Ik niet hoor, als hij gaat scoren dan is het een prima spitsquote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef Suijk het volgende:
En die Lazovic ben je ook liever kwijt dan rijk, lijkt me?
Stoppen sloegen door bij hem. Elke keer uitdagen, overal op ingaan. Mag binnenkort wel een gesprekje met een psycholoog hebben, om z'n emoties onder controle te houden. Gaat 'ie ook meer scoren.quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Heb ik iets gemist, wat is er met Lazovic?
Goeie voetballer. Mar maakte veel theater. Wordt wel een topperquote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Heb ik iets gemist, wat is er met Lazovic?
quote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie voetballer. Mar maakte veel theater. Wordt wel een topper
Het komt zo natuurlijk ook steeds dichter bij met al die afzeggingenquote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben zo bang voor een Erwin Koeman...
ook al is ie 3e keus hij zit net daar bij Hsv, om dan nu al weg te gaan...quote:Op zondag 11 november 2007 20:17 schreef vw_caddy het volgende:
Tja, blijven weinig alternatieven over zo. Stevens gaat sowieso niet, die wil niet als derde keus trainer zijn. Groot gelijk trouwens.
Stevens sprak ook al voor zijn beurt deze keer, maar goedquote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook al is ie 3e keus hij zit net daar bij Hsv, om dan nu al weg te gaan...
Wat is er mis met Erwin Koeman? Ik bedoel: bij PSV was hij als veldtrainer enorm populair op de Herdgang en onder de spelers. En wat hij bij Feijenoord heeft laten zien, viel me echt nog niet eens zo tegen. Hij had natuurlijk dramatisch gestelde middelen en een niet-functionerend bestuur dat hem in zijn nek hijgde.quote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben zo bang voor een Erwin Koeman...
Jol mist daardoor toch een smak geld van de spurs??quote:Op zondag 11 november 2007 20:29 schreef KELDER het volgende:
ook ik baal er van dat rutten niet komt.., nog maar eens een lijntje uitgooien naar Jol nu dat de knvb heeft aangegeven dat jol niet op de lijst staat. Of zouden ze dat alleen maar zeggen om geen onnodige onrust te creeeren bij NL elftal en clown bassie ?
*verslikt zich*quote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef -SG- het volgende:
Misschien was het wel een complot!
PSV heeft een week geleden een contract aan Dick aangeboden, Dick heeft het ook getekend, maar PSV wacht met het bekend maken van Dick tot morgen zodat Dick vandaag Kampioen met Zenit kon worden, de spanning loopt op en Fred wilt wachten tot na het weekend. Vandaag zegt Rutte af en morgen komt Dick dan als 'onverwachte' man naar PSV toe!
Ja, die komt dan ook niet. Ik hoop zelf op Sef Vergoossen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jol mist daardoor toch een smak geld van de spurs??
Lazovic gaat anders hard Koné achterna, wel veel dreiging maar rendement zeer matig.quote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie voetballer. Mar maakte veel theater. Wordt wel een topper
quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
*verslikt zich*
Liever Rutten.![]()
EDIT: *leest dat Rutten niet komt*
*pakt pistool*
*schiet zichzelf dood*
VIquote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Die stellen bij Voetbal Insite trouwens:
"PSV gaat ten onder aan wanbeleid"
Inderdaad niet. Kom Internet op en zie het ineens hier. Kijk op NOS teletext en zie het.quote:
HSV - Twente. Grote afkoopsom - kleine afkoopsom.quote:
Haha slaat weer alles idd. Maarja het is ook niet voor niks dat Voetbal Insite bekend staat om z'n ongelooflijk slechte stellingen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Denk ook niet echt dat ze die stelling erg serieus nemen bij RTL, zolang de mensen maar blijven sms'en.quote:Op zondag 11 november 2007 20:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha slaat weer alles idd. Maarja het is ook niet voor niks dat Voetbal Insite bekend staat om z'n ongelooflijk slechte stellingen.
Denk dat Wouters dat zelf niet wil. Verder is het maar de vraag of het überhaupt verstandig is.quote:Op zondag 11 november 2007 20:52 schreef pascalheister het volgende:
misschien wel een optie om Wouters t/m kerst het af te laten maken en daarna een nieuwe trainer te presenteren
Anders hebben ze niets om over te lullen. Ze verzinnen wel watquote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainerquote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat Wouters dat zelf niet wil. Verder is het maar de vraag of het überhaupt verstandig is.
Dan maar hopen dat Reker niet echt alleen maar een grote bek heeftquote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainer
See you in the after lifequote:Op zondag 11 november 2007 20:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Kom Internet op en zie het ineens hier. Kijk op NOS teletext en zie het.
Godver man daar word je dus echt onderhand ziek van. Zie het niet echt rooskleurig bij PSV. Denk niet dat het nu nog veel word want welke opties zijn er nog? (haalbare dus geen Mourinho)
Oe nu pas ontdekt dat doden ook kunnen typen.![]()
Vanenburg deed het ook zo goed bij Helmond Sport, die kerel verdient een topclub.quote:Op zondag 11 november 2007 21:18 schreef mcwops het volgende:
ik zie weer een duo-baan ontstaan na die afzeggingen: Jan Wouters + Gerald Vanenburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |