Ik moet eerlijk zijn dat ik een beetje de bibbers krijg met je groene achtergrond..... maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Klik het laden van de foto's duurd alleen erg lang.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen? (alleen het fotogedeelte is nog af)
Klein, compact en strak. Erg netjes. Ook een mooi overzicht van je portfolioquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:14 schreef Aardappelbeertje het volgende:
http://www.jensfotografie.nl
Alweer het vierde design, ofzo, die ik online heb staan. Ben meestal na een tijdje niet tevreden meer. Overigens hier wel erg tevreden over.
Wow mooi!! Zowel je website als je foto's!quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef lowonenergy het volgende:
www.lowonenergy.com
m'n vorige post in het andere topic is een beetje in het niets geraakt, probeer het schaamteloos nog een keer![]()
@ Puckzz,
persoonlijk had ik liever de vorige versie, die zag er voor mij mooier uit. Wat ik nu op de huidige een beetje nadelig vindt is dat je persee met je muis over het plaatje moet 'hoveren' om de foto te zien. Ik denk als je er een click knop van maakt het iets gebruiksvriendelijker wordt.
Daarnaast, is het bekend met flash site's dat je die activering moet doen. Ik meen dat ik daar ooit een scrip van heb gezien dat het weggaat. Net zoals in Firefox browsers. Ik zal er eens naar opzoek gaan!
Groetjes![]()
Met mijn oude tele, Tamron 70-300 f4.5-5.6. De foto is in trek bij nu.nl Heb hem toendertijd geupload en heb hem nu al 4 keer voorbij zien komen bij een artikel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klein, compact en strak. Erg netjes. Ook een mooi overzicht van je portfolio
Klein vraagje, die foto van die ME'er, met welke lens heb je die gemaakt?
Nice, altijd leuk om te zien als je foto's echt gebruikt worden...heb je er wat voor gekregen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Met mijn oude tele, Tamron 70-300 f4.5-5.6. De foto is in trek bij nu.nl Heb hem toendertijd geupload en heb hem nu al 4 keer voorbij zien komen bij een artikel.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef An24 het volgende:
Ik ben ook bezig met een flinke update! Het is nog niet geheel naar wens, want ik wil de layout ook nog goed aanpakken en de linkjes werkend maken. Maar er staan in ieder geval flink wat nieuwe plaatjes op!![]()
www.ansphotography.nl
hij is heel erg lekker qua design, maar hier op mijn 22' is het beeldvlak wel erg kleinquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef An24 het volgende:
Ik ben ook bezig met een flinke update! Het is nog niet geheel naar wens, want ik wil de layout ook nog goed aanpakken en de linkjes werkend maken. Maar er staan in ieder geval flink wat nieuwe plaatjes op!![]()
www.ansphotography.nl
Dankjewel! Kan me voorstellen dat hij klein is bij jou! Ik doe alles op een laptopje, dus dan merk je daar minder vanquote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is heel erg lekker qua design, maar hier op mijn 22' is het beeldvlak wel erg klein
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Zitten mooie tussen, maar de kwaliteit van de foto's vind ik dramatisch.
Hoe heb je ze verkleind?
Ik vind de site super in elkaar gezet maar wat ik me dan afvraag, waarmee wil je indruk maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:14 schreef MaNiAc-E het volgende:
das nou cool! enige mindere vind ik de scroll snelheid.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow mooi!! Zowel je website als je foto's!
Fotografeer je wel eens in de buurt van Den Haag / Leiden / Utrecht?
Ik heb zelf ook een website: www.zoq.nl
Creatief! Erg leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:56 schreef saaw het volgende:
mijne ook nog maar eens
www.kleurenhutspot.nl
niet alleen fotografie, maargoed
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:47 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
das nou cool! enige mindere vind ik de scroll snelheid.
mijn website: http://www.simondelacourt.nl
Leuke website en leuke werkjes!!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:56 schreef saaw het volgende:
mijne ook nog maar eens
www.kleurenhutspot.nl
niet alleen fotografie, maargoed
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader. D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Omdat mijn website 'image only' is, en ik mezelf toch nogal graag hoor praten, ben ik er maar een weblog naast gaan doen
Ga er vanuit dat er de komende weken nog flink wat aan verbeterd gaat worden. Tips en verzoeken om bepaalde onderwerpen te behandelen zijn welkom.
en die van mij dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader. D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...
thnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik hoor je ook graag praten dus je "zit" nu in mijn rss-reader.
Da's wel heel abdurd zegquote:D'r zit trouwens een typo in je webadres, bij het plaatje met de sinaasappel...
Dat is natuurlijk altijd prima. Neem even contact (msn in profiel, mail zelfde adres) met me op. Ss is de laatste tijd erg streng, ms kan ik je helpen om je kansen wat te vergroten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef Mascleta het volgende:
@ Vliegvrager, heb me via jou even aangemeld @ shutterstock
Hij heeft hier ontzettende moeite om te laden...?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
http://www.fotoleonie.nl/
Jaaaa, eindelijk af!
Gemaakt door Dizer
Ik vind hem verschrikkelijk tof! Mooie platen zitten er ook tussen meis!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
http://www.fotoleonie.nl/
Jaaaa, eindelijk af!
Gemaakt door Dizer
Kom je wel langs de eerste pagina? Want sommige mensen kunnen niet verder daarquote:Op woensdag 2 april 200805:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij heeft hier ontzettende moeite om te laden...?
Thanks!quote:Op woensdag 2 april 200811:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk tof! Mooie platen zitten er ook tussen meis!
Dizer eens en duwtje geven voor wat betreft het helpen met aanpassingen op mijn site![]()
In Mozilla zie je die links "home" "portfolio" etc bovenaan niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom je wel langs de eerste pagina? Want sommige mensen kunnen niet verder daarBij mij laadt hij als een tiet.
Nou ja, ik geef het wel door aan Dizer, heeft die weer iets te doen
[..]
Thanks!
Hehe, ik heb heel wat afgeduwd de laatste tijd
Ik zie hem in zowel Mozilla als IE...quote:Op woensdag 2 april 200814:04 schreef kvdv het volgende:
[..]
In Mozilla zie je die links "home" "portfolio" etc bovenaan niet.
Alleen als ik de pagina met Internet Explorer open zie je die.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |