Het ED zal het wel bij het rechte eind hebben, ik ben wel gematigd positief. Al blijf ik het jammer vinden dat Rutten afgezegd heeft. Was imo de juiste man op het juiste moment.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend![]()
![]()
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?quote:„Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzoquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?
Als Jol meteen weer aan de slag zou gaan ergens anders, loopt hij de nodige duiten misquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
Ja, kutgrapquote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzo
zelden zoiets hypocriets gezienquote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Koeman moest gewoon ontslagen worden toen. Wie zat te fluiten toen Schuitema het woord nam snapt er niks van
Hier is het al 3 uur geweest?quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
![]()
Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Sef Vergoossen bij PSV
Adrie Koster bij Ajax.
Het is nu wachten op Fritz Korbach bij Feyenoord
Het is een soort van concurrentiebeding eigenlijk, en dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 12 november 2007 16:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.
Rijkaard met Sparta, je punt is?quote:Op maandag 12 november 2007 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Sef Vergoossen, degradeerde die niet met MVV destijds?
Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed inquote:Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rijkaard met Sparta, je punt is?
Dus Verbeek naar PSV? Iemand?quote:Er is een mogelijkheid dat Gert-Jan Verbeek zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet zal verlengen. Een andere club zou de oefenmeester van de Friezen namelijk een aanbieding hebben gedaan, waardoor hij de ploeg mogelijk gaat verlaten.
"Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen," liet Verbeek in een reactie weten. "Deze club past bij me, maar aan de andere kant wil ik geen tweede Foppe worden. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past."
Wat is jouw punt? Zeker dat Rijkaard een wereldcoach is?quote:Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rijkaard met Sparta, je punt is?
Iets zegt me dat Vergoossen ook niet jouw eerste keus isquote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed in
Misschien wil Louis Coolen ook welquote:
oef, dan zie ik Romario ook nog binnenkort over Stratums eind lopenquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien wordt het nu wel Wouters interim tot Vergoossen en dan Vergoossen tot Stevens.
Romario is inderdaad ook net aan zijn trainerscarriere begonnen. De interim blijft nog gissen, maar dat Stevens het na de zomer word ben ik redelijk van overtuigd.quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef mcwops het volgende:
[..]
oef, dan zie ik Romario ook nog binnenkort over Stratums eind lopen
Heb om eerlijk te zijn niet zoveel problemen met Vergoossen hoor, heeft toch mooie dingen geflikt met Roda. Op interim basis mag hij best komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef HassieBassie het volgende:
Ik hoor Sef Vergoossen. O god laat het niet waar zijn![]()
Doe maar voorzichtig Timmyquote:Simons beëindigt vroegtijdig de training van de Rode Duivels, maar de rugblessure is niet van dien aard dat hij niet zou kunnen spelen.
quote:Telegraaf: Reker sprak met Erwin Koeman
Volgens De Telegraaf Jan Reker heeft zondagmiddag na PSV-AZ een langdurig gesprek gevoerd met Erwin Koeman. Reker zou met Erwin hebben gesproken over een mogelijke functie van Koeman bij PSV, eventueel als tussenpaus voor het huidige seizoen in afwachting van de komst van Huub Stevens.
En zoals Cult al zei:quote:Reker: Jol wilde graag komen
Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’
Dus Erwin als interim?quote:Vergoossen wel geinteresseerd, maar denkt tot januari niet weg te kunnen
BRON: Dagblad De Limburger
Sef Vergoossen liet tegenover Dagblad De Limburger weten niet afwijzend te staan tegen een aanbod van PSV. "Ondanks dat ik met mijn volle verstand heb gezegd dat ik stop, zou ik een eventueel aanbod van PSV niet meteen naast me neerleggen. Maar ik ben nog niet benaderd."
De 60-jarige Limburger verwacht echter tot het einde van zijn contract eind december niet weg te kunnen. "Ik denk niet dat ze me laten gaan. En ik heb geen zin om met ruzie te vertrekken. Daarvoor ben ik hier te goed behandeld de afgelopen twee jaar."
Volkskrantquote:PSV-directeur: ‘Misschien heb ik me een beetje vergist’
Interview Van onze verslaggever Charles Bromet
EINDHOVEN - Algemeen directeur dacht met Jol en Rutten twee kant-en-klare opties te hebben voor de vacante trainerspost bij PSV. Dat viel tegen.
Op de dag dat hij graag de naam van de opvolger van coach Ronald Koeman had bekendgemaakt, zit Jan Reker er een beetje beteuterd bij in zijn kantoor in het Philips Stadion. Want na Martin Jol, de eerste optie voor landskampioen PSV, verkocht ook tweede keuze Fred Rutten ‘nee’ aan de algemeen directeur van PSV.
‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan.
‘Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’
Dus kwam Reker terecht bij Fred Rutten, de hoofdcoach en manager technische zaken van FC Twente. ‘Met zijn afzegging was rekening gehouden. Al begrijp ik niet dat FC Twente-voorzitter Joop Munsterman doet alsof hij niets wist van een clausule in het contract van Rutten. Als die er niet was geweest, hadden wij het nooit op deze manier gespeeld.’
Maar ook Rutten kon niet worden gepresenteerd in Eindhoven, waardoor de kampioen van de laatste drie seizoenen behoorlijk gezichtsverlies heeft geleden. Reker ziet dat overigens anders. ‘Misschien heb ik er te makkelijk over gedacht.
‘Of ik fouten heb gemaakt? Toen Koeman nog niet was vertrokken, wilde ik niet met andere kandidaten praten. Dat leek me niet handig. Achteraf – maar dat is een koe in de kont kijken, zoals we in Brabant zeggen – heb ik dat fout ingeschat.’
Daardoor zit Reker nu met het probleem dat hij op de dag dat Koemans opvolger had moeten zijn vastgelegd nog steeds geen duidelijkheid heeft. ‘Wij hopen nu donderdag de nieuwe coach te presenteren. Maar zoals het is gelopen, kan ik ook daarover nog geen zekerheid bieden. Daarvoor heb ik voortdurend te veel problemen op mijn weg ondervonden.’
Reker sluit niet uit dat Jol alsnog naar Eindhoven komt. ‘We hebben bewust op diverse borden tegelijk geschaakt en daardoor zijn er nog talloze mogelijkheden. Het boek Jol is nu dicht, maar dat kan ook weer opengaan.’
Ook Huub Stevens stond volgens Reker ‘op een lijst’, maar zou hebben bedankt omdat hij geen eerste keuze was bij PSV. ‘O, dat zal Huub best gezegd hebben’, zegt Reker laconiek. Sef Vergoossen, de Limburgse coach van het Japanse Grampus Eight Nagoya, laat telefonisch weten in elk geval niet benaderd te zijn door PSV.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef Suijk het volgende:
Hoezo 'weer'? Ik ben blij dat er eindelijk eens een keer iets niet goed gaat.
Uiteraard. Maar het gaat altijd zo netjes in harmonie en stilte bij jullie. Gelukkig hebben jullie nu ook een clown als algemeen directeur.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak, dan leed vermaak
Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het gaat altijd zo netjes in harmonie en stilte bij jullie. Gelukkig hebben jullie nu ook een clown als algemeen directeur.
Al is het natuurlijk nog maar even afwachten of dit ook effect heeft op de resultaten. Vooralsnog staan jullie nog maar op 1 puntje achterstand.
wat denk je zelf.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef Nashje het volgende:
Ligt het aan mij of zoekt die Reker echt zo veel de media op?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat denk je zelf.....
andersom natuurlijk! De pers zoekt Reker. dit is voer voor de media: op de loer liggen om smakelijke verhalen te plaatsen als psv op zijn bek zien gaan, de vuile was buiten hangen, you name it.
Reker doet het prima.
Ik kan een Calimero plaatje posten maar ik bespaar je het.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat denk je zelf.....
andersom natuurlijk! De pers zoekt Reker. dit is voer voor de media: op de loer liggen om smakelijke verhalen te plaatsen als psv op zijn bek zien gaan, de vuile was buiten hangen, you name it.
Reker doet het prima.
Reker is zelf anders ook bepaald niet verlegen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat denk je zelf.....
Reker doet het prima.
quote:Sef Vergoossen staat open voor PSV
door Frans van den Nieuwenhof en Rob Sporken
EINDHOVEN - Als Sef Vergoossen zich kan losmaken van zijn Japanse werkgever Nagoya Grampus Eight, wordt hij naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe trainer van PSV. Vergoossen heeft nog een contract tot 1 januari in het Verre Oosten.
De zestigjarige Limburger heeft zich bereid verklaard om in Eindhoven aan de slag te gaan in afwachting van de komst van Huub Stevens in juli 2008.
In de Japanse competitie staan nog maar drie duels op het programma en Nagoya hoeft zich over degradatie geen zorgen meer te maken. De club richt zich nu op het bekertoernooi dat in december wordt gespeeld. PSV zou de laatste anderhalve maand van Vergoossens contract moeten afkopen.
De voormalig trainer van ondermeer VVV, MVV, Roda JC en RC Genk gaf eerder aan zijn loopbaan als hoofdtrainer te willen beëindigen. Een contract voor een halfjaar bij PSV zal hij echter niet laten schieten. Vergoossen: " Ik heb er lang over nagedacht en toen met mijn volle verstand besloten dat ik stop aan het eind van het jaar. Maar zou er inderdaad interesse zijn van PSV, dan zal ik dat niet zo maar naast me neerleggen. Ik heb in het verleden altijd een goede band gehad met PSV."
Vergoossen ziet het niet zitten een vertrek te forceren. "Ik heb geen zin om met ruzie weg te gaan. Daarvoor ben ik hier de afgelopen twee jaar te goed behandeld."
PSV is na de afzeggingen van Martin Jol en Fred Rutten op zoek naar een trainer die dit seizoen kan afmaken. Daarna moet Stevens, nu nog werkzaam bij Hamburger SV, de scepter overnemen.
Om die reden heeft Vergoossen wel oren naar de functie. In de toekomst wil hij zich gaan richten op het begeleiden van jeugdvoetballers. Ruim twee jaar geleden benaderde toenmalig technisch directeur Guus Hiddink hem al voor een dergelijke functie bij PSV.
Vergoossen onderhoudt al ruim 25 jaar een goede band met Reker. Beiden werkten eind jaren tachtig samen bij VVV; Reker als hoofdcoach en Vergoossen als hoofd opleidingen.
In 1994 stond Vergoossen met MVV op degraderen en vroeg hij zijn vriend Reker om het seizoen af te maken. Nu vraagt Reker om een vriendendienst.
Lijkt mij ook de best mogelijke optie idd.quote:
Reker is een man met verstand van zaken, maar daarbij ook gewoon een hobbyist op een hoge functie binnen "zijn" club. Dan worden zulke beginnersfounten inderdaad gemaakt. Maar wat Reker bijzonder goed doet is het meteen toegeven van zijn fouten. Probeer daar een andere, willekeurige hoge bestuurder eens op te betrappen. Daardoor kun je nu al je vraagtekens zetten bij zijn daadkracht, maar persoonlijk vind ik het daar te vroeg voor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind Reker eerlijk gezegd geen clown. Ik vind dat hij best aardig zijn werk doet, geen gekke dingen doet, maar alleen veel te open naar de pers is. Zoals Van Raaij heeft gezegd, zijn dat beginnersfouten. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar een clown vind ik wat ver gaan.
quote:Vergoossen bovenaan lijstje PSV
Sef Vergoossen lijkt de nieuwe trainer van PSV te gaan worden. Het Parool weet dat de coach reeds contact heeft gehad met Jan Reker. Mocht zijn huidige werkgever Nagoya Grampus Eight meewerken, ligt niets een transfer in de weg.
De ervaren oefenmeester zal een contract tot het einde van dit seizoen tekenen en dus als een 'tussenpaus' werken. Huub Stevens is vanaf volgend jaar zomer de grootste kandidaat om een meerjarig contract te tekenen in Eindhoven.
De 60-jarige Vergoossen is een goede vriend van Reker, wat een overeenkomst alleen maar zal bespoedigen. De coach ziet een baan bij PSV in ieder geval wel zitten, zo heeft hij laten weten aan ELF Voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |