Ware het niet dat ie geen Brabo isquote:Een echte ventBrabo! Bier voor de jongen plaatsen!
Wat is dat toch met dat bier altijd ? Bier is alleen lekker als je op een terras zit aan het strand bij 30 gradenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja alsof Limburgers geen bier lusten![]()
ze kunnen alvast blij zijn dat het in E niet zo hard waait dat de lampjes gaan zwiepen in de windquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
En wat is het KUT weer zeg!
Ik wil vanavond naar Glow maar als dat zo doorgaat gaat dat niet lukken....
http://www.gloweindhoven.nl/
Of op stapquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat bier altijd ? Bier is alleen lekker als je op een terras zit aan het strand bij 30 graden![]()
NATHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe homo?
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buitenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze kunnen alvast blij zijn dat het in E niet zo hard waait dat de lampjes gaan zwiepen in de wind![]()
Maar inderdaad de donkere wolken weten van geen wijken hier![]()
ik voel de volgende rel alweer naderenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NATHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Just kidding babe
en met die wind in een plu geen alternatiefquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buiten![]()
Welnee, die nieuwe is alweer weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voel de volgende rel alweer naderen![]()
Ik moet wel aangezien ik dadelijk volgns mij en rolstoel op moet gaan halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buiten![]()
Ik mag hem nu al.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
Verstandig tiep.
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of op stap
Ik ga echt niet met een wijnglas rosé in een kroeg staan![]()
Of op Fetsivals. Of bij concerten.
Thuis drink ik 't nooit. Ja, speciaal bier wel eens.
Ben jij de nieuwe Nathan nuquote:
Ik drink thuis vrijwel nooit alcohol. Alleen op m'n verjaardag of af en toe een wijntje als er iemand kkomt eten.quote:
Braaf! Ik al 2 jaar wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik neuk al 5 jaar niet meer met anderen.
Jij hebt groot gelijk.quote:
maar jij bent dan ook bijna elke avond van de week wel op stapquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink thuis vrijwel nooit alcohol. Alleen op m'n verjaardag of af en toe een wijntje als er iemand kkomt eten.
Vakantieman, gezellig he!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt groot gelijk.
Ik heb trouwens weer voor 5 jaar bijgeboekt.
Maandag gewerkt tot 21:00quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook bijna elke avond van de week wel op stap![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt groot gelijk.
Ik heb trouwens weer voor 5 jaar bijgeboekt.
En dan zeggen ze dat ik vaak op stap ga. Hou je nog wel tijd over voor ander belangrijke bezigheden zoals dat wat ook in dit topic genoemd wordtquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandag gewerkt tot 21:00
Dinsdag verjaardag pap
Woensdag eten bij Dreamer
Donderdag The Fray in de HMH
Vanavond trainen en Glow
Morgen Pann
Zondag Mika in de HMH
Je hebt gelijk
Maandag vrij... vrij vrij vrij en de hele dag nog geen plannen
ja de kleur van de lucht verandert nu met de minuutquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap! Als ik nu buiten zou lopen werd ik volgens mij doodgehageld!
Nope. Ik sta al weer tijden droogquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik vaak op stap ga. Hou je nog wel tijd over voor ander belangrijke bezigheden zoals dat wat ook in dit topic genoemd wordt![]()
Het is hier alleen maar koud, maar ze zeggen dat de sneeuw eraan komt brrrrr sneeuw in Novemberquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de kleur van de lucht verandert nu met de minuut
en inderdaad dat was wel een zeer malse bui die voorbij trok
vrijdagmiddag he niet veel te doen alleen de declaraties invullenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat gaan jullie hard,.. ik hang 45 minuten voor de TV en pagina 1 is al zowat weer vol..
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is hier alleen maar koud, maar ze zeggen dat de sneeuw eraan komt brrrrr sneeuw in November
sneu 2quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oh0CzqqKEXM
Sneu![]()
zou ik met jou gewicht ook niet doen, voor je het weet waii je wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Echtquote:
Ik neem aan dat dit je nieuwe vlam is, en stond hij er ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneeuw
Kreeg gister als reactie op mijn "Koud op het station" al "Sta ik toch met een warme deken op je te wachten!" dus laat die sneeuw maar komen!
Whehe, nee tuurlijk niet, hij woont niet echt in de buurt. Maar het idee was leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit je nieuwe vlam is, en stond hij er ?
orienteren op deze site?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Joah ik wil me een beetje oriënteren enzo
Was het alleen dameskleding ?quote:
En zonder te rellen hé?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat gaan jullie hard,.. ik hang 45 minuten voor de TV en pagina 1 is al zowat weer vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |