Dat past idd niet zo in een TT ...... Mag van mij ook wel aangepast worden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, moet dat k woord in de TT?
Ik denk dat Brian of Amanda maandag moet gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef Darklight het volgende:
Wie denkt dat er iemand uitgaat maandag
Nog modjes in de buurt?quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat past idd niet zo in een TT ...... Mag van mij ook wel aangepast worden.
Ik stel voor dit te laten varanderen in : De Goude Klootviooltjes.quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
cos vijf minuten
Brian en huub zijn weer eens weg om op te treden. Amandel schijnt kanker te krijgen en spoort Nadia aan.
Dennis houdt een meditatie met zijn wenkbrauwen.
Brian is trouwens nog steeds niet exit.
Voor foto's gebruik je je verbeelding maar.
quote:
Hou 's op.quote:Op zondag 11 november 2007 01:02 schreef misslady83 het volgende:
Modjes attentie!
En ik denk Brian, gezien zijn houding eerder op de avond. Zat duidelijk ergens mee, had bonkende koppijn, maar kon er niet over praten. (owkee, dan kan het ook Amanda zijn, maar ik denk Brian, gewoon een optelsommetje van alle incidenten die hebben plaatsgevonden de laatste weken.)quote:Op zondag 11 november 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian of Amanda maandag moet gaan.
boeiend ze horen me welquote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou 's op.
Het is niet als roepen ofzo.
Dat ze je horen dan.
bah bah. Je kunt nogal eens leuk uit de hoek komen maar nou niet.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Frasier het volgende:
Is 't trouwens al gezegd dat de TT geweldig is
De gouden lepra schijnt ook zeer populair te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor: De Gouden Aids.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Kan de TT aangepast worden?
Het zou moeten zijn:
[COS # 2824] De gouden kanker
quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
bah bah. Je kunt nogal eens leuk uit de hoek komen maar nou niet.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Kan de TT aangepast worden?
Het zou moeten zijn:
[COS # 2824] De gouden kanker
idd net als de TSquote:Op zondag 11 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent écht een aanwinst voor deze topicreeks![]()
Zeer respectloosquote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef misslady83 het volgende:
de gouden chlamidia
Alsof dat veel oplevert...... Die downloads zullen iets opleveren, maar dat weegt niet op tegen de kosten voor extra beveiliging in de kooi volgens mij....quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niemand gaat weg maandag, simpelweg omdat het niet kan. Het spel is ondergeschikt geworden andere commerciele activiteiten waarmee geld valt te verdienen. En juist die twee die vermoedelijk in aanmerking zouden komen voor een vertrek zijn bezig met de verkoop/promotie van hun single. Die laten ze dus gewoon niet gaan, onmogeljk!
Dit vind ik écht niet kunnen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef misslady83 het volgende:
de gouden chlamidia
quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
cos vijf minuten
Brian en huub zijn weer eens weg om op te treden. Amandel schijnt kanker te krijgen en spoort Nadia aan.
Dennis houdt een meditatie met zijn wenkbrauwen.
Brian is trouwens nog steeds niet exit.
Voor foto's gebruik je je verbeelding maar.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef misslady83 het volgende:
[..]
zeer zeker voor de mensen die het hebben idd![]()
Ja, maar diequote:
Als je halve familie door die ziekte de pijp uit is gegaan lul je wel anders.quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef agter het volgende:
wat mij betreft blijft de TT zo.
vind het okay!!!
Er zitten natuurlijk allemaal weer contractuele verplichtingen aan vast....quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef bosb het volgende:
[..]
Alsof dat veel oplevert...... Die downloads zullen iets opleveren, maar dat weegt niet op tegen de kosten voor extra beveiliging in de kooi volgens mij....
[_] Bedoelt het niet zoquote:Op zondag 11 november 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar die
[_] Bedoelt het niet zo
[_] Is dat aangeleerd door Brian
[_] Heeft Gilles de la Tourette
[_] ECHTNIETHUUBISVETTOFJIJBENTSTOM!11!!#IGNORe1!1!1
![]()
Idd, tegen dat soort mensen moet een halt worden toegeroepen. Beetje respectloos met zo'n ziekte omgaan.quote:
iddquote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je halve familie door die ziekte de pijp uit is gegaan lul je wel anders.![]()
Enge ziektes all over the placequote:Op zondag 11 november 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een enge ziekte heeft mijn hond verkracht!![]()
Nee, die heet Téring.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit ik nu opeens in de SC....![]()
Was daar maar geblevenquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
lijkt dr wel opquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welke idioot heeft 't hekje vergeten?quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat er een foutje in de TT zit?![]()
En daar ben jij uit ontsprotenquote:
Ik kreeg het idee dat de meisjes blijven slapen zodat Nadia weer richting Dennis z'n bed geduwd wordt.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef diedirk het volgende:
Vraagje: Waarom blijven die twee danseresjes eigenlijk slapen?
Moet Huub daar weer ten koste van zichzelf tv mee maken?
En waarom doet Dennis niet eens iets?
Kan toch niet dat iemand zo passief de tijd in de villa doorbrengt, bestaat er geen toneelhaak meer?
maar Amanda verdient toch ook geld met haar visasi en haar nageldiplomaatje???????quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Brain denk ik niet, en Huub ook niet
Die moeten geld opbrengen dmv hun singles, die laten ze echt niet gaan
Ja, umm nee. Het is allemaal niet gemakkelijk te verklaren.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef diedirk het volgende:
Vraagje: Waarom blijven die twee danseresjes eigenlijk slapen?
Moet Huub daar weer ten koste van zichzelf tv mee maken?
En waarom doet Dennis niet eens iets?
Kan toch niet dat iemand zo passief de tijd in de villa doorbrengt, bestaat er geen toneelhaak meer?
Ik heb geen tijd meer om hier serieus op te reageren, sorryquote:
A: Stijltangquote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef misslady83 het volgende:
N&D staa ngeloof ik al heeeeeeel lang droog en naad kennende, die kan niet lang zonder..
Geef je gelijkquote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om hier serieus op te reageren, sorry. Ik moet naar de kroeg. Dag lieve mensen
![]()
![]()
Wel fijn voor ons om te weten dat voorlopig de komende zaterdagnachten er zo uit gaan zienquote:Op zondag 11 november 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan nog maar even een capje: Drie kutten op een bedje :
[ afbeelding ]![]()
Laat je beffen door Huubquote:
Mooi verslagquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef kit2u het volgende:
Lulletje lampekatoen mag lekker bij de twee andere dozen zitten.
hepiedepeppie.
Met mijn kleine voetjes op t bedje.
Lelelelelelele.
Lekker leuk. even wat drinken.
Glossy kijken. moooi.
Mag ik vanavond naast nadia want er komen twee logeetjes.
Hiepperdepiep. Straks in mijn strakke boxer tandjes poetsen. Uiteraard voor de spiegel.
Mooi mooi mooi.
Ben weer helemaal de oude.
Niet vergeten morgen een brief te schrijven naar mama.
Ze zal toch niet de buuv vertellen over mijn Batman pyjama?
Neeeeee, mama niet . Ben mama's jongen.
Mag na de kooi nog heeeeel lang bij mama wonen.
lelelelelele.
Nu weer even bij de meisjes , onder elkaar .
100%
Precies zoals hij isquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef kit2u het volgende:
Lulletje lampekatoen mag lekker bij de twee andere dozen zitten.
hepiedepeppie.
Met mijn kleine voetjes op t bedje.
Lelelelelelele.
Lekker leuk. even wat drinken.
Glossy kijken. moooi.
Mag ik vanavond naast nadia want er komen twee logeetjes.
Hiepperdepiep. Straks in mijn strakke boxer tandjes poetsen. Uiteraard voor de spiegel.
Mooi mooi mooi.
Ben weer helemaal de oude.
Niet vergeten morgen een brief te schrijven naar mama.
Ze zal toch niet de buuv vertellen over mijn Batman pyjama?
Neeeeee, mama niet . Ben mama's jongen.
Mag na de kooi nog heeeeel lang bij mama wonen.
lelelelelele.
Nu weer even bij de meisjes , onder elkaar .
100%
Ze was toch niet zwanger, maar ongesteld..?quote:Op zondag 11 november 2007 01:33 schreef STAP01 het volgende:
Nadia mag zich niet meer wegen van het Hokje!
dus weer word er van een meid daar verwacht dat ze de hoer uithangt?quote:Op zondag 11 november 2007 01:16 schreef Darklight het volgende:
FEBO hoopt denk ik dat die zangeresjes met Huub gaan vozen terwijl Lieke toekijkt
Niet zwanger nee. Ze heeft bij het hokje een test gedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was toch niet zwanger, maar ongesteld..?
Edit:quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda: "Ik heb gewoon een dure smaak."![]()
Een hoerensmaak?![]()
Het zal een nep Rolex geweest zijn... die kun je alles wijsmakenquote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef riri het volgende:
Een horloge van 30.000 euro van Rogier was ze kwijt...tja....mensenkinderen war dat kind mee omgaat
Zou er een hint op het scherm hebben gestaan??quote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef STAP01 het volgende:
Nadia en Dennix wilden hetzelfde verhaal vertellen! Over een zonnebril die ze zochten maar nog op hun hoofd zat! WAT TOEVALLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te gevenquote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef riri het volgende:
Een horloge van 30.000 euro van Rogier was ze kwijt...tja....mensenkinderen waar dat kind mee omgaat
Tis toch echt niet normaal meer! En dat noemt zich een vent! Wat een wijf is dat!quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou er een hint op het scherm hebben gestaan??
Zuchtquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik me niet vergis was het de bedoeling zo'n 40 optredens van Huub en Brian te regelen. Dat gaat dus ook zo'n 40 van dit soort girltalks van drie meiden worden ......![]()
en zich maar afvragen, Waarom huilt dat kind nou!???quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te geven![]()
Over auto's gesproken... is het niet geweldig dat Amanda haar rijbewijs heeft kunnen afmaken? Feboquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te geven![]()
Nee, dan de verhalen van Nadia met haar half Italiaanse voetbalvriendjequote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Amanda was es een horloge van Rogier kwijtgeraakt in het huis twv 30.000 euro.
Ze hadden 2 braziliaanse huishoudsters, maar ze waren bang dat die de horloge zou pikken.
Uiteindelijk vonden ze het horloge in een schoenendoos![]()
En Huubs motor rijbewijs !!quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Over auto's gesproken... is het niet geweldig dat Amanda haar rijbewijs heeft kunnen afmaken? Febo
Zoals ze ook nauwelijks aandacht voor haar honden hadquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog triester als je weet dat Febo de afspraken met die rijschool zo heeft verknalt.quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Over auto's gesproken... is het niet geweldig dat Amanda haar rijbewijs heeft kunnen afmaken? Febo
Nou ik denk dit het beste besluit ooit is van de Febo! Lijkt mij niet goed voor Nederland als zij de weg op moet!quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat ze in de kooi een cursus krijgt hoe ze met kinderen/dieren om moet gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ze ook nauwelijks aandacht voor haar honden had![]()
Daar heb je gelijk in, een papiertje maakt haar helemaal gemotiveerd.quote:Op zondag 11 november 2007 02:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat ze in de kooi een cursus krijgt hoe ze met kinderen/dieren om moet gaan.
Een soort van een diploma krijgen, dat werkt wel bij haar.
Dat is echt terror.quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik me niet vergis was het de bedoeling zo'n 40 optredens van Huub en Brian te regelen. Dat gaat dus ook zo'n 40 van dit soort girltalks van drie meiden worden ......![]()
Ze is echt geen golddigster !! Echt niet hoor !! Mama, doe ik het goed ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft het over een Ferrari.... dat is het echt helemaal![]()
[ afbeelding ]
Iets te voorbarig dus die FEBO over de populariteit van zichzelfquote:Op zondag 11 november 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog triester als je weet dat Febo de afspraken met die rijschool zo heeft verknalt.
(Febo sprak over een reclamecontract met een landelijke rijschool. DGK sponsor reclame op alle auto's. Dat aanbod speelden ze uit tegen de bestaande rijschool. Die trok zich meteen terug en vervolgens ging het landelijk contract niet door)
Zo dat is mooie inside info.... Sneu voor die gast... hoe heet ie ook alweer. En geeft ook maarweer mooi aan hoe DGK omgaat met mensen. Daar zou eens lijstje van gemaakt moeten worden. Die kok, nog een kok, Juf Judithquote:Op zondag 11 november 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog triester als je weet dat Febo de afspraken met die rijschool zo heeft verknalt.
(Febo sprak over een reclamecontract met een landelijke rijschool. DGK sponsor reclame op alle auto's. Dat aanbod speelden ze uit tegen de bestaande rijschool. Die trok zich meteen terug en vervolgens ging het landelijk contract niet door)
DGK vreet medewerkers.....er zijn altijd weer prutsers die er instinkenquote:Op zondag 11 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat is mooie inside info.... Sneu voor die gast... hoe heet ie ook alweer. En geeft ook maarweer mooi aan hoe DGK omgaat met mensen. Daar zou eens lijstje van gemaakt moeten worden. Die kok, nog een kok, Juf Judith
Je bent ook een wandelende encyclopedie
Die instructeur heette Rene, rijschool Veronica. Zie http://www.veronicaverkeersschool.nl/quote:Op zondag 11 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat is mooie inside info.... Sneu voor die gast... hoe heet ie ook alweer. En geeft ook maarweer mooi aan hoe DGK omgaat met mensen. Daar zou eens lijstje van gemaakt moeten worden. Die kok, nog een kok, Juf Judith
Het vreemde vind ik nog dat al die mensen die niet meer meewerken nog steeds op de web-pagina staan onder personeel.quote:Op zondag 11 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die instructeur heette Rene, rijschool Veronica. Zie http://www.veronicaverkeersschool.nl/
Enne, ik ben echt geen encyclopedie hoor .....
Wat sneaken ze nu weer?quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef STAP01 het volgende:
En ze zitten weer in Lieke dr nachtkastje
Ik denk meer dat ze er een probleem mee heeft dat ze niet heeft mogen drinken , slaapt toch iets onrustiger..quote:Op zondag 11 november 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Jeetje, ik moet vanavond helemaal alleen in slaap vallen"
Dat heeft ze de laatste 5+ jaar waarschijnlijk niet meer meegemaakt .....
Slaap ze Ruudquote:Op zondag 11 november 2007 02:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al waren het de twee laatste mokkels op de hele wereld .........
Truste Fok!![]()
Lieke is te goed en kan de rommel gewoon niet aanzien en moet het opruimen... De rest is trailer-trash en laat de boel de boel..quote:Op zondag 11 november 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe bedoel je ..... Ze zaten toch met z'n allen (behalve Lieke) te eten in de chill
[ afbeelding ]
is ze nou hun troep aan het opruimen?quote:Op zondag 11 november 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe bedoel je ..... Ze zaten toch met z'n allen (behalve Lieke) te eten in de chill
[ afbeelding ]
Eerder op de avond wilde Nadia, Amanda en nix in de chill gaan zitten. Toen zagen ze de rotzooi. Neeeee, zegt Nadia, daar heb ik nu echt geen zin in hoor. En toen zijn ze op bed gaan zitten....quote:Op zondag 11 november 2007 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieke is te goed en kan de rommel gewoon niet aanzien en moet het opruimen... De rest is trailer-trash en laat de boel de boel..
Soms begrijp ik Palma best wel en soms heft ze ook gelijk
Ik denk gezamelijke troep van toen de dans-mariekes hun auditie deden .quote:Op zondag 11 november 2007 02:33 schreef miesy het volgende:
[..]
is ze nou hun troep aan het opruimen?
zo leren die grote kut koters het toch nooit?![]()
ok, dat maakt het iets makkelijker te begrijpen.quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk gezamelijke troep van toen de dans-mariekes hun auditie deden .
Vroeg Naad dat dan ??quote:Op zondag 11 november 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke, je bent gek als je Nadia nu een broekje leent![]()
Nadia had handdoeken en tandenborstels klaar gelegd voor de twee dansmiepjes. Ze vroeg Lieke twee broekjes voor die meiden.quote:Op zondag 11 november 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke, je bent gek als je Nadia nu een broekje leent![]()
Laat die meiden gewoon hun eigen zaken regelen en lekker zonder slip naar bed gaan als het moet ... Naakt slapen is lekker !!quote:Op zondag 11 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia had handdoeken en tandenborstels klaar gelegd voor de twee dansmiepjes. Ze vroeg Lieke twee broekjes voor die meiden.
Gelukkig, ik dacht al ...quote:Op zondag 11 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia had handdoeken en tandenborstels klaar gelegd voor de twee dansmiepjes. Ze vroeg Lieke twee broekjes voor die meiden.
Ze zitten in het RTL tijdperk, sindsdien zie je steeds meer dat ze 'n hipster aantrekken (over hun string). Zal wel een richtlijn van het hokje zijn. En zo zal het hokje ook wel Nadia gevraagd hebben alles klaar te leggen, ik kan me niet voorstellen dat ze dat uit zichzelf deed.quote:Op zondag 11 november 2007 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat die meiden gewoon hun eigen zaken regelen en lekker zonder slip naar bed gaan als het moet ... Naakt slapen is lekker !!
Is volgens mij al langs geweest !! Jaap heeft gewoon het meeste gevoel voor ritme .. Maar wel een leuke compilatiequote:Op zondag 11 november 2007 02:48 schreef grazygirl het volgende:
van Vol weet niet of jullie hem al hebben gezien
De gouden kleuterkooi
Haar tepelmicrofoons hangen te laag .......quote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef chufi het volgende:
Waarom doet het geluid het niet op stream 4 ??
Hebben we daar een plaatje van ?quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Haar tepelmicrofoons hangen te laag .......
Even wachten tot ze de floorcam inschakelen, ze hangen echt laag .......quote:
Nou wacht het resultaat eerst ff af, straks zal ie zn Murrays handdoek wel weer ter voorschijn halen en zich zelf klaar maken et zn eigen handjesquote:Op zondag 11 november 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Kijk mammie, zonder handjes ..... "
[ afbeelding ]
Het is nog schrikbarender. Hij probeert haar te sabbelen en je hoort alleen maar "Blup, Blup, ....."quote:Op zondag 11 november 2007 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wacht het resultaat eerst ff af, straks zal ie zn Murrays handdoek wel weer ter voorschijn halen en zich zelf klaar maken et zn eigen handjes
Waar doet ie dat dan aan ??quote:Op zondag 11 november 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is nog schrikbarender. Hij probeert haar te sabbelen en je hoort alleen maar "Blup, Blup, ....."
Nix durft pas iets, als hij voor 100% zeker weet of hij met huppelkut, flubberkut of lebberkut in bed ligt!quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef chufi het volgende:
Lieke ligt er naast te lezen .. Volgens mij durft Nix Nix
Nou na de SL van vanavond schat ik in na maandag !quote:Op zondag 11 november 2007 03:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Nix durft pas iets, als hij voor 100% zeker weet of hij met huppelkut, flubberkut of lebberkut in bed ligt!
En dan morgen.........
Ja en das nu juist Nix favorite position!quote:Op zondag 11 november 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zal wel denken "Je kunt m'n rug op"
[ afbeelding ]
Welk jaar??quote:Op zondag 11 november 2007 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou na de SL van vanavond schat ik in na maandag !
Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan. Verder was Huub blij dat hij de DGK security bij zich had, want het was bizar en best intimiderend.quote:Op zondag 11 november 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft 1 man (publiek) 'iets' gedaan, 5 man security hadden hem blijkbaar vrij spectaculair buiten gesmeten. Als je Huub moet geloven was het echt gooi en smijt werk om hem met een boogje buiten te krijgen.
quote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan.
Gaan we verliefd worden op een plaatje ?? Je maakt ze zelf en volgende week is ze er mogelijk weer. Heb je haar telefoonnummer trouwens voor mij?quote:Op zondag 11 november 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plaatje van het plaatje
[ afbeelding ]
Ze ligt met haar platte reet naar hem toe , maar ik denk niet niet dat ie het gaatje vindtquote:Op zondag 11 november 2007 04:05 schreef Darklight het volgende:
hebben dennis en naia nog liggen naaien?
Beetje jong en ietwat onzeker. Gaan meteen klitten bij de girltalk ..... Niet doen !quote:Op zondag 11 november 2007 04:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, ik vind dit wel twee goede gastspelers![]()
Morgen weer naar huis en 1 malig slapen. Lijkt mij ook het beste ! maar ik ga binnenkort maar weer eens naar de jimmy Wooquote:Op zondag 11 november 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje jong en ietwat onzeker. Gaan meteen klitten bij de girltalk ..... Niet doen !
Overigens zullen ze het ook niet doen (denk ik). Een studeert HBO-rechten. Ze gaf zelfs al aan alleen in het weekend te willen dansen. De andere is schoolgenootje van Amanda (leek echt stom toeval) en ze kent ook Nena.
Als ik het goed heb begrepen worden die twee het vaste dansgroepje bij de optredens. Ze zullen dus wel vaker langskomen en blijven slapen. (..... en ze zullen dus wel een soort gastrol-instructie's gaan krijgen in de toekomst)quote:Op zondag 11 november 2007 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer naar huis en 1 malig slapen. Lijkt mij ook het beste ! maar ik ga binnenkort maar weer eens naar de jimmy Woo
Ik kan helaas jouw cap niet zien, maar B&A praten ook na .......quote:Op zondag 11 november 2007 04:25 schreef chufi het volgende:
Huub en Lieke praten nog ff na. Heeft iemand B&A dat ooit zien doen ?
[ afbeelding ]
En ik heb geen seconde het gevoel iets te missen .......quote:Op zondag 11 november 2007 04:37 schreef chufi het volgende:
Ondertussen praten B&A zachtjes met elkaar terwijl het gepingel door gaat
Dat zegt wel weer genoeg over brian..quote:Op zondag 11 november 2007 04:37 schreef chufi het volgende:
Ondertussen praten B&A zachtjes met elkaar terwijl het gepingel door gaat
Het gaat nergens over want Amanda pik alles of niks, dus zal wel alles zijn.. Golddigsterquote:Op zondag 11 november 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik heb geen seconde het gevoel iets te missen .......
Huub moet gewoon ff bijkomen van de trip.. Heb ik ook altijd als ik uit ben geweest.. Gewoon ff thuis chillen.. Ik kan ook nooit direct naar bed ..Mits ze me er in leggenquote:Op zondag 11 november 2007 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je kunt Lieke ff 'n knuffel geven (hoeft niet eens sex te zijn) of je gaat verder in 'n Harry Potter of zo .....
[ afbeelding ]
Huub en Lieke hebben gewoon samen het uitje besproken hoor...Huub wil gewoon voor het naar bed gaan even weer in zijn normale ritme komen....Brian doet dat ook...die gaat nog eventjes gitaar spelenquote:Op zondag 11 november 2007 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je kunt Lieke ff 'n knuffel geven (hoeft niet eens sex te zijn) of je gaat verder in 'n Harry Potter of zo .....
[ afbeelding ]
trusten!! ook dit is MIJN laatste for the nite !!quote:Op zondag 11 november 2007 04:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga er vandoor, dit wordt uitslapen tot 1600 uur morgen ....
Maar 's avonds komt Cora op bezoek voor Jaap gelukkig.
Morgenvroeg .... 11 uur. Japio wilde haar laten komen voordat alle anderen wakker waren !quote:Op zondag 11 november 2007 04:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga er vandoor, dit wordt uitslapen tot 1600 uur morgen ....
Maar 's avonds komt Cora op bezoek voor Jaap gelukkig.
Je kunt ook 'n uurtje naar bed voor het slapen gaan .......quote:Op zondag 11 november 2007 04:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub moet gewoon ff bijkomen van de trip.. Heb ik ook altijd als ik uit ben geweest.. Gewoon ff thuis chillen.. Ik kan ook nooit direct naar bed ..Mits ze me er in leggen
Top verwoord BSOL! zo denk ik er ook over.. Lets sleep and rest ..quote:Op zondag 11 november 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft staat het meest essentiele deel van de nacht wel weer vastegelegd in verhaal en caps. De ochtendploeg heeft in ieder geval na de hele saaie avond nog wat te lezen. Ik steek m'n laatste biertje op en trek nog één sigaretje open, maar dan ben ik weg![]()
Truste allemaal.
Lieke denkt er kennelijk anders over en komt even voorzichtig .....quote:Op zondag 11 november 2007 04:49 schreef riri het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben gewoon samen het uitje besproken hoor...Huub wil gewoon voor het naar bed gaan even weer in zijn normale ritme komen....Brian doet dat ook...die gaat nog eventjes gitaar spelen
quote:Op zondag 11 november 2007 04:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Top verwoord BSOL! zo denk ik er ook over.. Lets sleep and rest ..
Was dat nu net dat ik ff mn tanden poetste??quote:Op zondag 11 november 2007 04:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke denkt er kennelijk anders over en komt even voorzichtig .....
[ afbeelding ]
Yep, de cap is van 2007-11-11 04:53:25quote:Op zondag 11 november 2007 04:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat nu net dat ik ff mn tanden poetste??
Tja, wat zou jij nu bedoeld hebben ?quote:Op zondag 11 november 2007 05:01 schreef chufi het volgende:
Er volgde in elk geval geen oerverlange discussie ..
Visie van mijn kant ..... Enige voorzichtigheid bij het woord 'gezellig' ..... Huub wil nu iets terwijl Lieke echt wil slapen. 'n Uurtje geleden schikte het hem niet zo, toen was z'n 'Harry Potter' belangrijjker .....quote:Op zondag 11 november 2007 05:53 schreef eusjuh het volgende:
Huub en lieke liggen nog steeds gezellig te kletsen.De overige bewoners slapen
Dat dacht hij ook ......quote:Op zondag 11 november 2007 06:05 schreef eusjuh het volgende:
Zie wat je wil zien zeg ik altijd maar
'n Uurtje geleden kwam Lieke hem toch al ophalen. Had ze dat maar moeten laten, he.quote:Op zondag 11 november 2007 06:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Visie van mijn kant ..... Enige voorzichtigheid bij het woord 'gezellig' ..... Huub wil nu iets terwijl Lieke echt wil slapen. 'n Uurtje geleden schikte het hem niet zo, toen was z'n 'Harry Potter' belangrijjker .....
Huub draait zich pissig om omdat Lieke nu niet wil .........
[ afbeelding ]
Steeds dichter bij een spetterende ruzie ...... Of een spetterende ruzie steeds dichter bij ......quote:Op zondag 11 november 2007 06:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
'n Uurtje geleden kwam Lieke hem toch al ophalen. Had ze dat maar moeten laten, he.![]()
Dat hadden ze bij die RAT moeten doen.quote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand heeft een glas bier naar Huub gegooid toen hij op het podium stond. Het publiek wees de dader aan. Verder was Huub blij dat hij de DGK security bij zich had, want het was bizar en best intimiderend.
gisteren stond de weegschaal op 166kgquote:Op zondag 11 november 2007 10:06 schreef grazygirl het volgende:
Nando komt zeker vandaag? Hoeveel zou Jaap nu wegen?
Ik las hier ergens dat ze vanavond pas zou komen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:24 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe laat kwam Cora ? 11.00 toch ? Benieuwd of we het deze keer wel te zien krijgen ....
Vanochtend om 11 uur, heeft Jaap express gedaan, omdat iedereen dan nog slaapt.quote:Op zondag 11 november 2007 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat ze vanavond pas zou komen.
Ok, dus toch.quote:Op zondag 11 november 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Vanochtend om 11 uur, heeft Jaap express gedaan, omdat iedereen dan nog slaapt.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Cora vraagt aan Jaap wat hij wil drinken.
Ze zitten op Jaap zijn bed. Jaap leest een brief. Het ziet er niet uit als een romantisch samenzijn.
Ze vraagt aan Jaap wat hij gegeten heeft, blijkbaar ruikt hij niet lekker uit de mond.
Cora vindt Jaap een wintertype. Hij moet aan de styliste vragen naar andere kleuren.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:10 schreef Py het volgende:
![]()
Ik ben vast zo vrij geweest:
[COS #2825] Cora is in tha house
mailtje helpt wel, kreeg een linkje voor een week streams.quote:Op zondag 11 november 2007 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
tegenwoordig kunnen we van 1 maand streams misschien 20 dagen in totaal kijken
moe wordt je ervan bah
Nee ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
En nog gehoord wat Brian bij Huub of Lieke heeft gedaan ? of zat toen de SL erop ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |