quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:07 schreef dscx het volgende:Inhoudelijk commentaar zal (ongetwijfeld) volgen. Eerste commentaar: Ik kan niet langer dan twee seconden kijken zonder me te ergeren aan de data op de foto's. (ergste: 18 en 28 april).
Vre-se-lijk irritant....
(kleine edit:) Ik bedoel uiteraard de randen van de tekst, niet de datum an sich...
Dank! Dit probleem was me al eerder opgevallen. Het treedt alleen op bij gebruik van Internet Explorer. Andere browsers (Firefox, Safari, Opera, Chrome) laten het datum-lettertype netjes zien. Ik dacht het al te hebben opgelost door IE-gebruikers een eenvoudiger lettertype te laten zien, maar die oplossing werkt schijnbaar niet voor iedereen/alle versies van IE goed.. Dat zal ik snel even gaan fixen zometeen!
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef problematiQue het volgende:- Het is niet duidelijk dat "Zoekt u oudere foto's? Bezoek het foto-archief!" een link is. Ik zou alleen 'foto-archief' de link maken en met een andere kleur/lijn eronder duidelijk maken dat het een link is.
Mogelijk zet ik de link naar het archief maar gewoon rechtsboven in het menu. Ik zal er eens over denken :-).
quote:
- Op de voorpagina past bij 28 april en 29 maart het 'verhaaltje' er niet helemaal op.
Klopt. De tekstjes worden automatisch uit de 'inhoud' van het bericht gehaald. Of de hele tekst te lezen moet je soms doorklikken. Ik vind het zelf niet storend...
quote:
- Bij het openen van een serie dacht ik dat de pijltjes links en rechts van de bovenste foto ervoor waren om naar de volgende foto te gaan, ipv de volgende serie. Behoeft mi verduidelijking (bijvoorbeeld door onder de pijl '28apr' oid te zetten).
Kan ik me voorstellen. Hoe ik het ga oplossen weet ik nog niet, maar ik ga iets verzinnen!
quote:
- Ik vind de toon van de biografie af en toe storend ("Sinds enkele jaren timmer ik flink aan de weg op het gebied van de fotografie."), en sommige stukjes zou ik herschrijven ("Mijn werk is te bekijken op deze website").
Die tekst is idd toe aan een update :-).
quote:
- Ik vind rechtsboven 'fotoblog' niet een heel duidelijke benaming voor de voorpagina. Kan misschien voor verwarring zorgen.
Hoe zou je het zelf noemen? Iets van 'Home' gewoon?
Dank voor jullie feedback!