Ware het niet dat ie geen Brabo isquote:Een echte ventBrabo! Bier voor de jongen plaatsen!
Wat is dat toch met dat bier altijd ? Bier is alleen lekker als je op een terras zit aan het strand bij 30 gradenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja alsof Limburgers geen bier lusten![]()
ze kunnen alvast blij zijn dat het in E niet zo hard waait dat de lampjes gaan zwiepen in de windquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
En wat is het KUT weer zeg!
Ik wil vanavond naar Glow maar als dat zo doorgaat gaat dat niet lukken....
http://www.gloweindhoven.nl/
Of op stapquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat bier altijd ? Bier is alleen lekker als je op een terras zit aan het strand bij 30 graden![]()
NATHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe homo?
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buitenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze kunnen alvast blij zijn dat het in E niet zo hard waait dat de lampjes gaan zwiepen in de wind![]()
Maar inderdaad de donkere wolken weten van geen wijken hier![]()
ik voel de volgende rel alweer naderenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NATHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Just kidding babe
en met die wind in een plu geen alternatiefquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buiten![]()
Welnee, die nieuwe is alweer weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voel de volgende rel alweer naderen![]()
Ik moet wel aangezien ik dadelijk volgns mij en rolstoel op moet gaan halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buiten![]()
Ik mag hem nu al.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
Verstandig tiep.
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of op stap
Ik ga echt niet met een wijnglas rosé in een kroeg staan![]()
Of op Fetsivals. Of bij concerten.
Thuis drink ik 't nooit. Ja, speciaal bier wel eens.
Ben jij de nieuwe Nathan nuquote:
Ik drink thuis vrijwel nooit alcohol. Alleen op m'n verjaardag of af en toe een wijntje als er iemand kkomt eten.quote:
Braaf! Ik al 2 jaar wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik neuk al 5 jaar niet meer met anderen.
Jij hebt groot gelijk.quote:
maar jij bent dan ook bijna elke avond van de week wel op stapquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink thuis vrijwel nooit alcohol. Alleen op m'n verjaardag of af en toe een wijntje als er iemand kkomt eten.
Vakantieman, gezellig he!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt groot gelijk.
Ik heb trouwens weer voor 5 jaar bijgeboekt.
Maandag gewerkt tot 21:00quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook bijna elke avond van de week wel op stap![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt groot gelijk.
Ik heb trouwens weer voor 5 jaar bijgeboekt.
En dan zeggen ze dat ik vaak op stap ga. Hou je nog wel tijd over voor ander belangrijke bezigheden zoals dat wat ook in dit topic genoemd wordtquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandag gewerkt tot 21:00
Dinsdag verjaardag pap
Woensdag eten bij Dreamer
Donderdag The Fray in de HMH
Vanavond trainen en Glow
Morgen Pann
Zondag Mika in de HMH
Je hebt gelijk
Maandag vrij... vrij vrij vrij en de hele dag nog geen plannen
ja de kleur van de lucht verandert nu met de minuutquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap! Als ik nu buiten zou lopen werd ik volgens mij doodgehageld!
Nope. Ik sta al weer tijden droogquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik vaak op stap ga. Hou je nog wel tijd over voor ander belangrijke bezigheden zoals dat wat ook in dit topic genoemd wordt![]()
Het is hier alleen maar koud, maar ze zeggen dat de sneeuw eraan komt brrrrr sneeuw in Novemberquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de kleur van de lucht verandert nu met de minuut
en inderdaad dat was wel een zeer malse bui die voorbij trok
vrijdagmiddag he niet veel te doen alleen de declaraties invullenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat gaan jullie hard,.. ik hang 45 minuten voor de TV en pagina 1 is al zowat weer vol..
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is hier alleen maar koud, maar ze zeggen dat de sneeuw eraan komt brrrrr sneeuw in November
sneu 2quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oh0CzqqKEXM
Sneu![]()
zou ik met jou gewicht ook niet doen, voor je het weet waii je wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Echtquote:
Ik neem aan dat dit je nieuwe vlam is, en stond hij er ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneeuw
Kreeg gister als reactie op mijn "Koud op het station" al "Sta ik toch met een warme deken op je te wachten!" dus laat die sneeuw maar komen!
Whehe, nee tuurlijk niet, hij woont niet echt in de buurt. Maar het idee was leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit je nieuwe vlam is, en stond hij er ?
orienteren op deze site?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Joah ik wil me een beetje oriënteren enzo
Was het alleen dameskleding ?quote:
En zonder te rellen hé?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat gaan jullie hard,.. ik hang 45 minuten voor de TV en pagina 1 is al zowat weer vol..
Zitten best leuke dingen tussen. Toch maar even naar H&M dit weekendquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/inspiration__fashion.nhtml
nee dus ook mannensmokingen
ja en daar is het dus om begonnen, alles is uitverkochtquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zitten best leuke dingen tussen. Toch maar even naar H&M dit weekend
Ook hier in Noorwegen ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en daar is het dus om begonnen, alles is uitverkocht
Was dat tegen mij. In dat geval nee Deceit zat ik Wenen, ik zit al tijden in Osloquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoor jij niet in Wenen?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoofd-pijn..hier in't pand zitten ook geestelijk gehandicapten en die kunnen niet zelf hun reet afvegen, dan drukken ze op zo'n knopje en gaat het keihard PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP...
en dan na een half uur komt hun begeleider
en 1 zo'n meisje omhelst me altijd.. erg vermoeiend..
Nope.. is mijn stage. Begeleid psychiatrisch patientenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een vervelende situatie, kun je geen ander baantje zoeken
?
Ik had verwacht dat je je daar wel thuis zou voelen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Nope.. is mijn stage. Begeleid psychiatrisch patienten(geen geestelijk gehandicapten)
Interessant, stond daar trouwens laatst niet zo'n stukje over in de krant? Dat studenten juist de psychiatrische zorg vrezen, en dus daar geen stage willen lopen ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Nope.. is mijn stage. Begeleid psychiatrisch patienten(geen geestelijk gehandicapten)
Goed opgeletquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Interessant, stond daar trouwens laatst niet zo'n stukje over in de krant? Dat studenten juist de psychiatrische zorg vrezen, en dus daar geen stage willen lopen ofzo?![]()
Je hebt in ieder geval wel een edel beroep uitgezocht, props voor jouquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Goed opgeletKlopt.. het zijn ook niet de makkelijkste mensen, maar om ze nou te vrezen.. het zijn meer de onverwachte dingen die gebeuren, of mensen reageren heel anders dan je zou verwachten. Mensen die van het dak af springen/voor de trein/polsen doorsnijden enzo, daar moet je goed tegen kunnen en je vooral niet teveel door je gevoel laten leiden. En daarbij zit ik niet in een gesloten inrichting maar mensen die wel zelfstandig wonen maar daarbij begeleiding krijgen.. ik ga volgende week een kijkje nemen in een gesloten inrichting, dat lijkt me wel weer een stapje heftiger
Medische hulpverleners, docenten, brandweer- en politiemannen/vrouwen ,de edele beroepen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
een edel beroep?
heb er ook een paar gelezen, soms wel flauw maar soms ook wel grappig en herkenbaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Die fotostrip is best grappig, eigenlijk..
Hij heeft inderdaad strakke tieten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://fotostrips.digitalia.nl/?strip=20070521
Krijg nou tieten. Dat is LuQas..
Wie anders dan Boris?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Welke is nou LuQas dan?
Op de een of andere manier had ik dat wel verwacht...quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
Die Willem uit die strip is erg aangenaam om naar te kijken
![]()
![]()
Ype lijkt op Chase uit Housequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Nou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Ik vind ze allebei niet zo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Nee, en het taalgebruik moet ook niet te moeilijk zijn, iedereen die ooit een uitzending heeft gezien zal bevestigen dat deze 2 werkelijk de domste gansjes op tv zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem aan dat een open vraag geen optie is?
Als je opnieuw geboren zou worden, wie zou je dan als ouders willen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Zakje het volgende:
Vanavond komen de 2babes weer op tv, en als je een goede kijkersvraag weet te verzinnen kom je in de show! Ik doe er een moord voor om tussen die domme babe Rachel en die walgelijke babe Gina op tv te komen, maar ik kan maar geen goede kijkersvraag verzinnen
, heeft er iemand een idee ?
Kolere... Wat IS dat?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Babe Rachel en babe Gina natuurlijk, wat een vraag .quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je opnieuw geboren zou worden, wie zou je dan als ouders willen?
Zeker weten dat de linker geen man is btw?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 2babes! Iedere vrijdag om 1 uur op rtl 7 ! De vermakelijkste show op tv, ik kan er intens van genieten. Zeker omdat babe Gina haar eigen naam nieteens kan uitsprekenquote:
Hooguit was...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker weten dat de linker geen man is btw?
Wat is televisie diep gezonken... Een ONZ-topic heeft meer inhoud.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
Zeker omdat babe Gina haar eigen naam nieteens kan uitspreken![]()
Kijk zelf maar:
http://nl.youtube.com/watch?v=vRe-MZUu2es
en dat komt wel weer goed vanaf morgenochtend 11.00 uur als je weer een Pann verslag gaat posten ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:12 schreef Cairon het volgende:
Deze topics gaan traag zonder mijn goddelijke inbreng.
Good Riddance.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:12 schreef Cairon het volgende:
Deze topics gaan traag zonder mijn goddelijke inbreng.
Volgende topic jouw geboortejaartopicquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:21 schreef Cahir het volgende:
Bijna 2000HOMO-reeks is de langste reeks in ONZ, en staat wel in de top 10 qua langste topics op FOK! Hoewel andere topics sneller groeien maar die staan nog lekker op 300
![]()
doe jij het ook veilig daar op Rua de Vaselinequote:Op zaterdag 10 november 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
iedereen veel plezier vanavond bij wat hij ook gaat doen
doe het lekker
doe het langzaam
maar doe het vooral veilig![]()
ik ben naar Amsterdam![]()
Wat een Anabole steroïden-type zeg, ik vind het afzichtelijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
omg wat een raar lichaam
Nah, vertelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Manias het volgende:
haaaalooo!let's talk about sexxx baaabyyy let's talk about youuu and meeeee
Nou! Tja wat zal ik zeggenquote:
nou begin maar danquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:57 schreef Manias het volgende:
[..]
Nou! Tja wat zal ik zeggenIk doe het al 4.5 jaar regelmatig dus veel te vertellen denk ik! gniffel
(straks partay in a'dam w00tw00t!)
wat is regelmatig? 1,2,3,4, of meer keer per weekquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Regelmatig? Mééééén, leg uit!
Da's shizzle méééén!
Hij heeft al tijden een vriend, dus dan is tegelmatig gewoon regelmatig met dezelfde hequote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is regelmatig? 1,2,3,4, of meer keer per week
zei ik anderen of meerdere danquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft al tijden een vriend, dus dan is tegelmatig gewoon regelmatig met dezelfde he
ja! dat!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft al tijden een vriend, dus dan is tegelmatig gewoon regelmatig met dezelfde he
Irgendwann, irgendwo, irgendshizzle!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef Manias het volgende:
[..]
ja! dat!
Trouwens, soon weer es een shizzleparty houden irgendwo!
Ja! Loik loik!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Irgendwann, irgendwo, irgendshizzle!
Ja moeten we doen! Maken we er weer een shizzlig dagje van!
Vlarpy & the Shizzlesquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef Manias het volgende:goodmoorninnnnggg vlarpy
*begin themetune vlarpy and the shizzles*
enn ik ga met wat straight peeps naar ergens in a'dam, denk de sinners ofzo
da's bij rembrandtplein id buurt.. maar ik ben er geloof ik ook nog nooit geweest! ik dacht eerst dat dat die straightclub was @ reguliers dwars, maar da's ministry zie ik lol...quote:
Nope.. beetje drukke week gehad, ondanks dat ik twee dagen vrij was. Dus blijf lekker thuis vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
da's bij rembrandtplein id buurt.. maar ik ben er geloof ik ook nog nooit geweest! ik dacht eerst dat dat die straightclub was @ reguliers dwars, maar da's ministry zie ik lol...
ga jij nog wa doen?
sinners is zo straight ls een banaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef Manias het volgende:goodmoorninnnnggg vlarpy
*begin themetune vlarpy and the shizzles*
enn ik ga met wat straight peeps naar ergens in a'dam, denk de sinners ofzo
Die veredelde marktkoopman is een ,,BN-er" omdat hij altijd te ver gaatquote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef Vlarp het volgende:
Gordon gaat best ver hier
http://www.youtube.com/watch?v=wEmFLXe5z9E
Ik moest wel erg lachen ook om die auditiequote:Op zondag 11 november 2007 00:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die veredelde marktkoopman is een ,,BN-er" omdat hij altijd te ver gaat![]()
Maar soms is hij ook grappig![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar Jerney leek zich wel kapot te schamen
Oh.. ja! Ik bedacht me ineens dat ik nog een stukje wilde capturen waar Jerney lacht vandaag, echt een enorme lach! Ik dacht dat d'r wangen zouden gaan uitscheurenquote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij enige emotie aflezen aan het gezicht van Jerney? Volgens mij kijkt ze gewoon altijd zo, plastische chirurgie jeweets
![]()
Kijk, kijk! Het bewijs:quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij enige emotie aflezen aan het gezicht van Jerney? Volgens mij kijkt ze gewoon altijd zo, plastische chirurgie jeweets
![]()
Die's grappig jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Army of Darkness is een film met het hoogste "WTF??" gehalte die ik ook gezien heb.
Dat me denken aan die filmquote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Zakje het volgende:
Ik voel me vanavond heel spiritueel,( en verveeld) , dus ik ga zo eens mijn ''oh-zo-beruchte'' ouija bord afstoffen, heeft er iemand nog iets wat je altijd al hebt willen weten? Dan zal ik de vraag stellen aan ''de geest''![]()
Niet dat het ooit voor mij gewerkt heeft trouwens![]()
Och de hele hype rond dat ding is de grootste kolder die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb het een keer impulsief gekocht bij zo'n ,,alternatieve'' gothiczaak, het leek me wel grappig en interessant. Thuis een paar keer getest ( alleen uiteraard, ik vertrouw het anders niet, misschien duwt er wel iemand) maar er gebeurt of A Niks dan een paar schuifjes,maar dat zou gewoon lichamelijk kunnen zijn, of B, de grootste onzin komt eruit, maar dat is misschien omdat je onderbewust beweegt als je je erg inleeft op dat moment.quote:
Maar jemoet het ook met meer mensen doen, en kaarjes branden ofzo en weet ik vele wat voor onzinquote:Op zondag 11 november 2007 04:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och de hele hype rond dat ding is de grootste kolder die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb het een keer impulsief gekocht bij zo'n ,,alternatieve'' gothiczaak, het leek me wel grappig en interessant. Thuis een paar keer getest ( alleen uiteraard, ik vertrouw het anders niet, misschien duwt er wel iemand) maar er gebeurt of A Niks dan een paar schuifjes,maar dat zou gewoon lichamelijk kunnen zijn, of B, de grootste onzin komt eruit, maar dat is misschien omdat je onderbewust beweegt als je je erg inleeft op dat moment.![]()
Hij heeft tieten. Ik dacht dat bij mannen de tepel wat meer onderaan hing...quote:Op zondag 11 november 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geile Andy uit X Factor is afgevallen
[ afbeelding ]
heb ik niet meer gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe jij het ook veilig daar op Rua de Vaseline
Heb jij nu nog niet genoeg proteïne en eiwitten binnen gekregenquote:Op zondag 11 november 2007 12:00 schreef MisterO het volgende:
Nu nog terug naar Assen!
Pann in Tilburg was very gezellig. Kga ff leker ontbijten met Cairon![]()
![]()
Geen roddels ? bah wat een saaie avond was dat ... maar MisterO heeft je wel verwend gisteren ?quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
bodybuilder aan de pose te zien...
anyways... gisteren was leuk! En ik heb niet eens roddel en achterklap om te verspreiden. Zie je nou wel, het kan best hoor, een zwik homoos bij elkaar die zich netjes weten te gedragen.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
bodybuilder aan de pose te zien...
anyways... gisteren was leuk! En ik heb niet eens roddel en achterklap om te verspreiden. Zie je nou wel, het kan best hoor, een zwik homoos bij elkaar die zich netjes weten te gedragen.
Het staat anders allemaal nog haarscherp op mijn netvlies hoor!quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Ang3l het volgende:
En er zijn niet eens foto's gemaakt van het bewijs
kuche kuche kuch... kuchquote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Ang3l het volgende:
eeeeen, daar gaan we weer!quote:
Wat verwacht je ook van uitjes in zo'n veredelt provinciaal nest als Tilburgquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Nee hoor, gisteren was een mooi bewijs dat dit soort uitjes ook gewoon zonder sex kunnen, en zonder kopkluivers.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Nee hoor, gisteren was een mooi bewijs dat dit soort uitjes ook gewoon zonder sex kunnen, en zonder kopkluivers.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 11 november 2007 14:47 schreef Zakje het volgende:
Wat verwacht je ook van uitjes in zo'n veredelt provinciaal nest als Tilburg.
Neuh, ik erger me al 3 maanden aan Tilburg en zag mijn kans schoon om mijn gal te spuwenquote:
zonder sex bestaat datquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog eentje dan om het af te leren:
[ afbeelding ]
It's all muscle, babyquote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef MisterO het volgende:
Sorry, maar dit ziet er echt niet uit, man-boobs![]()
Niet in de goede proportiesquote:
Maar door de positie van zijn tepels lijken het tieten, geen spieren.quote:
Dat is jouw meningquote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Maar door de positie van zijn tepels lijken het tieten, geen spieren.
Het is een feit dat de positie van zijn tepels afwijkend is.quote:
Is dat een uitdrukking van mogelijkheid of een van wens?quote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik kán natuurlijk m'n baard laten staan.
Nee... kan ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Is dat een uitdrukking van mogelijkheid of een van wens?
KUN je een baard laten staan?
*grin*quote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe het niet DM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen stralen toch geen schurk uit.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*grin*.
Op die onderste kan ik wel een schurk spelen in een film, zo eentje met brits accent.
IRL kunnen mijn blikken doden.quote:Op zondag 11 november 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ogen stralen toch geen schurk uit.
Die randjes aan blikken zijn inderdaad soms heul scherpquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IRL kunnen mijn blikken doden.
LOL @ foto.quote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe het niet DM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb tientallen foto's gemaaakt post ze morgenquote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb van jou zeker geen foto gemaakt, terwijl je me destijs het bloed deed kokenquote:Op zondag 11 november 2007 21:07 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
LOL @ foto.
maar doe het maar niet
quote:Op maandag 12 november 2007 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Pann was super ga volgende weerk zeker weer!!!!
enik mocht met mijn date in bed liggen, het was zo fijn alleen dat gevoel van huid aan huid innig omstrengeld in slaap vallen, heb ik zeker 10 jaar moeten missen, ik moest er gewoon vann huilen, serius, ik heb massa's foto's die ik morgen plaats
sam waarom was jij er weer niet?
Sam was er wel hoorquote:Op maandag 12 november 2007 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Pann was super ga volgende weerk zeker weer!!!!
enik mocht met mijn date in bed liggen, het was zo fijn alleen dat gevoel van huid aan huid innig omstrengeld in slaap vallen, heb ik zeker 10 jaar moeten missen, ik moest er gewoon vann huilen, serius, ik heb massa's foto's die ik morgen plaats
sam waarom was jij er weer niet?
En toen ging je naar de wc...quote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Zakje het volgende:
Ohja, ik ben een halve kilo aangekomen in 3 weken.
zoveel val je toch niet van van een zaadlozingquote:Op maandag 12 november 2007 09:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En toen ging je naar de wc...
Knuffelbeesten heb ik gisteren dan weer wel gezien toen ik met mijn neefje van 3 naar Nijtje op vakantie gingquote:Op maandag 12 november 2007 10:26 schreef Ang3l het volgende:
'T was 1 groot feest met springen en dansen en confetti, slingers, ballonnen. Mika a la Stomp op vuilnisemmers, springend op het podium, springend op het drumstel, op d blokken, met roze ja, gele jas, zonder jas, zonder shirtknuffelbeesten en toeters en bellen.
Vertel,... dat klinkt heel onaardig.quote:Op maandag 12 november 2007 02:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb van jou zeker geen foto gemaakt, terwijl je me destijs het bloed deed koken
Geen potentie voor een leuke date daar danquote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef Weemz het volgende:
Zow... Vandaag weer begonnen met studeren... Wat een types daar bij ICT zeg...
't Is dat ik het voor de punten doe...
n'vroeg in de avond!quote:Op maandag 12 november 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Een middag.
Erudiet is een ander woord voor nichterig?quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
Een nadeel van erudiet met je benen over elkaar zitten, is dat de vouw uit de broek verdwijnt...
Of de kreukels als je niet zo van strijken houdtquote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
Een nadeel van erudiet met je benen over elkaar zitten, is dat de vouw uit de broek verdwijnt...
Tskquote:Op maandag 12 november 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
Erudiet is een ander woord voor nichterig?
ja bij hem heb ik geslapen jaquote:Op maandag 12 november 2007 13:19 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Vertel,... dat klinkt heel onaardig.
Ennuh die jongen bij je op pann, bij hem mocht je blijven slapen?
Hee ik zag dat mn ex daar ook was HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
I can't relatequote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Manias het volgende:
trouwens deze is leuk dennis![]()
http://fotostrips.digitalia.nl/?strip=20070927
Tof.quote:Op maandag 12 november 2007 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja bij hem heb ik geslapen ja
dat ik jou bij die fotosessie toen helemaal het einde vond,
kokend bloed en alleen slapen wat is dit een ouwe wijven crechequote:Op maandag 12 november 2007 21:18 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Tof.
okay, ik vond kokend bloed alleen een beetje aparte omschrijving daarvoor.
Ik heb je op pann verder helemaal niet meer gezien trouwens
Ben je alleen jong en een vent als je iedere avond met een ander neukt dan?quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kokend bloed en alleen slapen wat is dit een ouwe wijven creche
nou iedere avond is wel wat veelquote:Op maandag 12 november 2007 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je alleen jong en een vent als je iedere avond met een ander neukt dan?
Ik haal eigenlijk nooit eten af. En koop tegenwoordig vaker blikjes Warsteinerquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Niet?Afhaaleten en Grolsch?
hoe platquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gewoon op z'n bek pakken.
Ik moet eerst een beetje oefenenquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gewoon op z'n bek pakken.
Zeg, ik ben geen oude fiets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je doet geen eer aan je nicknamequote:Op dinsdag 13 november 2007 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen oude fiets.
Hoiquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand hier? Mooi!
dan kan ik even schreeuwen:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suc7quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Deceit het volgende:
ik ben bezig met me stage verslag.. ik ga nou tot half 9 slapen en dan verder.. moet om 11 klaar zijn.. slaap lekker..
Iemand als jij hoef ik toch niks meer te leren?quote:
men is toch nooit te oud om (bij) te lerenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iemand als jij hoef ik toch niks meer te leren?
Slaap lekker en succes vandaag, Goedemorgen trouwens het is weer eens veel te vroegquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Deceit het volgende:
ik ben bezig met me stage verslag.. ik ga nou tot half 9 slapen en dan verder.. moet om 11 klaar zijn.. slaap lekker..
gij luiwammesquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes vandaag, Goedemorgen trouwens het is weer eens veel te vroeg
Wakker worden voordat de 8 op de klok staat is onmogelijk, zal van het weekend wel wakker blijven tot 06:30 om hier even de groeten te doen okquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gij luiwammes![]()
kijk als je dat nu ook eens om 6.30 uur kwam posten, dan had je recht van spreken![]()
Mwah... Vianen. 't Is verder weg, maar doe er even lang over... dus uiteindelijk een verbetering ghehe.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gefelicitaart![]()
ook in een minder filerijke omgeving ?
Gefeliciteerdquote:
vooruit dan hier een straffe bak met pleurquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wakker worden voordat de 8 op de klok staat is onmogelijk, zal van het weekend wel wakker blijven tot 06:30 om hier even de groeten te doen oken nu wil ik nog meer koffie !
Bij dat bedrijf waar Tech toendertijd ook werkzaam was ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah... Vianen. 't Is verder weg, maar doe er even lang over... dus uiteindelijk een verbetering ghehe.
Nu hier nog iedereen inlichte.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij dat bedrijf waar Tech toendertijd ook werkzaam was ?
ennu sterkte met de slecht nieuws gesprekken![]()
Dank je heb er nu al 3 op en het wakker worden will niet erg lukken, eerst maar lunchen danquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooruit dan hier een straffe bak met pleur![]()
stukje lunchwandelen dan maar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je heb er nu al 3 op en het wakker worden will niet erg lukken, eerst maar lunchen dan
Veels te koud om te wandelen, het is al wel rond het vriespunt maar sneeuw ligt er (nog) niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stukje lunchwandelen dan maar?
of vriest het daar nog niet en ligt er nog geen sneeuw?
volgens mij zou jij wel op je knieën naar Lisboa willen/kunnen kruipenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veels te koud om te wandelen, het is al wel rond het vriespunt maar sneeuw ligt er (nog) niet.
Ik hou zelf meer van de warmte, nog 6 weken te gaan![]()
Oh ja we kunnen op vakantie met oud en nieuw want R heeft bijna het werk van zijn master klaar
maar {troost}chocolade maakt toch vrijwel alles eetbaar ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Tomasso het volgende:
Mogge.
Bij gebrek aan yoghurt m'n ontbijt vezels en fruit maar gemengd met vanille vla met chocolade bolletjesIs nog best te pruimen ook
Inderdaad begint de "saudade" nu wel heel erg op te spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zou jij wel op je knieën naar Lisboa willen/kunnen kruipen![]()
en nu nog een leuk eiland in de careabean uitzoeken ?
Doe mij het email adres van R eens, kan ik hem de tip geven dat hij je grote rode marker cadeau moet doen met kerst zodat je de laatste dagen duidelijk kan wegturven op de bedpost, of de muur erbovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Inderdaad begint de "saudade" nu wel heel erg op te spelen.![]()
En heb het er gisteren met R over gehad en het wordt waarschijnlijk een eiland in de Careabean ja
dan was je nu homeless, of tijdelijk onder gebracht in een mobile home vanwege al die bosbrandenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef Zakje het volgende:
Ik ben net weer terug van mijn werk, en kan het gewoon niet opbrengen om een college strafrecht bij te wonen. Die goddeloze vrieskou heeft me verslagen.Had ik maar een kast van een huis in Malibu California tussen de rich en famous
![]()
De bosbranden neem je wel voor lief als je iedere dag daar op het strand naast Lindsay Lohan en consorten kan liggen, iedere avond uit kan gaan, en een kast van een villa hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan was je nu homeless, of tijdelijk onder gebracht in een mobile home vanwege al die bosbranden![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
De bosbranden neem je wel voor lief
special BBQ flavourquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Kan je gelijk je vlees braden [ afbeelding ]
Ja fdomme, nu krijg ik nog trek in overheerlijke saté van een barbecuequote:
niet eens een sappige sausijs ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja fdomme, nu krijg ik nog trek in overheerlijke saté van een barbecue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |