Tja, iemand moet het doenquote:
Hela! Niet zo over de kookkunsten van mijn dochter he!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet. Hoef niet de hele avond op de wc te zitten!
Wie of wat is een Pipo?quote:
Die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:29 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wie of wat is een Pipo?
Ik ken wel Pipo de Clown, maar dat is van vroeger.
Je kent hem!quote:
Pipo is legendarisch, natuurlijk ken ik hem!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:33 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Je kent hem!
Wat goed, de meesten van jouw leeftijd zegt het niet zo veel meer.
Dat ben ik helemaal met je eens. Goed van je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Pipo is legendarisch, natuurlijk ken ik hem!![]()
Welk forum?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
heb een forum gevonden waar ik me goed voel
Je bent welkomquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
heb een forum gevonden waar ik me goed voel
Laterquote:
* MPG schenkt een verse bak in voor Papierquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent welkom
Ik heb bijna geen koffie meer
Dank u MPGquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schenkt een verse bak in voor Papier![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u MPG![]()
Helaas smaakt virtuele koffie net zo goed als de thee die ik straks moet gaan zetten.![]()
Morgen uitgebreid boodschappen doen
Ik zie alhier een oplossing aankomenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
Toch is het best oneerlijk verdeeld... Papier wil koffie drinken, maar heeft het niet meer. En ik houd niet eens van koffie, maar heb het wel in huis.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef Pheno het volgende:
.
Of we wisselen gewoon van koffie en thee... nog simpeler.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie alhier een oplossing aankomen
Jullie wisselen tijdelijk van huis.
Jij drinkt papier zijn thee in papier zijn huis en papier drinkt jouw koffie in jouw huis...
idem. Ik drink geen kop koffiequote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
Toch is het best oneerlijk verdeeld... Papier wil koffie drinken, maar heeft het niet meer. En ik houd niet eens van koffie, maar heb het wel in huis.
Dat kan natuurlijk ook. Maar als academicus houd ik natuurlijk van complexe oplossingen voor simpele problemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of we wisselen gewoon van koffie en thee... nog simpeler.
Dwaas!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar als academicus houd ik natuurlijk van complexe oplossingen voor simpele problemen![]()
Jja, maar het Midden-Oosten trekt me niet zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar als academicus houd ik natuurlijk van complexe oplossingen voor simpele problemen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jja, maar het Midden-Oosten trekt me niet zo
ik wil ookquote:
Die heb ik ook nogh in huis.quote:
Ik ga vanavond zondigenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zondigen.
Drink sinds 22-09 geen bier meer, en dat bevalt best goed. Enkel stonden er nog 2 pijpjes Palm, en die moeten ook op. Dus vanavond een biertje drinken
Dan heeft u ook geen koffie nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook nogh in huis.
Kanonnen![]()
Wat praat u een wartaal!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondaard opbiechten voor je het daadwerkelijk doet jij moet meteen naar de hel toe...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:47 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat praat u een wartaal!
De enige zonde die ik bespeur is het over datum laten gaan van zulke kostelijke palmpjes.
Gelukkig zijn we het eens. Nu nog wat aan je wartaal doen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me helemaal mee inleven en as niet gelover zeg ik hoezeee!!! open dat bier![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondaard opbiechten voor je het daadwerkelijk doet jij moet meteen naar de hel toe...![]()
Klonenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf... word overspoeld door kloonen
Ik leefquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen aan het slapen :p....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |