Tja, iemand moet het doenquote:
Hela! Niet zo over de kookkunsten van mijn dochter he!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet. Hoef niet de hele avond op de wc te zitten!
Wie of wat is een Pipo?quote:
Die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:29 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wie of wat is een Pipo?
Ik ken wel Pipo de Clown, maar dat is van vroeger.
Je kent hem!quote:
Pipo is legendarisch, natuurlijk ken ik hem!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:33 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Je kent hem!
Wat goed, de meesten van jouw leeftijd zegt het niet zo veel meer.
Dat ben ik helemaal met je eens. Goed van je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Pipo is legendarisch, natuurlijk ken ik hem!![]()
Welk forum?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
heb een forum gevonden waar ik me goed voel
Je bent welkomquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
heb een forum gevonden waar ik me goed voel
Laterquote:
* MPG schenkt een verse bak in voor Papierquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent welkom
Ik heb bijna geen koffie meer
Dank u MPGquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schenkt een verse bak in voor Papier![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u MPG![]()
Helaas smaakt virtuele koffie net zo goed als de thee die ik straks moet gaan zetten.![]()
Morgen uitgebreid boodschappen doen
Ik zie alhier een oplossing aankomenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
Toch is het best oneerlijk verdeeld... Papier wil koffie drinken, maar heeft het niet meer. En ik houd niet eens van koffie, maar heb het wel in huis.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef Pheno het volgende:
.
Of we wisselen gewoon van koffie en thee... nog simpeler.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie alhier een oplossing aankomen
Jullie wisselen tijdelijk van huis.
Jij drinkt papier zijn thee in papier zijn huis en papier drinkt jouw koffie in jouw huis...
idem. Ik drink geen kop koffiequote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
Toch is het best oneerlijk verdeeld... Papier wil koffie drinken, maar heeft het niet meer. En ik houd niet eens van koffie, maar heb het wel in huis.
Dat kan natuurlijk ook. Maar als academicus houd ik natuurlijk van complexe oplossingen voor simpele problemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of we wisselen gewoon van koffie en thee... nog simpeler.
Dwaas!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar als academicus houd ik natuurlijk van complexe oplossingen voor simpele problemen![]()
Jja, maar het Midden-Oosten trekt me niet zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar als academicus houd ik natuurlijk van complexe oplossingen voor simpele problemen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jja, maar het Midden-Oosten trekt me niet zo
ik wil ookquote:
Die heb ik ook nogh in huis.quote:
Ik ga vanavond zondigenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zondigen.
Drink sinds 22-09 geen bier meer, en dat bevalt best goed. Enkel stonden er nog 2 pijpjes Palm, en die moeten ook op. Dus vanavond een biertje drinken
Dan heeft u ook geen koffie nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook nogh in huis.
Kanonnen![]()
Wat praat u een wartaal!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondaard opbiechten voor je het daadwerkelijk doet jij moet meteen naar de hel toe...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:47 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat praat u een wartaal!
De enige zonde die ik bespeur is het over datum laten gaan van zulke kostelijke palmpjes.
Gelukkig zijn we het eens. Nu nog wat aan je wartaal doen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me helemaal mee inleven en as niet gelover zeg ik hoezeee!!! open dat bier![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondaard opbiechten voor je het daadwerkelijk doet jij moet meteen naar de hel toe...![]()
Klonenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf... word overspoeld door kloonen
Ik leefquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen aan het slapen :p....
Ja, die ene user die meepostte is nu de kroeg in en hij heeft zijn kloons meegenomenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik leef
Maar vertrek zo de kroeg inHoe kan het ook anders.
De discussie over Pipo de Clown was begin deze avond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf... word overspoeld door kloonen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die ene user die meepostte is nu de kroeg in en hij heeft zijn kloons meegenomen![]()
Niet te zat he...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik leef
Maar vertrek zo de kroeg inHoe kan het ook anders.
Aardbeientheequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed , neem ik zelf meestal ook aardbeien variant![]()
Iedereen is hier heen:quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:00 schreef OA het volgende:
Vanavond alweer een feest in Wasp!!![]()
Gaan we weer met de vast groep of hebben jullie andere plannen?![]()
![]()
De schoonmoeder van OA.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
who the fuck is schoonOA?
?
Ik ben de vader van de vriendin van OA.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
who the fuck is schoonOA?
?
Och, ik kwam in de buurtquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik ben de vader van de vriendin van OA.
Schoonvader.quote:
Wat een durfal is die OA toch ook he... aanpappen met de dochter van een meerderequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Schoonvader.
En officemanager in het bedrijf waar OA inkoopcoordinator is.
Ja, dat kan nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die weet hoe je custom smileys kan toevoegen in de baggerlayout?
Kijken of OA zich wel netjes gedraagt natuurlijk. Dochterlief kan immers onmogelijk een relatie hebben met iemand die geen manieren heeftquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Juist ja... en wat doet die op Fok:p
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Schoonvader.
En officemanager in het bedrijf waar OA inkoopcoordinator is.
Ik heb hem een baan aangeboden na zijn studie. Hij had toen al een tijdje een relatie met mijn dochter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een durfal is die OA toch ook he... aanpappen met de dochter van een meerdere![]()
Precies.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijken of OA zich wel netjes gedraagt natuurlijk. Dochterlief kan immers onmogelijk een relatie hebben met iemand die geen manieren heeft..
Wat bazel je nu weer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey MPG duurde ffmaar je geschiedenis verraad je
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaahaa, vanuit het Limburgse Venray via gratis draadloos internet toch nog even op de KSC![]()
* OA schopt Sara in de tram!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:43 schreef sararaats het volgende:
ugh, wie geeft me een schopje richting tram?
Whehehequote:
Neen, niet zoquote:
Zeg dat dan!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef sararaats het volgende:
tram = bed
Hop! Naar bed jij!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef sararaats het volgende:
tram = bed
Doe je nog iets boeiends papier?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hop! Naar bed jij!
Slaap lekker![]()
Ach Lennyquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:27 schreef OA het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Hij leert het niet he....![]()
heh, is het weer eventjes rustigquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach Lenny [afbeelding]
Moguh.quote:
Yep. Nog ff n biertje en dan naar bed.quote:
het is hier half acht in de morgen. Ben net een uurtje wakkerquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Nog ff n biertje en dan naar bed.
Leuke dag gehad? Of is ie net begonnen? [afbeelding]
Had dat eerder gezegd!quote:
Hier waait & regent 't ook flinkquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:28 schreef indahnesia.com het volgende:
vlagen dikke regendruppels, maar tussen die vlagen is het droog [afbeelding]
gezellig weertje dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier waait & regent 't ook flink [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 9 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 154 Kuukske
007. 137 Pheno
008. 125 OA
011. 114 MPG
028. 085 eer-ik
036. 079 Sjowhan
038. 078 vdvorst
039. 077 indahnesia.com
058. 057 Papierversnipperaar
066. 051 DaMart
068. 049 Houniet
081. 043 JortK
092. 041 vrolijke-frits
127. 035 Frutsel
127. 035 schoonOA
147. 033 cablegunmaster
198. 027 Muck
Wat denk je bij 8 graden...?quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezellig weertje dus![]()
Hier kan ik echter gewoon op de veranda blijven zitten, en daar?
Ja best wel. Lekker gegeten gisteren!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het gezellig Frits?
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh, en goedemorgen natuurlijk!![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:36 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor Papier... de winkels zijn weer open nu, dus hij kan koffie halen!
het kan wel dus in theorie. Of het fijn is, is inderdaad een andere vraagquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wat denk je bij 8 graden...? [afbeelding]
zoethout thee is baggerquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Aardbeienthee? Gatver.
Mja, dat is ook niet te zuipen.quote:
mwhoah ik ga weerquote:
ahs, als de olie op is, heb jij het nog lekker warmpjes over twee jaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah ik ga weer [afbeelding] 2e lading hout ophalen...
voor de openhaard heerlijk stoken , lading is voor 2 jaar verderop :p
Dus , eerst de auto uitladen met de 1e lading hout.
Daarna nog heen rijden en uitladen [afbeelding] (Veel moeite btw..) [afbeelding]
Have a nice day :p
Inda!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ahs, als de olie op is, heb jij het nog lekker warmpjes over twee jaar
Da's toch niet de veel moeite?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ahs, als de olie op is, heb jij het nog lekker warmpjes over twee jaar
Da's toch niet de veel moeite?
Gaaf manquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nu ook verkrijgbaar voor op je tv en voor je internet![]()
En dat betekent?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:11 schreef OA het volgende:
Updeet geplaatst in forum/29
to late to keep the change to late to payquote:
Whehe...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Was aardig van de kaart gister
* luistert hem op de achtergrond terwijl ik strips lees http://pholph.com/ "quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_e1SaMaKQPg
goed nrs
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* luistert hem op de achtergrond terwijl ik strips lees http://pholph.com/ "
![]()
Blue man group ftwquote:
Hoe groot moet je 'm hebben?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:22 schreef OA het volgende:
Ik luister nu!
Denk je dat ik deze foto op een groot formaat kan laten afdrukken?
Ja, dat kan....Maar hij is wel scherp genoeg enzo neem ik aan!
30x40 ofzo. Hoeft niet heel veel groter!quote:
Oh, ja dat kan welquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
30x40 ofzo. Hoeft niet heel veel groter!
Geef maar even, fix ik het effe.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Hoe zet je trouwens de horizon van een foto recht?
Nee, geen PS.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja dat kan wel
[..]
Geef maar even, fix ik het effe.
Niet zo'n zin om dat allemaal uit te leggen.
Je hebt ook geen PS toch?
Jo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, geen PS.
Moment, dan pm ik je even de link...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef OA het volgende:
ff naar de winkel. Filet Americain en perssinaasappelen halen!![]()
gozer was donderdag naar de stad geweest. 50 cent per biertjequote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Was aardig van de kaart gister
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
gozer was donderdag naar de stad geweest. 50 cent per biertje
godver ik was zat jongequote:
Je bent aan het werk nu?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
godver ik was zat jonge![]()
nog een uur werken![]()
ja elke zaterdag he. normaal zit ik op me werk nooit op FOK! maar het is nu ernstig rustigquote:
Ook wel eens chillquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja elke zaterdag he. normaal zit ik op me werk nooit op FOK! maar het is nu ernstig rustig![]()
Whehe, die 50 meter is ok wel vervelend hequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik loop naar de supermarkt (50m) en pak wat spullen... sta ik bij de kassa, heb ik godver geen geld bij me...![]()
Weer 50 meter naar huis, 50m terug, afrekenen en 50 m naar huis...![]()
quote:
Wel als het regentquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, die 50 meter is ok wel vervelend he
Mwah, k gebruik al tijden geen FQR meer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:19 schreef OA het volgende:
Alleen jammer dat ie niet gewoon aanklikbaar kan worden in bagger....![]()
Die heb ik als bladwijzerquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, k gebruik al tijden geen FQR meer.
Heb gewoon een pagina op tebruut staan waar al m'n smilies staan.
quote:
Moggequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik loop naar de supermarkt (50m) en pak wat spullen... sta ik bij de kassa, heb ik godver geen geld bij me...![]()
Weer 50 meter naar huis, 50m terug, afrekenen en 50 m naar huis...![]()
Denk niet zuipen iig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:25 schreef OA het volgende:
Maar zeikerd, doe je vanavond nog wat?
't gaat pas hard als je het dubbele daarvna hebtquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
Tering... 114 post gister weer
Gaat echt hard
Ja, dat zei je al... Maar misschien was je inmiddels weer van gedachten veranderd..quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk niet zuipen iig.
Was gister al goed van 't pad af, vandaag effe mak aan doen.
quote:
Ik had er 129 op een drukke werkdag...quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
Tering... 114 post gister weer
Gaat echt hard
Whehe, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't gaat pas hard als je het dubbele daarvna hebt
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens WAT het nieuws is![]()
quote:
jaja, kallem an!quote:
Ik ben namelijk sinds net over op de baggerlayout!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
jaja, kallem an!
ik moet zelf nog ff wennen aan die nieuwe knopjes...
Anticlimaxquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben namelijk sinds net over op de baggerlayout!![]()
Goed hequote:
Want dat is inherent aan je nieuwe voorkomen op Fok vanaf morgen?!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben namelijk sinds net over op de baggerlayout!![]()
Mja, dat wel.quote:
Welk nieuwe voorkomen vanaf morgen? Ik ben nog immer niet voornemens een kloon te nemen hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Want dat is inherent aan je nieuwe voorkomen op Fok vanaf morgen?!![]()
Whehequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Welk nieuwe voorkomen vanaf morgen? Ik ben nog immer niet voornemens een kloon te nemen hoor
quote:[..]
Whehe![]()
quote:
de mijne zit foto's op volgorde te zetten....quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
M'n pa zit gewoon opeens metal te luisteren
Doet ie nogmaal nooit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne zit foto's op volgorde te zetten....
eerst schrijft ie het originele nummer op een blaadje
dan schrijft ie het nummer dat het moet worden erachter
als ie dat bij alle foto's heeft gedaan, opent ie ze in photoshop, drukt op "opslaan als..."
geeft ze de naam die hij volgens het blaadje moet krijgen en slaat op
oude mannetjes en techniek![]()
![]()
Mijn pa doet zo moeilijk nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne zit foto's op volgorde te zetten....
eerst schrijft ie het originele nummer op een blaadje
dan schrijft ie het nummer dat het moet worden erachter
als ie dat bij alle foto's heeft gedaan, opent ie ze in photoshop, drukt op "opslaan als..."
geeft ze de naam die hij volgens het blaadje moet krijgen en slaat op
oude mannetjes en techniek![]()
![]()
ik moest heel erg lachen toen ik door had waarom het nou zo lang duurdequote:
die van mij is een heel grote peuter "zelluf doen!"quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn pa doet zo moeilijk niet
Die zegt gewoon: "M, geef die foto's eens die namen"
ik?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Mosten jullie nie werke vedaag?
Ikke wel. Maar omdat ik zo goed gewerkt heb was de productie op tijd klaar en ben ik al thuisquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Mosten jullie nie werke vedaag?
Whehequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest heel erg lachen toen ik door had waarom het nou zo lang duurde
quote:[..]
die van mij is een heel grote peuter "zelluf doen!"
Bset gelopen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel. Maar omdat ik zo goed gewerkt heb was de productie op tijd klaar en ben ik al thuis![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bset gelopen.
Ik mot er niet aan denken dat ik vandaag had moeten werken.
Mja, net effe een beetjequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Was het zo uit de klauwen gelopen gister?
WMzquote:
Jo!quote:
quote:
WMz, aangevuld met "(choco)kruidnotenquote:
en kikkersquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
WMz, aangevuld met "(choco)kruidnoten"
Zullen we er maar gewoon "Sinterklaassnoepgoedquote:
jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we er maar gewoon "Sinterklaassnoepgoed" van maken?
quote:
quote:
Zwaaitopicquote:
Lekker mén!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:47 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] PV
overigens: marsepein [afbeelding]
PVquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zwaaitopic
Ik heb weer koffie.![]()
quote:
Oehquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
marsepein
kruidnootjes
schuimpjes
taaitaai
zucht....
Geen ruzie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
PV
Goed bezig...
Welk MODje gaat nu de TT veranderen in "Waar Papier weer koffie heeft"
Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
Iemand was de r van papier vergeten /mads
It was you!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
Iemand was de r van papier vergeten /mads
Dat was vroeger op 11 November.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
tyfuszooi
Fucking sint maarten is nu
Kutfeest.
Ja, nu ook, maar 't wordt hier vaak (in veel andere delen des lands ook btw) de avond van te voren gevierd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was vroeger op 11 November.![]()
In de christelijke delen van Nederland?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nu ook, maar 't wordt hier vaak (in veel andere delen des lands ook btw) de avond van te voren gevierd.
Ja, ivm met opening carnavalsseizoen. Zondagavond is er in heel Zuid-Nederland geen nuchtere muziekkapel meer te vindenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nu ook, maar 't wordt hier vaak (in veel andere delen des lands ook btw) de avond van te voren gevierd.
Alhen aan den Rijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Weg
Korfballen in alphen ad rijn(20:45).
Zal wel latertje worden ben ik bang
Nee, in het katholieke deel. Aangezien daar op 11 november alle leden van muziekkapellen vanaf 11 uur 's ochtends staan te spelen zuipen, hebben ze sint maarten een dag naar voren gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de christelijke delen van Nederland?
Whehehehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ivm met opening carnavalsseizoen. Zondagavond is er in heel Zuid-Nederland geen nuchtere muziekkapel meer te vinden![]()
Ga je supporteren bij Sjowhan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alhen aan den Rijn?
Waar moet je spelen dan?
Nee man, kutfeest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
Sint-Maarten is trouwens een heldenfeest
Hier heeft ooit een wethouder tegelijk met de troshoop ook meteen zn baard in de fik gezet![]()
Owjaquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man, kutfeest.
Moet nu weer de hele tijd naar dat gejengel van die kinderen luisteren..
0% zin in
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. bij jullie komen die kinders langs de deur voor snoep he
?
Muziek harder zettenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man, kutfeest.
Moet nu weer de hele tijd naar dat gejengel van die kinderen luisteren..
0% zin in
Das wel naatjequote:
Ik denk dat ik gewoon een bak snoep buiten neerzet en een briefje erbij doe: ' bek houwequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muziek harder zetten![]()
Ik heb daar ook zin inquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:15 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even onder de does staan![]()
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een bak snoep buiten neerzet en een briefje erbij doe: ' bek houwe'
Koekjequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Pumtiedum.
Hallo papiertje.quote:
quote:
Werkt'ie goed op de uitwerking van gas in de darmen?quote:
Goed! Lekker vakantie en een nieuwe UI.quote:
Mijn pa maakt gewoon geen foto's...quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn pa doet zo moeilijk niet
Die zegt gewoon: "M, geef die foto's eens die namen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |