Dankjewel! Kan me voorstellen dat hij klein is bij jou! Ik doe alles op een laptopje, dus dan merk je daar minder vanquote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is heel erg lekker qua design, maar hier op mijn 22' is het beeldvlak wel erg klein
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Zitten mooie tussen, maar de kwaliteit van de foto's vind ik dramatisch.
Hoe heb je ze verkleind?
Ik vind de site super in elkaar gezet maar wat ik me dan afvraag, waarmee wil je indruk maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:14 schreef MaNiAc-E het volgende:
das nou cool! enige mindere vind ik de scroll snelheid.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow mooi!! Zowel je website als je foto's!
Fotografeer je wel eens in de buurt van Den Haag / Leiden / Utrecht?
Ik heb zelf ook een website: www.zoq.nl
Creatief! Erg leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:56 schreef saaw het volgende:
mijne ook nog maar eens
www.kleurenhutspot.nl
niet alleen fotografie, maargoed
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:47 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
das nou cool! enige mindere vind ik de scroll snelheid.
mijn website: http://www.simondelacourt.nl
Leuke website en leuke werkjes!!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:56 schreef saaw het volgende:
mijne ook nog maar eens
www.kleurenhutspot.nl
niet alleen fotografie, maargoed
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader. D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Omdat mijn website 'image only' is, en ik mezelf toch nogal graag hoor praten, ben ik er maar een weblog naast gaan doen
Ga er vanuit dat er de komende weken nog flink wat aan verbeterd gaat worden. Tips en verzoeken om bepaalde onderwerpen te behandelen zijn welkom.
en die van mij dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader. D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...
thnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader.
Da's wel heel abdurd zegquote:D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...
Dat is natuurlijk altijd prima. Neem even contact (msn in profiel, mail zelfde adres) met me op. Ss is de laatste tijd erg streng, ms kan ik je helpen om je kansen wat te vergroten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef Mascleta het volgende:
@ Vliegvrager, heb me via jou even aangemeld @ shutterstock
Hij heeft hier ontzettende moeite om te laden...?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
http://www.fotoleonie.nl/
Jaaaa, eindelijk af!
Gemaakt door Dizer
Ik vind hem verschrikkelijk tof! Mooie platen zitten er ook tussen meis!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
http://www.fotoleonie.nl/
Jaaaa, eindelijk af!
Gemaakt door Dizer
Kom je wel langs de eerste pagina? Want sommige mensen kunnen niet verder daarquote:Op woensdag 2 april 200805:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij heeft hier ontzettende moeite om te laden...?
Thanks!quote:Op woensdag 2 april 200811:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk tof! Mooie platen zitten er ook tussen meis!
Dizer eens en duwtje geven voor wat betreft het helpen met aanpassingen op mijn site![]()
In Mozilla zie je die links "home" "portfolio" etc bovenaan niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom je wel langs de eerste pagina? Want sommige mensen kunnen niet verder daarBij mij laadt hij als een tiet.
Nou ja, ik geef het wel door aan Dizer, heeft die weer iets te doen
[..]
Thanks!
Hehe, ik heb heel wat afgeduwd de laatste tijd
Ik zie hem in zowel Mozilla als IE...quote:Op woensdag 2 april 200814:04 schreef kvdv het volgende:
[..]
In Mozilla zie je die links "home" "portfolio" etc bovenaan niet.
Alleen als ik de pagina met Internet Explorer open zie je die.
Dat was mij ook opgevallen idd, dat Engelse woordje, wilde ik nog tegen Dizer zeggenquote:Op woensdag 2 april 200814:53 schreef P_B het volgende:
Hier ziet alles er ok uit in de laatste versie van Firefox. Zowel in Firefox als in een IE-tab geen gekke dingen: hij laadt normaal en alles is te zien. Overigens op een resolutie van 1680x1050 met de browser op 2/3 van de grootte van het beeld.
Mooie site en het enige wat me opviel was dat bij je portfolio alles in het Nederlands is behalve portraits. En natuurlijk een paar hele mooie foto's!
Thanksquote:Op maandag 2 juni 2008 06:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Ziet er goed uit Peter. Ik zie dat er wel heel erg recent werk tussen staat.
Nee. Dit gaat het worden voorlopig. Het benadrukt op deze manier de dingen waar ik me mee bezig wil houden. De rest is leuk maar of wat afgezaagder of doe ik gewoon te weinig om interessant te laten zijn.quote:Heb je niet meer onderwerpen dan die 3 die je op je site zet?
Ik had je website al 'ns gezien... erg strak! Ook leuke projecten!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:44 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
http://www.sanderdegroot.org
is mijn portfolio websiteje, niet zo heel veel foto's, moet m maar eens aanpassen denk ik.
Dank!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:48 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik had je website al 'ns gezien... erg strak! Ook leuke projecten!
Is die vernieuwd? Volgens mij zie ik nog steeds je oude layout dan ;Pquote:Op zondag 22 juni 2008 09:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
gzig.nl is vernieuwd en daarnaast ben ik nu al weer bezig met een nieuwere versie voor 't eind van dit jaar in flash
Dit topic is naar mijn idee meer bedoeld om commentaar te geven en te ontvangen over de website zelf, dus voor mensen die zelf een website hebben gemaaktquote:Op zondag 22 juni 2008 10:48 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue verwijst naar zijn signature.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |