PVquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zwaaitopic
Ik heb weer koffie.![]()
quote:
Oehquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
marsepein
kruidnootjes
schuimpjes
taaitaai
zucht....
Geen ruzie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
PV
Goed bezig...
Welk MODje gaat nu de TT veranderen in "Waar Papier weer koffie heeft"
Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
Iemand was de r van papier vergeten /mads
It was you!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
Iemand was de r van papier vergeten /mads
Dat was vroeger op 11 November.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
tyfuszooi
Fucking sint maarten is nu
Kutfeest.
Ja, nu ook, maar 't wordt hier vaak (in veel andere delen des lands ook btw) de avond van te voren gevierd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was vroeger op 11 November.![]()
In de christelijke delen van Nederland?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nu ook, maar 't wordt hier vaak (in veel andere delen des lands ook btw) de avond van te voren gevierd.
Ja, ivm met opening carnavalsseizoen. Zondagavond is er in heel Zuid-Nederland geen nuchtere muziekkapel meer te vindenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nu ook, maar 't wordt hier vaak (in veel andere delen des lands ook btw) de avond van te voren gevierd.
Alhen aan den Rijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Weg
Korfballen in alphen ad rijn(20:45).
Zal wel latertje worden ben ik bang
Nee, in het katholieke deel. Aangezien daar op 11 november alle leden van muziekkapellen vanaf 11 uur 's ochtends staan te spelen zuipen, hebben ze sint maarten een dag naar voren gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de christelijke delen van Nederland?
Whehehehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ivm met opening carnavalsseizoen. Zondagavond is er in heel Zuid-Nederland geen nuchtere muziekkapel meer te vinden![]()
Ga je supporteren bij Sjowhan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alhen aan den Rijn?
Waar moet je spelen dan?
Nee man, kutfeest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
Sint-Maarten is trouwens een heldenfeest
Hier heeft ooit een wethouder tegelijk met de troshoop ook meteen zn baard in de fik gezet![]()
Owjaquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man, kutfeest.
Moet nu weer de hele tijd naar dat gejengel van die kinderen luisteren..
0% zin in
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. bij jullie komen die kinders langs de deur voor snoep he
?
Muziek harder zettenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man, kutfeest.
Moet nu weer de hele tijd naar dat gejengel van die kinderen luisteren..
0% zin in
Das wel naatjequote:
Ik denk dat ik gewoon een bak snoep buiten neerzet en een briefje erbij doe: ' bek houwequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muziek harder zetten![]()
Ik heb daar ook zin inquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:15 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even onder de does staan![]()
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een bak snoep buiten neerzet en een briefje erbij doe: ' bek houwe'
Koekjequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Pumtiedum.
Hallo papiertje.quote:
quote:
Werkt'ie goed op de uitwerking van gas in de darmen?quote:
Goed! Lekker vakantie en een nieuwe UI.quote:
Mijn pa maakt gewoon geen foto's...quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn pa doet zo moeilijk niet
Die zegt gewoon: "M, geef die foto's eens die namen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |