Heathen iz teh pwnzor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.![]()
Heathenquote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een rip-off van deze![]()
Heathen![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht hequote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een rip-off van deze![]()
Heathen![]()
Niets, totdat je de vliegende tering in je lijf hebt........quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Veulerst...
Wat is er zo vreselijk aan "Tering" ?![]()
Wat deugd er niet aan mij dan?quote:Op zondag 11 november 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.![]()
Chill, in dat geval: KANKER!quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.
Maar men sprak daar over kanker in de vorige cos dus ik dacht laat ik daar maar ontopic zijn. En aangezien de meeste ook nare mensen zijn vond ik de titel wel passen . Maar kennelijk mag je geen kanker zeggen. Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Mensen die kunnen zeggen: Ik heb de vliegende tering zijn echtwel de pimp motherfucker op feestjes.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets, totdat je de vliegende tering in je lijf hebt........
quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Hoi P. d. B. prettig met u kennis te maken. Ik respecteer uw mening. U hopelijk ook de mijne.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u zegt het, maar mijnert wegen is een geheel andere mening vergaart
Hmmm.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.
Maar men sprak daar over kanker in de vorige cos dus ik dacht laat ik daar maar ontopic zijn. En aangezien de meeste ook nare mensen zijn vond ik de titel wel passen . Maar kennelijk mag je geen kanker zeggen. Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Wie ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
niet om het 1 of ander, maar heb ik u daar ?
Je bedoelt dat alleen de overleden mensen waarvan het nageslacht kankerpatient is het er over mogen hebben.....quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
dat is nog de vraag.quote:Op zondag 11 november 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi P. d. B. prettig met u kennis te maken. Ik respecteer uw mening. U hopelijk ook de mijne.
Ianneman het is echt een niveau van 0 zulke titels. Bovendien hou ik niet van opmerkingen over ziektes. Niet over tering, aids, de pest en al helemaal niet over kanker.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Veulerst...
Wat is er zo vreselijk aan "Tering" ?![]()
Ja, iemand die zegt "ik heb kanker", is toch wat meer een party pooper.quote:Op zondag 11 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die kunnen zeggen: Ik heb de vliegende tering zijn echtwel de pimp motherfucker op feestjes.![]()
Mijn opa is 2 maanden geleden overleden aan kankerquote:Op zondag 11 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bedoelt dat alleen de overleden mensen waarvan het nageslacht kankerpatient is het er over mogen hebben.....![]()
Los van dat, mijn broertje is afgelopen jaar twee keer geopereerd, bestraald, de hele reutemeteut en het is gewoon niet zo leuk om het mee te maken. Van mij mag je het er verder wel over hebben als het je goed doet, dat dan weer wel....
Het komt omdat ik eigenlijk een derde hand nodig heb bij dat tandpastatube leegknijpen...quote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft epilepsie blijkbaar toch nog een voordeel.![]()
quote:
nou nou, moet dit nu zo nodig in uw dronken drift?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Darklight het volgende:
snap de ophef ook niet
Is een kutziekte, er is wel meer kut
Quote me dan nietquote:Op zondag 11 november 2007 01:21 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
dat is nog de vraag.
uwer wegen is geheel lang mijner gegaan.
verzink u zelf dus niet in hoogmoed, nog in ijdel vermaak.
mijn mening is derhalve te sprake gebracht en wat uwer pespect betreft vraag ik mij te stellig af of de wansmaak niet de tong beteugelt.
ik vraag u?!
Had jij niet een teringfamilie? Of was je opa nu net weer de leukste?quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn opa is 2 maanden geleden overleden aan kanker![]()
APKeelontsteking?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk weer te grof
jij bevoorbeeld ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Darklight het volgende:
snap de ophef ook niet
Is een kutziekte, er is wel meer kut
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk weer te grof
het is niet uw quote wat de vraag der luwte is niet waar?quote:
Je bedoelt, we moeten heel serieus over dit onderwerp praten en mogen er geen grapjes over maken. Dat zou namelijk taboe zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Pavement het volgende:
Kanker = kudt
en mensen moeten gewoon ff rekening houden met de mensen die er last van hebben, tis een ziekte waar iedereen mee te maken krijgt zelf of in de omgeving, de een kan het laten de ander raakt het. Tis niet iets om over te grappen !
Dus?quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn opa is 2 maanden geleden overleden aan kanker![]()
Gracias en amen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je bedoelt, we moeten heel serieus over dit onderwerp praten en mogen er geen grapjes over maken. Dat zou namelijk taboe zijn.
Net zoiets als moslims van ons verwachten bijvoorbeeld dat we ook serieus moeten blijven over de koran.
Hmm... in beide gevallen lukt het me niet om daarover serieus te blijven.
Dat hoeft ook allemaal niet zo serieus hoor, we lachen ons stuk als jij het krijgt.......quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je bedoelt, we moeten heel serieus over dit onderwerp praten en mogen er geen grapjes over maken. Dat zou namelijk taboe zijn.
Net zoiets als moslims van ons verwachten bijvoorbeeld dat we ook serieus moeten blijven over de koran.
MIJN OMA HEEFT PASPOP!quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Pavement het volgende:
@ PAULUS DE BOS KNEUS
praat is normaal vervelende paspop !
Is ook een methode, maar werkt ook niet optimaal bij bijna lege tubes.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik spuit de tandpasta gewoon in mn bek en dan pas de borstel
Kijk, iemand kanker toewensen vind ík dan weer erg ver gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zo serieus hoor, we lachen ons stuk als jij het krijgt.......![]()
Ik was en ben niet boos op je...quote:Op zondag 11 november 2007 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
APKeelontsteking?![]()
Of ben je nu nóg bozer op me?![]()
Mijn familie is een behoorlijk stuk minder jaquote:Op zondag 11 november 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had jij niet een teringfamilie? Of was je opa nu net weer de leukste?
Nee, maak er grappen over maar als je merk dat mensen last hebben in je directe omgeving moet je kappen en je vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
nou nou zeg,quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Pavement het volgende:
@ PAULUS DE BOS KNEUS
praat is normaal vervelende paspop !
'quote:Op zondag 11 november 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, iemand kanker toewensen vind ík dan weer erg ver gaan.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
het is niet uw quote wat de vraag der luwte is niet waar?
ik vraag u...wat bent u?
niet dat het mij terdege zal beroeren, maar uw aandacht steelt mij ter dege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |