quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zondigen.
Drink sinds 22-09 geen bier meer, en dat bevalt best goed. Enkel stonden er nog 2 pijpjes Palm, en die moeten ook op. Dus vanavond een biertje drinken
Dan heeft u ook geen koffie nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook nogh in huis.
Kanonnen![]()
Wat praat u een wartaal!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondaard opbiechten voor je het daadwerkelijk doet jij moet meteen naar de hel toe...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:47 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat praat u een wartaal!
De enige zonde die ik bespeur is het over datum laten gaan van zulke kostelijke palmpjes.
Gelukkig zijn we het eens. Nu nog wat aan je wartaal doen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me helemaal mee inleven en as niet gelover zeg ik hoezeee!!! open dat bier![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondaard opbiechten voor je het daadwerkelijk doet jij moet meteen naar de hel toe...![]()
Klonenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf... word overspoeld door kloonen
Ik leefquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen aan het slapen :p....
Ja, die ene user die meepostte is nu de kroeg in en hij heeft zijn kloons meegenomenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik leef
Maar vertrek zo de kroeg inHoe kan het ook anders.
De discussie over Pipo de Clown was begin deze avond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf... word overspoeld door kloonen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die ene user die meepostte is nu de kroeg in en hij heeft zijn kloons meegenomen![]()
Niet te zat he...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik leef
Maar vertrek zo de kroeg inHoe kan het ook anders.
Aardbeientheequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed , neem ik zelf meestal ook aardbeien variant![]()
Iedereen is hier heen:quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:00 schreef OA het volgende:
Vanavond alweer een feest in Wasp!!![]()
Gaan we weer met de vast groep of hebben jullie andere plannen?![]()
![]()
De schoonmoeder van OA.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
who the fuck is schoonOA?
?
Ik ben de vader van de vriendin van OA.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
who the fuck is schoonOA?
?
Och, ik kwam in de buurtquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik ben de vader van de vriendin van OA.
Schoonvader.quote:
Wat een durfal is die OA toch ook he... aanpappen met de dochter van een meerderequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Schoonvader.
En officemanager in het bedrijf waar OA inkoopcoordinator is.
Ja, dat kan nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die weet hoe je custom smileys kan toevoegen in de baggerlayout?
Kijken of OA zich wel netjes gedraagt natuurlijk. Dochterlief kan immers onmogelijk een relatie hebben met iemand die geen manieren heeftquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Juist ja... en wat doet die op Fok:p
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Schoonvader.
En officemanager in het bedrijf waar OA inkoopcoordinator is.
Ik heb hem een baan aangeboden na zijn studie. Hij had toen al een tijdje een relatie met mijn dochter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een durfal is die OA toch ook he... aanpappen met de dochter van een meerdere![]()
Precies.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijken of OA zich wel netjes gedraagt natuurlijk. Dochterlief kan immers onmogelijk een relatie hebben met iemand die geen manieren heeft..
Wat bazel je nu weer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey MPG duurde ffmaar je geschiedenis verraad je
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaahaa, vanuit het Limburgse Venray via gratis draadloos internet toch nog even op de KSC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |