Dat past idd niet zo in een TT ...... Mag van mij ook wel aangepast worden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, moet dat k woord in de TT?
Ik denk dat Brian of Amanda maandag moet gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef Darklight het volgende:
Wie denkt dat er iemand uitgaat maandag
Nog modjes in de buurt?quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat past idd niet zo in een TT ...... Mag van mij ook wel aangepast worden.
Ik stel voor dit te laten varanderen in : De Goude Klootviooltjes.quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
cos vijf minuten
Brian en huub zijn weer eens weg om op te treden. Amandel schijnt kanker te krijgen en spoort Nadia aan.
Dennis houdt een meditatie met zijn wenkbrauwen.
Brian is trouwens nog steeds niet exit.
Voor foto's gebruik je je verbeelding maar.
quote:
Hou 's op.quote:Op zondag 11 november 2007 01:02 schreef misslady83 het volgende:
Modjes attentie!
En ik denk Brian, gezien zijn houding eerder op de avond. Zat duidelijk ergens mee, had bonkende koppijn, maar kon er niet over praten. (owkee, dan kan het ook Amanda zijn, maar ik denk Brian, gewoon een optelsommetje van alle incidenten die hebben plaatsgevonden de laatste weken.)quote:Op zondag 11 november 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian of Amanda maandag moet gaan.
boeiend ze horen me welquote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou 's op.
Het is niet als roepen ofzo.
Dat ze je horen dan.
bah bah. Je kunt nogal eens leuk uit de hoek komen maar nou niet.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Frasier het volgende:
Is 't trouwens al gezegd dat de TT geweldig is
De gouden lepra schijnt ook zeer populair te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor: De Gouden Aids.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Kan de TT aangepast worden?
Het zou moeten zijn:
[COS # 2824] De gouden kanker
quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
bah bah. Je kunt nogal eens leuk uit de hoek komen maar nou niet.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Kan de TT aangepast worden?
Het zou moeten zijn:
[COS # 2824] De gouden kanker
idd net als de TSquote:Op zondag 11 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent écht een aanwinst voor deze topicreeks![]()
Zeer respectloosquote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef misslady83 het volgende:
de gouden chlamidia
Alsof dat veel oplevert...... Die downloads zullen iets opleveren, maar dat weegt niet op tegen de kosten voor extra beveiliging in de kooi volgens mij....quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niemand gaat weg maandag, simpelweg omdat het niet kan. Het spel is ondergeschikt geworden andere commerciele activiteiten waarmee geld valt te verdienen. En juist die twee die vermoedelijk in aanmerking zouden komen voor een vertrek zijn bezig met de verkoop/promotie van hun single. Die laten ze dus gewoon niet gaan, onmogeljk!
Dit vind ik écht niet kunnen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef misslady83 het volgende:
de gouden chlamidia
quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
cos vijf minuten
Brian en huub zijn weer eens weg om op te treden. Amandel schijnt kanker te krijgen en spoort Nadia aan.
Dennis houdt een meditatie met zijn wenkbrauwen.
Brian is trouwens nog steeds niet exit.
Voor foto's gebruik je je verbeelding maar.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef misslady83 het volgende:
[..]
zeer zeker voor de mensen die het hebben idd![]()
Ja, maar diequote:
Als je halve familie door die ziekte de pijp uit is gegaan lul je wel anders.quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef agter het volgende:
wat mij betreft blijft de TT zo.
vind het okay!!!
Er zitten natuurlijk allemaal weer contractuele verplichtingen aan vast....quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef bosb het volgende:
[..]
Alsof dat veel oplevert...... Die downloads zullen iets opleveren, maar dat weegt niet op tegen de kosten voor extra beveiliging in de kooi volgens mij....
[_] Bedoelt het niet zoquote:Op zondag 11 november 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar die
[_] Bedoelt het niet zo
[_] Is dat aangeleerd door Brian
[_] Heeft Gilles de la Tourette
[_] ECHTNIETHUUBISVETTOFJIJBENTSTOM!11!!#IGNORe1!1!1
![]()
Idd, tegen dat soort mensen moet een halt worden toegeroepen. Beetje respectloos met zo'n ziekte omgaan.quote:
iddquote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je halve familie door die ziekte de pijp uit is gegaan lul je wel anders.![]()
Enge ziektes all over the placequote:Op zondag 11 november 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een enge ziekte heeft mijn hond verkracht!![]()
Nee, die heet Téring.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit ik nu opeens in de SC....![]()
Was daar maar geblevenquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
lijkt dr wel opquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welke idioot heeft 't hekje vergeten?quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat er een foutje in de TT zit?![]()
En daar ben jij uit ontsprotenquote:
Ik kreeg het idee dat de meisjes blijven slapen zodat Nadia weer richting Dennis z'n bed geduwd wordt.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef diedirk het volgende:
Vraagje: Waarom blijven die twee danseresjes eigenlijk slapen?
Moet Huub daar weer ten koste van zichzelf tv mee maken?
En waarom doet Dennis niet eens iets?
Kan toch niet dat iemand zo passief de tijd in de villa doorbrengt, bestaat er geen toneelhaak meer?
maar Amanda verdient toch ook geld met haar visasi en haar nageldiplomaatje???????quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Brain denk ik niet, en Huub ook niet
Die moeten geld opbrengen dmv hun singles, die laten ze echt niet gaan
Ja, umm nee. Het is allemaal niet gemakkelijk te verklaren.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef diedirk het volgende:
Vraagje: Waarom blijven die twee danseresjes eigenlijk slapen?
Moet Huub daar weer ten koste van zichzelf tv mee maken?
En waarom doet Dennis niet eens iets?
Kan toch niet dat iemand zo passief de tijd in de villa doorbrengt, bestaat er geen toneelhaak meer?
Ik heb geen tijd meer om hier serieus op te reageren, sorryquote:
A: Stijltangquote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef misslady83 het volgende:
N&D staa ngeloof ik al heeeeeeel lang droog en naad kennende, die kan niet lang zonder..
Geef je gelijkquote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om hier serieus op te reageren, sorry. Ik moet naar de kroeg. Dag lieve mensen
![]()
![]()
Wel fijn voor ons om te weten dat voorlopig de komende zaterdagnachten er zo uit gaan zienquote:Op zondag 11 november 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan nog maar even een capje: Drie kutten op een bedje :
[ afbeelding ]![]()
Laat je beffen door Huubquote:
Mooi verslagquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef kit2u het volgende:
Lulletje lampekatoen mag lekker bij de twee andere dozen zitten.
hepiedepeppie.
Met mijn kleine voetjes op t bedje.
Lelelelelelele.
Lekker leuk. even wat drinken.
Glossy kijken. moooi.
Mag ik vanavond naast nadia want er komen twee logeetjes.
Hiepperdepiep. Straks in mijn strakke boxer tandjes poetsen. Uiteraard voor de spiegel.
Mooi mooi mooi.
Ben weer helemaal de oude.
Niet vergeten morgen een brief te schrijven naar mama.
Ze zal toch niet de buuv vertellen over mijn Batman pyjama?
Neeeeee, mama niet . Ben mama's jongen.
Mag na de kooi nog heeeeel lang bij mama wonen.
lelelelelele.
Nu weer even bij de meisjes , onder elkaar .
100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |