Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.quote:
Jij wel... *zucht*quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*slurpt nog een kop thee op en gaat House s2 afkieken*
is er al een werkgroep bezig met de taken?quote:
awww *knuffel* en ik volg natuurlijk alle grote TV sites in Amerika dus heb een redelijk idee wat eind s3 en begin s4 brengt. S3 ken ik sowieso al gedeelte van SBS af..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wel... *zucht*
De waterkoker staat in het nieuwe huisVeel plezier met House. Bn benieuwd wat je van de finale vindt.
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hierquote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er al een werkgroep bezig met de taken?
wie schrijft het lied
wie zorgt er voor spijs en drankt
wie doet de decoration
en wie verstuurt de uitnodigingen naar (oud)leden
Try us.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden.
Jongeren, schmongeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hier
Vind je me dik danquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden. Ik zal maar het profiel van mijn crushje niet plaatsen anders gaan jullie hem ook afzeiken.
maar jij kan wel je netwerk inzetten natuurlijk om wat decoration materiaal te leverenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hier
Bij New Tailor proberen ze je lichaam en lichaamshouding in een bepaald patroon te gieten, in overleg met een echte kleermaker. Dus natuurlijk krijg je wel een keer een paspak aan als je ze voor het eerst je maten opmeten, maar dat is om een idee te krijgen hoe iets valt. Maar zelfs voor dit pak m'n tweede bij hun moest ik nog twee keer terug komen voor kleine aanpassingen, om alles mooi strak en sluitend te krijgen. (In mijn geval een heel gedoe, door m'n postuur).quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Aldus:
[..]
Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.
'k Denk dat ik binnenkort m'n Thaise kleermaakster 's een pak laat aanmeten. Ze zei dat ze 't zelf doet, met eigen patronen voor iedere klant enzo, incl paardehaar etc. Klinkt wel ambachtelijk, voor een klein prijsje. Alleen vond ze m'n SS-pakken te 'slank'
.
Groots gelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jongeren, schmongeren.
*slok wijn neem*
Ik had het over mezelf. Jij hebt een slank gespierd lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind je me dik danik heb ook nooit gezegd dat ik sexy ben, dat heeft een ieder voor zichzelf ervan gemaakt
houdt een glas bijquote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Groots gelijk
* schenk nog een glas in *
Ah je hebt wat strippend materiaal nodig, moet ik eerst foto's plaatsen zodat de azijnpissers kunnen selecteren. Wat zijn de voorkeuren (en CDP ik ben zelf niet in de aanbieding dus wees gerust)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij kan wel je netwerk inzetten natuurlijk om wat decoration materiaal te leveren
want het wordt een jubel topic dus daarin is geen plaats voor azijnpissende ego's die zich op hun pik getrapt voelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |