2de met redelijke spelers,quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Erwin kan spelers niet beter maken, Erwin heeft geen kijk op goede spelers, Erwin zorgt niet voor een goede sfeer in een team. Erwin is een kut coach.
2e?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
onder hem werd feyenoord wel nog 2de met redelijke spelers,
Onder Wouters blijven je de Medezjes en de Addotjes spelen
7e vorig jaar, 3e het jaar ervoor.quote:
ach de zomer voordat we de halve finale haalde 3 jaar terug had niemand hier er vertrouwen in...... Cultheld was zo ongeveer de enige......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Wouters daar nog minder trek in heeft dan PSV zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:05 schreef Neoktheone het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Even doorbijten voor Wouters tot 2008. Dan neemt Vergoossen het stokje tijdelijk over en bereidt PSV zich voor op een periode met Stevens als hoofdtrainer.
Iets anders lijkt me niet meer mogelijk (ik verwacht geen hoge hoed werk van Reker).
Hiddink komt niet terug, die kan alleen maar verliezen als hij terug zou komen als trainer....maar was ook niet zo serieus bedoeld hoop ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of gewoon vanaf Januari Vergoossen en volgend seizoen Stevens 2 jaar en dan Hiddink na het WK 2010
hilarischquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vanmiddag hadden ze het er op de radio over dat Guus Meeuwis of Erica Terpstra maar de nieuwe trainer moest worden van PSV![]()
![]()
Maar ik weet wel zeker dat E. Koeman niet 2 maanden komt trainen omdat Wouters daar geen zin in heeft, om vervolgens het stokje door te geven aan Vergoossen, die vervolgens het stokje doorgeeft aan Stevens. Als Vergoossen niet voor 1 januari vrij komt bij die Jappen, dan maakt Wouters gewoon dit kalenderjaar af, om nog meer chaos en wisselingen te voorkomen. Hoe vervelend hij dat ook vindt (trouwens heeft hij zelf al aangegeven dat wanneer PSV wil dat hij het seizoen af maakt, dat hij daar wél voor open staat).quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik denk dat Wouters daar nog minder trek in heeft dan PSV zelf.
Ja ik lig ook dubbelquote:
Bwahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vanmiddag hadden ze het er op de radio over dat Guus Meeuwis of Erica Terpstra maar de nieuwe trainer moest worden van PSV![]()
![]()
quote:Advocaat, Jol, Stevens, Vergoossen: wie is de vólgende ex-Roda JC'er die door Reker (ex-Roda JC) wordt benaderd?
we hebben geen meewerkende voorzitter mee hequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hiddink komt niet terug, die kan alleen maar verliezen als hij terug zou komen als trainer....maar was ook niet zo serieus bedoeld hoop ik![]()
Over een paar jaartjes wordt Hiddink gewoon voorzitter en stijgt PSV weer tot grote hoogtes![]()
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar ik weet wel zeker dat E. Koeman niet 2 maanden komt trainen omdat Wouters daar geen zin in heeft, om vervolgens het stokje door te geven aan Vergoossen, die vervolgens het stokje doorgeeft aan Stevens. Als Vergoossen niet voor 1 januari vrij komt bij die Jappen, dan maakt Wouters gewoon dit kalenderjaar af, om nog meer chaos en wisselingen te voorkomen. Hoe vervelend hij dat ook vindt (trouwens heeft hij zelf al aangegeven dat wanneer PSV wil dat hij het seizoen af maakt, dat hij daar wél voor open staat).
En dan is het voor ons bidden dat de achterstand die we dan oplopen nog in te halen is in de tweede seizoenshelft.
[..]
Ja ik lig ook dubbel![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
Het loopt nou nog niet echt bepaald soepel onder Wouters. Ik denk dat die lijn best door getrokken kan worden. Het spel is niet al te best, hij doet rare dingen met de opstellingen (terwijl hij had gezegd dat hij in die drie wedstrijden in de lijn van Koeman wilde doorgaan en dus niet te veel wilde veranderen), hij straalt niets uit, het schijnt dat er een aantal spelers ontevreden over hem zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1) Waarom zou PSV ineens veel punten verliezen doordat Wouters aan het roer staat?
2) Stel dat je ivm het puntverlies gelijk hebt, is natuurlijk alles in de tweede seizoenshelft mogelijk. Zoals jullie vorig jaar eigenlijk alles verspeelde in de tweede helft, kan je zomaar alles rectzetten in de tweede helft.
Maar jullie draaien niog steeds mee in de top, en zie dit niet veranderen door de tijdelijke komst van Wouters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |