Dat weten we allemaal ja. Maar hoe dat gebeurde ben ik toch wel benieuwd naar. En ik vraag me ook af waarom Candice daar op Kirby Plaza was om daarna Sylar mee te nemen... iig niet voor The Company..die had em allang een kogel door z'n slaap gejast. Ik wil gewoon Sylar op sterkte terug in het verhaalquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gered door Candice. Dat is al uitgelegd in het begin van Vol2.
Ik kijk iedere week uit..het is pas sinds 2 weken dat ik niet iedere dinsdag wordt teleurgesteldquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef Addict89 het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit seizoen uit naar Heroes.
Dit vind ik wel meevallen. Ze laten meestal alleen nietszeggende scenes zien, of laten het verrassende einde van een scene niet zien.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Trailers kijk ik graag, maar volledige fragmenten halen een hoop van de anticipatie weg.
Dat hij Adam is, leader of the bad guys.quote:
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef sjarreltje het volgende:
En ik vraag me ook af waarom Candice daar op Kirby Plaza was
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?quote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.
Same here, alleen word ik dan niet echt teleurgesteld ofzo... ik blijf elke aflevering cool vinden... alleen die van vorige week was echt omg goedquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik kijk iedere week uit..het is pas sinds 2 weken dat ik niet iedere dinsdag wordt teleurgesteld
Oh ja..heul vergeten zeg. Morgen nog ff de laatste 3 aflevering van seizoen 1 kijkenquote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Rocho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linderman.quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?
quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef onderjas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die werkte ook weer voor Adam... Maar toen Linderman dood was... heeft ze Sylar weggesleept en later in "Muai" nog een hogere iemand aan de foon gehad... lijkt mij niet dat het Linderman is =)quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:49 schreef sjarreltje het volgende:
[..]Kan allebei maar het 1ste lijkt mij logischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.. damn... Heroes ftwquote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan allebei maar het 1ste lijkt mij logischer.
Linderman. Die was er nota bene bij.. opletten.quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?
Oe dat is idd wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Oh ja..heul vergeten zeg. Morgen nog ff de laatste 3 aflevering van seizoen 1 kijken
Claire kan best dood. Claire was zelfs een keer dood in seizoen 1, ze kon pas regenereren toen de stok uit haar hoofd werd gehaald. Het lijkt me dat als ze enige maanden in die positie was blijven liggen haar lichaam zo ver dood was dat er geen regeneratie meer mogelijk zou zijn, en dat ze dus 'onherroepelijk dood' zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten, ik denk dat hij, Claire en Peter gewoon nooit dood kunnen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |