Ben jij de langverloren gewaande nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van Gert!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !
jij bent mn schoonkoek
quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !
jij bent mn schoonkoek
Die is ook al een tijdje six feet underquote:
alles dankzij spoorloos presentator en neef van kabouterdtquote:Op zondag 11 november 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij de langverloren gewaande nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van Gert!?
Kom in mijn armen!![]()
Eerst tandpasta op de borstel doen, dan pas de tandenborstel aanzetten.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef ppi het volgende:
Wel baal ik met enige regelmaat van tandpasta die op de vloer terecht komt ipv in mijn mond op mijn tanden.
Of op mijn kleren.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook al een tijdje six feet under![]()
Ik vind het hilarisch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Is Gert hier nog? De COS TT vindt men niet zo fijn (ik ook niet).
Kut is ze nog bovengrondsquote:
Alleen de titelquote:
Ach hebben de duiven wat om op de schijtenquote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leek me wel een lief vrouwtje..ook al ken ik geen Hermien![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leek me wel een lief vrouwtje..ook al ken ik geen Hermien![]()
Ik heb geen tandenborstel die je aan kunt zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst tandpasta op de borstel doen, dan pas de tandenborstel aanzetten.![]()
Relschoppertjes zaten er al direct bovenop. Flinke jongens hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Is Gert hier nog? De COS TT vindt men niet zo fijn (ik ook niet).
Heeft epilepsie blijkbaar toch nog een voordeel.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb geen tandenborstel die je aan kunt zetten.
Bovendien gebeurd het meestal wanneer de tube bijna leeg is.
ik knijp dan de tube uit - met 2 handen -en probeer het laatste beetje tandpasta behendig op de borstel te krijgen.
Maar soms gaat dat mis en glijdt het er van af.
Niet zo héél gek, dat die TT de aandacht trok trouwens.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Relschoppertjes zaten er al direct bovenop. Flinke jongens hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
of u moet me willen onder spuiten spuitten natuurlijk. al uwer wegen te zaam
Het was een rip-off van dezequote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo héél gek, dat die TT de aandacht trok trouwens.![]()
Ach ja, zaterdagavond zonder liefje... ze moeten toch wat om hun 'ei' kwijt te kunnenquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Relschoppertjes zaten er al direct bovenop. Flinke jongens hoor.![]()
![]()
ik spuit de tandpasta gewoon in mn bek en dan pas de borstelquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb geen tandenborstel die je aan kunt zetten.
Bovendien gebeurd het meestal wanneer de tube bijna leeg is.
ik knijp dan de tube uit - met 2 handen -en probeer het laatste beetje tandpasta behendig op de borstel te krijgen.
Maar soms gaat dat mis en glijdt het er van af.
Nein, Eva heeft me verlaten.quote:
Dank jequote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen de titel![]()
Ik vind jou dan wel weer lief![]()
Gelukkig zit jij lekker levenloos naar streams te staren en te fokken.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, zaterdagavond zonder liefje... ze moeten toch wat om hun 'ei' kwijt te kunnen![]()
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.quote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo héél gek, dat die TT de aandacht trok trouwens.![]()
Held.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik spuit de tandpasta gewoon in mn bek en dan pas de borstel
Heathen iz teh pwnzor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.![]()
Heathenquote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een rip-off van deze![]()
Heathen![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht hequote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een rip-off van deze![]()
Heathen![]()
Niets, totdat je de vliegende tering in je lijf hebt........quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Veulerst...
Wat is er zo vreselijk aan "Tering" ?![]()
Wat deugd er niet aan mij dan?quote:Op zondag 11 november 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.![]()
Chill, in dat geval: KANKER!quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.
Maar men sprak daar over kanker in de vorige cos dus ik dacht laat ik daar maar ontopic zijn. En aangezien de meeste ook nare mensen zijn vond ik de titel wel passen . Maar kennelijk mag je geen kanker zeggen. Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Mensen die kunnen zeggen: Ik heb de vliegende tering zijn echtwel de pimp motherfucker op feestjes.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets, totdat je de vliegende tering in je lijf hebt........
quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Hoi P. d. B. prettig met u kennis te maken. Ik respecteer uw mening. U hopelijk ook de mijne.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u zegt het, maar mijnert wegen is een geheel andere mening vergaart
Hmmm.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.
Maar men sprak daar over kanker in de vorige cos dus ik dacht laat ik daar maar ontopic zijn. En aangezien de meeste ook nare mensen zijn vond ik de titel wel passen . Maar kennelijk mag je geen kanker zeggen. Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Wie ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
niet om het 1 of ander, maar heb ik u daar ?
Je bedoelt dat alleen de overleden mensen waarvan het nageslacht kankerpatient is het er over mogen hebben.....quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
dat is nog de vraag.quote:Op zondag 11 november 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi P. d. B. prettig met u kennis te maken. Ik respecteer uw mening. U hopelijk ook de mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |