Pfff dan heb ik het echt met jullie te doen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wouters heeft op de persconferentie na de wedstrijd gezegd dat als PSV hem wilde hebben als trainer dat hij best wilde blijven als hoofdtrainer
Koeman niet buiten flikkeren toen was al een enorme blunder, hem dan zo makkelijk laten gaan was ook niet echt bevordelijk, hadden ze nou echt niet een weekje uitstel kunnen bedingen? Dat scheelt een hoop onrust.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat nu wanbeleid. Wat kan PSV er aan doen dat die trainers niet willen? Er blijven gewoon weinig opties open. Achteraf gezien hadden ze Koeman misschien toch al in de zomer buiten moeten zetten, maar verder valt ze weinig kwalijk te nemen vind ik...
Ja, die zal er dolveel zin in hebben om derde keus te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Stevens sowieso want die heeft het goed naar zijn zin bij HSV en staat 2e. Advocaat is denk ik de grootste kandidaat nu Rutten is afgevallen.
quote:Tegenover Omroep Brabant liet Jan Reker weten dat Martin Jol zich nooit heeft afgemeld bij PSV, ondanks wat er gemeld werd in de media. PSV zou ook Jol niet hebben afgewezen. Verder wilde hij niet ingaan op mogelijke kandidaten.
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komtquote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd bij Studio Voetbal.
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?quote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
1 en 2 waren Jol en Rutte. Die komen niet dus.
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stevens moet op dat lijstje hebben gestaan lijkt me toch?
Erwin Koeman kan daar nooit op gestaan hebben.
Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
Want? De nummer 3 zit op dit moment zonder werk?quote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jack had Jan Reker gesproken en die zei dat de nummer 3 100% zeker komt.
Koeman kan het bijna niet worden als je Reker mag geloven in het filmpje op PSV.tv. Bij de andere kandidaat zou de procedure iets moeilijker liggen. Koeman is werkloos.quote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij het wordt, dan ben ik 100 euro rijker. Maar ik heb dus liever dat ie niet komt.
Vorige week geen SV gekeken. Maar dat wordt hem dus niet, duidelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Reker zei vorige keer in SV juist dat Stevens nooit op het lijstje gestaan heeft, omdat ze hem 'onhaalbaar' achten.
Die heeft net zijn contract met drie jaar verlengd.quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou misschien niet eens zo'n slechte keuze zijn.
Heb het idee dat de chemie bij Groningen een beetje uitgewerkt is en misschien wel toe is aan een nieuwe uitdaging.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
Het wordt Ron Jans!
quote:Willem II kan Koeman voorlopig afstrepen
Woensdag, 7 november
Willem II kan Erwin Koeman voorlopig afstrepen als kandidaat om de ontslagen Dennis van Wijk op te volgen. De oud-trainer van RKC Waalwijk en Feyenoord zegt de komende periode meer indrukken van het trainersvak te willen opdoen, waarna hij vanaf volgend seizoen weer een elftal onder zijn hoede hoopt te nemen.
“Ik loop voor geen enkele club op het hoogste niveau weg”, reageert Koeman in het Brabants Dagblad en oriënteert zich momenteel op andere dingen. “Maar voorlopig geef ik aan andere zaken de voorkeur. Ik ga bijvoorbeeld op uitnodiging van de FIFA naar het WK voor clubteams in Japan. Ik heb ook nog andere afspraken lopen. Mijn voorkeur gaat uit naar het nieuwe seizoen.”
De huidige nummer vijftien van de eredivisie kan wel op zijn sympathie rekenen. Agendatechnisch is het voor Koeman echter een ander verhaal. “Het is ook zeker wel een goed moment om erin te stappen. Willem II presteert matig, maar ik heb begrepen dat er middelen zijn om te versterken. Maar nogmaals, ik heb een andere agenda", aldus de 46-jarige oefenmeester.
Willem II is sinds zondag, toen Van Wijk zijn congé kreeg, op zoek naar een nieuwe hoofdverantwoordelijke voor de selectie. De trainer maakte anderhalf jaar lang de dienst bij de club uit, maar kon nooit voor imponerende resultaten zorgen.
Voetbalzone
Die wacht op Ajax.quote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Co Adriaanse lijkt me geen slechte outsider.
Liever Adriaanse dan Erwin Koeman in ieder geval. Maar aangezien Adriaanse oliedollars aan het tanken is, verwacht ik niet dat hij een serieuze kandidaat is voor PSV. Misschien wil Vergoossen welquote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tsja die agenda gooit hij wel om als PSV komt. Toch geloof ik niet dat Koeman het gaat worden.quote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef cultheld het volgende:
Dat bericht was dan ook de reden dat ik 10 euro @ 10 op Koeman zette bij Unibet.
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?quote:Op maandag 12 november 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Want jij zit te wachten op de klassieker FC Eindhoven-PSV?quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan ie lang wachten.
Gewoon Jan Wouters houden.
Die heeft de trainerscarriere al een tijdje geleden gedag gezegd.quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever Adriaanse dan Erwin Koeman in ieder geval. Maar aangezien Adriaanse oliedollars aan het tanken is, verwacht ik niet dat hij een serieuze kandidaat is voor PSV. Misschien wil Vergoossen wel.
Is Co ook eens niet uit de trainersvakbond gestapt/gezet na een conflict met Reker?quote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?
Iets met een lampenkap. Maar goed, er valt wel meer te zeggen over ex-voorzitters van PSV, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat zei co ook alweer over de ex voorzitter van psv?
Een paar maanden geleden toch? Misschien zou die het best leuk vinden om als interim-trainer PSV naar de titel proberen te leiden.quote:Op maandag 12 november 2007 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die heeft de trainerscarriere al een tijdje geleden gedag gezegd.
Kromkamp is waardeloos, inderdaad. Die wordt iedere week slechter.quote:Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ik wil in ieder geval een trainer die Fagner een basisplek geeft en Kromkamp op de tribune zet.
Ach, ik vond die ene actie van Kromkamp wel oogstrelend hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ik wil in ieder geval een trainer die Fagner een basisplek geeft en Kromkamp op de tribune zet.
Fagner zou de beste aanvallende back van Nederland kunnen wordenquote:Op maandag 12 november 2007 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, ik vond die ene actie van Kromkamp wel oogstrelend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |