quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef misslady83 het volgende:
[..]
zeer zeker voor de mensen die het hebben idd![]()
Ja, maar diequote:
Als je halve familie door die ziekte de pijp uit is gegaan lul je wel anders.quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef agter het volgende:
wat mij betreft blijft de TT zo.
vind het okay!!!
Er zitten natuurlijk allemaal weer contractuele verplichtingen aan vast....quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef bosb het volgende:
[..]
Alsof dat veel oplevert...... Die downloads zullen iets opleveren, maar dat weegt niet op tegen de kosten voor extra beveiliging in de kooi volgens mij....
[_] Bedoelt het niet zoquote:Op zondag 11 november 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar die
[_] Bedoelt het niet zo
[_] Is dat aangeleerd door Brian
[_] Heeft Gilles de la Tourette
[_] ECHTNIETHUUBISVETTOFJIJBENTSTOM!11!!#IGNORe1!1!1
![]()
Idd, tegen dat soort mensen moet een halt worden toegeroepen. Beetje respectloos met zo'n ziekte omgaan.quote:
iddquote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je halve familie door die ziekte de pijp uit is gegaan lul je wel anders.![]()
Enge ziektes all over the placequote:Op zondag 11 november 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een enge ziekte heeft mijn hond verkracht!![]()
Nee, die heet Téring.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit ik nu opeens in de SC....![]()
Was daar maar geblevenquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
lijkt dr wel opquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welke idioot heeft 't hekje vergeten?quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat er een foutje in de TT zit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |