Pfff dan heb ik het echt met jullie te doen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainer
Koeman niet buiten flikkeren toen was al een enorme blunder, hem dan zo makkelijk laten gaan was ook niet echt bevordelijk, hadden ze nou echt niet een weekje uitstel kunnen bedingen? Dat scheelt een hoop onrust.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat nu wanbeleid. Wat kan PSV er aan doen dat die trainers niet willen? Er blijven gewoon weinig opties open. Achteraf gezien hadden ze Koeman misschien toch al in de zomer buiten moeten zetten, maar verder valt ze weinig kwalijk te nemen vind ik...
Ja, die zal er dolveel zin in hebben om derde keus te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Stevens sowieso want die heeft het goed naar zijn zin bij HSV en staat 2e. Advocaat is denk ik de grootste kandidaat nu Rutten is afgevallen.
quote:Tegenover Omroep Brabant liet Jan Reker weten dat Martin Jol zich nooit heeft afgemeld bij PSV, ondanks wat er gemeld werd in de media. PSV zou ook Jol niet hebben afgewezen. Verder wilde hij niet ingaan op mogelijke kandidaten.
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komtquote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd bij Studio Voetbal.
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?quote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
1 en 2 waren Jol en Rutte. Die komen niet dus.
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?
Erwin Koeman kan daar nooit op gestaan hebben.
Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
Want? De nummer 3 zit op dit moment zonder werk?quote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
Koeman kan het bijna niet worden als je Reker mag geloven in het filmpje op PSV.tv. Bij de andere kandidaat zou de procedure iets moeilijker liggen. Koeman is werkloos.quote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komt.
Vorige week geen SV gekeken. Maar dat wordt hem dus niet, duidelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |