Precies zoals hij isquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef kit2u het volgende:
Lulletje lampekatoen mag lekker bij de twee andere dozen zitten.
hepiedepeppie.
Met mijn kleine voetjes op t bedje.
Lelelelelelele.
Lekker leuk. even wat drinken.
Glossy kijken. moooi.
Mag ik vanavond naast nadia want er komen twee logeetjes.
Hiepperdepiep. Straks in mijn strakke boxer tandjes poetsen. Uiteraard voor de spiegel.
Mooi mooi mooi.
Ben weer helemaal de oude.
Niet vergeten morgen een brief te schrijven naar mama.
Ze zal toch niet de buuv vertellen over mijn Batman pyjama?
Neeeeee, mama niet . Ben mama's jongen.
Mag na de kooi nog heeeeel lang bij mama wonen.
lelelelelele.
Nu weer even bij de meisjes , onder elkaar .
100%
Ze was toch niet zwanger, maar ongesteld..?quote:Op zondag 11 november 2007 01:33 schreef STAP01 het volgende:
Nadia mag zich niet meer wegen van het Hokje!
dus weer word er van een meid daar verwacht dat ze de hoer uithangt?quote:Op zondag 11 november 2007 01:16 schreef Darklight het volgende:
FEBO hoopt denk ik dat die zangeresjes met Huub gaan vozen terwijl Lieke toekijkt
Niet zwanger nee. Ze heeft bij het hokje een test gedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was toch niet zwanger, maar ongesteld..?
Edit:quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda: "Ik heb gewoon een dure smaak."![]()
Een hoerensmaak?![]()
Het zal een nep Rolex geweest zijn... die kun je alles wijsmakenquote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef riri het volgende:
Een horloge van 30.000 euro van Rogier was ze kwijt...tja....mensenkinderen war dat kind mee omgaat
Zou er een hint op het scherm hebben gestaan??quote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef STAP01 het volgende:
Nadia en Dennix wilden hetzelfde verhaal vertellen! Over een zonnebril die ze zochten maar nog op hun hoofd zat! WAT TOEVALLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te gevenquote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef riri het volgende:
Een horloge van 30.000 euro van Rogier was ze kwijt...tja....mensenkinderen waar dat kind mee omgaat
Tis toch echt niet normaal meer! En dat noemt zich een vent! Wat een wijf is dat!quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou er een hint op het scherm hebben gestaan??
Zuchtquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik me niet vergis was het de bedoeling zo'n 40 optredens van Huub en Brian te regelen. Dat gaat dus ook zo'n 40 van dit soort girltalks van drie meiden worden ......![]()
en zich maar afvragen, Waarom huilt dat kind nou!???quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast als zij ooit moeder wordt; ze vergeet ze in de auto in de Pc Hooftstraat, of vergeet ze eten te geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |