klopt dit? Rechtsboven onder je naam?quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef Intrepidity het volgende:
Subtiele kick voor m'n nieuwe fotoblog
http://www.intrepidity.nl
Linksboven, maarja, volgensmij klopt dat toch? Wat zou er verkeerd aan zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt dit? Rechtsboven onder je naam?
"PRETTY PHOTONS" ?
ik denk de N in Photo'squote:Op maandag 29 december 2008 18:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Linksboven, maarja, volgensmij klopt dat toch? Wat zou er verkeerd aan zijn?
Photon = foton, oftewel een lichtdeeltjequote:Op maandag 29 december 2008 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk de N in Photo's
maar dat kan ook een fout in mijn gedachtengang zijn
ow, ah,quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Photon = foton, oftewel een lichtdeeltje
Die link bedacht ik zelf ook, maar ik wist niet zeker of ie bedoeld was of nietquote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Photon = foton, oftewel een lichtdeeltje
Is misschien wat onduidelijk in de context ja, zal er eens over nadenken
Nais hoor, ziet er goed uit. Heb eigenlijk weinig niets op te merken.quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef MissBliss het volgende:
*SCHOP*
http://www.fotoleonie.nl is geüpdatet door Dizer en mij.
- Nieuw voorkantplaatje (zelfgemaakt)
- Het logo is klikbaar
- Uitgebreidere linkjes-pagina
- Meer foto's
- Het simpleviewerlogo was weg, maar dat heb ik vandaag per ongeluk alweer teruggetoverddus daar moet Dizer nog even naar kijken.
- Betere navigatie; de menuknoppen blijven nu gewoon staan als je in het portfoliogedeelte bent.
Jaaa, tof!quote:
Inhoudelijk commentaar zal (ongetwijfeld) volgen. Eerste commentaar: Ik kan niet langer dan twee seconden kijken zonder me te ergeren aan de data op de foto's. (ergste: 18 en 28 april).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:45 schreef tomdg het volgende:
Als iemand commentaar wilt geven op mijn nieuwe fotoblog, graag!
www.tomdegoeij.com
Dank! Dit probleem was me al eerder opgevallen. Het treedt alleen op bij gebruik van Internet Explorer. Andere browsers (Firefox, Safari, Opera, Chrome) laten het datum-lettertype netjes zien. Ik dacht het al te hebben opgelost door IE-gebruikers een eenvoudiger lettertype te laten zien, maar die oplossing werkt schijnbaar niet voor iedereen/alle versies van IE goed.. Dat zal ik snel even gaan fixen zometeen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:07 schreef dscx het volgende:Inhoudelijk commentaar zal (ongetwijfeld) volgen. Eerste commentaar: Ik kan niet langer dan twee seconden kijken zonder me te ergeren aan de data op de foto's. (ergste: 18 en 28 april).
Vre-se-lijk irritant....
(kleine edit:) Ik bedoel uiteraard de randen van de tekst, niet de datum an sich...
Mogelijk zet ik de link naar het archief maar gewoon rechtsboven in het menu. Ik zal er eens over denken :-).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef problematiQue het volgende:- Het is niet duidelijk dat "Zoekt u oudere foto's? Bezoek het foto-archief!" een link is. Ik zou alleen 'foto-archief' de link maken en met een andere kleur/lijn eronder duidelijk maken dat het een link is.
Klopt. De tekstjes worden automatisch uit de 'inhoud' van het bericht gehaald. Of de hele tekst te lezen moet je soms doorklikken. Ik vind het zelf niet storend...quote:- Op de voorpagina past bij 28 april en 29 maart het 'verhaaltje' er niet helemaal op.
Kan ik me voorstellen. Hoe ik het ga oplossen weet ik nog niet, maar ik ga iets verzinnen!quote:- Bij het openen van een serie dacht ik dat de pijltjes links en rechts van de bovenste foto ervoor waren om naar de volgende foto te gaan, ipv de volgende serie. Behoeft mi verduidelijking (bijvoorbeeld door onder de pijl '28apr' oid te zetten).
Die tekst is idd toe aan een update :-).quote:- Ik vind de toon van de biografie af en toe storend ("Sinds enkele jaren timmer ik flink aan de weg op het gebied van de fotografie."), en sommige stukjes zou ik herschrijven ("Mijn werk is te bekijken op deze website").
Hoe zou je het zelf noemen? Iets van 'Home' gewoon?quote:- Ik vind rechtsboven 'fotoblog' niet een heel duidelijke benaming voor de voorpagina. Kan misschien voor verwarring zorgen.
Crap, dit is wel een van de populairste themas op een Wordpres blog.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:45 schreef tomdg het volgende:
Als iemand commentaar wilt geven op mijn nieuwe fotoblog, graag!
www.tomdegoeij.com
Leuke site, alleen valt het me op dat de portraitfoto's (bijvoorbeeld van de arend) compleet verkeerd geschaald worden. Ze worden in de breedte samengeperst, waardoor je een soort van lachspiegeleffect krijgt. Ik gebruik overigens IE 8, wellicht dat het browser afhankelijk is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Crap, dit is wel een van de populairste themas op een Wordpres blog.
Zie hier bijvoorbeeld het mijne: http://imgby.me![]()
Ben er wel tevreden over, maar kom hem (te) vaak tegen.
En feedback is meer dan welkom overigens![]()
Nette site, qua kleuren komt ie aardig in de buurt van mijn sitequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:08 schreef TedjeKroketje het volgende:
De mijne, sinds een 3 weekjes online
http://www.maartencoenen.nl
Die foto van de arend is geloof ik gewoon een landscape-foto? Er zijn veel problemen met dit thema bij gebruik van IE, maar de scaling van foto's hoort daar geloof ik niet bij (godzijdank...).quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:09 schreef BigBear het volgende:Leuke site, alleen valt het me op dat de portraitfoto's (bijvoorbeeld van de arend) compleet verkeerd geschaald worden. Ze worden in de breedte samengeperst, waardoor je een soort van lachspiegeleffect krijgt. Ik gebruik overigens IE 8, wellicht dat het browser afhankelijk is.
Ziet er helder uit. Kracht van de eenvoud. Er zijn twee dingetjes die ik op zou willen merken:quote:Mijn site: www.richarddebeer.eu Ik moet overigens zelf ook nog wel wat foto's toevoegen. Verbeteringen zijn welkom!
Ook hier geldt: heldere en simpele layout, top!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:08 schreef TedjeKroketje het volgende:
De mijne, sinds een 3 weekjes online
http://www.maartencoenen.nl
Ook deze is helder en simpel (vind ik erg belangrijk zoals je merkt); top! Op deze site staan de foto's in het middelpunt van de belangstelling. Ze worden in groot formaat weergegeven zonder afleidende zaken (Lightbox). Hulde!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef xjoyce het volgende:
Geen idee of hij al ergens in dit topic staat
http://joycephotography.weebly.com/
Ik bedoel dat je, als je een foto in het groot bekijkt, eerst weer terug moet naar de gallery om een andere foto aan te kunnen klikken.quote:Op maandag 20 september 2010 09:32 schreef andreas612 het volgende:
jup, het is inderdaad wat traag, maar als het goed is klik je gewoon op de foto om naar de volgende te gaan, en via de knop "gallery" ga je weer terug naar overzicht. Of bedoel je wat anders met overzicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |