abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 09:14:26 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54594101
TT is al drie delen
"Post hier je eigen fotowebsite"

ik vind sowieso Flickrsites kut, maargoed dat is maar een mening.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 14 november 2007 @ 09:16:12 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54594130
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Re het volgende:
wat is de definitie van "niet commercieel" eigenlijk

tvp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_54594504
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:16 schreef Re het volgende:

[..]
Tja, je zou bijna denken dat we in dit topic niet op een stokpaardjes-discussie zitten te wachten.

Probeer het eens in [FOT FB] spui hier je gal of zeg het ff tegen een fotmod :P
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_54595623
Flash sites vind ik over het algemeen erg mooi en vaak ook strak gemaakt. Zou willen dat ik er verstand van had, maar helaas
D'r zijn ook uitschieters met fancy frutsels die ik niet kan waarderen, maar Puckzz site vind ik er gewoon netjes uitzien. Al is het hier in Firefox op een Mac niet gecentreerd op het scherm te zien. Weet niet of het expres zo gedaan is of aan mijn browser ligt, maar de functie ervan is me niet duidelijk.
Het ontwerp is geen uitschieter, ik ken nog een aantal sites met eenzelfde rechte balk als opmaak (zoals die al dan niet commerciële site van Re )

Wat ik wél heel erg storend vind is het kleurgebruik. Dit is niet op elkaar afgestemd en het groene trekt in mijn ogen totaal de aandacht van de foto's weg.
  FOK!fotograaf woensdag 14 november 2007 @ 10:45:52 #30
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54595671
Daar mag inderdaad die "discussie" gevoerd worden. Hoewel 't voor mij niet echt een discussie is maar gewoon even recht trekken van definities.

Weet niet met welke ideeën dit ooit zo in te titel gezet is, maar 't is de moeite om even over te praten ja.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 14 november 2007 @ 11:10:15 #31
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54596139
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Icicle het volgende:
Flash sites vind ik over het algemeen erg mooi en vaak ook strak gemaakt. Zou willen dat ik er verstand van had, maar helaas
D'r zijn ook uitschieters met fancy frutsels die ik niet kan waarderen, maar Puckzz site vind ik er gewoon netjes uitzien. Al is het hier in Firefox op een Mac niet gecentreerd op het scherm te zien. Weet niet of het expres zo gedaan is of aan mijn browser ligt, maar de functie ervan is me niet duidelijk.
Het ontwerp is geen uitschieter, ik ken nog een aantal sites met eenzelfde rechte balk als opmaak (zoals die al dan niet commerciële site van Re )

Wat ik wél heel erg storend vind is het kleurgebruik. Dit is niet op elkaar afgestemd en het groene trekt in mijn ogen totaal de aandacht van de foto's weg.
Thnx
Ik ben ondertussen in dezelfde trend een nieuwe aan het bouwen maar dan niet in Flash. De kleuren zijn dan ook weer anders (ik ben nu eenmaal wispelturig ) en met klikbare thumbs. Ik hoop 'm dan ook gecentreerd aan te kunnen bieden
Zelf zit ik tegenwoordig op een 22" te werken, maar damn wat lijkt alles klein!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_54597523
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef Roi het volgende:

[..]

Deze reeks is natuurlijk niet bedacht door Puckzzz. Het vorige deel stond sowieso ook vol met links naar fotoblog sites en Flickr accounts.

Dit topic gaat juist om jou foto's op een website te laten zien, en niet de websites zelf (we zitten niet in DIG )
Als je je fotos wilt showen dan open je toch gewoon een showcase? Als ik m;n site in DIG post gaat het alleen maar over hoe slecht gecodeerd mijn site wel niet is.
Dit topic is na mijn idee meer bedoeld om te discusieeren over wat een goede/mooie manier is om je fotos online zetten.
Bijvoorbeeld kan een discussie punt voor dit topic zijn "wat is belangrijker? dat de layout er super uitziet, of dat de website makkelijk te gebruiken is?"
  woensdag 28 november 2007 @ 21:45:03 #33
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54905349
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:11 schreef _Kaatje_ het volgende:

[..]

Omdat? Het is niet handig als mensen me zouden willen bellen naar aanleiding van wat ze gezien hebben op de site?

E-mailadres heeft Freud al gezegd, heb er nog niks aan gedaan omdat de tijd me ontbreekt.
Toch maar je telno weggehaald?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_54913232
Nieuw domein, dus nieuwe site: http://loesschutte.nl

Ben nog niet geheel tevreden over de 'voorpagina', zo kaal nog. Ook de manier van foto's weergeven ben ik nog niet helemaal uit, maar voorlopig vind ik het zo goed
pi_54939636
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef loehoes het volgende:
Nieuw domein, dus nieuwe site: http://loesschutte.nl

Ben nog niet geheel tevreden over de 'voorpagina', zo kaal nog. Ook de manier van foto's weergeven ben ik nog niet helemaal uit, maar voorlopig vind ik het zo goed
Ziet er goed uit Loes! Fris en degelijk. Less is more
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:26:14 #36
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54940435
leuke site loehoes, alleen vind ik dat je FP foto niet kan, zo'n met-eigen-camera-voor-de-spiegel foto ivm het professioneler uitziende werk dat in je portfolio staat.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_54940610
Ben ik met je eens, had alle pagina's klaar, behalve die. Uiteraard was ik weer eens ongeduldig en wilde de site online
Zal even op jacht gaan naar een betere!

Edit:

Foto veranderd. Wel een gekke, maargoed. Qua kleur past het er wel bij denk ik zo.

[ Bericht 28% gewijzigd door loehoes op 30-11-2007 10:40:24 ]
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:43:40 #38
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54942157
veel beter imo - ook qua afwerking
  FOK!fotograaf maandag 10 december 2007 @ 11:33:15 #39
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_55165169
tvp
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_55917501
Klik het laden van de foto's duurd alleen erg lang.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen? (alleen het fotogedeelte is nog af)
"Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
pi_55917782
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Klik het laden van de foto's duurd alleen erg lang.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen? (alleen het fotogedeelte is nog af)
Ik moet eerlijk zijn dat ik een beetje de bibbers krijg met je groene achtergrond..... maar dat even terzijde.

Maar je foto's laden snel, maar de de thumbnails zijn gewoon de grote / orginele foto's die dan verkleind zijn. Die laden dus in verhouding even snel als de orginele, maar voor een thumbnail is dat dus erg traag.

Dus wil je dat de thumbnails sneller laden, zul je kleinere aparte foto's moeten gebruiken als thumbnails.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_55934438
http://www.jensfotografie.nl

Alweer het vierde design, ofzo, die ik online heb staan. Ben meestal na een tijdje niet tevreden meer. Overigens hier wel erg tevreden over.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_55936090
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:14 schreef Aardappelbeertje het volgende:
http://www.jensfotografie.nl

Alweer het vierde design, ofzo, die ik online heb staan. Ben meestal na een tijdje niet tevreden meer. Overigens hier wel erg tevreden over.
Klein, compact en strak. Erg netjes. Ook een mooi overzicht van je portfolio

Klein vraagje, die foto van die ME'er, met welke lens heb je die gemaakt?
pi_55938530
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef lowonenergy het volgende:
www.lowonenergy.com

m'n vorige post in het andere topic is een beetje in het niets geraakt, probeer het schaamteloos nog een keer

@ Puckzz,
persoonlijk had ik liever de vorige versie, die zag er voor mij mooier uit. Wat ik nu op de huidige een beetje nadelig vindt is dat je persee met je muis over het plaatje moet 'hoveren' om de foto te zien. Ik denk als je er een click knop van maakt het iets gebruiksvriendelijker wordt.

Daarnaast, is het bekend met flash site's dat je die activering moet doen. Ik meen dat ik daar ooit een scrip van heb gezien dat het weggaat. Net zoals in Firefox browsers. Ik zal er eens naar opzoek gaan!

Groetjes
Wow mooi!! Zowel je website als je foto's!
Fotografeer je wel eens in de buurt van Den Haag / Leiden / Utrecht?

Ik heb zelf ook een website: www.zoq.nl
pi_55946741
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Klein, compact en strak. Erg netjes. Ook een mooi overzicht van je portfolio

Klein vraagje, die foto van die ME'er, met welke lens heb je die gemaakt?
Met mijn oude tele, Tamron 70-300 f4.5-5.6. De foto is in trek bij nu.nl Heb hem toendertijd geupload en heb hem nu al 4 keer voorbij zien komen bij een artikel.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_55947319
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Met mijn oude tele, Tamron 70-300 f4.5-5.6. De foto is in trek bij nu.nl Heb hem toendertijd geupload en heb hem nu al 4 keer voorbij zien komen bij een artikel.
Nice, altijd leuk om te zien als je foto's echt gebruikt worden...heb je er wat voor gekregen?

Hmm die lens is trouwens best goedkoop online. Lees alleen dat de AF langzaam is....maar ja, ik wil nog een keer nieuwe lens proberen op mijn 300D.... dus ik heb toch geen vergelijkingsmateriaal
pi_56183370
Ik ben ook bezig met een flinke update! Het is nog niet geheel naar wens, want ik wil de layout ook nog goed aanpakken en de linkjes werkend maken. Maar er staan in ieder geval flink wat nieuwe plaatjes op!

www.ansphotography.nl
pi_56183595
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef An24 het volgende:
Ik ben ook bezig met een flinke update! Het is nog niet geheel naar wens, want ik wil de layout ook nog goed aanpakken en de linkjes werkend maken. Maar er staan in ieder geval flink wat nieuwe plaatjes op!

www.ansphotography.nl
Jij bent lekker bezig geweest
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_56183747
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Jij bent lekker bezig geweest
Dankjewel
  zondag 20 januari 2008 @ 19:27:23 #50
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_56184622
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef An24 het volgende:

www.ansphotography.nl
hij is heel erg lekker qua design, maar hier op mijn 22' is het beeldvlak wel erg klein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')