Over auto's gesproken... is het niet geweldig dat Amanda haar rijbewijs heeft kunnen afmaken? Feboquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te geven![]()
Nee, dan de verhalen van Nadia met haar half Italiaanse voetbalvriendjequote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Amanda was es een horloge van Rogier kwijtgeraakt in het huis twv 30.000 euro.
Ze hadden 2 braziliaanse huishoudsters, maar ze waren bang dat die de horloge zou pikken.
Uiteindelijk vonden ze het horloge in een schoenendoos![]()
En Huubs motor rijbewijs !!quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Over auto's gesproken... is het niet geweldig dat Amanda haar rijbewijs heeft kunnen afmaken? Febo
Zoals ze ook nauwelijks aandacht voor haar honden hadquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te geven![]()
Nog triester als je weet dat Febo de afspraken met die rijschool zo heeft verknalt.quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Over auto's gesproken... is het niet geweldig dat Amanda haar rijbewijs heeft kunnen afmaken? Febo
Nou ik denk dit het beste besluit ooit is van de Febo! Lijkt mij niet goed voor Nederland als zij de weg op moet!quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat ze in de kooi een cursus krijgt hoe ze met kinderen/dieren om moet gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ze ook nauwelijks aandacht voor haar honden had![]()
Daar heb je gelijk in, een papiertje maakt haar helemaal gemotiveerd.quote:Op zondag 11 november 2007 02:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies, ik hoop dat ze in de kooi een cursus krijgt hoe ze met kinderen/dieren om moet gaan.
Een soort van een diploma krijgen, dat werkt wel bij haar.
Dat is echt terror.quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik me niet vergis was het de bedoeling zo'n 40 optredens van Huub en Brian te regelen. Dat gaat dus ook zo'n 40 van dit soort girltalks van drie meiden worden ......![]()
Ze is echt geen golddigster !! Echt niet hoor !! Mama, doe ik het goed ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft het over een Ferrari.... dat is het echt helemaal![]()
[ afbeelding ]
Iets te voorbarig dus die FEBO over de populariteit van zichzelfquote:Op zondag 11 november 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog triester als je weet dat Febo de afspraken met die rijschool zo heeft verknalt.
(Febo sprak over een reclamecontract met een landelijke rijschool. DGK sponsor reclame op alle auto's. Dat aanbod speelden ze uit tegen de bestaande rijschool. Die trok zich meteen terug en vervolgens ging het landelijk contract niet door)
Zo dat is mooie inside info.... Sneu voor die gast... hoe heet ie ook alweer. En geeft ook maarweer mooi aan hoe DGK omgaat met mensen. Daar zou eens lijstje van gemaakt moeten worden. Die kok, nog een kok, Juf Judithquote:Op zondag 11 november 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog triester als je weet dat Febo de afspraken met die rijschool zo heeft verknalt.
(Febo sprak over een reclamecontract met een landelijke rijschool. DGK sponsor reclame op alle auto's. Dat aanbod speelden ze uit tegen de bestaande rijschool. Die trok zich meteen terug en vervolgens ging het landelijk contract niet door)
DGK vreet medewerkers.....er zijn altijd weer prutsers die er instinkenquote:Op zondag 11 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat is mooie inside info.... Sneu voor die gast... hoe heet ie ook alweer. En geeft ook maarweer mooi aan hoe DGK omgaat met mensen. Daar zou eens lijstje van gemaakt moeten worden. Die kok, nog een kok, Juf Judith
Je bent ook een wandelende encyclopedie
Die instructeur heette Rene, rijschool Veronica. Zie http://www.veronicaverkeersschool.nl/quote:Op zondag 11 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat is mooie inside info.... Sneu voor die gast... hoe heet ie ook alweer. En geeft ook maarweer mooi aan hoe DGK omgaat met mensen. Daar zou eens lijstje van gemaakt moeten worden. Die kok, nog een kok, Juf Judith
Het vreemde vind ik nog dat al die mensen die niet meer meewerken nog steeds op de web-pagina staan onder personeel.quote:Op zondag 11 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die instructeur heette Rene, rijschool Veronica. Zie http://www.veronicaverkeersschool.nl/
Enne, ik ben echt geen encyclopedie hoor .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |