Ware het niet dat ie geen Brabo isquote:Een echte ventBrabo! Bier voor de jongen plaatsen!
Wat is dat toch met dat bier altijd ? Bier is alleen lekker als je op een terras zit aan het strand bij 30 gradenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja alsof Limburgers geen bier lusten![]()
ze kunnen alvast blij zijn dat het in E niet zo hard waait dat de lampjes gaan zwiepen in de windquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
En wat is het KUT weer zeg!
Ik wil vanavond naar Glow maar als dat zo doorgaat gaat dat niet lukken....
http://www.gloweindhoven.nl/
Of op stapquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat bier altijd ? Bier is alleen lekker als je op een terras zit aan het strand bij 30 graden![]()
NATHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe homo?
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buitenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze kunnen alvast blij zijn dat het in E niet zo hard waait dat de lampjes gaan zwiepen in de wind![]()
Maar inderdaad de donkere wolken weten van geen wijken hier![]()
ik voel de volgende rel alweer naderenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NATHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Just kidding babe
en met die wind in een plu geen alternatiefquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buiten![]()
Welnee, die nieuwe is alweer weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voel de volgende rel alweer naderen![]()
Ik moet wel aangezien ik dadelijk volgns mij en rolstoel op moet gaan halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het hagelde hier net keihard,om de zoveel tijd stevige regen en wind, ik waag mijn neus nog niet buiten![]()
Ik mag hem nu al.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
Verstandig tiep.
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of op stap
Ik ga echt niet met een wijnglas rosé in een kroeg staan![]()
Of op Fetsivals. Of bij concerten.
Thuis drink ik 't nooit. Ja, speciaal bier wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |