Ze zitten in het RTL tijdperk, sindsdien zie je steeds meer dat ze 'n hipster aantrekken (over hun string). Zal wel een richtlijn van het hokje zijn. En zo zal het hokje ook wel Nadia gevraagd hebben alles klaar te leggen, ik kan me niet voorstellen dat ze dat uit zichzelf deed.quote:Op zondag 11 november 2007 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat die meiden gewoon hun eigen zaken regelen en lekker zonder slip naar bed gaan als het moet ... Naakt slapen is lekker !!
Is volgens mij al langs geweest !! Jaap heeft gewoon het meeste gevoel voor ritme .. Maar wel een leuke compilatiequote:Op zondag 11 november 2007 02:48 schreef grazygirl het volgende:
van Vol weet niet of jullie hem al hebben gezien
De gouden kleuterkooi
Haar tepelmicrofoons hangen te laag .......quote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef chufi het volgende:
Waarom doet het geluid het niet op stream 4 ??
Hebben we daar een plaatje van ?quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Haar tepelmicrofoons hangen te laag .......
Even wachten tot ze de floorcam inschakelen, ze hangen echt laag .......quote:
Nou wacht het resultaat eerst ff af, straks zal ie zn Murrays handdoek wel weer ter voorschijn halen en zich zelf klaar maken et zn eigen handjesquote:Op zondag 11 november 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Kijk mammie, zonder handjes ..... "
[ afbeelding ]
Het is nog schrikbarender. Hij probeert haar te sabbelen en je hoort alleen maar "Blup, Blup, ....."quote:Op zondag 11 november 2007 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wacht het resultaat eerst ff af, straks zal ie zn Murrays handdoek wel weer ter voorschijn halen en zich zelf klaar maken et zn eigen handjes
Waar doet ie dat dan aan ??quote:Op zondag 11 november 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is nog schrikbarender. Hij probeert haar te sabbelen en je hoort alleen maar "Blup, Blup, ....."
Nix durft pas iets, als hij voor 100% zeker weet of hij met huppelkut, flubberkut of lebberkut in bed ligt!quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef chufi het volgende:
Lieke ligt er naast te lezen .. Volgens mij durft Nix Nix
Nou na de SL van vanavond schat ik in na maandag !quote:Op zondag 11 november 2007 03:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Nix durft pas iets, als hij voor 100% zeker weet of hij met huppelkut, flubberkut of lebberkut in bed ligt!
En dan morgen.........
Ja en das nu juist Nix favorite position!quote:Op zondag 11 november 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zal wel denken "Je kunt m'n rug op"
[ afbeelding ]
Welk jaar??quote:Op zondag 11 november 2007 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou na de SL van vanavond schat ik in na maandag !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |