abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54537598
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54538054
nice, mooi logo daar in het midden
pi_54538090
Wat nu wanbeleid. Wat kan PSV er aan doen dat die trainers niet willen? Er blijven gewoon weinig opties open. Achteraf gezien hadden ze Koeman misschien toch al in de zomer buiten moeten zetten, maar verder valt ze weinig kwalijk te nemen vind ik...
pi_54538329
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainer
Pfff dan heb ik het echt met jullie te doen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54538429
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat nu wanbeleid. Wat kan PSV er aan doen dat die trainers niet willen? Er blijven gewoon weinig opties open. Achteraf gezien hadden ze Koeman misschien toch al in de zomer buiten moeten zetten, maar verder valt ze weinig kwalijk te nemen vind ik...
Koeman niet buiten flikkeren toen was al een enorme blunder, hem dan zo makkelijk laten gaan was ook niet echt bevordelijk, hadden ze nou echt niet een weekje uitstel kunnen bedingen? Dat scheelt een hoop onrust.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 november 2007 @ 22:37:01 #56
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54538479
Zijn Advocaat en Stevens eigenlijk al echt gepasseerde stations? 't Is mij niet helemaal duidelijk meer.
pi_54538513
Wilfred Genee wordt trouwens ook meteen even terecht gewezen met z'n domme stelling.
pi_54538527
Stevens sowieso want die heeft het goed naar zijn zin bij HSV en staat 2e. Advocaat is denk ik de grootste kandidaat nu Rutten is afgevallen.
  zondag 11 november 2007 @ 22:49:07 #59
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54538901
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef appelsientje het volgende:

[..]

See you in the after life
Ben er al joh.

Trouwens serieus wat zijn nog Reële opties?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54539125
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Stevens sowieso want die heeft het goed naar zijn zin bij HSV en staat 2e. Advocaat is denk ik de grootste kandidaat nu Rutten is afgevallen.
Ja, die zal er dolveel zin in hebben om derde keus te zijn.

Voor de doorstroming van talent lijkt hij me ook funest trouwens, ik kan me zijn eerste periode bij PSV nog herinneren .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 november 2007 @ 23:08:34 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54539422
Het interesseert me eigenlijk niet wie er komt, als er maar iemand komt. Want dit is natuurlijk kut, die onzekerheid.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54539602
Erwin Koeman werd genoemd bij Studio Voetbal.
-
pi_54539685
quote:
Tegenover Omroep Brabant liet Jan Reker weten dat Martin Jol zich nooit heeft afgemeld bij PSV, ondanks wat er gemeld werd in de media. PSV zou ook Jol niet hebben afgewezen. Verder wilde hij niet ingaan op mogelijke kandidaten.

Wat moet ik hier nu weer van denken?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 11 november 2007 @ 23:21:37 #64
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54539699
Dat Jol komt?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54539756
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
1 en 2 waren Jol en Rutte. Die komen niet dus.
-
pi_54540003
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd bij Studio Voetbal.
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54540014
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
1 en 2 waren Jol en Rutte. Die komen niet dus.
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?

Erwin Koeman kan daar nooit op gestaan hebben.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54540106
Maar heb ik het nu ook goed begrepen dat dat morgen bekend gemaakt zal worden?
  zondag 11 november 2007 @ 23:38:47 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54540112
Zou wel grappig zijn als E. Koeman komt, de ene afdanker wordt opgevolgd door de andere afdanker .
2000 light years from home
pi_54540159
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?

Erwin Koeman kan daar nooit op gestaan hebben.
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54540181
Het wordt Ron Jans!
  zondag 11 november 2007 @ 23:43:57 #72
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54540222
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.
Heb het idee dat de chemie bij Groningen een beetje uitgewerkt is en misschien wel toe is aan een nieuwe uitdaging.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 11 november 2007 @ 23:43:59 #73
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54540225
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Want? De nummer 3 zit op dit moment zonder werk?
pi_54540276
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komt .
Koeman kan het bijna niet worden als je Reker mag geloven in het filmpje op PSV.tv. Bij de andere kandidaat zou de procedure iets moeilijker liggen. Koeman is werkloos.
Ik typ straat.
pi_54540307
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.
Vorige week geen SV gekeken. Maar dat wordt hem dus niet, duidelijk.
Ik typ straat.
pi_54540334
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.
Heb het idee dat de chemie bij Groningen een beetje uitgewerkt is en misschien wel toe is aan een nieuwe uitdaging.
Die heeft net zijn contract met drie jaar verlengd.
pi_54540421
Ik hoop echt niet dat Erwin Koeman komt. Zoals dat vorig jaar bij Feyenoord mis is gegaan met van Hooijdonk, zie ik in dat geval bij PSV wel met Perez gebeuren.
pi_54540497
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
Alsjeblieft niet zeg . Dat is typisch zo'n trainer die leuk kan doen in de pers en welbespraakt en vriendelijk met collega's omgaat, maar voetbal-tactisch gezien niet bijzonder goed onderlegd is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54540526
quote:
Willem II kan Koeman voorlopig afstrepen

Woensdag, 7 november

Willem II kan Erwin Koeman voorlopig afstrepen als kandidaat om de ontslagen Dennis van Wijk op te volgen. De oud-trainer van RKC Waalwijk en Feyenoord zegt de komende periode meer indrukken van het trainersvak te willen opdoen, waarna hij vanaf volgend seizoen weer een elftal onder zijn hoede hoopt te nemen.

“Ik loop voor geen enkele club op het hoogste niveau weg”, reageert Koeman in het Brabants Dagblad en oriënteert zich momenteel op andere dingen. “Maar voorlopig geef ik aan andere zaken de voorkeur. Ik ga bijvoorbeeld op uitnodiging van de FIFA naar het WK voor clubteams in Japan. Ik heb ook nog andere afspraken lopen. Mijn voorkeur gaat uit naar het nieuwe seizoen.”

De huidige nummer vijftien van de eredivisie kan wel op zijn sympathie rekenen. Agendatechnisch is het voor Koeman echter een ander verhaal. “Het is ook zeker wel een goed moment om erin te stappen. Willem II presteert matig, maar ik heb begrepen dat er middelen zijn om te versterken. Maar nogmaals, ik heb een andere agenda", aldus de 46-jarige oefenmeester.

Willem II is sinds zondag, toen Van Wijk zijn congé kreeg, op zoek naar een nieuwe hoofdverantwoordelijke voor de selectie. De trainer maakte anderhalf jaar lang de dienst bij de club uit, maar kon nooit voor imponerende resultaten zorgen.

Voetbalzone
Ik typ straat.
pi_54540650
Dat bericht was dan ook de reden dat ik 10 euro @ 10 op Koeman zette bij Unibet .
pi_54540655
Co Adriaanse lijkt me geen slechte outsider.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54540706
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die wacht op Ajax.
pi_54540721
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die wacht op Ajax.
Kan ie lang wachten.

Gewoon Jan Wouters houden .
pi_54540730
quote:
Liever Adriaanse dan Erwin Koeman in ieder geval. Maar aangezien Adriaanse oliedollars aan het tanken is, verwacht ik niet dat hij een serieuze kandidaat is voor PSV. Misschien wil Vergoossen wel .
pi_54540747
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef cultheld het volgende:
Dat bericht was dan ook de reden dat ik 10 euro @ 10 op Koeman zette bij Unibet .
Tsja die agenda gooit hij wel om als PSV komt. Toch geloof ik niet dat Koeman het gaat worden.
Ik typ straat.
pi_54540760
quote:
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?
lollig
  maandag 12 november 2007 @ 00:11:35 #87
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54540779
Gelukkig geen rutte zeg.
Zeg wat je wilt, maar de namen die ze proberen zijn wel ook daadwerkelijk de beste opties. Gelukkig tot nu toe niet gelukt. Benieuwd waar ze straks mee op de proppen komen dan.
pi_54540785
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kan ie lang wachten.

Gewoon Jan Wouters houden .
Want jij zit te wachten op de klassieker FC Eindhoven-PSV?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54540789
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Liever Adriaanse dan Erwin Koeman in ieder geval. Maar aangezien Adriaanse oliedollars aan het tanken is, verwacht ik niet dat hij een serieuze kandidaat is voor PSV. Misschien wil Vergoossen wel .
Die heeft de trainerscarriere al een tijdje geleden gedag gezegd.
pi_54540792
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Is Co ook eens niet uit de trainersvakbond gestapt/gezet na een conflict met Reker?
Ik typ straat.
pi_54540810
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Iets met een lampenkap. Maar goed, er valt wel meer te zeggen over ex-voorzitters van PSV, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_54540843
Rutten was de perfecte keuze geweest. Jammer, in ieder geval.
pi_54540858
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die heeft de trainerscarriere al een tijdje geleden gedag gezegd.
Een paar maanden geleden toch? Misschien zou die het best leuk vinden om als interim-trainer PSV naar de titel proberen te leiden.
pi_54540916
Aad de Mos.
pi_54540937
Ach, wat is een geschikte trainer?
PSV speelde vandaag niet eens slecht, en dat onder Wouters.
Het zijn altijd toch nog de spelers die het moeten doen.
En dat gezeur dat de trainer de boel moet kunnen motiveren is allemaal maar bullshit.
De spelers zouden een salaris moeten hebben op basis van prestatie. Wedden dat ze een stukkie harder lopen.
Denk je dat Ajax ineens beter loopt omdat HtC weg is? Dus niet
Wie weet word PSV gewoon kampioen met Wouters.
Behalve Perez loopt al te zeuren op Wouters. Maar dit hadden jullie al aan kunnen zien komen. Perez zeurt altijd.
pi_54540972
Ik wil in ieder geval een trainer die Fagner een basisplek geeft en Kromkamp op de tribune zet .
pi_54541002
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ik wil in ieder geval een trainer die Fagner een basisplek geeft en Kromkamp op de tribune zet .
Kromkamp is waardeloos, inderdaad. Die wordt iedere week slechter.

Van der Leegte in de basis is natuurlijk helemaal een drama.
pi_54541003
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ach, ik vond die ene actie van Kromkamp wel oogstrelend hoor.
pi_54541212
wouters maakt kut opstellingen
pi_54541250
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:25 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ach, ik vond die ene actie van Kromkamp wel oogstrelend hoor.
Fagner zou de beste aanvallende back van Nederland kunnen worden . Zo lang hij maar niet te maken krijgt met een trainer die zegt dat Fagner ook mee hoort te verdedigen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')