abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54549819

maandag 12 november 2007 @ 13:46:02 #122
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_54549847
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend
pi_54550143
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend
Het ED zal het wel bij het rechte eind hebben, ik ben wel gematigd positief. Al blijf ik het jammer vinden dat Rutten afgezegd heeft. Was imo de juiste man op het juiste moment.

Oh en die persconferentie is gelul.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 12 november 2007 @ 14:01:18 #124
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54550229
quote:
„Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54550256
quote:
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzo
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54550352
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
pi_54551633
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
Als Jol meteen weer aan de slag zou gaan ergens anders, loopt hij de nodige duiten mis
  maandag 12 november 2007 @ 15:06:42 #128
79837 Lemming22
pi_54551754
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:

[..]

Die gaat dus niet door.... dooie mus enzo
Ja, kutgrap
pi_54551822
Sef Vergoossen bij PSV
Adrie Koster bij Ajax.
Het is nu wachten op Fritz Korbach bij Feyenoord
pi_54552834
Koeman moest gewoon ontslagen worden toen. Wie zat te fluiten toen Schuitema het woord nam snapt er niks van
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 november 2007 @ 15:46:52 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54552965
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Koeman moest gewoon ontslagen worden toen. Wie zat te fluiten toen Schuitema het woord nam snapt er niks van
zelden zoiets hypocriets gezien 3 dagen daarvoor wil iedereen Koeman weg en ineens was hij de held
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54553503
quote:
Hier is het al 3 uur geweest?
pi_54553539
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hier is het al 3 uur geweest?
En nu de rest lezen

Flauwe grap trouwens op het netwerk
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 12 november 2007 @ 16:21:19 #134
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54553827
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54554548
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Sef Vergoossen bij PSV
Adrie Koster bij Ajax.
Het is nu wachten op Fritz Korbach bij Feyenoord

Sef Vergoossen, degradeerde die niet met MVV destijds?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54554613
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:21 schreef ErikT het volgende:

[..]

Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.
Het is een soort van concurrentiebeding eigenlijk, en dat zie je wel vaker.

Maar zelfs als het niet rechtsgeldig is kan het wel eens heel lang duren voordat je je gelijk haalt in zo'n geval.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54557607
Vergoossen heeft inmiddels aangegeven graag te willen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54557618
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sef Vergoossen, degradeerde die niet met MVV destijds?
Rijkaard met Sparta, je punt is?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 12 november 2007 @ 20:26:56 #139
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54557800
En dan zou je denken dat vandaag het bekend werd gemaakt volgens Reker.

ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 12 november 2007 @ 20:33:17 #140
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54558000
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed in
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 12 november 2007 @ 21:50:27 #141
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54560358
Oke om toch ff lekker in de Geruchtencarroussel te blijven je leest dit bij FOK Sport:
quote:
Er is een mogelijkheid dat Gert-Jan Verbeek zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet zal verlengen. Een andere club zou de oefenmeester van de Friezen namelijk een aanbieding hebben gedaan, waardoor hij de ploeg mogelijk gaat verlaten.

"Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen," liet Verbeek in een reactie weten. "Deze club past bij me, maar aan de andere kant wil ik geen tweede Foppe worden. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past."
Dus Verbeek naar PSV? Iemand?
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 12 november 2007 @ 21:57:05 #142
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54560604
Verbeek?

Zou dat positief zijn?
Ik heb mijn twijfels eerlijk gezegd...
pi_54560900
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat is jouw punt? Zeker dat Rijkaard een wereldcoach is?
pi_54560913
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed in
Iets zegt me dat Vergoossen ook niet jouw eerste keus is .
pi_54562395
aub geen wouters want dan speel je met geluk UEFA cup volgend seizoen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 november 2007 @ 22:52:20 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54562511
Verbeek
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54562580
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Verbeek
Misschien wil Louis Coolen ook wel . Al zou ik Ron Jans nog erger vinden dan Gert-Jan Verbeek .
  maandag 12 november 2007 @ 23:13:47 #148
128384 mcwops
gat in je glas
pi_54563244
of good old Kees Rijvers
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 12 november 2007 @ 23:38:10 #149
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54564148
Ik hou mn hart vast.
pi_54564188
Misschien wordt het nu wel Wouters interim tot Vergoossen en dan Vergoossen tot Stevens.
  maandag 12 november 2007 @ 23:43:28 #151
128384 mcwops
gat in je glas
pi_54564308
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien wordt het nu wel Wouters interim tot Vergoossen en dan Vergoossen tot Stevens.
oef, dan zie ik Romario ook nog binnenkort over Stratums eind lopen
pi_54564587
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef mcwops het volgende:

[..]

oef, dan zie ik Romario ook nog binnenkort over Stratums eind lopen
Romario is inderdaad ook net aan zijn trainerscarriere begonnen. De interim blijft nog gissen, maar dat Stevens het na de zomer word ben ik redelijk van overtuigd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54564928
Ik hoor Sef Vergoossen. O god laat het niet waar zijn
Big dick.
pi_54566032
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoor Sef Vergoossen. O god laat het niet waar zijn
Heb om eerlijk te zijn niet zoveel problemen met Vergoossen hoor, heeft toch mooie dingen geflikt met Roda. Op interim basis mag hij best komen
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 november 2007 @ 01:11:51 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54566093
Vergoosen lijkt me een heerlijke oase van rust!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54566145
Denk dat Vergoosen geen slechte keus is. Heb nog prima herinneringen aan hem van zijn tijd bij VVV
pi_54566317
quote:
Simons beëindigt vroegtijdig de training van de Rode Duivels, maar de rugblessure is niet van dien aard dat hij niet zou kunnen spelen.
Doe maar voorzichtig Timmy
pi_54567846
Even wat updates van PSV Netwerk:
quote:
Telegraaf: Reker sprak met Erwin Koeman

Volgens De Telegraaf Jan Reker heeft zondagmiddag na PSV-AZ een langdurig gesprek gevoerd met Erwin Koeman. Reker zou met Erwin hebben gesproken over een mogelijke functie van Koeman bij PSV, eventueel als tussenpaus voor het huidige seizoen in afwachting van de komst van Huub Stevens.
quote:
Reker: Jol wilde graag komen

Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’

Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’
En zoals Cult al zei:
quote:
Vergoossen wel geinteresseerd, maar denkt tot januari niet weg te kunnen
BRON: Dagblad De Limburger

Sef Vergoossen liet tegenover Dagblad De Limburger weten niet afwijzend te staan tegen een aanbod van PSV. "Ondanks dat ik met mijn volle verstand heb gezegd dat ik stop, zou ik een eventueel aanbod van PSV niet meteen naast me neerleggen. Maar ik ben nog niet benaderd."

De 60-jarige Limburger verwacht echter tot het einde van zijn contract eind december niet weg te kunnen. "Ik denk niet dat ze me laten gaan. En ik heb geen zin om met ruzie te vertrekken. Daarvoor ben ik hier te goed behandeld de afgelopen twee jaar."
Dus Erwin als interim? (ja OK, het is de Telegraaf)
We sure are cute for two ugly people.
pi_54567871
quote:
PSV-directeur: ‘Misschien heb ik me een beetje vergist’
Interview Van onze verslaggever Charles Bromet

EINDHOVEN - Algemeen directeur dacht met Jol en Rutten twee kant-en-klare opties te hebben voor de vacante trainerspost bij PSV. Dat viel tegen.

Op de dag dat hij graag de naam van de opvolger van coach Ronald Koeman had bekendgemaakt, zit Jan Reker er een beetje beteuterd bij in zijn kantoor in het Philips Stadion. Want na Martin Jol, de eerste optie voor landskampioen PSV, verkocht ook tweede keuze Fred Rutten ‘nee’ aan de algemeen directeur van PSV.

‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’

Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan.

‘Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’

Dus kwam Reker terecht bij Fred Rutten, de hoofdcoach en manager technische zaken van FC Twente. ‘Met zijn afzegging was rekening gehouden. Al begrijp ik niet dat FC Twente-voorzitter Joop Munsterman doet alsof hij niets wist van een clausule in het contract van Rutten. Als die er niet was geweest, hadden wij het nooit op deze manier gespeeld.’

Maar ook Rutten kon niet worden gepresenteerd in Eindhoven, waardoor de kampioen van de laatste drie seizoenen behoorlijk gezichtsverlies heeft geleden. Reker ziet dat overigens anders. ‘Misschien heb ik er te makkelijk over gedacht.

‘Of ik fouten heb gemaakt? Toen Koeman nog niet was vertrokken, wilde ik niet met andere kandidaten praten. Dat leek me niet handig. Achteraf – maar dat is een koe in de kont kijken, zoals we in Brabant zeggen – heb ik dat fout ingeschat.’

Daardoor zit Reker nu met het probleem dat hij op de dag dat Koemans opvolger had moeten zijn vastgelegd nog steeds geen duidelijkheid heeft. ‘Wij hopen nu donderdag de nieuwe coach te presenteren. Maar zoals het is gelopen, kan ik ook daarover nog geen zekerheid bieden. Daarvoor heb ik voortdurend te veel problemen op mijn weg ondervonden.’

Reker sluit niet uit dat Jol alsnog naar Eindhoven komt. ‘We hebben bewust op diverse borden tegelijk geschaakt en daardoor zijn er nog talloze mogelijkheden. Het boek Jol is nu dicht, maar dat kan ook weer opengaan.’

Ook Huub Stevens stond volgens Reker ‘op een lijst’, maar zou hebben bedankt omdat hij geen eerste keuze was bij PSV. ‘O, dat zal Huub best gezegd hebben’, zegt Reker laconiek. Sef Vergoossen, de Limburgse coach van het Japanse Grampus Eight Nagoya, laat telefonisch weten in elk geval niet benaderd te zijn door PSV.
Volkskrant

En volgens de Telegraaf ( ) heeft Reker inmiddels met Erwin Koeman gesproken.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:58:48 #160
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54568196
Wat een soap weer, wordt er persoonlijk een beetje treurig van.
pi_54568242
Hoezo 'weer'? Ik ben blij dat er eindelijk eens een keer iets niet goed gaat.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54568374
‘PSV sprak met Erwin Koeman’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 13 november om 08:37

Jan Reker heeft volgens De Telegraaf zondagmiddag na PSV-AZ een langdurig gesprek gevoerd met Erwin Koeman. De twee praatten uitvoerig over een toekomstige functie voor Koeman bij de club en bespraken ook de mogelijkheid om hem aan te stellen als tussenpaus.

Volgens de ochtendkrant zou de algemeen directeur in het onderhoud kenbaar hebben gemaakt dat Huub Stevens vanaf volgend jaar zomer de nieuwe hoofdcoach zal zijn. De coach wil zijn Duitse werkgever Hamburger SV niet midden in het seizoen verlaten, maar is wel komende zomer bereid om terug te keren naar de club waar hij tussen 1975 en 1986 speelde

Ook Sef Vergoossen is in beeld bij de Eindhovenaren als tussenpaus. De coach van het Japanse Nagoya Grampus Eight heeft echter als nadeel dat hij niet vóór 31 december zal worden vrijgegeven. De Limburgse oefenmeester maakte vorige maand bekend per 1 januri definitief een punt zal zetten achter zijn trainersloopbaan. Voor PSV zou hij echter een uitzondering willen maken.

Zondagavond maakte Reker in Studio Voetbal bekend dat de komst van de nieuwe trainer ‘honderd procent zeker’ is. Donderdag zal PSV het beestje bij de naam noemen, dat dus volgens verschillende media een tijdelijke coach zal betreffen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:31:37 #163
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54568747
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef Suijk het volgende:
Hoezo 'weer'? Ik ben blij dat er eindelijk eens een keer iets niet goed gaat.

Geen beter vermaak, dan leed vermaak
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_54568791
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Geen beter vermaak, dan leed vermaak
Uiteraard. Maar het gaat altijd zo netjes in harmonie en stilte bij jullie. Gelukkig hebben jullie nu ook een clown als algemeen directeur.
Al is het natuurlijk nog maar even afwachten of dit ook effect heeft op de resultaten. Vooralsnog staan jullie nog maar op 1 puntje achterstand.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:49:04 #165
79837 Lemming22
pi_54569116
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Suijk het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar het gaat altijd zo netjes in harmonie en stilte bij jullie. Gelukkig hebben jullie nu ook een clown als algemeen directeur.
Al is het natuurlijk nog maar even afwachten of dit ook effect heeft op de resultaten. Vooralsnog staan jullie nog maar op 1 puntje achterstand.
Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.
pi_54569381
Ligt het aan mij of zoekt die Reker echt zo veel de media op?
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:31:07 #167
128384 mcwops
gat in je glas
pi_54569914
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef Nashje het volgende:
Ligt het aan mij of zoekt die Reker echt zo veel de media op?
wat denk je zelf.....
andersom natuurlijk! De pers zoekt Reker. dit is voer voor de media: op de loer liggen om smakelijke verhalen te plaatsen als psv op zijn bek zien gaan, de vuile was buiten hangen, you name it.
Reker doet het prima.
pi_54570257
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:

[..]

wat denk je zelf.....
andersom natuurlijk! De pers zoekt Reker. dit is voer voor de media: op de loer liggen om smakelijke verhalen te plaatsen als psv op zijn bek zien gaan, de vuile was buiten hangen, you name it.
Reker doet het prima.
!!!

Ja, en de media legt natuurlijk ook Reker de woorden in de mond dat er binnen een week een trainer gepresenteerd zou worden .

Stoute media!!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:07:59 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54570732
Reker lijkt gewoon vrolijk verder te gaan waar Westerhof opgehouden is.
Al dicht ik Reker wel wat meer voetbal knowhow toe dan onze Rotterdamse Pinokkio.

Zal mij dan ook benieuwen waar Reker Donderdag mee op de proppen gaat komen.
Heb er maar weinig vertrouwen in eigenlijk.
pi_54571260
quote:

[..]

wat denk je zelf.....
Reker doet het prima.
Ik kan een Calimero plaatje posten maar ik bespaar je het.

Tsja, Erwin Koeman is geen toptrainer maar die kerel is ook nou weer niet zó slecht als iederen verdoet. Bij Feyenoord zat hij gewoon in een onmogelijke situatie. Met hem tot het einde van het jaar kan je best nog wel kampioen worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54572363
een beetje vergist gvd

aftreden met die hap dit slaat toch nergens op gvd
pi_54572728
quote:

[..]

wat denk je zelf.....
Reker doet het prima.
Reker is zelf anders ook bepaald niet verlegen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:27:49 #173
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54573983
quote:
Sef Vergoossen staat open voor PSV
door Frans van den Nieuwenhof en Rob Sporken

EINDHOVEN - Als Sef Vergoossen zich kan losmaken van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight, wordt hij naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe trainer van PSV. Vergoossen heeft nog een contract tot 1 januari in het Verre Oosten.

De zestigjarige Limburger heeft zich bereid verklaard om in Eindhoven aan de slag te gaan in afwachting van de komst van Huub Stevens in juli 2008.

In de Japanse competitie staan nog maar drie duels op het programma en Nagoya hoeft zich over degradatie geen zorgen meer te maken. De club richt zich nu op het bekertoernooi dat in december wordt gespeeld. PSV zou de laatste anderhalve maand van Vergoossens contract moeten afkopen.

De voormalig trainer van ondermeer VVV, MVV, Roda JC en RC Genk gaf eerder aan zijn loopbaan als hoofdtrainer te willen beëindigen. Een contract voor een halfjaar bij PSV zal hij echter niet laten schieten. Vergoossen: " Ik heb er lang over nagedacht en toen met mijn volle verstand besloten dat ik stop aan het eind van het jaar. Maar zou er inderdaad interesse zijn van PSV, dan zal ik dat niet zo maar naast me neerleggen. Ik heb in het verleden altijd een goede band gehad met PSV."

Vergoossen ziet het niet zitten een vertrek te forceren. "Ik heb geen zin om met ruzie weg te gaan. Daarvoor ben ik hier de afgelopen twee jaar te goed behandeld."

PSV is na de afzeggingen van Martin Jol en Fred Rutten op zoek naar een trainer die dit seizoen kan afmaken. Daarna moet Stevens, nu nog werkzaam bij Hamburger SV, de scepter overnemen.

Om die reden heeft Vergoossen wel oren naar de functie. In de toekomst wil hij zich gaan richten op het begeleiden van jeugdvoetballers. Ruim twee jaar geleden benaderde toenmalig technisch directeur Guus Hiddink hem al voor een dergelijke functie bij PSV.

Vergoossen onderhoudt al ruim 25 jaar een goede band met Reker. Beiden werkten eind jaren tachtig samen bij VVV; Reker als hoofdcoach en Vergoossen als hoofd opleidingen.

In 1994 stond Vergoossen met MVV op degraderen en vroeg hij zijn vriend Reker om het seizoen af te maken. Nu vraagt Reker om een vriendendienst.
pi_54574079
Laat Sef maar komen .
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:32:49 #175
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54574109
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef cultheld het volgende:
Laat Sef maar komen .
Lijkt mij ook de best mogelijke optie idd.

Erwin Koeman of Wouters het seizoen af laten maken lijkt me verre van ideaal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 november 2007 @ 13:58:48 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54574740
dus een intrim tot de intrim Vergoosen komt?

Ik heb een beetje het idee dat er gewoon gewacht gaat worden tot Jol de boel eindelijk heeft afgehandeld en dat hij dan alsnog komt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54576265
Erwin Koeman
pi_54576363
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.
Reker is een man met verstand van zaken, maar daarbij ook gewoon een hobbyist op een hoge functie binnen "zijn" club. Dan worden zulke beginnersfounten inderdaad gemaakt. Maar wat Reker bijzonder goed doet is het meteen toegeven van zijn fouten. Probeer daar een andere, willekeurige hoge bestuurder eens op te betrappen. Daardoor kun je nu al je vraagtekens zetten bij zijn daadkracht, maar persoonlijk vind ik het daar te vroeg voor.

Het gaat worden zoals Hugo Borst het vorige week zondag al zei: "Ik zie de nieuwe Van Raaij". Mark my words, Jan Reker gaat de populairste voorzitter sinds Van Raaij worden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:49:49 #179
79837 Lemming22
pi_54577522
Alles lijkt erop dat het Vergoossen gaat worden. Tenminste, ik kwam weer een berichtje tegen dat het de goede kant op gaat en dat alleen de club nog akkoord moet gaan..
quote:
Vergoossen bovenaan lijstje PSV

Sef Vergoossen lijkt de nieuwe trainer van PSV te gaan worden. Het Parool weet dat de coach reeds contact heeft gehad met Jan Reker. Mocht zijn huidige werkgever Nagoya Grampus Eight meewerken, ligt niets een transfer in de weg.

De ervaren oefenmeester zal een contract tot het einde van dit seizoen tekenen en dus als een 'tussenpaus' werken. Huub Stevens is vanaf volgend jaar zomer de grootste kandidaat om een meerjarig contract te tekenen in Eindhoven.

De 60-jarige Vergoossen is een goede vriend van Reker, wat een overeenkomst alleen maar zal bespoedigen. De coach ziet een baan bij PSV in ieder geval wel zitten, zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:07:22 #180
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54577915
quote:
zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')