quote:@Kamermans:
Ik vind de foto's groot genoeg.
waarom werkt het niet prettig volgens jou?
@ V.V. hoezo DNMC?
quote:
Dat je niet mag spammen voor je eigen site denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Re het volgende:
wat is de definitie van "niet commercieel" eigenlijk
tvp
oh, dat lijkt me geen juiste definitie... maar daar kunnen de Modjes wel een lichtje over schijnen denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 13:53 schreef killko het volgende:
[..]
Dat je niet mag spammen voor je eigen site denk ik.
Je website maakt geluid, voor mij een absolute no-go.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
Vorige deel: Post hier je eigen foto website (niet commercieel) Deel 2
Ik sloot 'm met deze post, over mijn nieuwe site:
[..]
oh god...hij doet 1 keer "wiehiieewieeehwww"quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef EvL. het volgende:
[..]
Je website maakt geluid, voor mij een absolute no-go.
Wat jij wilt joh.quote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh god...hij doet 1 keer "wiehiieewieeehwww"
nee echt ...wegblijven hoor!
Ja, daar zat ik net op te gluren: mooi.quote:
niets persoonlijk hoor Sander, maar dat van die thumbs en dat die klikbaar moeten worden heb ik nou al tig keer verteld dat dat dus de bedoeling is, maar dat ik nog ff moet uitvinden hoe ik dat moet doenquote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef lowonenergy het volgende:
www.lowonenergy.com
m'n vorige post in het andere topic is een beetje in het niets geraakt, probeer het schaamteloos nog een keer![]()
@ Puckzz,
persoonlijk had ik liever de vorige versie, die zag er voor mij mooier uit. Wat ik nu op de huidige een beetje nadelig vindt is dat je persee met je muis over het plaatje moet 'hoveren' om de foto te zien. Ik denk als je er een click knop van maakt het iets gebruiksvriendelijker wordt.
Daarnaast, is het bekend met flash site's dat je die activering moet doen. Ik meen dat ik daar ooit een scrip van heb gezien dat het weggaat. Net zoals in Firefox browsers. Ik zal er eens naar opzoek gaan!
Groetjes![]()
Volgens mij heet beestjuh geen Biancaquote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Puckzzz het volgende:
het is al wat jaartjes geleden, maar volgens mij welquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij heet beestjuh geen Bianca [ afbeelding ]
het is astridquote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is al wat jaartjes geleden, maar volgens mij wel
ja maar dat is niet je eigen websitequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:45 schreef Roi het volgende:
Hier staan al mijn foto's
http://www.flickr.com/photos/shiratski/
Jawel daar stuur ik alle mensen naartoe die mijn foto's willen zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar dat is niet je eigen website
wat Puckzzz bedoel is dat je die site niet zelf gemaakt heb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Jawel daar stuur ik alle mensen naartoe die mijn foto's willen zien.
Deze reeks is natuurlijk niet bedacht door Puckzzz. Het vorige deel stond sowieso ook vol met links naar fotoblog sites en Flickr accounts.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
[..]
wat Puckzzz bedoel is dat je die site niet zelf gemaakt heb.
Dit is namelijk een keer geen topic om fotos te showen, hier gaat het meer om de website zelf.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Re het volgende:
wat is de definitie van "niet commercieel" eigenlijk
tvp
Tja, je zou bijna denken dat we in dit topic niet op een stokpaardjes-discussie zitten te wachten.quote:
Thnxquote:Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Icicle het volgende:
Flash sites vind ik over het algemeen erg mooi en vaak ook strak gemaakt. Zou willen dat ik er verstand van had, maar helaas
D'r zijn ook uitschieters met fancy frutsels die ik niet kan waarderen, maar Puckzz site vind ik er gewoon netjes uitzien. Al is het hier in Firefox op een Mac niet gecentreerd op het scherm te zien. Weet niet of het expres zo gedaan is of aan mijn browser ligt, maar de functie ervan is me niet duidelijk.
Het ontwerp is geen uitschieter, ik ken nog een aantal sites met eenzelfde rechte balk als opmaak (zoals die al dan niet commerciële site van Re)
Wat ik wél heel erg storend vind is het kleurgebruik. Dit is niet op elkaar afgestemd en het groene trekt in mijn ogen totaal de aandacht van de foto's weg.
Als je je fotos wilt showen dan open je toch gewoon een showcase? Als ik m;n site in DIG post gaat het alleen maar over hoe slecht gecodeerd mijn site wel niet is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef Roi het volgende:
[..]
Deze reeks is natuurlijk niet bedacht door Puckzzz. Het vorige deel stond sowieso ook vol met links naar fotoblog sites en Flickr accounts.
Dit topic gaat juist om jou foto's op een website te laten zien, en niet de websites zelf (we zitten niet in DIG)
Toch maar je telno weggehaald?quote:Op zondag 4 november 2007 20:11 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Omdat? Het is niet handig als mensen me zouden willen bellen naar aanleiding van wat ze gezien hebben op de site?
E-mailadres heeft Freud al gezegd, heb er nog niks aan gedaan omdat de tijd me ontbreekt.
Ziet er goed uit Loes! Fris en degelijk. Less is morequote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef loehoes het volgende:
Nieuw domein, dus nieuwe site: http://loesschutte.nl
Ben nog niet geheel tevreden over de 'voorpagina', zo kaal nog. Ook de manier van foto's weergeven ben ik nog niet helemaal uit, maar voorlopig vind ik het zo goed
Ik moet eerlijk zijn dat ik een beetje de bibbers krijg met je groene achtergrond..... maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Klik het laden van de foto's duurd alleen erg lang.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen? (alleen het fotogedeelte is nog af)
Klein, compact en strak. Erg netjes. Ook een mooi overzicht van je portfolioquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:14 schreef Aardappelbeertje het volgende:
http://www.jensfotografie.nl
Alweer het vierde design, ofzo, die ik online heb staan. Ben meestal na een tijdje niet tevreden meer. Overigens hier wel erg tevreden over.
Wow mooi!! Zowel je website als je foto's!quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef lowonenergy het volgende:
www.lowonenergy.com
m'n vorige post in het andere topic is een beetje in het niets geraakt, probeer het schaamteloos nog een keer![]()
@ Puckzz,
persoonlijk had ik liever de vorige versie, die zag er voor mij mooier uit. Wat ik nu op de huidige een beetje nadelig vindt is dat je persee met je muis over het plaatje moet 'hoveren' om de foto te zien. Ik denk als je er een click knop van maakt het iets gebruiksvriendelijker wordt.
Daarnaast, is het bekend met flash site's dat je die activering moet doen. Ik meen dat ik daar ooit een scrip van heb gezien dat het weggaat. Net zoals in Firefox browsers. Ik zal er eens naar opzoek gaan!
Groetjes![]()
Met mijn oude tele, Tamron 70-300 f4.5-5.6. De foto is in trek bij nu.nl Heb hem toendertijd geupload en heb hem nu al 4 keer voorbij zien komen bij een artikel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klein, compact en strak. Erg netjes. Ook een mooi overzicht van je portfolio
Klein vraagje, die foto van die ME'er, met welke lens heb je die gemaakt?
Nice, altijd leuk om te zien als je foto's echt gebruikt worden...heb je er wat voor gekregen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Met mijn oude tele, Tamron 70-300 f4.5-5.6. De foto is in trek bij nu.nl Heb hem toendertijd geupload en heb hem nu al 4 keer voorbij zien komen bij een artikel.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef An24 het volgende:
Ik ben ook bezig met een flinke update! Het is nog niet geheel naar wens, want ik wil de layout ook nog goed aanpakken en de linkjes werkend maken. Maar er staan in ieder geval flink wat nieuwe plaatjes op!![]()
www.ansphotography.nl
hij is heel erg lekker qua design, maar hier op mijn 22' is het beeldvlak wel erg kleinquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef An24 het volgende:
Ik ben ook bezig met een flinke update! Het is nog niet geheel naar wens, want ik wil de layout ook nog goed aanpakken en de linkjes werkend maken. Maar er staan in ieder geval flink wat nieuwe plaatjes op!![]()
www.ansphotography.nl
Dankjewel! Kan me voorstellen dat hij klein is bij jou! Ik doe alles op een laptopje, dus dan merk je daar minder vanquote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is heel erg lekker qua design, maar hier op mijn 22' is het beeldvlak wel erg klein
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Zitten mooie tussen, maar de kwaliteit van de foto's vind ik dramatisch.
Hoe heb je ze verkleind?
Ik vind de site super in elkaar gezet maar wat ik me dan afvraag, waarmee wil je indruk maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:14 schreef MaNiAc-E het volgende:
das nou cool! enige mindere vind ik de scroll snelheid.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow mooi!! Zowel je website als je foto's!
Fotografeer je wel eens in de buurt van Den Haag / Leiden / Utrecht?
Ik heb zelf ook een website: www.zoq.nl
Creatief! Erg leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:56 schreef saaw het volgende:
mijne ook nog maar eens
www.kleurenhutspot.nl
niet alleen fotografie, maargoed
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:47 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
das nou cool! enige mindere vind ik de scroll snelheid.
mijn website: http://www.simondelacourt.nl
Leuke website en leuke werkjes!!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:56 schreef saaw het volgende:
mijne ook nog maar eens
www.kleurenhutspot.nl
niet alleen fotografie, maargoed
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader. D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Omdat mijn website 'image only' is, en ik mezelf toch nogal graag hoor praten, ben ik er maar een weblog naast gaan doen
Ga er vanuit dat er de komende weken nog flink wat aan verbeterd gaat worden. Tips en verzoeken om bepaalde onderwerpen te behandelen zijn welkom.
en die van mij dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader. D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...
thnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader.
Da's wel heel abdurd zegquote:D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...
Dat is natuurlijk altijd prima. Neem even contact (msn in profiel, mail zelfde adres) met me op. Ss is de laatste tijd erg streng, ms kan ik je helpen om je kansen wat te vergroten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef Mascleta het volgende:
@ Vliegvrager, heb me via jou even aangemeld @ shutterstock
Hij heeft hier ontzettende moeite om te laden...?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
http://www.fotoleonie.nl/
Jaaaa, eindelijk af!
Gemaakt door Dizer
Ik vind hem verschrikkelijk tof! Mooie platen zitten er ook tussen meis!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
http://www.fotoleonie.nl/
Jaaaa, eindelijk af!
Gemaakt door Dizer
Kom je wel langs de eerste pagina? Want sommige mensen kunnen niet verder daarquote:Op woensdag 2 april 200805:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij heeft hier ontzettende moeite om te laden...?
Thanks!quote:Op woensdag 2 april 200811:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk tof! Mooie platen zitten er ook tussen meis!
Dizer eens en duwtje geven voor wat betreft het helpen met aanpassingen op mijn site![]()
In Mozilla zie je die links "home" "portfolio" etc bovenaan niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom je wel langs de eerste pagina? Want sommige mensen kunnen niet verder daarBij mij laadt hij als een tiet.
Nou ja, ik geef het wel door aan Dizer, heeft die weer iets te doen
[..]
Thanks!
Hehe, ik heb heel wat afgeduwd de laatste tijd
Ik zie hem in zowel Mozilla als IE...quote:Op woensdag 2 april 200814:04 schreef kvdv het volgende:
[..]
In Mozilla zie je die links "home" "portfolio" etc bovenaan niet.
Alleen als ik de pagina met Internet Explorer open zie je die.
Dat was mij ook opgevallen idd, dat Engelse woordje, wilde ik nog tegen Dizer zeggenquote:Op woensdag 2 april 200814:53 schreef P_B het volgende:
Hier ziet alles er ok uit in de laatste versie van Firefox. Zowel in Firefox als in een IE-tab geen gekke dingen: hij laadt normaal en alles is te zien. Overigens op een resolutie van 1680x1050 met de browser op 2/3 van de grootte van het beeld.
Mooie site en het enige wat me opviel was dat bij je portfolio alles in het Nederlands is behalve portraits. En natuurlijk een paar hele mooie foto's!
Thanksquote:Op maandag 2 juni 2008 06:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Ziet er goed uit Peter. Ik zie dat er wel heel erg recent werk tussen staat.
Nee. Dit gaat het worden voorlopig. Het benadrukt op deze manier de dingen waar ik me mee bezig wil houden. De rest is leuk maar of wat afgezaagder of doe ik gewoon te weinig om interessant te laten zijn.quote:Heb je niet meer onderwerpen dan die 3 die je op je site zet?
Ik had je website al 'ns gezien... erg strak! Ook leuke projecten!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:44 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
http://www.sanderdegroot.org
is mijn portfolio websiteje, niet zo heel veel foto's, moet m maar eens aanpassen denk ik.
Dank!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:48 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik had je website al 'ns gezien... erg strak! Ook leuke projecten!
Is die vernieuwd? Volgens mij zie ik nog steeds je oude layout dan ;Pquote:Op zondag 22 juni 2008 09:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
gzig.nl is vernieuwd en daarnaast ben ik nu al weer bezig met een nieuwere versie voor 't eind van dit jaar in flash
Dit topic is naar mijn idee meer bedoeld om commentaar te geven en te ontvangen over de website zelf, dus voor mensen die zelf een website hebben gemaaktquote:Op zondag 22 juni 2008 10:48 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue verwijst naar zijn signature.
Oh, dat wist ik niet, excuus.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:51 schreef Kamermans het volgende:
Dit topic is naar mijn idee meer bedoeld om commentaar te geven en te ontvangen over de website zelf, dus voor mensen die zelf een website hebben gemaakten jou site is geloof ik een standaard online web album?
nee hoor layout is echt verandert. en de hele site is ge-PHP-ed.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:51 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Is die vernieuwd? Volgens mij zie ik nog steeds je oude layout dan ;P
ben al wel benieuwd naar je flash versie, eerst was ik hier altijd erg op tegen door de laadtijden enzo, maar tegenwoordig vind ik flash sites wel prettig, die werken tenminste bij elke browser het zelfde. Site die ik nu zelf heb werkt maar bij een paar browser goed. Als ik flash kon, dan had ik ook een flash site gemaakt
[..]
Dit topic is naar mijn idee meer bedoeld om commentaar te geven en te ontvangen over de website zelf, dus voor mensen die zelf een website hebben gemaakten jou site is geloof ik een standaard online web album?
niet commercieel en niet-professioneelquote:Post hier je eigen fotowebsite (niet commercieel) deel 3
Erg fijn werk, mijn complimentenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef Negakinu het volgende:
Bij deze mijn (flash) portfolio-pagina'tje. Ooit eens voor mijn opleiding in elkaar moeten zetten en staat nu eigenlijk een beetje niets te doen. Wordt tijd voor een grote update!
http://www.negakinu.com
Ziet er netjes uit. Strakke vormgeving en lekker intuitief. Ik ben niet zo'n fan van simpleviewer, maar het doet wel wat het moet doen. Een paar suggesties:quote:Op donderdag 18 september 2008 10:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok ik heb me er ook maar aan gewaagd...
dit is eigenlijk mijn allereerste website die ik ooit gebouwd heb
ik hoor graag wat jullie ervan vinden aangezien ik op website gebeuren nul ervaring heb...
FotoFrunk.nl
Ziet er goed uitquote:Op zondag 28 september 2008 18:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb mijn eigen site ook eens op de schop genomen. De beta-versie staat nu online en alle suggesties zijn welkom (in dit topic, per pm, mail, msn, postduif, whatever)
Thnx voor je commentaar! Hier ga ik zeker even serieus naar kijken van de week!!quote:Op zondag 28 september 2008 18:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Strakke vormgeving en lekker intuitief. Ik ben niet zo'n fan van simpleviewer, maar het doet wel wat het moet doen. Een paar suggesties:
-zorg dat je vanuit iedere pagina's makkelijk een niveau hoger kan komen zonder de backspace te hoeven gebruiken: maak het je lezer zo makkelijk mogelijk
-Persoonlijk zou ik proberen 'page3' en 'page4' op 1 pagina te krijgen. Het kost bezoekers toch weer een extra klik om op page4 te komen en dat kan net genoeg zijn om af te haken
-een gastenboek is leuk voor je familie, vrienden en kennissen, maar maakt op buitenstaanders vaak een nogal knullige indruk. Informatief is het vrijwel nooit. Vraag je nog eens af of je het de moeite waard vindt.
Nee, de series begonnen een keurslijf te worden eerlijk gezegd. Ik wil voortaan gewoon kiezen voor wat ik (op dat moment) de beste foto vind, niet voor een foto die al dan niet in een serie past.quote:Op zondag 28 september 2008 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er goed uitWas je nog van plan er iets van series achter te plaatsen zoals op je oude site?
thnxquote:
Ik wil geen zeurdoos zijn maar uhm.quote:Op zondag 28 september 2008 22:30 schreef Relin het volgende:
Mijn foto's staan op http://www.rp-originals.nl
Bij lang en na is de website niet mooi te noemen, maar ben dan ook niet zo handig in het bouwen van zo'n ding.
Foto's zijn nou ook niet echt hoogstaand, maar ik hoop ooit een DSLR te kunnen kopen en mijn foto's op die manier te kunnen verbeteren
Hmm, ik weet het niet Simon. Het ís strak, geordend en ziet er gewoon netjes uit, maar heb wel het idee dat ik het rode/india achtige ontwerp (de vorige dus) mooier vond. Het paste beter bij je foto's, vooral omdat het wat donkerder was. Dit lichtere isoleert het minder, iets minder prettig om naar te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:18 schreef ChatChewbacca het volgende:
Volledig gerestylde site nu: http://simondelacourt.nl
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:32 schreef qless het volgende:
Vandaag mijn site ook maar weer verbouwd:
http://www.hierzo.net
zitten zeer fraaie platen bij man!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:32 schreef qless het volgende:
Vandaag mijn site ook maar weer verbouwd:
http://www.hierzo.net
Hey Simon, ik ben het ook een beetje eens met een van mijn voorgangers, bij de vorige lay-outs sprongen de foto's er meer uit. Bij deze heb ik dat helaas minder. Foto's blijven, as usual, very nice.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:41 schreef ChatChewbacca het volgende:
Ja, zit ik ook aan te denken, punt is met 't vorige was dat 't erg op 't effect leunde, en dat ik graag de foto wat anders wil presenteren. Het grijze fotovlak kan ik wel wat donkerder maken.
De uitlijning van het menu daar ga ik wat aan doen jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Omdat je zo aandringt
Je menu is niet mooi uitgelijnd. Rechts heb je veel meer ruimte over dan links
Beetje een harde rand onder de vlinder foto (header)
Wel een mooie achtergrond dat groen gradient
Leuke textures aan de zijkant
De buttons in de body (top wallpapers en top partners) vind ik best aan de grote kant.
En de wallpapers zijn juist weer aan de kleine kant voor wallpapers.....
Heb hem nog maar eens aangepast, nieuw menu en nu ook met goed werkende back/forward buttons (ondanks ajax) en flash panoramas toegevoegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zitten zeer fraaie platen bij man!
wauw~!
( enig puntje van kritiek is dat de back knop in mn browser het niet doet en ik dus op back to index moet klikken als ik op je sectie wallpapers zit... ik gebruik firefox... ach is kleinigheid)
Hij is er idd overzichtelijker op gewordenquote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef An24 het volgende:
Ik vind het er netjes uit zien DeBeul, alleen een beetje druk, maar das een kwestie van smaak.
Die van mij heeft ook een bezemronde gehad. Nu is het allemaal wat overzichtelijker en makkelijker te vinden, zeker nu er ook opdrachtjes binnen komen!
www.ansphotography.nl
Zit wel wat in ja, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 16 november 2008 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is er idd overzichtelijker op gewordenIk zou alleen nog een keer naar je commerco-teksten kijken. Je maakt afwisselend gebruik van de 3e persoon (An's Photography) en de 1e persoon (ik) en het komt me nogal inconsequent over. Niet iets wat je bij commerco-teksten zou willen denk ik
Mooi geworden hoorquote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef An24 het volgende:
Ik vind het er netjes uit zien DeBeul, alleen een beetje druk, maar das een kwestie van smaak.
Die van mij heeft ook een bezemronde gehad. Nu is het allemaal wat overzichtelijker en makkelijker te vinden, zeker nu er ook opdrachtjes binnen komen!
www.ansphotography.nl
Dank je wel!quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mooi geworden hoorStrak en overzichtelijk idd
Klein puntje. Bij de katten lukt het aanklikken van het pijltje bij de eerste twee foto's niet. Als ik er naast klik wel.
En verder ben ik zeer vereerd dat bovenaan sta in de links naar andere fotografen.![]()
Dank je!quote:Op maandag 17 november 2008 08:10 schreef Gaoxing het volgende:
Erg mooie site An. En prachtige foto's, uiteraard
Erg klein detail: Bij "de fotograaf" staat: "Als je na het bekijken van mijn site interesse hebt in mijn foto’s of zelf gefotografeerd wilt worden (bijvoorbeeld portretten, bruiloft en/of (bedrijfsfeesten),....". Dat haakje voor 'bedrijfsfeesten' klopt dus niet (of misschien wilde je er "(bedrijfs-) feesten" van maken?).
klopt dit? Rechtsboven onder je naam?quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef Intrepidity het volgende:
Subtiele kick voor m'n nieuwe fotoblog
http://www.intrepidity.nl
Linksboven, maarja, volgensmij klopt dat toch? Wat zou er verkeerd aan zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt dit? Rechtsboven onder je naam?
"PRETTY PHOTONS" ?
ik denk de N in Photo'squote:Op maandag 29 december 2008 18:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Linksboven, maarja, volgensmij klopt dat toch? Wat zou er verkeerd aan zijn?
Photon = foton, oftewel een lichtdeeltjequote:Op maandag 29 december 2008 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk de N in Photo's
maar dat kan ook een fout in mijn gedachtengang zijn
ow, ah,quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Photon = foton, oftewel een lichtdeeltje
Die link bedacht ik zelf ook, maar ik wist niet zeker of ie bedoeld was of nietquote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Photon = foton, oftewel een lichtdeeltje
Is misschien wat onduidelijk in de context ja, zal er eens over nadenken
Nais hoor, ziet er goed uit. Heb eigenlijk weinig niets op te merken.quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef MissBliss het volgende:
*SCHOP*
http://www.fotoleonie.nl is geüpdatet door Dizer en mij.
- Nieuw voorkantplaatje (zelfgemaakt)
- Het logo is klikbaar
- Uitgebreidere linkjes-pagina
- Meer foto's
- Het simpleviewerlogo was weg, maar dat heb ik vandaag per ongeluk alweer teruggetoverddus daar moet Dizer nog even naar kijken.
- Betere navigatie; de menuknoppen blijven nu gewoon staan als je in het portfoliogedeelte bent.
Jaaa, tof!quote:
Inhoudelijk commentaar zal (ongetwijfeld) volgen. Eerste commentaar: Ik kan niet langer dan twee seconden kijken zonder me te ergeren aan de data op de foto's. (ergste: 18 en 28 april).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:45 schreef tomdg het volgende:
Als iemand commentaar wilt geven op mijn nieuwe fotoblog, graag!
www.tomdegoeij.com
Dank! Dit probleem was me al eerder opgevallen. Het treedt alleen op bij gebruik van Internet Explorer. Andere browsers (Firefox, Safari, Opera, Chrome) laten het datum-lettertype netjes zien. Ik dacht het al te hebben opgelost door IE-gebruikers een eenvoudiger lettertype te laten zien, maar die oplossing werkt schijnbaar niet voor iedereen/alle versies van IE goed.. Dat zal ik snel even gaan fixen zometeen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:07 schreef dscx het volgende:Inhoudelijk commentaar zal (ongetwijfeld) volgen. Eerste commentaar: Ik kan niet langer dan twee seconden kijken zonder me te ergeren aan de data op de foto's. (ergste: 18 en 28 april).
Vre-se-lijk irritant....
(kleine edit:) Ik bedoel uiteraard de randen van de tekst, niet de datum an sich...
Mogelijk zet ik de link naar het archief maar gewoon rechtsboven in het menu. Ik zal er eens over denken :-).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef problematiQue het volgende:- Het is niet duidelijk dat "Zoekt u oudere foto's? Bezoek het foto-archief!" een link is. Ik zou alleen 'foto-archief' de link maken en met een andere kleur/lijn eronder duidelijk maken dat het een link is.
Klopt. De tekstjes worden automatisch uit de 'inhoud' van het bericht gehaald. Of de hele tekst te lezen moet je soms doorklikken. Ik vind het zelf niet storend...quote:- Op de voorpagina past bij 28 april en 29 maart het 'verhaaltje' er niet helemaal op.
Kan ik me voorstellen. Hoe ik het ga oplossen weet ik nog niet, maar ik ga iets verzinnen!quote:- Bij het openen van een serie dacht ik dat de pijltjes links en rechts van de bovenste foto ervoor waren om naar de volgende foto te gaan, ipv de volgende serie. Behoeft mi verduidelijking (bijvoorbeeld door onder de pijl '28apr' oid te zetten).
Die tekst is idd toe aan een update :-).quote:- Ik vind de toon van de biografie af en toe storend ("Sinds enkele jaren timmer ik flink aan de weg op het gebied van de fotografie."), en sommige stukjes zou ik herschrijven ("Mijn werk is te bekijken op deze website").
Hoe zou je het zelf noemen? Iets van 'Home' gewoon?quote:- Ik vind rechtsboven 'fotoblog' niet een heel duidelijke benaming voor de voorpagina. Kan misschien voor verwarring zorgen.
Crap, dit is wel een van de populairste themas op een Wordpres blog.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:45 schreef tomdg het volgende:
Als iemand commentaar wilt geven op mijn nieuwe fotoblog, graag!
www.tomdegoeij.com
Leuke site, alleen valt het me op dat de portraitfoto's (bijvoorbeeld van de arend) compleet verkeerd geschaald worden. Ze worden in de breedte samengeperst, waardoor je een soort van lachspiegeleffect krijgt. Ik gebruik overigens IE 8, wellicht dat het browser afhankelijk is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Crap, dit is wel een van de populairste themas op een Wordpres blog.
Zie hier bijvoorbeeld het mijne: http://imgby.me![]()
Ben er wel tevreden over, maar kom hem (te) vaak tegen.
En feedback is meer dan welkom overigens![]()
Nette site, qua kleuren komt ie aardig in de buurt van mijn sitequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:08 schreef TedjeKroketje het volgende:
De mijne, sinds een 3 weekjes online
http://www.maartencoenen.nl
Die foto van de arend is geloof ik gewoon een landscape-foto? Er zijn veel problemen met dit thema bij gebruik van IE, maar de scaling van foto's hoort daar geloof ik niet bij (godzijdank...).quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:09 schreef BigBear het volgende:Leuke site, alleen valt het me op dat de portraitfoto's (bijvoorbeeld van de arend) compleet verkeerd geschaald worden. Ze worden in de breedte samengeperst, waardoor je een soort van lachspiegeleffect krijgt. Ik gebruik overigens IE 8, wellicht dat het browser afhankelijk is.
Ziet er helder uit. Kracht van de eenvoud. Er zijn twee dingetjes die ik op zou willen merken:quote:Mijn site: www.richarddebeer.eu Ik moet overigens zelf ook nog wel wat foto's toevoegen. Verbeteringen zijn welkom!
Ook hier geldt: heldere en simpele layout, top!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:08 schreef TedjeKroketje het volgende:
De mijne, sinds een 3 weekjes online
http://www.maartencoenen.nl
Ook deze is helder en simpel (vind ik erg belangrijk zoals je merkt); top! Op deze site staan de foto's in het middelpunt van de belangstelling. Ze worden in groot formaat weergegeven zonder afleidende zaken (Lightbox). Hulde!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef xjoyce het volgende:
Geen idee of hij al ergens in dit topic staat
http://joycephotography.weebly.com/
Ik bedoel dat je, als je een foto in het groot bekijkt, eerst weer terug moet naar de gallery om een andere foto aan te kunnen klikken.quote:Op maandag 20 september 2010 09:32 schreef andreas612 het volgende:
jup, het is inderdaad wat traag, maar als het goed is klik je gewoon op de foto om naar de volgende te gaan, en via de knop "gallery" ga je weer terug naar overzicht. Of bedoel je wat anders met overzicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |